Gamlemor Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 En jente i klassen gikk ut av klasserommet for en kort periode. Tre andre jenter tok laptopen hennes og løp lattermilde ut fra klasserommet. Når de kom tilbake hadde de tatt et bilde av rumpa til en av de og satt det som profilbilde på facebook til hu som eier laptopen. Fant det kniseverdig i hvert fall 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rompebilder er så vanlige. Det hadde vært modigere å ta bildet andre veien. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det tviler jeg på, det kan jo være en god facerape... 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg ble msn rapa engang, jeg måtte gå hjem å hente noe. Jeg har alltid logga meg ut fra f.eks facebook og nå trodde jeg hadde låst pcen, men hadde glemt at jeg ikke hadde passord akuratt da.. Så når jeg kom tilbake hadde de hatt en lang samtale med en dud, angående både sex og samliv. Jeg lo når jeg leste den etterpå :!: Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) "Hvorfor kan dere ike bare akseptere meg som jeg er? Jeg liker gutter, okei?" var litt morsom, selv om jeg skjønte at det var facerape. Men det gjorde ikke tanta hans, derimot. En venn av meg facerapet en annen venn og endret status til "Hvorfor kan du ikke bare forstå? Jeg mener det, det er deg jeg vil ha!" og mange tolket dette som ulykkelig kjærlighet. Samtidig sendte han flørtende meldinger til masse stygge jentevenner av ham. Endret 20. desember 2011 av Zarac Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Måtte le litt etter at en Kompis hadde fått tlf fra bestemora, etter jeg facerapa han XXXXX.XXXX e trur e ha funne ut at e e homo, når xxx sugd me! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Måtte le litt etter at en Kompis hadde fått tlf fra bestemora, etter jeg facerapa han XXXXX.XXXX e trur e ha funne ut at e e homo, når xxx sugd me! haha glad jeg nekter å ha noen i familen som venn på face (bortsett fra søskenbarn). Edit: Synes det er litt sjukt at oldemora mi på 80år+ bruker facebook regemessig Endret 15. mai 2011 av chri-ot 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 En venn av meg ble faceraped med at noen hadde skrevet dette på veggen til en i parallelklassen: skal vi vær sammen i mora i senga mi og leke litt mye? 1 Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Er jo opplagt, men fuck it den fungerer! "Ka heiter den rektalkløekremen? Eg treng faen meg hjelp. Vikedal FTW" Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger865 Skrevet 18. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2011 Min beste facerape må være den gangen jeg dro med meg ei jente inn på toalettet og stakk min penis inn i munnen hennes mot hennes vilje. 92 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 En venn av meg ble faceraped med at noen hadde skrevet dette på veggen til en i parallelklassen: skal vi vær sammen i mora i senga mi og leke litt mye? Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Min beste facerape må være den gangen jeg dro med meg ei jente inn på toalettet og stakk min penis inn i munnen hennes mot hennes vilje. Det er slikt kvinnfolk har tenner for... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg kris98 Skrevet 19. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det er slik vi menn har knyttnever til Endret 19. mai 2011 av Mr. Graves 26 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg vil ikke anbefale å slå til ei jente som har penisen din i kjeften... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg kris98 Skrevet 19. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2011 Neinei, for all del. Slår ut tennene først selvfølgelig. 18 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 :!: Ja når tennene først er ute, så kan man gjøre som man vil. 4 Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Någen andre som oppleve at det kjennes ut som om jentå har Parkinson når hu ronke deg? 2 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Någen andre som oppleve at det kjennes ut som om jentå har Parkinson når hu ronke deg? Hva sikter du til? "Tremor (skjelving). Typisker er en langsom tremor i hånden, mest uttalt i hvile Rigiditet (stivhet) i kroppen. Dette er ofte mest tydelig i armer og hender Akinesi - som betyr vansker med starte og gjennomføre aktiviteter Balanseproblemer - som kan arte seg som falltendens eller uvanlige kroppsholdninger, f. eks. tendens til å lute framover når en går." (NHI) "Er det skjelving som er problemet, så er det nok fordi hun ikke har fått gode nok instrukser. Fortell/vis henne hva du vil ha. Stiv er det helst du som skal være, men er det den lille knoppen som stivner, så er det bare et tegn på gjensidig nytelse og kåtskap. Har hun konsentrasjonsvansker så vet jeg faktisk ikke... Gjør det mer interessant...? uvanlige kroppsholdninger er vel bare vanlig mens man holder på med slikt og mere " Er da det jeg ville svart på det tar selvkritikk for å ikke få me meg hvor jeg leser/skriver, og samtidig påpeke at spøker med ordentlige sykdommer blir bedre jo mer spesifikt man gjør det. Endret 21. mai 2011 av spinnwild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå