saimon Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 En som er ganske standard er jo: Skal reise til "sett inne random land/sted" i morgen:) Vi gjorde det med en i klassen 3 ganger, hver gang ringte bestemoren for å spørre hvorfor hun ikke hadde fortalt det xD Jeg ble også rapet en gang, hadde nesten nettop slått opp med kjæresten, så hadde min "gode venn" lagt til Savner lukten av xxxx på Om meg teksten, dette så jeg ikke, og han sa fra 3 mnd etter. Rart ingen kommenterte det, håper det ikke var fordi de trodde på det oO 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det var snakk om at Facebook skulle åpnes på skolen nå dette året, så i etterpå finner jeg ut om det er mange gratis-facerapes rundt om >:DD Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nederst på infosiden til kjæresten min, under "about", så står det: "Liker å slurpe sæd." Håper virkelig dette er en uoppdaget facerape... HVA I HELVETE? NOEN MÅ DØ. 6 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 "Krangla litt mye med muttern, så gjett hvem som må bo i trehytta til naboen til han finner seg egen leilighet!!" 5 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det var snakk om at Facebook skulle åpnes på skolen nå dette året, så i etterpå finner jeg ut om det er mange gratis-facerapes rundt om >:DD har dere enda ikke kommet dere rundt? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det var snakk om at Facebook skulle åpnes på skolen nå dette året, så i etterpå finner jeg ut om det er mange gratis-facerapes rundt om >:DD har dere enda ikke kommet dere rundt? Joda, Tor fungerte ganske bra det helt til det ble stengt 100% (østfold fylkeskomune) den eneste veien utenom da var å sette opp en bridge (noe jeg gjorde, og hadde da derfor fri tilgang høhø), men den delte jeg ikke med andre av forståelige årsaker! I tillegg fungerte mobilen ganske bra som router Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Etter litt etterforsking, kom jeg frem til hvem det var som endret på interessene mine (se lenger opp). Han fikk denne i retur (er en arbeidskollega): Solgt bilen, sagt opp leiligheten, gitt bort katta, og pakka sekken. Flytter til Usbekistan i morra for å gjete geiter. Snakkes. Han var ute av kontoret en tjue minutters tid, i det han kommer tilbake og akkurat skal sette seg ned, så ringer faren hans. Deretter sender mora melding. Deretter ringer samboeren for å spørre hva som skjer. Dette mens alle kompisene hans spør om de kan få Xbox, harddisker, musikkinstrumenter, osv i kommentarfeltet. Føler jeg tok igjen ganske kraftig der. Endret 22. august 2011 av Leo_Khenir 14 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvilken VGS går du på? St.Olav i sarpsborg. Grunnen er at skolen skal bruke facebook til å oppdatere elevene, dette forslaget kom etter at en elev fikk en alvorlig smitsom sykdom (og døde) en måned før sommerferien. Fikk ikke testa fjesboka i dag.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det var snakk om at Facebook skulle åpnes på skolen nå dette året, så i etterpå finner jeg ut om det er mange gratis-facerapes rundt om >:DD Haha, hos oss var måtte skolen åpne opp facebook fordi alle installerte masse proxy programmer, og i 50% av tilfellene var dette malware, virus osv. Var også noen smartinger som hadde satt opp en ruter utenfor skolen som var åpen. Fra den overvåka de dataen og stjal masse passord osv. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bob Sacamano Skrevet 22. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2011 Var på en venninnes profil, og inviterte en gutt til et åpent forhold. Selv om dette ikke stemte, var det rykter ute om at disse hadde rotet noen helger i forveien. Gutten aksepterte. Det var dumt av meg. 12 Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trykk like på sider som Nambla og Justin Bieber. Slett dem så fra feeden. :D:D Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trykk like på sider som Nambla og Justin Bieber. Slett dem så fra feeden. :D:D This. I tillegg endra jeg "Interessert i" til "Menn" på profilen til en kompis i påskeferien. Og det står der fortsatt. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Utrolig hvor mye dårlige facerape folk gjør. jiiiz 6 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 gikk på likebuble og lika 200+ sider på lan sånne fjortissider om kjærlighet osv, sto i et par dager før han merka det. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Prøvde meg på "samler på steinar"-frapen. Funket dårlig. Tok for lang tid før Steinarene begynte å like. 1 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hah, jeg tok "samler på steinar"en her om dagen.. Ble bøsta i det jeg facerapa (på "fest"), men offeret mitt skjønte ikke mye av statusen da.. Før neste dag - 11 Steinarer. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg chri-ot Skrevet 28. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Nå har jeg vært i denne tråden ganske lenge, uten å dele mine egene rapes - så nå er det på tide. Jeg drev med faceraping av en kompis som jeg hadde mistanke til at baksnakka meg, facerapinga foregikk over ett års tid. Først lagde jeg en facebook bruker (en jente), på skolen fortalte jeg at jeg kjente en jente som skulle komme hit til Sarpsborg og at hun endelig hadde fått seg facebook. Jeg sa at hun ville bli kjent med noen av mine venner. Så når kompisen og hun "jenta" var venn kunne jeg begynne. Blant veldig mye annet logga jeg meg på hennes og min egen facebook samtidig og jeg snakka sammen med han kompisen på hver min facebook. Jeg fant da ut at han både baksnakka meg og mange andre..det som var enda mer gøy var at han sa til meg på skolen at han hadde begynt å bli forelska i henne. Så nå måtte noe gjøres, først sa jeg at jeg holdt på med ho, og at vi nesten var sammen. Så gjorde jeg oss i forhold på facebook. Jeg håpa det var nok, men neida han begynte å få mistanke til at det var noe rart med ho, så what to do next? Joda, jeg måtte gjøre det kleinesete noengang..finne ei jente som ligna på profilbilde hennes på google, og photoshoppe oss sammen slik at vi kyssa. Det fungerte, og en måneds tid senere fant jeg et random lite sted i Sverige som jeg lot "jenta" "flytte" til. Heldigvis kom jeg meg ut av den situasjonen uten å bli merka, men gøy var det ^^ En annen facerape jeg gjorde var å med jevne mellomrom slette halvparten av vennene til en venn av meg, du er ikke veldig glup når du har "starwars" som passord og det var det eneste du snakka om ellers. Alt dette skjedde for noen år siden før Facebook voldtok seg selv med å forandre seg hele tiden. Edit: Punktum forsvant? En feil hos diskusjon.no? Endret 28. august 2011 av chri-ot 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 28. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2011 ^ Psykopat. 33 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ^ Psykopat. hehe jeg var ikke alene, vi var to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå