Gå til innhold

Er det som skjer i Groruddalen etnisk rensning?

Anbefalte innlegg

Sakset fra Wikipedia.

http://no.wikipedia.org/wiki/Etnisk_rensning

Etnisk rensning er et begrep som i dag brukes som et bredt samlebegrep for alle former for etnisk motivert vold, fra drap, voldtekt og tortur til deportasjon av befolkninger

------

Siden det som skjer i Groruddalen er en konsekvens av noe vi har blit påtvingt under dekket av "internasjonale forpliktelser" så mener jeg det er korrekt å kalle dette for deportasjon av befolkninger siden det uansett er konsekvensen av en økende andel fremmedkulturelle at den innfødte befolkningen vil bort siden de ikke ønsker å leve så tett innpå utlendinger, noe som er forståelig.

Tar jeg feil?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal legge til at dette med at hvite flytter ut når andre folkeslag kommer inn er et fenomen bedre kjent som "White flight".

http://en.wikipedia.org/wiki/White_flight

Siden vi da vet at en økende befolkning med mennesker av fremmed opphav vil føre til dette fenomenet så mener jeg også at det derfor er korrekt å kalle det som skjer i Groruddalen for etnisk rensning. Vi vet allerede utfallet av å ta inn flere innvandrere og som vanlig er det ikke de etniske som har noe fortjeneste.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noe annet man må ta i betraktning oppe i dette er at innvandrere i større grad prioriterer familieliv, dvs kjerringa er hjemme og mekker mat og tar seg av ungene, mens far er ute i arbeid. I vår kultur så er det dessverre slik at kvinner nå skal jage etter karriere i et såkalt likestilt samfunn som også vil desimere vår befolkning, så her er det flere faktorer som spiller inn selvsagt og innvandrere er ikke de som har skylden, men hvite liberalister og de som tilhører samme tankeskole.

Faktum er det at om dette skjedde f.eks i Afrika så ville man skreket høyt om rasisme og apartheid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men, når vi vet at dette er utfallet, hvorfor lar vi det da fortsette? er det ikke på tide å begrense/stoppe innvandringen siden det fører til en forsuring av livskvaliteten til de innfødte? Vi får jo også høyere boligpriser som følge av dette og jeg føler meg temmelig sikker på at den fullstendig inkompetente regjeringen ikke gjør noe som helst for å lette på trykket i så måte. Forfallet er temmelig åpenbart på alle fronter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe på hva som blir foreslått av våre politkere som en løsning for dette.

1. Bussing.

2. Gi fordeler til de som vil bosette seg i strøk som er fulle av innvandrere for å fremme "integreringen"

3. Spre problemet ved å tvinge andre befolkningssenter absorbere innvandrere som igjen vil føre til white flight (noe våre politikere selvsagt ikke greier å ta inn over seg).

4. Kvotering basert på rase i jobbsammenheng.

Alt utenom å gjøre noe med det virkelige problemet, nemlig selve innvandringen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mere "light" slik jeg ser det siden de her kun snakker om å ta flere av dem inn til jobbintervju, selvsagt så er jo også dette diskriminering i ordets rette betydning. Det naturlige neste steget er da å sette fastsatte prosentandeler som skal være innvandrere i bedrifter og lignende. Med disse folkene i makten så kan man jo si med temmelig stor sikkerhet at også det vil bli en realitet.

Lenke til kommentar

Boligprisene går vel heller ned der utlendingene bosetter seg, så ikke klag.

Nemlig! Det flotte, idylliske familiehjemmet ditt med fjordutsikt som du kjøpte for 3.000.000 kroner for 5 år siden, er nå verdt under halvparten av den prisen etter at det nye asylmottaket ble bygd tre kvartal borti gata. Nabolaget ditt som for ikke så lenge siden besto mer eller mindre fullstendig av nordmenn, er nå dominert av arabiske muslimer som ikke forstår ett eneste ord norsk, burkakledde kvinner som triller to barnevogner - en i hver hand - med et drøss av småbarn daltende etter seg, arbeidsledige øst-europeere som stjeler sykkelen din når du er på jobb, og afrikanere som selger narkotika på gatahjørnene og gjengvoldtar de få norske jentene som forstatt bor i nabolaget.

Tre ganger 'hurra' for flerkulturalisme og masseinnvandring! Hipp, hipp..?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er mere "light" slik jeg ser det siden de her kun snakker om å ta flere av dem inn til jobbintervju, selvsagt så er jo også dette diskriminering i ordets rette betydning. Det naturlige neste steget er da å sette fastsatte prosentandeler som skal være innvandrere i bedrifter og lignende. Med disse folkene i makten så kan man jo si med temmelig stor sikkerhet at også det vil bli en realitet.

Jepp. De har for lengst forstått at "the slippery slope" er den rette fremgangsmåten.
Lenke til kommentar

Det at de ikke skjønner et ord norsk er vel feil? De har jo et krav om å ta et 300 timers norsk kurs(skal kanskje økes til 600). Så hvis de ikke prater norsk har de ikke godkjent oppholdstilatelse?

Angående etnisk rensing, så blir det helt feil. Ordet passer ikke, selv om definisjonen kanskje passer litt. Rensing er et aktivt ord, der utøvern aktivt må ta et valg om å gjøre det han gjør. Innvandrere velger ikke å bo i på groru fordi de vil ødlegge for nordmenn.

Tror heller at det er av den enkle grunn at man knytter mesteparten av nettverket sitt i en ung alder. Da er det ikke så rart at de eneste vennene de får, er av samme kultur og samme språk. Det å skaffe seg en venn som ikke prater sitt morsmål eller tilhører din kultur er mye vanskligere. Det at invandrer foreldre ikke flytter ut av byene så barna dems ihvertfall har en sjans på å bli norske, det vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man gå til det skrittet å hindre white flight? Det blant annet er en naturlig, instinktiv reaksjon fra foreldre som vil beskytte barna sine. Den beste måten å hindre white flight på er å ikke ta inn innvandrere i det hele tatt. Ghettoer vil oppstå uansett siden vi ikke ønsker å bo såpass tett på dem samme hvor mye statlig propaganda sosialistene skulle spy ut gjennom NRK. Eneste måten å hindre white flight på blir da å ta av andres penger og gi til dem som vil bosette seg blant innvandrere eller omvendt, gi til innvandrere for å bosette seg blant nordmenn.

Helt bak mål å begynne å tvinge folk til å ha mennesker av fremmed opphav blant seg, noe særlig for lokaldemokratiet er det heller ikke når man skal begynne å overstyre folkeopinionen.

Hva med å heller innse realitetene at multikultur, dvs innvandringen er en feilslått ideologi som kun vil føre til en ytterligere forringelse av vårt levesett og samfunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...