Noble Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har da i min nye leilighet reservert plass til et bilde rett over stereobenken (i steden for TV - som jeg aldri ser på). Bilde KAN være like stort som en 50 tommers TV, men gjør seg nok best rett under. Dette er i stua, med hvit vegg som bakgrunn. Resten av stua går i sort og hvitt (og litt rosa for annledningen). Så, noen forslag til hva jeg kan kle veggen med? Jeg ønsker IKKE noen Megadeath-postere ol. Noe lyst og inspirerende. Kan gjerne være en plakat som kan rammes inn ? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 akvarium, løve. Eller meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) NSWF https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=428262 Hvis ikke så kan kanskje dette funke Endret 31. mars 2011 av Runar 1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Finner du en god og billig trykker, gi meg beskjed. Vil gjerne ha dette på veggen selv. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja forresten disse er qle også 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Legg store bilder i spoiler, er dere snille. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 NSWF Hvis ikke så kan kanskje dette funke Det der må være noe av det mest creepy du kan ha på veggen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Møbelbutikker som Skeidar, Living, Bohus, Ikea etc har bilder i forskjellige størrelser som både er gode (du blir ikke lei av se på dem over tid) og i mange størrelser. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Tror jeg skal ta meg en tur der ja, disse andre forslagene er en smule.. vulgære.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå