Populært innlegg Gavekort Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 En kompis glemte å logge av, så skrev jeg "JEG ER HOMO!" HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!11 :P :p :PP:P 14 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 At det i det hele tatt er mulig å endre fødselsdatoen er helt idiotisk. Det er jo ikke slik at det er noe som forandrer seg med tiden. Det bør også facebook-administrasjonen vite. 5 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det har vel noe med at folk under alder X registrerer "feil" og ønsker å justere det senere i livet? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvis man med viten og vilje registrerer feil, så får man leve med det. Hvis ikke kan man sende en mail og be dem ordne det, men at det skal være så enkelt å endre datoen, er en større ulempe enn fordel. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pubé Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Fant akkurat ut at jeg er den eneste som har sett mine egne statusoppdateringer de siste tre månedene. Thanks... 32 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Må ha følt deg delvis forlatt da, vel? Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Fant akkurat ut at jeg er den eneste som har sett mine egne statusoppdateringer de siste tre månedene. Thanks... 19 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kan dog ikke si at jeg poster noe særlig med statusoppdateringer da, men jeg skal definitivt dra den der på noen. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fant akkurat ut at jeg er den eneste som har sett mine egne statusoppdateringer de siste tre månedene. Thanks... Det skal jo ikke være mulig, på hvert eneste oppslag ser du hvem du deler med. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tok en på kjæresten i helgen. Litt umodent, men jeg humret godt. Hvorfor meg?? Spiste indisk i kveld og når jeg satt på trikken greide jeg ikke å holde meg 7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Går fint an å overse at det står "custom" i den ruta der Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hah, nå måtte jeg skjekke. Stod jammen meg "custom" i ruta hos meg og. Så kom jeg på at jeg selv har gjort så familie og en egen liste ikke kan se det jeg skriver. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) en fin en er jo å legge til arbeidsgivere, gamle og nye, lærere, prester osv. når de har blitt venner så faceraper du igjen med diverse ting som provoserer den personen. eks. Starter på ny jobb i morgen. Gleder meg. Hater jobben min. Elsker den nye jobben min. Spennende og deilig film vi såg på i KRL timen i dag. Tørreste foreleser ever. Ettertanke: MÅ/BØR RISIKOVURDERES FØR PUBPLISERING !!! Endret 19. januar 2012 av Sopps Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Slikt bør man ikke gjøre da man kan få sparken 6 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 ikke vis han er på talefot med sjefen og kjenner hverandre godt. det er jo noen ting som må vurderes. i elektro bransjen er ting veldig strengt. alt skal risikovurderes og man skal måle spenning på alt anlegg før en jobb startes. det sier og vet alle. på et kurs så spurte de om hva skal man gjøre hvis man ser en person får strømgjennomgang. jeg svarer som vanlig. måle spenningen og så risikovurdere arbeidet. fin latter fra alle deltagere (elektrofirmaer og kolleger). 3 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Skrev "Klamydia " på statusen til ei venninne som resulterte i at faren hennes ringte mora og klikka helt. 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Var en jente som posta "Syykt kleint å bli busted for å ha sex på skoletoalettet :/ utvist i 3 dager " Dere aner virkelig ikke hvor mange som trodde på det... Hmmm, en venn av meg skrev nøyaktig samme statusen begynner navnet hennes med k? Lenke til kommentar
Girly Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg tror ikke på NOE på Facebook lenger! Er redd at alt skal være rape... *paranoid* Jaja, her kommer noen gode raper jeg har sett: "Yeeeey LAPPEN!!! tok litt om og men, skrapa imot en gammel Honda og tok med meg speilene dems, men noen lapper bak ryggen til kjørelærer fikk han til å glemme all about it. Heldigvis!" "**** er i et forhold med **** (konas navn) og det er komplisert (når det egentlig ikke er komplisert)" Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Var en jente som posta "Syykt kleint å bli busted for å ha sex på skoletoalettet :/ utvist i 3 dager " Dere aner virkelig ikke hvor mange som trodde på det... Hmmm, en venn av meg skrev nøyaktig samme statusen begynner navnet hennes med k? Ja, er nok samme personen, husker å ha sett deg i anmerkningstråden hvor et stod at du ofte var på KI. Antok at du gikk på belset da. Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jeg byttet føsdelsdatoen 3 ganger på 3 dager han Slo til meg :DD Også endret jeg forholdet til en i klassen til singel DAMA begynte og gråte Endret 23. januar 2012 av xtr3zz 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå