LostOblivion Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Litt usikker hvor jeg skulle poste, så flytt i vei. Jeg har antennekabel fra veggen i stua som går rett inn i flatskjermen. Ikke noe dekoder eller noe i her hybeln... Har en TV på soverommet jeg også skulle fått bilde på. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sett på en splitter og trekk kabel Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Om det er litt problematisk da...hvordan funker lokalantenne i dag? Tiår siden jeg brukte det... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 De antennesignalene du brukte for 10 år siden finnes ikke lenger. Da var det analoge signaler, nå finnes bare digitale. Vegguttaket ditt er antagelig tilkoblet et kabelnett. De sender fremdeles analoge signaler, så det fungerer å plugge det rett inn i en analog TV. Nyere TV'er har digital dekoder innebygget (Riks-TV). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå