Max_Drunk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Har et Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5. Når jeg starter maskina og skal spille COD Black Ops så fryser alt i 6-7 sekunder inne i menuen. Så logger jeg meg på en server, brettet loader og det går lenge før jeg kommer inn. Helt i starten når jeg begynner å spille så lagger det i 5-6 sekunder. Løsningen var å innstaler driveren på nytt før jeg begynte å spille. Da gikk alt som smurt. Men hvis jeg restarter eller starter maskinen på nytt så får jeg samme problemet og må innstalere driveren på nytt før jeg spiller. Testet på en annen pc jeg har med et annet skjermkort (Radeon) og det var samme problem. Så fikk jeg tak i ennå ett Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 for en billig penge og kjører da Crossfire. Samme problem men nå hjelper det ikke å innstalere driver på nytt. Noen som har en løsning? Endret 31. mars 2011 av wassiboy Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Husket du på å avinstallere den forrige drivern før du installerte den nye versjonen? Det kan hende gamle filer fra den forrige driveren din skaper noen konflikter. Bruk et program som f.eks drive sweeper (følger med de nyeste versjonene av CCleaner med mindre jeg tar helt feil). Så innstalerer du driveren på nytt. Kan hende det ikke er dette som er problemet men, verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Husket du på å avinstallere den forrige drivern før du installerte den nye versjonen? Det kan hende gamle filer fra den forrige driveren din skaper noen konflikter. Bruk et program som f.eks drive sweeper (følger med de nyeste versjonene av CCleaner med mindre jeg tar helt feil). Så innstalerer du driveren på nytt. Kan hende det ikke er dette som er problemet men, verdt et forsøk. Ok. Avinnstalerte ja. Men skal prøve drive sweeper og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Så på CCleaner nå, for all del ikke bruk det som er der. Min feil, hadde ikke sett ordentlig på det og antok at det var et verktøy som tok vekk drivere. Men du kan like så godt bare avinstallere gjennom Windows, burde funke det. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Så på CCleaner nå, for all del ikke bruk det som er der. Min feil, hadde ikke sett ordentlig på det og antok at det var et verktøy som tok vekk drivere. Men du kan like så godt bare avinstallere gjennom Windows, burde funke det. Hehe. Ja så det jeg og. Er drive swiper og ikke driver swiper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå