Simtil Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hei! Jeg skal holde et lite lan party til helga, og det har seg slik at jeg mangler en port på switchen min slik at alle får internett. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kjøpe en ny switch og koble denne på den første switchen? Altså: Modem --- Switch --internett-- Switch --- internett? Hvis ikke dette fungerer blir jeg nødt til å kjøpe en enda dyrere switch med 8 porter. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Du kan fint linke sammen to switch'er med å koble de sammen med vanlig tp-kabel Lenke til kommentar
Simtil Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hei! Jeg skal holde et lite lan party til helga, og det har seg slik at jeg mangler en port på switchen min slik at alle får internett. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kjøpe en ny switch og koble denne på den første switchen? Altså: Modem --- Switch --internett-- Switch --- internett? Hvis ikke dette fungerer blir jeg nødt til å kjøpe en enda dyrere switch med 8 porter. Takk for svar, men hva er en TP kabel? Er det en helt vanlig internett kabel? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 En tp kabel er en helt vanlig internett kabel ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå