Populært innlegg chri-ot Skrevet 30. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2011 Undres hvor lang tid det skal ta FB å lage en "rapedetector"? Det å endre fødselsdag, sivilstatus etc. er vel klassiske komponenter i en rape, og om flere av disse skjer samtidig burde FB logge ut brukeren samt hindre ham å logge inn de neste fem minuttene. Det håper jeg virkelig ikke skjer. 10 Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 En del fine her, likte spesielt "eg samlar på steinar"! Den må prøves! Dessverre fungerer den best dersom offeret er fra Bergen, og fordi Faceraping tok veldig av i vår, har folk blitt alt for flinke til å logge ut PCen når man forlater den.. En annen som er litt fin, er å endre instillinger slik at standard privacy på poster er at de kun er synlige for deg selv. Gjorde dette med en venn for rundt en måned siden. Ettersom jeg ikke har sett noen statuser fra ham siden, antar jeg at han ikke har oppdaget det enda. 9 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bergen? Fungerer vel stort sett på hele Vestlandet opp til og med Sunnmøre sånn rent dialektmessig. Bytt ut 'eg' med 'ej' eller andre passende pronomen. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du kan ikke bruke jeg. "Jeg samler på steinar?" Blir feil. 3 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Uhh.. Er det et ordspill jeg ikke skjønner helt her angående "eg samlar på steinar"? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er det du skriver som status til den du raper. Etter det legger du til så mange med navn Steinar du klarer Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tok en "eg samler på steinar" på en av roommatene tidligere i dag. Det ble gjort et stort nummer utav det. Deretter rapet vi ham en gang til mens han sto på kjøkkenet, der vi bl.a. likte Facerape. Nå er begge roomiesene mine ute, men jeg ser at statusen til han som ble dobbelrapet (Torbjørn) er "Husk å logge ut av facebook, Torbjørn!" Regner med det ble en tredjegang på ham i dag da Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Og hvis ikke "steinar" virker, så kan dere prøve "runar" Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dialekt funker på alle. Etter artige.no kom til verden snakker jo alle "nynorsk". 2 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 På bokmål funker jo "Jeg har begynt å samle på Steiner/Runer/Bjørner/Knuter." for så å bare bruke Stein/Rune/Bjørn/Knut. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) På bokmål funker jo "Jeg har begynt å samle på Steiner/Runer/Bjørner/Knuter." for så å bare bruke Stein/Rune/Bjørn/Knut. haha den var faktisk veldig bra! Nå som steinar er brutk lenge kan denne ta over. Endret 3. oktober 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
umarex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Beste facerape du gjør er å endre navnet ditt til en kompis/veninne du kjenner også endrer du profil bildet ditt til hans/hennes. Begynn og chat med folk de er interisterte i, i chatten er det jo bare bilde/navn. Ganske morro, og har hatt mange kvelder med chat med randoms som ikke har merka det før lenge etterpå, da de faktisk går inn på profilen og ser bilder med taggs i! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mørbradbiff Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Ikke helt vanlig face-rape. Men laget min egen norske versjon av denne... ...og 6 heldige ofrer delte ut koden sin til all offentlighet Endret 5. oktober 2011 av Lakshore 18 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det hadde vært moro å se et skjermbilde av din versjon. 1 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 De slettet innleggene sine rett etterpå. Men innleggene har havnet i gmail innboksen min Så jeg håper de har byttet passord 1 Lenke til kommentar
lassemidtsiann Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Facerapet kompisen min her om dagen. "Awesome, pappa kommer ut av fengsel idag!" Folk lurte litt da altså! 1 Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Ikke helt vanlig face-rape. Men laget min egen norske versjon av denne... LETT jeg skal ta denne en dag =D Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg så en status i dag. "Nå har jeg endelig mistet jomfrudommen min". Jeg vet ikke sikkert at det var facerape. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå