Br0dskive Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det morsomste dersom du faceraper en venn/venninne er å gå inn på profilen til en gutt/jente som du vet vedkommende synes er pen/kjekk og skrive en del halvkleine kommentarer på bilder etc. Også må man jo selvsagt like ALLE poster på newsfeeden, legge til en haug med venner fra øst og vest, skifte bursdag til imorgen og sist men ikke minst skifte språk til noe helt uforståelig! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det morsomste [...] [...]skifte bursdag til imorgen Evt. skifte bursdag til etter vedkommende virkelig har bursdag, så får han ingen bursdagshilsner! Nei, det er egentlig bare slemt... 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 12 Lenke til kommentar
Black Hole Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så denne for noen dager siden: "I dag var det drit flaut! Fikk mensen midt i timen. Hvordan er det mulig?" 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) For en stund siden ble en jeg kjenner som heter Steinar lagt til av en random, tror han hadde en felles venn med han eller noe. Han så også at personen hadde lagt til mange andre som het Steinar og hadde "Eg samlar på steinar som status". Etter å ha lest denne tråden, fyf.. hahahhaha :!: Endret 8. november 2011 av Gitarhm 7 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nja, har ikke gjort så veldig mange bra facerapes, men etter å ha lest denne har jeg fått mange ideer! Det var en gang jeg var hos en venn, da han skulle spise middag lot han laptopen stå åpen, jeg gikk på facebooken hans og satt som satus "Pizza med brunost ". Var det første jeg kom på i farta Fikk noen morsomme tilbakemeldinger :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kommenter PB mitt og jeg rangerer deg fra 1-10 på veggen din! <3Kjeder meg lol xD Skriv noe slikt på en person som absolutt ikke er slik, nære venner vil jo se tegninga, men de som ikke er så nære blir det verre bedre med Spesielt en som ikke skriver så "fjortis", @ lol xD 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Macklemore Skrevet 9. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2011 Denne er ganske gammel men har aldri giddet før nå og skrive den. En jente skriver på statusen sin "Noen midler mot å være for trang?" Kommer noen kommentarer: Dildo pinne knyttneve også videre.., Så komme det en venn av meg som nesten er 180 høy veier 80kg og ser dritbola ut og kommenterer: Meg Jeg tror han fikk 30 likes på kommentaren. 10 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 3 stykker på søstra mi sin FB account klokka 3 om kvelden. 2 timer senere: - Nytt mellomnavn "Black" - XX antall nye venner - Ny bursdag - Photoshoppet bildet med hu inn med Rebecca Black. - Like nærmere 3000 Rebecca og Justin Bieber sider. (Hu tok bort alle for hånd...) Hevnen var å ta meg og dem det gjaldt fra venner på FB. Like greit egentlig 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Folkens, jeg trenger hjelp til en bra facerape her! Jeg har funnet ut av passordet til kompisen min, og han bytter passord med en gang han skjønner at jeg kan det, så jeg har en sjanse på dette. What to do? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Folkens, jeg trenger hjelp til en bra facerape her! Jeg har funnet ut av passordet til kompisen min, og han bytter passord med en gang han skjønner at jeg kan det, så jeg har en sjanse på dette. What to do? Ta å les igjennom tråden, det er masse morro her! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Folkens, jeg trenger hjelp til en bra facerape her! Jeg har funnet ut av passordet til kompisen min, og han bytter passord med en gang han skjønner at jeg kan det, så jeg har en sjanse på dette. What to do? Bytte passordet uten at han vet hvem som har gjort det. 4 Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 snip Med inspirasjon fra deg (din bror) har jeg nå lagt til 200 steinar for en stakkars bestevenn. Takker for tipset! (Før jeg hadde rukket å legge til 200 hadde allerede 10 stk akseptert). Jeg abbonerte også på rundt 10 steinar og likte vel rundt 20 steinar-sider 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Hole Skrevet 20. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2011 Legg til mange kinesere som venner. Bare søk etter Xiao. Mange vil legge h*n til i løpet av noen dager, og til og med uker! Mitt verk på en kompis for noen dager siden: " Hvis 50 liker så går jeg i bar overkropp en hel skoledag i desember!" Kisen fikk 67 likes dagen etter Han kommenterte sin egen status slik; "Får ikke lov til slikt". To minutter etterpå kommenterte faren, "Jo, det gjør du gutten min." 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Melkesjokoladen Skrevet 21. november 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Man finner bilde av en positiv graviditetstest på google, legger ut og skriver ''shit'' under. Den hadde jeg likt å se Dette var i slutten av fadderuken, og som kronen på verket ble moren fort tipset om dette av familiemedlemmer, hvilket resulterte i en stk telefon fra en gråtende mor. Rett og slett magisk, takk for tipset Endret 21. november 2011 av Melkesjokoladen 20 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kanskje ikke helt riktig sted å poste, men jeg synes det er dumt at ord som facerape er at så allminnelig ord. Rape/voldtekt er svært alvorlig, og når det brukes i denne sammenhengen blir det utvannet og det mister deler av seriøsiteten. 4 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kanskje ikke helt riktig sted å poste, men jeg synes det er dumt at ord som facerape er at så allminnelig ord. Rape/voldtekt er svært alvorlig, og når det brukes i denne sammenhengen blir det utvannet og det mister deler av seriøsiteten. Er du seriøs ? 5 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kanskje ikke helt riktig sted å poste, men jeg synes det er dumt at ord som facerape er at så allminnelig ord. Rape/voldtekt er svært alvorlig, og når det brukes i denne sammenhengen blir det utvannet og det mister deler av seriøsiteten. Er du seriøs ? Jeg er veldig seriøs og jeg synes det burde blitt satt mer fokus på det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå