Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

 

Jeg synes fra et personlig ståsted at det er tragisk det der med solhjulet, men det er en annen diskusjon...

 

For å legge vekt på den tall teologien der og da videre vektlegge at 666 liksom skal være djevelen må du først og fremst tro på det.

 

Ved å tro på djevelen er du selv en konsekvens av semittisk lære.

 

Men blir vel litt off topic igjen det da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på det sånn som det her: Jeg ønsker at ingen i hele verden skal spise kjøtt. Derimot så spiser jeg kjøtt selv. Dobbeltmoralskt? Ja.

 

Kanskje akkurat i det eksemplet der ja...

 

Og slik som "jeg vil at ingen skal kaste søppel langs veiene, men jeg gjør det selv", og "jeg vil at vi skal bruke mer på miljøvern, mens jeg bruker ikke ett eneste øre".

 

Men det er ikke dobbeltmoralsk å IKKE sette barn til verden og samtidig mene at man har et folkeslag som man bør bevare.

 

Vi er tilbake på dette enkeltindivid stadiet igjen... Jeg kan ikke dømme noen som finner seg en partner av annen rase, men jeg kan si på generelt grunnlag at dersom alle gjorde det samme så ville det ikke være spesielt gunstig for den etniske egenarten...

 

Ser du ikke forskjellen på dette eller er det bare jeg som er trangsynt her??

 

Hva slags menneskesyn er det egentlig du egentlig har uttrykt her i tråden? Ikke et verdig syn, spør du meg.

 

Nei fysj av meg.. jeg har proklamert tydelig at alle mennesker er like mye verd og at deres egenart faktisk har en verdi.. ja det er forferdelige holdninger jeg har..

 

Jeg burde kanskje heller disse jøder slik som andre gjør...

 

Du og et par andre sier at vår etniske egenart, altså den hvite mann og kvinne ikke har noen betydning, og da kan jeg jo si at jeg gir fullstendig blaffen i jøder, negre og alle andre raser...

 

Men da er det plutselig rasisme...

 

Forstå det den som kan.. jeg kaller det dobbeltmoralsk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke bare vi som er imot Zionisme...

 

Anti Zionist Orthodox Jews burn the Israeli flag on the streets of the Jewish

neighborhood in North London, on February 28, 2010, on the Jewish holiday of Purim,

a holiday that symbolizes the victory of evil over righteousness

 

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke bare vi som er imot Zionisme...

 

Anti Zionist Orthodox Jews burn the Israeli flag on the streets of the Jewish

neighborhood in North London, on February 28, 2010, on the Jewish holiday of Purim,

a holiday that symbolizes the victory of evil over righteousness

 

Må ikke la deg narre, de følger fortsatt talmuden selv om at de brenner noen flagg.

Lenke til kommentar

Må ikke la deg narre, de følger fortsatt talmuden selv om at de brenner noen flagg.

 

Ja, det er sant. Hvorfor ser man aldri at noen brenner noe av de skriftene? Kun Koranen...Jeg får lage en film selv da i full HD! :cool:

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Religiøse symboler er lov. Symboler som er i strid med norsk lov, herunder hakekorset [...]
Kan jeg spørre hvor i det norske lovverket det er skrevet at hakekors/solkors/svastika/fylfot er et rasistisk symbol?

 

Så vidt jeg kan se, er det ikke spesifisert i "rasismeparagrafen";

§ 135a. Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med bøter eller fengsel inntil 3 år. Likt med en offentlig fremsatt ytring, jf. § 7 nr. 2, regnes en ytring når den er satt frem slik at den er egnet til å nå et større antall personer. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.

 

Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres

a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,

b) religion eller livssyn, eller

c) homofile legning, leveform eller orientering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du med "Israel Free"?

 

Det står "Free Israel" da ^^

 

Pirke..pirke...

 

Måtte bare... sorry

 

Religiøse symboler er lov. Symboler som er i strid med norsk lov, herunder hakekorset [...]
Kan jeg spørre hvor i det norske lovverket det er skrevet at hakekors/solkors/svastika/fylfot er et rasistisk symbol?

 

Lag en egen diskusjon da.... jeg blir gjerne med...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du med "Israel Free"?

 

Det står "Free Israel" da ^^

 

Pirke..pirke...

 

Måtte bare... sorry

 

Religiøse symboler er lov. Symboler som er i strid med norsk lov, herunder hakekorset [...]
Kan jeg spørre hvor i det norske lovverket det er skrevet at hakekors/solkors/svastika/fylfot er et rasistisk symbol?

 

Lag en egen diskusjon da.... jeg blir gjerne med...

 

Beklager men i motsetning til deg kan jeg ikke hebraisk og måtte kjøre det gjennom google translator.

 

 

They're everywhere!!! :ph34r:

 

Damn straight :ph34r:

 

Hva mener du med "Israel Free"?

 

"Free Israel"? Eller har jeg stokket om? Uansett så er det en parodi på Marxistene sine "Fritt Palestina" signaturer.

 

Okei okei. Greit, jeg fikk Israel Free i google translator...

 

Er du imot kommunisme Zaftig, så bra!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Okei okei. Greit, jeg fikk Israel Free i google translator...

 

Er du imot kommunisme Zaftig, så bra!!

 

Jeg er imot mye rart, men følte jeg var nødt til å legge til noe annet, for folk er så fordomsfulle. Hvis du skjønner hva jeg mener. Men ja det er jeg.

 

Mener du at nordmenn finnes og mener du at det umoralsk å la mer dominerende folkegrupper utviske mindre dominante folkegrupper? Mener du at askenazi jøder bør blande seg med somalere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvor i det norske lovverket det er skrevet at hakekors/solkors/svastika/fylfot er et rasistisk symbol?

Lag en egen diskusjon da.... jeg blir gjerne med...
Det kunne aldri falle meg inn å frarøve TWFA den arbeidsoppgaven. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Okei okei. Greit, jeg fikk Israel Free i google translator...

 

Er du imot kommunisme Zaftig, så bra!!

 

Jeg er imot mye rart, men følte jeg var nødt til å legge til noe annet, for folk er så fordomsfulle. Hvis du skjønner hva jeg mener. Men ja det er jeg.

 

Mener du at nordmenn finnes og mener du at det umoralsk å la mer dominerende folkegrupper utviske mindre dominante folkegrupper? Mener du at askenazi jøder bør blande seg med somalere?

 

Nordmenn finnes så absolutt som en etnisk gruppe og nasjonalitet, Ingen folkegrupper har rett til å "utviske" andre folkegrupper og jeg mener at Ashkenazi jøder selv må bestemme om de vil mikse seg med Somaliere, det samme Nordmenn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Okei okei. Greit, jeg fikk Israel Free i google translator...

 

Er du imot kommunisme Zaftig, så bra!!

 

Jeg er imot mye rart, men følte jeg var nødt til å legge til noe annet, for folk er så fordomsfulle. Hvis du skjønner hva jeg mener. Men ja det er jeg.

 

Mener du at nordmenn finnes og mener du at det umoralsk å la mer dominerende folkegrupper utviske mindre dominante folkegrupper? Mener du at askenazi jøder bør blande seg med somalere?

 

Nordmenn finnes så absolutt som en etnisk gruppe og nasjonalitet, Ingen folkegrupper har rett til å "utviske" andre folkegrupper og jeg mener at Ashkenazi jøder selv må bestemme om de vil mikse seg med Somaliere, det samme Nordmenn.

 

Burde ikke da både nordmenn og ashkenazi jøder kunne bestemme om de vil leve på egne territoriet sammen med sin egen etnisitet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...