Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Jeg generaliserte ikke. Det var visst bare du som følte deg truffet.

Ja jeg er pro-white, jeg tenker på mitt eget folk, min egen rase kommer først. Det gjør tydeligvis ikke du og det gjør deg til å fremstå som anti-white...Enten er man pro eller anti, det finnes ikke noe nyansert bilde av dette selv om enkelte liberalister liker å legge seg midt i mellom disse...

Hittil har jeg sett en del som som kan kalles generalisering. Jeg lar meg ikke styre av rasesnakket, da dette egentlig ikke er rasjonelt. Jeg lar ikke hudfarge dømme en person. Det gjør meg verken til anti- eller kun pro-hvit. Det gjør meg til en "pro-detbetyrikkenoe".

 

Man kan velge å støtte alle i en sak, man MÅ ikke velge en av to sider som dere selv har skapt.

 

Vil du gi alle pengene dine til meg? Hvis ikke, er du da anti-Nico? Eller er du bare Pro-deg selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om noen spesifikke tilfeller som gjelder muslimer, men det var faktisk slett ikke noe stort hat mot muslimer i Norge før rundt 1970.
Er man nødt til å hate folk for å ønske at de ikke skal slå rot i hjemlandet sitt?

 

Om et par tusen muslimer fra Midtøsten hadde slått seg ned i Norge på 1600-tallet, er det ikke særlig vanskelig å forestille seg hva som ville skjedd med dem.

 

Når det gjelder Rom-folket kan vi snakke om det om du vil, men jeg er veldig usikker på hvorfor du trekker de frem, det har nemlig vært ganske stor fokus på deres problemer i Norge tidligere, og alle er vel pretty much enige i at dette er et godt eksempel på fremmedhat som førte til ekstreme overgrep.
Neida, vi trenger for så vidt ikke å snakke om taterne. Jeg dro dem bare fram som et svar på denne sørgelige fremstillingen din av oldtidens Europa;

"Norge hadde ikke begrepet "statsborgerskap" før langt ut i 1800-tallet, og før det kunne hvem som helst komme, jobbe, og gjøre hva de ville uten problemer. Så bør ikke dere som er så fascinert av gammel europeisk kultur heller jobbe for å fjerne denne nymoderne grusomme "statsborgerskap"-greiene?"

Endret av 793
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Men når det kommer til at hvite en dag vil bli utryddet, da betyr ikke hudfarge noe..? Ser du

HVOR hyklersk det er?

Du er ANTI-WHITE!

Jeg er ikke i mot noe som helst, angående hudfarger. Det er deg selv og de andre her som mener hudfarge skal spille den største rollen.

 

Det finnes ingen dokumentasjon som antyder at hvite en dag kommer til å bli utryddet. Naturen gjør som den vil. Du får heller klage på de norske kvinnene som ikke føder "mange nok" barn for å opprettholde ditt fantastiske ideal at vi er verdt å samle på.

Lenke til kommentar

Men når det kommer til at hvite en dag vil bli utryddet, da betyr ikke hudfarge noe..? Ser du HVOR hyklersk det er?

Du setter et premiss her som Quote ikke nødvendig er enig i. Det er en stråmann. At det bare finnes sort og hvitt i dette spørsmålet må du gjerne argumentere for, men det er ditt argument, ikke hans. jeg ser ikke at han noe sted har argumentert for et scenario hvor hvite blir utryddet, hverken på den ene eller andre måten.

 

"Anti White" er en floskel, med mindre du kan dokumentere et ønske om de hvites undergang hos motparten. Det er ikke nok å hevde at det er en mulig (eller for den saks skyld sannsynlig) konsekvens, så lenge den ikke er villet.

 

Vil du gi alle pengene dine til meg? Hvis ikke, er du da anti-Nico? Eller er du bare Pro-deg selv?

Han behøver ikke å være noen av delene. Han har ingen plikt til å gi deg noen penger, og om du forlanger dem så kan han trygt si ja eller nei utfra rasjonelle kriterier uten at det kategoriserer ham som person. På samme måten som man kan være mot innvandring uten å ha en rasistisk begrunnelse for det.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke i mot noe som helst, angående hudfarger. Det er deg selv og de andre her som mener hudfarge skal spille den største rollen.

 

Det finnes ingen dokumentasjon som antyder at hvite en dag kommer til å bli utryddet. Naturen gjør som den vil. Du får heller klage på de norske kvinnene som ikke føder "mange nok" barn for å opprettholde ditt fantastiske ideal at vi er verdt å samle på.

 

Når man ønsker immigrasjon og multikulturalisme; det er det samme som at man ønsker at samfunnet skal ha færre hvite og flere svarte...Right!?

Og du sier at du ikke har noe imot hudfarger?

Hypocrite!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Det finnes ingen dokumentasjon som antyder at hvite en dag kommer til å bli utryddet.
Selvsagt gjør det det! Reproduksjonsnivået for hvite innbyggere ligger under bærekraftig nivå i så godt som hvert eneste Vestlige, Europeiske land.

 

Naturen gjør som den vil.
NATUREN sluttet å være den dømmende makt for en lang stund siden. I alle fall her til lands. Langsiktig overlevelse og reproduksjonsnivå styres stort sett utelukkende av velferdsstaten, kunnskapsdepartementet og nyhets- og underholdningsmedia.

 

Du får heller klage på de norske kvinnene som ikke føder "mange nok" barn for å opprettholde ditt fantastiske ideal at vi er verdt å samle på.
Jepp. Vi som folk må også ta en stor del av skylden for vår begredelige tilstand. Men man kan neppe legge all skylden på våre egne kvinner og menn, som kun gjør det eneste de har blitt fortalt av samfunnet rundt seg, fra barnehagen til universitet, og videre av det kultur-Marxistiske hovedstrømsmedia. De er først og fremst ofre for sviket fra våre eldre generasjoner som solgte vekk vår framtid til første- og høystbydende.

 

Så 2 hvite pluss 2 svarte gir....0 hvite?
Jepp. Og heller ingen svarte. Bare rotløse, identitetsløse mennesker.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Wrong. Det er en logisk konsekvens av innvandring, men det betyr ikke at det er motivet. At man aksepterer konsekvensen er ikke det samme som at man ønsker den.

 

Geir :)

Dette er DIREKTE BS! Når man på forhånd vet utfallet KAN man ikke si at det ikke er motivet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så 2 hvite pluss 2 svarte gir....0 hvite?
Jepp. Og heller ingen svarte. Bare rotløse, identitetsløse mennesker.

 

Feil, det gir 2 hvite og 2 svarte.

 

Wrong. Det er en logisk konsekvens av innvandring, men det betyr ikke at det er motivet. At man aksepterer konsekvensen er ikke det samme som at man ønsker den.

 

Geir :)

Dette er DIREKTE BS! Når man på forhånd vet utfallet KAN man ikke si at det ikke er motivet.

 

Feil, det er som å si at bare fordi man vil tillate folk å ta egne valg i livet, så betyr det ikke at valgene de tar er det man selv ønsker.

Lenke til kommentar

Som sagt.. selv om jeg har valgt min livsstil er det ikke det samme som at jeg mener alle bør være som meg.

Det er selvsagt forståelig, men på samme måte bør du forstå at selv om du ikke vil være rugeku, er det ikke det beste for Norge at alle andre følger ditt eksempel - for å sette det litt på spissen. :)

 

*knis* Og hvor sa jeg at jeg mente alle skulle gjøre som meg da??

- Det var jo nettopp poenget mitt at ikke alle må gjøre som meg.

 

Jeg er en personlig tilhenger av å ha færre regler men flere aksepterte normer. Med det mener jeg at jeg synes man burde skape en bevissthet omkring viktige aspekter og så kan folk velge selv.

 

jeg synes i likhet med flere her at landegrenser er noe tull, men på grunn av den verden vi lever i må vi ha slikt. Jeg synes heller ikke en skal forby blanding mellom ulike raser, men håper at ved et nøytralt syn på saken og ikke en unaturlig sammenblanding av fremmede så vil dette gå seg til.

 

Vi er alle unike mennesker som må innenfor de kulturelle normene få lov til å utfolde seg og blomstre slik de selv ønsker.

 

En kan forsøke å lede strømmen, men man kan sjeldent stoppe folks vilje. Du antydet at jeg var dobbeltmoralsk, men jeg synes ikke jeg er det i det hele tatt. Jeg gjør en ting, du gjør en annen og vi begge har meninger om så mangt.

 

Selv om du røyker så vet du at det ikke er spesielt bra for deg, og du vil jo ikke anbefale det for andre som et helsealternativ.

 

Og ja..... selv om jeg lever i et lesbisk samboerskap, har jeg retten til å mene at dette høyst sannsynlig ville ført til nasjonen undergang om alle gjorde som meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er DIREKTE BS! Når man på forhånd vet utfallet KAN man ikke si at det ikke er motivet.

 

Feil, det er som å si at bare fordi man vil tillate folk å ta egne valg i livet, så betyr det ikke at valgene de tar er det man selv ønsker.

 

Vi snakker om innvandring, ønsker man flere innvandrere eller ikke?

Dette er ikke en kompleks greie som handler om å tillate folk å ta egne valg.

Dette handler om innvandringpolitikk, skal vi ha flere innvandrere eller ikke?

Folk i Afrika skal ikke bestemme om de vil bo her - det er ikke deres valg!

 

Så velger man:

Ja, jeg ønsker flere innvandrere

Nei, jeg ønsker ikke flere innvandrere

 

Konsekvensen av dette skjønner selv små barn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[...]Dette er DIREKTE BS! Når man på forhånd vet utfallet KAN man ikke si at det ikke er motivet.

Når jeg bevilger meg en skikkelig grøftefyll så vet jeg at utfallet påfølgende morgen er en skikkelig dundrende fyllesyke, kan likevel ikke si at den fyllesyken er motivet :whistle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi snakker om innvandring, ønsker man flere innvandrere eller ikke?

Dette er ikke en kompleks greie som handler om å tillate folk å ta egne valg.

Dette handler om innvandringpolitikk, skal vi ha flere innvandrere eller ikke?

Folk i Afrika skal ikke bestemme om de vil bo her - det er ikke deres valg!

 

Så velger man:

Ja, jeg ønsker flere innvandrere

Nei, jeg ønsker ikke flere innvandrere

 

Konsekvensen av dette skjønner selv små barn...

 

Spørsmålet er faktisk så enkelt (ikke komplekst) at det handler om å tillate folk å ta egne valg. Skal man åpne for at folk kan flytte seg rundt i verden eller skal man ikke tillate at folk skal flytte seg rundt i verden. Færre innvandrere betyr ikke færre hvite, bare hvis de hvite selv velger å få avkom med innvandrene.

 

Frykten deres baserer seg på en hel del individuelle valg og jeg lurer veldig sterkt på hvordan dere skal hindre det. Som sagt, at det kommer en innvandrer til Norge betyr ikke at en etnisk norsk person "forsvinner". Derfor blir ikke den hvite rasen utryddet av at mennesker beveger seg over landegrenser.

Lenke til kommentar

[...]Dette er DIREKTE BS! Når man på forhånd vet utfallet KAN man ikke si at det ikke er motivet.

Når jeg bevilger meg en skikkelig grøftefyll så vet jeg at utfallet påfølgende morgen er en skikkelig dundrende fyllesyke, kan likevel ikke si at den fyllesyken er motivet :whistle:

 

Skulle det være en bra sammenlikning? Pfffhhh! :thumbdown:

Lenke til kommentar

En kan forsøke å lede strømmen, men man kan sjeldent stoppe folks vilje. Du antydet at jeg var dobbeltmoralsk, men jeg synes ikke jeg er det i det hele tatt.

Det virket som om du ønsket å bevare den "hvite rase", samtidig som det du gjør virker i strid mot meningene dine. For all del, du har rett til å gjøre dine egne valg. Men det å mene noe er en ting, men å gjøre er noe annet. Dersom meninger og handlinger stikker tvert i mot hverandre, blir det dobbeltmoralskt.

 

 

 

Hvis en art skal være levedyktig, må man føde nok individ. Dette gjelder ikke bare for deg, men for alle mennesker og andre dyr. Så hvorfor skape splittelse basert på hudfarger, når man heller kan oppfordre til at kvinner generelt burde føde mer?

Lenke til kommentar
Hvis en art skal være levedyktig, må man føde nok individ. Dette gjelder ikke bare for deg, men for alle mennesker og andre dyr. Så hvorfor skape splittelse basert på hudfarger, når man heller kan oppfordre til at kvinner generelt burde føde mer?
Hvorfor burde 'kvinner generelt' føde mer? Verden er overbefolket nok som den er. Den eneste rasen av menneskeheten som går utryddelsens vei, er vår egen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nasjon betyr folkegruppe. Vår nasjon er vår rase.

 

Faktisk så møtte jeg meg litt i døra når du skrev det der...

 

Min første tanke var "URK.. hva i alle dager har rase med hvilket land man er knyttet til da, nei dette må jeg krangle om" og så sjekket jeg den store wikipedian bare for gøy...

 

Nasjon (av latin «natio»=slekt, herkomst, folkestamme), er et begrep som er flertydig. Svært grovt kan man si at «nasjonen» betegner et erkjent kulturelt fellesskap, som gjerne deler en forestilling om et felles historisk opphav, visse likhetstrekk i kultur som atskiller dem fra medlemmene av andre nasjoner, tilknytning til bestemte landskapsformer, samt i mange tilfeller deler et felles språk..

 

Staten er derimot fellesbetegnelsen på et sett av politiske og juridiske strukturer som binder innbyggerne sammen og gir dem plikter og rettigheter. Staten er formell der nasjonen er uformell.

 

og vipps så klemte jeg fingrene i døra med et salig brak...

 

Her oppdaget jeg rett og slett har jeg har blitt systematisk hjernevasket av den standarden dagens politiske styre har valgt å legge seg på.

 

men på den annen side så gir vi jo fremmede et Norsk Statsborgerskap da... noe som 100% samsvarer med den forutsetningen som staten setter og som jeg også da tilnærmingsvis støttet.

 

Det å få statsborgerskap er ikke knyttet til rase i det hele tatt, og er like lite knyttet til religion eller noe annet, men kun et juridisk pennestrøk for å kunne bo innenfor et juridisk område.

 

Så da er vi litt tilbake til start igjen da, og selv med litt ømme fingertupper kan jeg ikke helt se hvordan vi kan knytte nasjon i form av dette juridisk avgrensede område vi kaller Norge til rase.

 

Men når det er sagt.. Det er ikke det samme som at det er bra for nasjonen at man aksepterer at fremmede flytter hit i for stort omfang, men tror det er litt dumt å legge slike kriterier til grunn som du tilsynelatende har gjort.

Lenke til kommentar
Hvis en art skal være levedyktig, må man føde nok individ. Dette gjelder ikke bare for deg, men for alle mennesker og andre dyr. Så hvorfor skape splittelse basert på hudfarger, når man heller kan oppfordre til at kvinner generelt burde føde mer?
Hvorfor burde 'kvinner generelt' føde mer? Verden er overbefolket nok som den er. Den eneste rasen av menneskeheten som går utryddelsens vei, er vår egen.

Det er dere som snakker om å bevare rasen vår. Da er økt fødselsrate essensielt. Dere ignorerer dette, og pøser på med meninger som for mange er synonymt med rasisme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...