iChristian Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Genialt. Jeg regner med at søstrene mine snarlig forsyner meg med noen eksempler her Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skifte fødselsdato! Legge til mange randoms med rare navn. Beste. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Bytte om to bokstaver i etternavnet til en eller annen. Tenker de ikke over selv. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg JayP Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Byttet sivilstatus frå "in a relationship" til "singel" for noen dager siden på facen til kompisen min. Det skulle jeg aldri ha gjort.... 63 Lenke til kommentar
Populært innlegg Melkekartong Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Hvis dama hans tror kompisen din er typen som er i stand til å dumpe henne via en facebook statusupdate så fortjener hu å bli dumpa på den måten. 44 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Byttet sivilstatus frå "in a relationship" til "singel" for noen dager siden på facen til kompisen min. Det skulle jeg aldri ha gjort.... Go on... 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg JayP Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Byttet sivilstatus frå "in a relationship" til "singel" for noen dager siden på facen til kompisen min. Det skulle jeg aldri ha gjort.... Go on... Han var på besøk med meg og glemte å logge av facebook. og i det øyeblikket han gikk ut av døra, satt jeg meg til å tenkte på hva jeg skulle gjøre. Han hadde for noen måneder siden facerapet meg, der han hadde funnet ut passorde mitt, så jeg tenkte jeg måtte gjøre noe for å ta igjen. Man kan argumentere for at å endre sivilstatusen er det værste man kan gjøre, og det er sant. Men jeg tenkte så mye på hevn at jeg ble blendet. Så, jeg endra sivistatusen og trodde jeg det ikke. Allerede etter ett minutt fikk han ett titalls komentarer på satusen og chatten. Kjærsten som han "slo opp med" var også pålogget og ante ikke hva som skjedde. hun var helt fra seg og komenterte noe som: "Så det er sånn du vil gjøre det, ja. På facebook?" Det jeg ikke visste, var at kompisen min og dama hadde hatt litt problemer og dama var ute etter å slå opp. Men kompisen min elsket henne over alt på jord, å ville få det til å fungere. Det kom litt overraskende på dama da, at det var "han" som slo opp, men ho tok det heilt seriøst. Det jeg gjorde fikk vertifall kompisen min å dama til å slå opp. Hun trodde ikke på at det var jeg som gjorde det, og brukte det sikkert bare som en unskyldning på å slå opp. Men jeg har vertifall sykt dårlig samvittighet og kompisen kommer sikkert aldri til å tilgi meg. 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg KjemikerJon Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Ja, der ødela du et sunt og stødig kjærlighetsforhold med gode fremtidsutsikter. 145 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 -snip- Auch! Hvordan er det nå, er dere gode venner fortsatt eller? Lenke til kommentar
Populært innlegg The Barnacle Skrevet 12. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2011 Har facerapet to stykker samtidig og plassert de i et forhold med hverandre 62 Lenke til kommentar
JayP Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Vi er jo venner fortsatt, men jeg ser at han er ganske preget av det som skjedde. Vi snakker egentlig ikke så mye om det for å være ærlig. Tror han har lyst til å bare la det ligge. Om noen dager er alt forhåpentligvis tilbake til normalen 3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har facerapet to stykker samtidig og plassert de i et forhold med hverandre Sjansene for å få muligheten til to facerapes samtidig er minimale da. 1 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ei venninne satt meg til "interested in: men". Gikk flere måneder før jeg ble gjort oppmerksom på det, men det var jo bare gøy. 3 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Kompis glemte å logge av Facebook så det har gått i aktiv faceraping her. Jeg har: Endret intrested in til kvinner + men, Endret om meg Endret bursdag til imorgen Joinet FB gruppene til Justin Bieber og Rebecca Black Publisert 3 statuser: Noen som joiner en lett salat nede på bryggekanten mens vi hører på Friday? Hmm..., venstre eller høyrehånda ikveld? Forslag anyone? Jeg er en blomst som er så glad i stjernene som alltid skinner så fint på himmelen blå. Mine farger er rød og gule, men også litt regnbuens skinn kan du se i mitt blomsteransikt... Hehe. Neida. Jeg er ikke så rar, men jeg er en liten blomst, som danser i vinden.Hihi ♥ Jeg er fortsatt pålogget, men tror jeg skal stoppe der, ellers kommer han til å hevne seg enda mer neste gang jeg glemmer å logge av FB Endret 14. april 2011 av TheRealL 6 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Ikke glem å endre språk til arabisk da. Så får han et skikkelig "wtf"-øyeblikk neste gang han logger på. Endret 14. april 2011 av Christiαn 6 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Sleng dritt til folk på vennelista hans eller photoshop alle bildene av han akkurat nok til at han ser rar ut. 4 Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 faen.. fikk mulighet til å facerape broren min i går.. mne gjorde ikke noe annet å skrive "facerape".. ÆSJ.. skulle gjort noe mer fett. jaja.. fikk kødda litt med WOW-accounten da iallefall 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg The_Tom Skrevet 14. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2011 Byttet sivilstatus frå "in a relationship" til "singel" for noen dager siden på facen til kompisen min. Det skulle jeg aldri ha gjort.... Go on... Han var på besøk med meg og glemte å logge av facebook. og i det øyeblikket han gikk ut av døra, satt jeg meg til å tenkte på hva jeg skulle gjøre. Han hadde for noen måneder siden facerapet meg, der han hadde funnet ut passorde mitt, så jeg tenkte jeg måtte gjøre noe for å ta igjen. Man kan argumentere for at å endre sivilstatusen er det værste man kan gjøre, og det er sant. Men jeg tenkte så mye på hevn at jeg ble blendet. Så, jeg endra sivistatusen og trodde jeg det ikke. Allerede etter ett minutt fikk han ett titalls komentarer på satusen og chatten. Kjærsten som han "slo opp med" var også pålogget og ante ikke hva som skjedde. hun var helt fra seg og komenterte noe som: "Så det er sånn du vil gjøre det, ja. På facebook?" Det jeg ikke visste, var at kompisen min og dama hadde hatt litt problemer og dama var ute etter å slå opp. Men kompisen min elsket henne over alt på jord, å ville få det til å fungere. Det kom litt overraskende på dama da, at det var "han" som slo opp, men ho tok det heilt seriøst. Det jeg gjorde fikk vertifall kompisen min å dama til å slå opp. Hun trodde ikke på at det var jeg som gjorde det, og brukte det sikkert bare som en unskyldning på å slå opp. Men jeg har vertifall sykt dårlig samvittighet og kompisen kommer sikkert aldri til å tilgi meg. Ja, der ødela du et sunt og stødig kjærlighetsforhold med gode fremtidsutsikter. Det var det jeg også tenkte. haha. Likså greit å få det slutt. faen.. fikk mulighet til å facerape broren min i går.. mne gjorde ikke noe annet å skrive "facerape".. ÆSJ.. skulle gjort noe mer fett. jaja.. fikk kødda litt med WOW-accounten da iallefall å skrive facerape er jo lame. On topic: Jeg facerapet en facebook på en privat fest. Var en kamerat av meg som akkurat hadde hatt sin første tur i senga med sin nye-bedre halvdel. Og ca 2-3 dager etter, var denne feste. Og Voila, hadde kjerringa fått klamydia. Det skapte mye frustrasjoner for kompisen min. Faen som jeg lo, spesielt da kjerringa mista mobilen den kvelden og han ikke fikk tak i hu. Den dag i dag, er fortsatt syndebukken ukjent for dem 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Melkesjokoladen Skrevet 14. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2011 Selv om det lyser facerape med store blinkende lys synes jeg disse er litt fine, stort sett fordi de er noen som ikke gir for store følger. Litt fredagskos Kem vil ver med på date? Eg BETALE Ka heiter den rektalkløekremen? Eg treng faen meg hjelp. E det noen andre som blør litt etter en jævla god bæsj? Åh, eg e så jysla våryr! Altså, eg e kje billige, bare veldig samarbeidsvillige Når ble det unormalt å sjekke at elevene vaske seg godt før svømming? (til en lærerstudent) 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå