Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner du ikke Slimda? Dette med festvoldtekter blir dratt frem by design når det blir kritisk snakk om innvandringen og dens konsekvenser for å legitimere galskapen.

Skjønner du ikke Gutten fra eventyret? Festvoldtekter skjer også i landet, og er også med på å ødelegge våre vakre norske jenter, på lik linje med overfallsvoldtekter. Jeg er kritisk til innvandringen vi har idag, og hvordan det fungerer, men jeg er også kritisk til deres åpenlyse hat mot andre kulturer. Det er mulig å ha en fungerende innvandring, men da må vi ha en fungerende integreringspolitikk.

Lenke til kommentar

Skjønner du ikke Slimda? Dette med festvoldtekter blir dratt frem by design når det blir kritisk snakk om innvandringen og dens konsekvenser for å legitimere galskapen.

Skjønner du ikke Gutten fra eventyret? Festvoldtekter skjer også i landet, og er også med på å ødelegge våre vakre norske jenter, på lik linje med overfallsvoldtekter. Jeg er kritisk til innvandringen vi har idag, og hvordan det fungerer, men jeg er også kritisk til deres åpenlyse hat mot andre kulturer. Det er mulig å ha en fungerende innvandring, men da må vi ha en fungerende integreringspolitikk.

Jada, Alt som kan begrense innvandringen er hatefult. La oss heller snakke om meningsløse ord sånn som f.eks integrering som i alle tilfeller betyr å begrense hvites rettigheter ved å kvotere inn utlendinger i norske arbeidsplasser og lignende.. Hjelper sikkert stort.

 

Herp-ti-durr, la oss snakke om integrering dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan skal man gjøre "integreringen" bedre da mener dere? Hvordan vil en bedret "integrering" føre til færre overfallsvoldtekter? Hvordan skal vi gjøre innvandrere bedre "integrert" i det norske sammfunnet?

 

La oss se, de har like rettigheter som oss og i noen tilfeller enda bedre rettigheter til sosiale ytelser og lignende.. og dette skal dere da altså øke eller gjøre bedre enn det allerede er? Hvordan skal dere greie dette uten å stjele enda flere penger og arbeidsplasser fra allerede hardt pressede norske skattebetalere?

 

Galskapen burde være åpenbar for de fleste på dette tidspunktet.

 

Hvem er det som "kvotere[r] inn utlendinger i norske arbeidsplasser"?

Les de første par innleggene i denne tråden. Der står det blant annet om akkurat dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, Alt som kan begrense innvandringen er hatefult.

Leser du i det hele tatt det jeg skriver? Jeg er FOR en strengere innvandring i Norge.

La oss heller snakke om meningsløse ord sånn som f.eks integrering som i alle tilfeller betyr å begrense hvites rettigheter ved å kvotere inn utlendinger i norske arbeidsplasser og lignende.. Hjelper sikkert stort.

Har en innvandrer noen gang tatt en jobb fra deg grunnet innvandring? Eller fra noen venner? Er dette et problem du faktisk har opplevd?

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...itikk/16005484/

 

Var vel litt for masse å be deg om.

 

Står ingenting om utlendinger der, det står om nordmenn med fremmedkulturell bakgrunn. For deg å skille mellom de to gruppene var for vanskelig?

 

Selvsagt merker man ikke slike problemer direkte ved at noen sier: Beklager, vi ga jobben til en innvandrer!

 

Mange opplever nok arbeidsledighet på grunn av faktorer de ikke selv kan se, som f.eks kvotering basert på rase i statlig regi.

 

Vi har ENORMT lav arbeidsledighet.

Lenke til kommentar

Selvsagt merker man ikke slike problemer direkte ved at noen sier: Beklager, vi ga jobben til en innvandrer!

 

Mange opplever nok arbeidsledighet på grunn av faktorer de ikke selv kan se, som f.eks kvotering basert på rase i statlig regi.

I 2010 hadde 3.6% av Norges befolkning ikke arbeid. Vi har et av verdens laveste arbeidsledighetsprosenter. Man må gå hardt inn for å ikke klare å skaffe seg en jobb i Norges samfunn, om man er voksen.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som heter nordmenn med fremmedkulturell bakgrunn og disse ordene blir heller ikke brukt i artikkelen.

 

Overskriften i artikkelen er: Mild kvotering skal sikre innvandrere jobb.

 

På tide å pusse lesebrillene kanskje?

 

Selvsagt merker man ikke slike problemer direkte ved at noen sier: Beklager, vi ga jobben til en innvandrer!

 

Mange opplever nok arbeidsledighet på grunn av faktorer de ikke selv kan se, som f.eks kvotering basert på rase i statlig regi.

I 2010 hadde 3.6% av Norges befolkning ikke arbeid. Vi har et av verdens laveste arbeidsledighetsprosenter. Man må gå hardt inn for å ikke klare å skaffe seg en jobb i Norges samfunn, om man er voksen.

Poenget er fortsatt gyldig, nemlig det at ressurser som skulle ha gått til vårt eget folk blir merket for andre av ingen annen grunn enn at de er annerledes enn oss. Dette om det gikk andre veien hadde blitt kalt for rasisme.

 

Se for dere overskriftene i den jødestyrte pressen om et norsk firma kun ansatte nordmenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg poster denne jeg, fra Oslopolitiets rapport:

 

post-52698-0-24399100-1308140622_thumb.png

post-52698-0-83036200-1308141757_thumb.png

 

Som vi ser er fordelingen som følger i Oslo:

Festvoldtekter 32,2%

Relasjonsvoldtekter 29,6%

Sårbarhetsvoldtekter 27%

Overfallsvoldtekter 3,9%

Annet 7,2%

 

Fordelingen pr kontinent (gjerningsmannens etniske landbakgrunn) er:

Afrika 19,7%

Amerika 2%

Asia 14,5%

Europa (utenom Norge) 13,8%

Midt-Østen 15,1%

Norge 34,9

 

Disse tallene er ikke veiet mot befolkningsmengde. Det vil si at nordmenn med 72% av Oslos befolkning står for 35% av voldtektene. Europeere med 9,5% av befolkningen står for 13,8%. Afrikanerere med 5% av befolkningen står for 19,7%, og Asia/Midtøsten med 12,2% av befolkningen står for 29,6%.

 

Med andre ord er hypiigheten (andel/befolkningsandel):

Nordmenn: 0,5

Europeere: 1,5

Afrikanere: 4

Asiater/Midtøsten: 2,5

 

Med et visst forbehold for hvordan landene i Midtøsten fordeles.

 

Etniske nordmenn står for en tredjedel av alle voldtekter. Relasjonsvoldtekter står for en snau tredjedel av alle typer voldtekter.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er snakk om kvalifiserte innvandrere. Innvandrere med utdanning. Hva er galt med at utdannede personer får jobb?

 

*edit*

 

Geir, jeg savner Professor badass allerede. :(

Det er ikke noe galt med at de får jobb, det som er galt er at de får jobben fremfor nordmenn fordi at de er innvandrere, fordi at det skal fremme "integreringen" som er et ord de har nærmest tatt enerett på og som du uten skam videreformidler i samme stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tingen er at integreringen løser nøyaktig det problemet vi har i Oslo, nemlig innvandrerghetto hvor de hverken snakker norsk eller følger en norsk kultur. Kommer de seg ut i det norske arbeidsmarkedet, lærer de seg norsk, lærer seg å omgå nordmenn, og skaffer seg muligens norske venner også.

Lenke til kommentar

Det er snakk om kvalifiserte innvandrere. Innvandrere med utdanning. Hva er galt med at utdannede personer får jobb?

 

*edit*

 

Geir, jeg savner Professor badass allerede. :(

Det er ikke noe galt med at de får jobb, det som er galt er at de får jobben fremfor nordmenn fordi at de er innvandrere, fordi at det skal fremme "integreringen" som er et ord de har nærmest tatt enerett på og som du uten skam videreformidler i samme stil.

 

Nå diskuterer du ikke lenger løsninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...