Macklemore Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 haha så en nå: Vet noen hvordan man kan shavhe håret rundt penisen uten å få de røde nuppene, tips mottas med glede. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Battaman Skrevet 19. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2011 Noen venner i en av parralellklassen min fikk meg til å stalke en jente i deres klasse noen dager. Jeg kjenner ikke egentlig denne jenta, men flere av mine venner, også i min klasse kjenner henne. En dag fikk en av dem tak i facebooken hennes og satte oss opp som kjærestepar, jeg gjorde det samme og snart var det full forvirring. De hadde også fått tak i mobilen hennes (ja, hun er ikke så flink til å passe på tingene sine) og visste hun var borte i flere timer. Postet masse "kjærstekliss" på hverandre vegger osv. "Hun" fikk en del SMSer om at dette kunne være facerape, men siden hun ikke hadde mobilen sin selv, svarte de at det var sant og ikke facerape. Og siden en del av mine venner kjenner/er venn med henne var hele greie veldig troverdig. Ble oppdaget dagen etter, men faen så moro den kvelden var. 23 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Facerapet lillesøter(hun er 15) til en kompis her en dag. Hun HATER Justin Bieber, så når hun hadde gått fra PC uten å logge seg av skrev jeg på statusen hennes: "Elsker Justin Bieber, vil gifte meg med han". Hun fikk noen likes og kommentarer på det. Hun trodde det var meg, men jeg sa jeg ikke kjente til saken. Så da skylde hun på storesøstera 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg p0pc0rn Skrevet 20. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. juli 2011 Ikke den beste facerapen jeg har hørt. 57 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg mottok denne meldinga på FB (ikke min facerape dog): --- Emne: "kååt" hei! jeg er en 17 år gammel desperat jomfru som er på leting etter en hot fyr som kan bryte jomfruhinna mi- er du kanskje han? jeg heter altså xxxx, kommer fra xxxxxxxxxx, og bryr meg ikke om penisstørrelse. Jeg liker menn med litt dominans, og bli behandlet litt hardt. Jeg er flink til å strippe og danse ellers. ta kontakt på xx xx xx xx, eller møt meg i xxxxxxxxxx sentrum klokka 19.00 på fredag for et deilig kaninknull! for hvem vil vel ikke bryte en jomfruhinne? hilsen hornybunny --- Viste seg at det var ei venninne av avsender som hadde sendt denne meldinga til tilfeldige gutter... Endret 29. juli 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 29. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg mottok denne meldinga på FB (ikke min facerape dog): --- Emne: "kååt" hei! jeg er en 17 år gammel desperat jomfru som er på leting etter en hot fyr som kan bryte jomfruhinna mi- er du kanskje han? jeg heter altså xxxx, kommer fra xxxxxxxxxx, og bryr meg ikke om penisstørrelse. Jeg liker menn med litt dominans, og bli behandlet litt hardt. Jeg er flink til å strippe og danse ellers. ta kontakt på xx xx xx xx, eller møt meg i xxxxxxxxxx sentrum klokka 19.00 på fredag for et deilig kaninknull! for hvem vil vel ikke bryte en jomfruhinne? hilsen hornybunny --- Viste seg at det var ei venninne av avsender som hadde sendt denne meldinga til tilfeldige gutter... Høres heller ut som en dårlig venninne enn en god facerape.. ''Hei, jeg er 17 år, jeg heter ''dette'' og bor ''her''. Kom å voldta meg!'' 13 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg ble bra facerapet av min bror for et års tid siden. Det var i utgangspunktet bare: "har begynt å samle på steinar" noe eg ikkje tok der og da, men etter et par dager begynte det å dukke opp mange kommentarer i statusfeltet som fra folk eg ikkje kjenner og alle het steinar så eg måtte søke etter folk med steinar og han hadde sikkert sendt ut 50-100 friend requests til alle som heter steinar. Det dukker fortsatt opp nye steinar statuser et år senere -_- Takk for tipset 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg CoffinKriz Skrevet 11. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2011 Jeg hadde mekket en jævla bra facerape her om dagen og fortalte den til en av mine mer eller mindre morsomme kollegaer: "Stikke på kondomeriet og poste en kunstig vagina til et par tusen, og spørre om noen spleiser på den." Tidligere i dag måtte jeg jobbe via administrator-kontoen på pcen min. Logget også på facebook, siden jeg kom til å være der et par timer. Etter et par timer, stakk jeg ut en kort tur og låste pcen. Siden det lokale administratord-passordet er det samme på alle pcer, fikk jævern logget seg inn og posta "Noen som blir med å spleise på en slik? http://www.kondomeriet.no/produkt/fuck-me-silly-vagina/24173014" Fikk to kommentarer i etterkant: - Du er på utkikk, ettersom du er på slike skitne sider? - Er du sikker på at det er helt hygienisk å dele den med noen andre? Facerapet av din egen idé 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 13. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2011 Jeg så denne nå: Hvorfor må folks første reaksjon på at jeg er gravid være "hvem er faren?" Jeg mener, hvem bryr seg? Det viktigste er at min lille engel er på vei og at han er trygg! Hva med å tenke litt på andre for en gangs skyld? 14 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mye moro du kan gjøre med aktivitetene til folk. Feks. Masturbation, også kan du legge til de personene du gjør det med! Ballet også. Lik ALT som har med Justin Bieber og liknende... Blir nok glad for å få hele hovedsiden fylt med bieber-nytt. 1 Lenke til kommentar
diamondshowel Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) En venn til lillebrorn min skreiv "sammen? Æ har vært så sykt forelska i dæ lenge no å æ vil ikke holde det inne lenger!!" til en tilfeldig i chatten. En som gikk på skoln min før. Skal ta revansj i mårra > Noen tips til ka æ kan skrive? EDIT: Han e 12 år gammel. Så ville vært morsomt med noe ganske uforutsett Endret 15. august 2011 av diamondshowel Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 For noen minutter siden postet en venn et bilde av en ring med bildeteksten "Håper Kari liker den". De har vært sammen i snart et år. Da tenkte jeg først "Jasså, frieri?" Så tenkte jeg "Hmm, mulig facerape?" Så tenkte jeg "Eller enda verre - hva om det ikke er facerape og hun sier nei?" Vel, vel, facerape eller ikke, det ville vært en genial spøk. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg spinnwild Skrevet 20. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. august 2011 Nederst på infosiden til kjæresten min, under "about", så står det: "Liker å slurpe sæd." Håper virkelig dette er en uoppdaget facerape... 16 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 En ille facerape jeg ble rapet av: "R.i.p mamma xx.xx.xxxx - xx.xx.2011. Hun var den beste moren en gutt kunne få!" Dro på hytten strømløs uten telefon eller noe, da jeg kom tilbake stod det omtrent 200 kondolasjoner på veggen min. Kansje ikke så morsom men den var utrolig spesiell. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Faaensoldemor Skrevet 21. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2011 Hva faen slags humor er det? 42 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Slapp av. Du ser det er en dårlig en vel? jævla tulling.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Facerape skal jo være morsomme 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ljóseind Skrevet 21. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2011 En ille facerape jeg ble rapet av: "R.i.p mamma xx.xx.xxxx - xx.xx.2011. Hun var den beste moren en gutt kunne få!" Dro på hytten strømløs uten telefon eller noe, da jeg kom tilbake stod det omtrent 200 kondolasjoner på veggen min. Kansje ikke så morsom men den var utrolig spesiell. Den var rett og slett ond... 13 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Endret profil bilde til kompisen til 2 homoer som pulte, skrev masse rasistisk og sexuelle ting på veggen. endte med at facen hans ble sperret og det har skjedd 3 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå