Gå til innhold

Er det som skjer i Groruddalen etnisk rensning?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller realiteter. Det er ingen tvil om at Norge ville hatt for få arbeidere i løpet av det siste tiåret uten innvandrere. Vi hadde heller ikke kunnet opprettholde byggevirksomheten og annen virksomhet på det nivået vi har gjort.

jeg tror det er en forskjell på arbeidsinvandrere og asyl søkere. Via schengen har vi nå null problem å hente inn polakker til å bygge husene våres og vaske hjemmene våres. Schengen garanterer også en viss vestlig standard over verdiene og kulturen som kommer.

Schengen hadde vi så vidt jeg vet ikke tilgjengelig når vi fikk den store arbeidsinvandringsbølgen på 70(?) tallet

Endret av Admiral1
Lenke til kommentar

Alle land burde få innvandrere som et resultat av denne oppsiktsvekkende forskningen fra aftenposten.

Forøvrig så tar artikkelen kun for seg førstegenerasjons innvandrere og i den gruppen så er også veldig mange av vestlig nasjonalitet. Dette er en selektivt utplukket søppelartikkel som man har produsert utifra en forhåndsbestemt utfall, nemlig den at innvandrere skal være en fortjeneste.

Om man leter så kan man på samme måte si at voldtekter, ran og mishandling er en fortjeneste siden det fører til en økning av jobber i f.eks voldektsmottak, politi og sykehus, men at det er skattebetalerne som må ta utgiftene hopper man over.

• Liker 3
Lenke til kommentar

HAHAHAH... er du seriøs?

Nei vent, det må være et troll.

I dette tilfellet er det nok troll, men mange av de som helt ukritsk beskytter innvandringen og hevder under alle omstendigheter at det er en bra ting kunne kanskje finne på å si noe slikt.

Jeg minnes å ha sett en video fra vårt naboland Sverige hvor de hadde en debatt om innavandringen noe ala Holmgang hvor en innvandrer som etter jeg forstod hadde kommunistiske tilbøyninger hevdet at Sverige var bygget av innvandrere til salens store jubel.

Det blir i mine øyne det samme som å si at de som skrev grunnloven her til lands var pakistanere. Det er så dumt og langt bak mål at det skal godt gjøres å drite seg ut hardere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Innvandring har veret suksessfullt i norge.
Tja...La oss se - Siden begynnelsen av nittitallet når innvandringen virkelig skøyt i været, har vi hatt en ekstrem økning av:

- Overfallsvoldtekter

- Mottakere av arbeidsledighets- og uføretrygd

- Tyveri og ekstremt voldelige innbrudd

- Voldelige gjengmiljøer

- Tilfeller av skyteepisoder

- Gatesalg av narkotiske stoffer

...blant annet.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan dette kan bli ansett som en suksesshistorie.

Innvandrere har med blod svette og tårer bygget norge til det det er i dag.
De siste 20-30 åra kan muligens innvandrere til nød regnes som delaktige i byggingen av Norge. Nordmenn, på den andre siden, har stått bak byggingen av Norge i tusenvis av år. Å sammenligne de to er intet annet enn absurd.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...