€uropa Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) En klassekamerat ble facerapet for noen uker siden. Han hadde fjernet statuser, men ikke oppdaget at "interessert i" var endret til menn. Jeg fortalte ham dette i dag. Så da han skulle rette det opp, presterte han å endre kjønnet sitt til kvinne. Endret 28. november 2011 av Zarac 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg akan Skrevet 4. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2011 Ble nok en gang facerapet på en utspekulert måte av min bror XD Han hadde tatt og lagt til alle familiemedlemmer i slekten som jeg ikke har vært venner med, eller var venner med, som tanter, onkler, fettre og kusiner og lagt til familiestatus på alle sammen. Slik at nå er jeg den litt rare fyren som har listet hele slekten som familie på profilen -_- og er jo ikke helt lett å fjerne alle sammen igjen for da blir de sikkert fornærmet 17 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) " i got the bieber fever! " + Like alt med i med justin bieber på feacebook... Endret 4. desember 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
2DG Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Var nettop på LAN og la til 100-200 venner hos en kompis. Sweet revenge! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mixy Skrevet 10. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2011 En kompis som facerapet en felles bekjent med "Stjålet på bunnpris for 4 gang denne uken, blir ikke tatt vett " Oppfølgeren kom få dager etter da han igjen fikk kloa i kontoen "19.90 for kjøttdeig? Trukke det!" (med bilde av en tilbudsplakat). Ikke facerape, men: Hadde akkurat kjøpt meg ny macbook air (rett etter den var tilgjengelig i butikkene til 11k), og betrodde den til mine kompiser under en tur på do fra lesesalen. Kom tilbake og alt var i skjønneste orden. Før telefonene begynte å strømme på. De hadde lagt ut Macen min på finn til utrolige 7000,- etter kun 4-5 dagers bruk. Klokka hadde rundet 4 og med det fikk jeg ikke kontaktet finn for å fjerne annonsen. Vennene mine hadde det altfor gøy, så de fjernet den heller ikke 13 Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg jaakervik Skrevet 14. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. http://www.youtube.com/watch?v=RFZrzg62Zj0 17 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. Arbeidsgiver kan ikke sjekke en arbeidstakers FB når FBs innstillinger er på privat, dvs at de som ikke er venn med h*n får se begrenset eller ingenting av det som er på profilen. En arbeidsgiver kan ikke få mer tilgang til en "normal" persons profil på Facebook enn noen andre. Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. Arbeidsgiver kan ikke sjekke en arbeidstakers FB når FBs innstillinger er på privat, dvs at de som ikke er venn med h*n får se begrenset eller ingenting av det som er på profilen. En arbeidsgiver kan ikke få mer tilgang til en "normal" persons profil på Facebook enn noen andre. De som glemmer å logge av når potensielle troll er tilstede er ofte ikke oppegående nok til å vite om personverninstillingene. Uansett om det får konsekvenser eller ikke er "facerape" barnsling. Kan noen forklare meg hva som er morsomt med å skrive "jeg liker tissefanter" i andres statuser? Sånne ting er ekstremt morsomme når man er i en alder der kjønnsorgan er et interessant og fascinerende tema. Det er tydeligvis ikke alle som vokser det av seg heller. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tihi ... Du sa tissefanter ... Hihi 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg fant en gang gmail kontoen til en kar som jeg var uvenn med på skolen for leeenge siden da jeg var innom en nettkafe. Der lå det en nettop sendt jobbsøknad. Var såååå frista til å skrive masse ekte skit til dessa giverne men jeg feiga ut i siste sekund 2 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. Arbeidsgiver kan ikke sjekke en arbeidstakers FB når FBs innstillinger er på privat, dvs at de som ikke er venn med h*n får se begrenset eller ingenting av det som er på profilen. En arbeidsgiver kan ikke få mer tilgang til en "normal" persons profil på Facebook enn noen andre. De som glemmer å logge av når potensielle troll er tilstede er ofte ikke oppegående nok til å vite om personverninstillingene. Men de er sannsynligvis oppegående nok til å slette innlegget etterpå, noe alle som jeg har sett har gjort, og det inkluderer også de som er relativt blond. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg kan passordene til 2 av vennene mine, haha. Protip: Ikke ha passord123 som passord Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. Det er bare og sette på sånn at andre som ikke er vennen din kan se noe. Lenke til kommentar
Maka-Diyos Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg FaceRapet en muslim (han har nesten bare muslimske og utenlandske venner til info.) og skrev: ''God Jul, folkens! '' Det var i utgangspunktet godt ment, men jeg forsto noe i etterkant. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Scorpion88 Skrevet 18. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg FaceRapet en muslim (han har nesten bare muslimske og utenlandske venner til info.) og skrev: ''God Jul, folkens! '' Det var i utgangspunktet godt ment, men jeg forsto noe i etterkant. Burde heller ha skrevet: Gleder meg til ribbe i jula. Eller noe sånt. 12 Lenke til kommentar
Maka-Diyos Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg forstår ikke helt konseptet med Facerape. Kanskje jeg burde skrevet: ''Varmer bacon på koranen jeg brenner''. 7 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg skrev "Nickelback er bra. Hører på det nå" überpnlig! Lenke til kommentar
Maka-Diyos Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ikke facebook. Det er en arena for oppmerksomhetssyke, infantile unger. Det at man får et "kick" ut av å sverte andre ved å utgi seg for å være dem er ganske alvorlig. Arbeidsgiver og liknende sjekker ofte facebook sidene til jobbsøkere eller ansatte. Verdt en tanke eller to. Du kan ødelegge noens fremtid ved å sjikanere de på den måten. Eller ved å legge ut upassende bilder av vedkommende. Jeg respekterer 100% din mening. Men Facerapes har aldri vært sååå alvorlig. Selve FB er generelt en arena hvor man blotter seg sosialt, og da må man godta konsekvensene av det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå