blomsty Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har kjøpt et elektrisk produkt i en bestemt el-kjede, og lurer på hvordan det er i forhold til en evt. reklamasjon hvis jeg har kjøpt produktet hos f.eks Lefdal et sted langt unna hvor jeg bor, men reklamerer for produktet hos nærmeste Lefdal forhandler? Er dette mulig, eller må jeg reise hele veien tilbake til akkurat den butikken jeg kjøpte den i? Takker for svar Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvor kan jeg levere mitt produkt ? Dersom du skal levere inn et produkt til service kan du gjøre dette i alle Lefdal butikker. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=AQoKeQuwT2gAAAEoQi0oo86t Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kjøper du noe i en kjedebutikk, kan du levere til reklamasjon i en hvilken som helst av denne kjedens avdelinger. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis du har salgsbilag (kvittering) liggende, ta med dette når du skal levere produktet, så slipper du evt. ekstra ventetid for at betjeningen selv skal finne denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå