FluFFy- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei Jeg har et veldig irriterende problem med twitter accounten min (Begor87 hvis noen trenger å se selv) Noen posts fra HuskyStarcraft blir lagt til min timeline uten at jeg ber om det selv. Det er ikke retweets og det er ikke samtlige meldinger han skriver. Veldig irriterende å måtte slette posts fra timeline +- hver dag Noen som har noen ide hvordan å fikse dette? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er det slikt som dette du tenker på? Det ser ut som om HuskyStarcraft er en slags app, hvor du har meldt deg på. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Det er akkurat som den jeg tenker på ja. Har vært inne på tanken av det jeg også men klarer ikke finne ut hvor det kommer fra. Har prøvd å unfollow husky også men det hjalp heller ikke Lenke til kommentar
laurell Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Twitter: Settings -> Connections -> Revoke Access. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Tusen takk! Håper virkelig det stopper nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå