dysfunctional Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Så et godt bilde på lamebook, failbook eller lignende side for en god stund siden. Vet ikke om det er fortsatt mulig men med statusoppdateringer kan du begrense tilgangen til hvem som ser hva du skriver. Så la oss si du vet en flau hemmelighet ovenfor en kompis/venninne, kan eksempelvis ta at han dro med den styggeste dama hjem kvelden før. Skriv en statusmelding der man nevner feks "Haha, dro med seg den røya hjem i går", og sett privacy slik at bare han/hun kan se det. Da vil statusen kun dukke opp på nevnt person sin homepage, og ingen andres. (Kan også tagges, slik at personen får notification om det) Er en ufarlig liten prank som garantert får "offeret" til å skvette litt i buksa ett like sekund. Nå tok jeg riktignok et ganske dårlig eksempel, men kan jo skrive hva man vil. Noe som kan ødelegge litt though, er om det har null comments og null likes. Men fortsatt morsomt! Endret 19. desember 2011 av Zeromac 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Men hva om han tar igjen, ved å skrive noe flaut om deg? 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Sette opp kontoen slik at bare han ser sine egne poster. 6 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Sette opp kontoen slik at bare han ser sine egne poster. Genialt! 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Da må man ha tilgang til hans facebook og da. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Da må man ha tilgang til hans facebook og da. Facerape. 2 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som vet hvor mye penisforlengelse koster? Spør for en kompis Lenke til kommentar
Populært innlegg MoonStew Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 "Jævlig kåt, noen med hjem og knulle?" Kjedelig og uoriginal, men det løftet det til et nytt nivå at halve slekta til offeret kommenterte statusen og bombanderte ham med anrop og meldinger i timene som fulgte. En gang endret jeg facen til ei venninna så den ble lik min egen, og når hun kom tilbake og oppdaget det etter at jeg tilfeldigvis hadde gått ut av rommet, benyttet hun sjansen til å facerape "meg" heftig. Da snakker vi grov facerape, med perverse meldinger til hele kontaktlista samt en del randoms, joining av alle JB-gruppene hun fant, venneforespørsler til alle "Mike Litoris" hun fant, en drøss med syke statuser etc. Man kan vel si at hun fikk det travelt når jeg fortalte at hun var på sin egen facebook... ^^ Å skrive "Fått mensen, kan du kjøpe tamponger?" eller lignende på veggen til en mor fra sønnen hennes funker alltids, særlig om mora er av den hysteriske typen. 18 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som har prøvd å skrive en kontaktannonse på profilen til noen andre? Tror dere den vil slå godt an som facerape dersom personen er singel? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som har prøvd å skrive en kontaktannonse på profilen til noen andre? Tror dere den vil slå godt an som facerape dersom personen er singel? Test da vell Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Har ingen å teste på for tiden :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Enn venn av meg gjorde en facerape på en bekjent, endret bursdagsdatoen hans til en måned tidligere. Stemoren hans gratulerte han med dagen. Endret 29. desember 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kompisene mine faceraper meg alltid veldig subtilt. F.eks. var det en gang de la til at jeg studerer teologi (jeg er ateist så det holder) e.l. på profilen min. Tar jo evig lang tid før man oppdager sånn. På videregående facerapaen kompis og jeg ei random jente som glemte å logge seg ut av facebook på biblioteket. Facebook har/hadde en nyttig funksjon for å se hvilke grupper man er administrator i, og jammen var hun ikke admin i russebussgruppa si. Dette var en gruppe med 2000-ish medlemmer om jeg ikke husker feil, og vi endra navnet til "Vi som er stolte av å være homofile". Flere hundre flykta fra gruppa som om det var pesten før de rakk å endre det tilbake. Veldig barnslig, men sykt gøy. 2 Lenke til kommentar
squareyourass Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg skrev en gang "hei. dust" til en person på chatten fra en annens bruker. Følte meg slem og kul på samme tid. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Freakwens Skrevet 30. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2011 Facerapa faren til en kompis her om dagen "Uff, tatt på fersk gjerning av kjærringa med pikken i sentralstøvsugeanlegget og fingeren i ræva på nabokatta.. jaja, gøy så lenge det varte " Jævli rå fyr så han lot det stå, fikk ett tonn med kommentarer 20 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Var en jente som posta "Syykt kleint å bli busted for å ha sex på skoletoalettet :/ utvist i 3 dager " Dere aner virkelig ikke hvor mange som trodde på det... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Denne var ikke bra eller morsom, men heller syk og langt bak mål. På en bekjent sin vegg sto det noe a là: "Kari er innlagt på ullevål sentralsykehus etter at hun ble påkjørt av en bil i dag tidlig. Tilstanden er ikke lenger livstruende. Vi ber alle om å sende henne varme tanker. Hilsen familien til Kari" Hun må ha glemt å logge seg ut på en lånepc eller whatever, for det kan jo ikke ha vært noen hun kjente. Folk er syke! 2 Lenke til kommentar
frds Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Men hva faen, en kompis rapa meg å nå kan jeg ikke skifte tilbake fødselsdatoen min. Hvis det ikke er noen måter å ordne dette på så gidder jeg ikke mer aka remover hele accen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Må vel vente noen dager før du kan gjøre det igjen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Nei, du må send inn en søkndad (forklaring) så retter FB det manuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå