CookieY Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei. Har seg slik at jeg skal få lovdt å kjøpe bursdag presangen min idag eller noe slikt og da har jeg tenkt ny skjerm siden jeg trenger det. Det jeg skal ha er en Samsung Syncmaster 2233rz, men har et lite problem laptopen min har bare HDMI og VGA utgang og skjermen støtter bare DVI. Prøvde en gang et DVI adapter på VGA kabelen fra pcn til skjermen men uten hell og lykke. Går det ann at jeg bruker en HDMI med DVI hode på? hørt at HDMI og DVI er ca samme signalene bare uten lyd. Ville dette funke eller får jeg problemer med at den ikke funker da? Pcn er : ASUS G50VT Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det burde gå bra. En DVI adapter ikke fungerer naturlig nok ikke på en VGA utgang. En VGA utgang har bare analoge signaler. Men en DVI utgang kan ha både digitale og analoge signaler, derfor fungerer DVI til VGA adapter. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Okei takker for svar , så jeg vil få 120hz visst jeg bruker en HDMI kabel med DVI som jeg kobler inn i skjermen siden de har ca samme signalene? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det må noen andre svare på, 120 Hz vet jeg lite om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå