Xaser Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Spinwild du burde kanskje tenke på hvilken tråd du er i før du svarer. Dette er tråden for gode faceraper i humordelen på forumet, ikke tråden for rare handjobs i seksualitetdelen på forumet... 4 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Någen andre som oppleve at det kjennes ut som om jentå har Parkinson når hu ronke deg? Hva sikter du til? "Tremor (skjelving). Typisker er en langsom tremor i hånden, mest uttalt i hvile Rigiditet (stivhet) i kroppen. Dette er ofte mest tydelig i armer og hender Akinesi - som betyr vansker med starte og gjennomføre aktiviteter Balanseproblemer - som kan arte seg som falltendens eller uvanlige kroppsholdninger, f. eks. tendens til å lute framover når en går." (NHI) "Er det skjelving som er problemet, så er det nok fordi hun ikke har fått gode nok instrukser. Fortell/vis henne hva du vil ha. Stiv er det helst du som skal være, men er det den lille knoppen som stivner, så er det bare et tegn på gjensidig nytelse og kåtskap. Har hun konsentrasjonsvansker så vet jeg faktisk ikke... Gjør det mer interessant...? uvanlige kroppsholdninger er vel bare vanlig mens man holder på med slikt og mere " Er da det jeg ville svart på det tar selvkritikk for å ikke få me meg hvor jeg leser/skriver, og samtidig påpeke at spøker med ordentlige sykdommer blir bedre jo mer spesifikt man gjør det. eh, hva faen? :facepalm: 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 21. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2011 Man finner bilde av en positiv graviditetstest på google, legger ut og skriver ''shit'' under. 36 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Man finner bilde av en positiv graviditetstest på google, legger ut og skriver ''shit'' under. Evt om det er ei jente som facerapes, paste den på en kompis/type/fuckfriend sin wall! Mwahahahahaha! 8 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) "Rota med en i går, men husker ikke hvem. Noen som vet??" Jeg syntes i hvert fall den var genial når jeg så den. Endret 27. mai 2011 av Nik0 4 Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tok denne på en kamerat: 8 Lenke til kommentar
Lubbii Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Beste var vel da en venn av meg hadde glemt å logge av facen sin. Jeg og en annen venn satt hele dagen (fra kl. 14 - kl. 19, ja, vi hadde lite å gjøre) og facerapet denne stakkaren. La til utallige utlendinger (Steven Tiss, Ty Pikk, alle Abduler [Denne personen liker ikke utlendinger] osv.) Vi spurte vennindene til søsteren hans om det var fest på gang (dette var en onsdag) og forklarte med at "onkelen min alltid fester på onsdager" . Vi endret (selvfølgelig) bursdagen til denne dagen, og skrev slike oppdateringer som : "Skriv et tall fra 1-500, så skal jeg si hva du betyr for meg på veggen din!" og "Chillern med @*en random jente sitt navn* Det morsomste var vel å snakke med folk (som han selv ikke kjente, men visste hvem var)... (a) 3 Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Gjorde noe i samme duren, la til ørten folk som het Mohammed! han skjønte ikke en dritt da alle Mohammedene ( ) godtok venneforespørselen! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skrev dette som status til en kamerat: "Merkur - Venus - Jorda - Mars - Jupiter - Saturn - Uranus - Neptun - Barbra Streisand" 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skrev på veggen til en venn: Jeg liker pikk , 1 time senere ringer mora hans han og spør han om han liker pikk xD Jeg fikk veldig god latter da 2 Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Puddinghumor! To minutter etter stausene fikk offeret melding fra far sin: "Pass på facebooken din du " Eg lo... Endret 16. juni 2011 av *meep*meep* 2 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 lol en kompis av meg hadde skrevet på face. Overnatter med: XXXX noen timer senere så jeg at han var logget inn på ipoden min. så dagen etter skrev jeg på statusen hans: Støl i rævva. ble en god del likes 2 Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Satt å snakte med en kompis idag da han plutselig sendte ut xxx: "Elsker kuken til Kristian". Kristian: Morra til xxx, logg deg av facebooken hans nå! Fikk 39 likes på kommentaren de første 8 minuttene! 7 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvordan får du FB til å bli usosialt? Enkelt. Slett hele vennelista. 8 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er jo ikke morsomt når det åpenbart er facerape... Må være diskret. 6 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvordan får du FB til å bli usosialt? Enkelt. Slett hele vennelista. Og det er jo samtidig en jævlig god facerape! 3 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 En kompis endret bursdagsdatoen min. Koselig å se hvor mange som faktisk ikke visste at jeg hadde bursdag en måned senere. Heldigvis ikke så altfor mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå