Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor er et folk i seg selv verneverdig? Hvorfor er en familie i seg selv verneverdig?

Min familie er verneverdige fordi de er min familie. Mine folkefrender er verneverdige i den grad de ikke vil meg og mine noe vondt.

 

Du har virkelig så liten kjærlighet og omsorg for ditt eget opphav, for vår historie og for dine folkefrender?

Jeg har nok omsorg for mitt opphav. Mine barn og barnebarn, mine foreldres barn, mine besteforeldres barnebarn. Men veldig langt ut over det skal man ikke før omsorg er noe man fortjener, ikke noe man får i fødselsrett på grunn av etnisitet.

 

Dette er problemet med multikulturelle samfunn.

De oppfordrer oss hele tiden til å undertrykke disse naturlige, gode, lojale og noble følelsene for våre egne, men hva er det egentlig en god nasjon bygges på? Den bygges på akkurat dette samholdet.

Nei. En god nasjon bygges på sunne idealer og menneskeverd. Jeg har gode følelser for de som vil meg og mine godt og som ønsker et godt samfunn. De som ønsker eller begår vold, voldtekt, drap eller annet har jeg ikke gode følelser for, uansett om de har samme lyse lokkene som jeg har (eller rettere sagt hadde).

 

Når du ikke engang ser verdien i å kjempe for at ditt distinkte folkeslag skal bevares i fremtiden, så har du faen ingen lojalitet til de "nye" landsmennene våre heller.

Det får være din mening om saken. Men nei, jeg er ikke mer opptatt av å bevare den arabiske eller negroide egenart enn den norske. Jeg er opptatt av å bevare idealene det norske samfunnet er bygget på. Det gjør at jeg vil sloss mot det totalitære, uansett opphav, mot religionen, spesielt mot islam (siden den er mest totalitær) og mot ondskap, uansett form og farge.

 

Det vi sitter igjen med er et oppsplittet samfunn hvor ingen lenger vet hvem man skal være lojal til og hvem man er villige til å kjempe for.

Joda, det vet man godt. Man skal være lojal til de gode, og som Fantomet "hard mot de harde". I USA sverger nye statsborgere troskap til grunnloven. Nå synes ikke jeg nødvendigvis at hverken den norske eller amerikanske grunnloven er perfekte, men gitt at vi ignorerer den problemstillingen så er det definisjonen på lojalitet i denne sammenheng: At man vil det samme til folkets beste. Gi meg en sørafrikaner eller kineser som feirer 17. mai som frihetens dag og vil slåss for denne friheten, heller enn en etnisk nordmann som vil innføre nazisme eller kommunisme.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

[...]At man vil det samme til folkets beste.[...]

 

Jeg vil de nordiske folks fremtidige generasjoners beste - det er jo nettopp derfor jeg ikke støtter å opprettholde et multietnisk/kulturelt Norge.

Du og våre nåværende ledere gir f**n i om min etniske gruppe er en minoritet i Skandinavia om 100 år.

Selv innser jeg at den utviklingen som kan skade min etnsike gruppe i fremtiden, også er noe jeg må jobbe imot.

Individer dør hver eneste bidige dag, men de europeiske etniske gruppene er gamle, og kan fortsatt finnes i lange tider og skape egne distinkte samfunn og sivilisasjoner - om ikke Europa blir transformert til en afrikansk-asiatisk-arabisk-europeisk suppe, riktignok.

Dette er dessverre drømmen til mektige krefter her i verden...

 

[...]Gi meg en sørafrikaner eller kineser som feirer 17. mai som frihetens dag og vil slåss for denne friheten, [...]

 

Hvilken frihet? Friheten til å slippe alle verdens folkestammer inn i landet vårt? Eller friheten til å spise Grandiosa og se på TV?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken frihet? Friheten til å slippe alle verdens folkestammer inn i landet vårt? Eller friheten til å spise Grandiosa og se på TV?

Tja, det bør være underforstått at jeg snakker om de liberale frihetene. Friheten til å skrive på et forum at man er nazist eller kommunist og villig til å dø for det. Retten til "Life, liberty and the pursuit of happiness" og sånne greier. Uten noe "...if your skin is the right color, if not you can be unhappy in your own country for all I care".

 

Og ja, det inkluderer friheten til å spise Grandiosa om det er det man ønsker. Friheten til å se på TV også.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Innvandringsfansen må flytte til et sted med 70-80% muslimer fra det store utland. Etter 1 år kan de komme tilbake hit og avlegge rapport!

 

Jeg mener det samme om innvandringsmotstanderne. Dere vet jo ikke hva dere kjemper mot.

 

Akkurat ja. Så vi vet ikke hva vi snakker om?

 

Var ute og lufta bikkja i sted. Kom tre muslim-kids bort og syntes hunden var veldig søt.

Så ville den ene ungen klappe hunden. Da fikk den streng beskjed av de to andre ungene om at det gikk ikke. "Vi er muslimer ser du."

"Men vi har jo vært borti hunder før."

"Ja, men da brukte vi ikke hendene!!"

 

Lykke til med å integrere den gjengen der.

Hjernevasket allerede i 6-7 årsalderen. Fy faen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og så skal jeg fritt sitere meg selv fra forrige gang du la ut den listen: "Hvor mange stillinger var det Obama skulle tilsette når han ble innvalgt igjen? 5000?...."

 

Den listen viste jøder i toppstillinger rundt presidenten.

Tror du virkelig det spiller noen rolle hvem som er ansatt i

en jobb langt nede i hierarkiet? :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innvandringsfansen må flytte til et sted med 70-80% muslimer fra det store utland. Etter 1 år kan de komme tilbake hit og avlegge rapport!

 

Jeg mener det samme om innvandringsmotstanderne. Dere vet jo ikke hva dere kjemper mot.

 

ALMGÅRDEN/SJØBO - Hos naboene til innvandrerbydelen Rosengård i Malmø stemte en av tre på Sverigedemokraterna.

Her stemte 1 av 3 SD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innvandringsfansen må flytte til et sted med 70-80% muslimer fra det store utland. Etter 1 år kan de komme tilbake hit og avlegge rapport!

 

Jeg mener det samme om innvandringsmotstanderne. Dere vet jo ikke hva dere kjemper mot.

 

ALMGÅRDEN/SJØBO - Hos naboene til innvandrerbydelen Rosengård i Malmø stemte en av tre på Sverigedemokraterna.

Her stemte 1 av 3 SD

 

Etniske svensker er en minoritetsgruppe i Rosengård, ikke sant? Har hørt at man blir mobbet om man har blondt hår der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Etniske svensker er en minoritetsgruppe i Rosengård, ikke sant? Har hørt at man blir mobbet om man har blondt hår der.

 

Ja, sist jeg sjekket var 85% av befolkningen i Rosengården ikke-Svenske.

 

Der må Geir og Tofagerl flytte en periode! Jeg anbefaler det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor likestiller du innvandring og islam?

Majoriteten av ikke-vestlige innvandrere er muslimer.

Dette gjelder hele Europa.

 

Selve religionen Islam har ikke skapt mye trøbbel her i Norge, som jeg har lagt merke til. Ja, det skjer voldtekter av personer med islamistisk bakgrunn. Det skjer også voldtekter av personer med kristne verdier. Skal man ikke da hindre at kristne kommer inn i landet vårt også?

 

Mange muslimer oppfører seg ordentlig. Noen gjør det ikke; send dem ut.

 

Det er sant, vi har ikke hatt STORE problemer her i Norge pga at vi ikke har så

mye innvandring som andre europeiske land. De som har tatt inn mange muslimer

har derimot sett at krimininaliteten har økt proporsjonalt med inntaket muslimer.

 

Muslimene jeg kjenner tar ikke religionen sin så seriøst. Jeg personlig kjenner ingen som følger koranen SÅ slavisk.

 

Man må se på det store bildet ikke enkeltpersoner. Ingen religion som dreper mer på verdensbasis

enn Islam og det er nettopp pga Koranen.

 

Vi har selv vært innvandrere vi også. Se hva vi har gjort med samene. De har mer rett på landet enn oss, dersom man skal gå etter logikken din.

 

Dude, mine forfedre har bodd i Norge i 1000+++ år. Jeg KLARER ikke å få dårlig samvittighet pga det.

 

Merkelig at du prøver iherdig å dra alle over én kam, fremmedfrykj skille mellom hudfarge og etnisitet, og snakker iherdig om raser og råderett. Fine tegn på rasisme og hysteri.

 

Vi er nok ikke anti-hvite. Problemet ditt er at du er pro-hvit, og ingenting annet.

 

Jeg generaliserte ikke. Det var visst bare du som følte deg truffet.

Ja jeg er pro-white, jeg tenker på mitt eget folk, min egen rase kommer først. Det gjør tydeligvis ikke du og det gjør deg til å fremstå som anti-white...Enten er man pro eller anti, det finnes ikke noe nyansert bilde av dette selv om enkelte liberalister liker å legge seg midt i mellom disse...

 

Edit: Feiltrykk

Endret av Cubus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Etniske svensker er en minoritetsgruppe i Rosengård, ikke sant? Har hørt at man blir mobbet om man har blondt hår der.

 

Ja, sist jeg sjekket var 85% av befolkningen i Rosengården ikke-Svenske.

 

Der må Geir og Tofagerl flytte en periode! Jeg anbefaler det!

 

Haha :whistle:

Da anbefaler jeg Herrgården.

Herrgården byggdes för 3.000 människor, nu är 5.000 skrivna här. Men polisen uppskattar det verkliga antalet till 8.000. I Herrgården har 96 procent utländsk bakgrund.
Endret av Zaftig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Etniske svensker er en minoritetsgruppe i Rosengård, ikke sant? Har hørt at man blir mobbet om man har blondt hår der.

 

Ja, sist jeg sjekket var 85% av befolkningen i Rosengården ikke-Svenske.

 

Der må Geir og Tofagerl flytte en periode! Jeg anbefaler det!

 

Haha :whistle:

Da anbefaler jeg Herrgården.

Herrgården byggdes för 3.000 människor, nu är 5.000 skrivna här. Men polisen uppskattar det verkliga antalet till 8.000. I Herrgården har 96 procent utländsk bakgrund.

 

Haha lurer på hvorfor "polisen" mener det virkelige antallet er 8000? For mye kriminalitet? :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg generaliserte ikke. Det var visst bare du som følte deg truffet.

Ja jeg er pro-white, jeg tenker på mitt eget folk, min egen rase kommer først. Det gjør tydeligvis ikke du og det gjør deg til å fremstå som anti-white...Enten er man pro eller anti, det finnes ikke noe nyansert bilde av dette selv om enkelte liberalister liker å legge seg midt i mellom disse...

Hittil har jeg sett en del som som kan kalles generalisering. Jeg lar meg ikke styre av rasesnakket, da dette egentlig ikke er rasjonelt. Jeg lar ikke hudfarge dømme en person. Det gjør meg verken til anti- eller kun pro-hvit. Det gjør meg til en "pro-detbetyrikkenoe".

 

Man kan velge å støtte alle i en sak, man MÅ ikke velge en av to sider som dere selv har skapt.

Lenke til kommentar

Hittil har jeg sett en del som som kan kalles generalisering. Jeg lar meg ikke styre av rasesnakket, da dette egentlig ikke er rasjonelt. Jeg lar ikke hudfarge dømme en person. Det gjør meg verken til anti- eller kun pro-hvit. Det gjør meg til en "pro-detbetyrikkenoe".

 

Man kan velge å støtte alle i en sak, man MÅ ikke velge en av to sider som dere selv har skapt.

 

Jeg er for glad i Europa (og spesielt Norden) slik det er til at jeg kan støtte masseinnvandring av fremmedetniske, som vokser i antall i forhold til urbefolkningen hvert eneste år.

 

En ting er de som allerede er "integrert" (som dere kaller det) i de europeiske samfunnene, og de som har vært her i kanskje flere generasjoner og oppfører seg sivilisert - så lenge ikke dette antallet er stort nok til å utgjøre en trussel mot den europeiske urbefolkningen vel og merke - men når det gjelder fortsatt masseinnvandring av fremmedetniske, der stemmer jeg for å lukke våre porter helt og holdent.

 

Ut av lojalitet til vår urbefolkning kommer jeg aldri til å endre synspunkt her.

 

Derfor er jeg utvilsomt pro-hvit. Ikke fordi jeg er anti-andre folkeslag, men fordi jeg velger å prioritere mine egne.

 

endret: tastefeil

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hittil har jeg sett en del som som kan kalles generalisering. Jeg lar meg ikke styre av rasesnakket, da dette egentlig ikke er rasjonelt. Jeg lar ikke hudfarge dømme en person. Det gjør meg verken til anti- eller kun pro-hvit. Det gjør meg til en "pro-detbetyrikkenoe".

 

Man kan velge å støtte alle i en sak, man MÅ ikke velge en av to sider som dere selv har skapt.

 

Du forsvarer innvandring og multikulturalisme - da har du allerede valgt side.

Men når det kommer til at hvite en dag vil bli utryddet, da betyr ikke hudfarge noe..? Ser du

HVOR hyklersk det er?

Du er ANTI-WHITE!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...