Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm. Vi har kriminelle nordmenn ja, men skal vi da fortsette å benytte det som en unnskyldning for å la østeuropeere herje bygde-Norge, la Arfikanere og arabere til å voldta hjelpesløse norske jenter?

Nei, men det er to helt forskjellige problemstillinger. Det som forårsaker overfallsvoldtekter er ikke det samme som forårsaker fest-voldtekter. Å skylde på innvandrere som den store stygge ulven på sistnevnte, er rett og slett idiotisk da vi ikke har no bevis på at de er en overveldende årsak til festvoldtekter. To forskjellige problemer, to forskjellige løsninger.

Nå har en 14 år gammel jente tatt livet av seg på grunna av at slike som dere skal kun fokusere på andre steder enn der hvor skoen trykker.

Det er strengt tatt bare du som driver å blander temaene. Noe må gjøres med overfallsvoldtekter, og noe må gjøres med fest-voldtekter.

Hvor mange flere må bøte med livet før dere våkner opp?

Problemer med å være overbevist over sin sak, er at man blir blind overfor andre synspunkter. Det er fint du ønsker å gjøre noe med overfallsvoldtekter, men det er ikke det eneste gale med samfunnet for tiden.

Lenke til kommentar

Sjokkert over dritings ungjenter på byen

 

Det er interessant å se hvor mange av de profane som fortsetter å svelge løgnen om at "de fleste voldtekter blir utført av etniske menn i nære relasjoner" og som villig videreformidler denne.

 

Ta en titt på kommentarfeltet så blir det pinlig åpenbart at befolkningen er hjernevasket.

 

Med slike holdninger så får dette sirkuset fortsette.


Her

Lenke til kommentar

Sjokkert over dritings ungjenter på byen

 

Det er interessant å se hvor mange av de profane som fortsetter å svelge løgnen om at "de fleste voldtekter blir utført av etniske menn i nære relasjoner" og som villig videreformidler denne.

 

Ta en titt på kommentarfeltet så blir det pinlig åpenbart at befolkningen er hjernevasket.

 

Med slike holdninger så får dette sirkuset fortsette.


Her

Hvor i dette innlegget sa jeg at alle voldtekter blir utført av innvandrere?

 

Og du kaller meg en løgner?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mm, du har mange sånne små quips, men vi vet alle at det ikke befinner seg mye bak. Les en historiebok!

Husker du hva som skjedde da du ba tom waits for alice lese en historiebok?

 

Ja, vi ble enige etter at begge hadde forklart seg bedre og vi fant ut at vi faktisk diskuterte forskjellige ting.

Det var ikke mitt inntrykk. Tvert imot var det visst han som underviste deg litt.

 

La meg utbrodere: Grunnproblemet her er at innvandringsmotstanderne er redd for at kulturen og genene våre skal forandres, og vi som er for innvandring kunne ikke bry oss mindre, siden dette ikke er noe problem.

Det er også innvandringsmotstandere som er bekymret for at man skal oversvømmes av og påtvinges kulturtrekk man ikke ønsker, som omskjæring, konebrenning, æresdrap, m.m.

 

Når antallet personer som mener slike ting er helt greit vokser kraftig, har man ikke muligheten til å "avprogrammere" de som kommer hit. Dermed blir holdningene mer og mer utbredt i samfunnet.

Endret av Pjassop
Lenke til kommentar

Vi har også lært hva som er blitt gjort med samene. Skulle vi latt eneråde og nasjonalisme råde over alle argument, burde vi ha forlatt Norge til samenes fordel.

 

Hva får deg til å si dette? Samene har neppe fantes lengre i Skandinavia enn de germanskættedes forfedre. :)

 

 

I "naturen" bestemmer naturen selv om rasene kan blandes. Den sier ingen verdens ting om at det ikke er lov, men av og til viser det seg at det ikke er fordelaktig. Den samme naturen har innrettet oss mennesker slik at vi kan blandes, uten at avkommet blir hverken infertilt eller svekket i forhold til opphavet. Det forteller oss at naturen sier det er greit.

 

At det ikke skulle være greit er et menneskelig påfunn. Det får dere ta på deres egen kappe, og ikke søke støtte i naturen for.

 

Mennesket er en del av naturen akkurat som alle andre arter.

Menneskenes historie har alltid vært fylt av voldelige konflikter mellom ulike stammer og folkeslag, det har vært kamp om territorier som man har ønsket at ens egen folkestamme skal få kontrollere alene.

La oss håpe at den trusselen de etniske europeerne utsettes for idag kan løses på en nogenlunde fredelig måte, selv om jeg tror dessverre vi vil komme til å få se væpnede sammenstøt og borgerkrig i fremtiden om dagens hodeløse utvikling får fortsette.

 

Blod er alltid tykkere enn vann...

 

Er det rasen som bestemmer hvordan samfunnet opprettholder seg, eller er det kulturen?

 

Begge deler. For eksempel er det alltid en mye større risiko for at multietniske samfunn utvikler seg i en kaotisk retning enn etnisk homogene samfunn. Nordeuropeere har utviklet seg i samme landområder over tusenvis av år, og jeg tror det er lettere for oss å leve sammen med hverandre enn med tusenvis av sub-sahariske afrikanere og arabere i tillegg.

Som sagt, blod er tykkere enn vann.

Multikulturalistene må gjerne innbille seg at biologisk slektskap ikke spiller noen som helst rolle og at den voksende gruppen somaliere i Norge har akkurat like stor lojalitet til oss nordmenn og vår historie som de har til sine egne, men slik er det ikke.

Det kan kanskje se sånn ut i enkelte tilfeller, men den dagen det virkelig teller, kommer de til å være allierte med sine egne, og ikke med oss.

 

Du forutsetter at rase betyr noe for oss. Hva om vi ikke er anti-hvite, men anti-"det at rase skal være viktig"? Hvis den "hvite rasen" ikke er de andre overlegen, hvorfor er den i seg selv verneverdig?

 

Ja, hvorfor er et folk i seg selv verneverdig? Hvorfor er en familie i seg selv verneverdig?

Du har virkelig så liten kjærlighet og omsorg for ditt eget opphav, for vår historie og for dine folkefrender?

Dette er problemet med multikulturelle samfunn.

De oppfordrer oss hele tiden til å undertrykke disse naturlige, gode, lojale og noble følelsene for våre egne, men hva er det egentlig en god nasjon bygges på? Den bygges på akkurat dette samholdet.

Når du ikke engang ser verdien i å kjempe for at ditt distinkte folkeslag skal bevares i fremtiden, så har du faen ingen lojalitet til de "nye" landsmennene våre heller.

Det vi sitter igjen med er et oppsplittet samfunn hvor ingen lenger vet hvem man skal være lojal til og hvem man er villige til å kjempe for.

 

 

Jeg har til dags dato ikke sett en blond asiater eller afrikanere. Ikke har jeg sett at de har blå øyne heller. Jeg er veldig glad i blå øyne, og uten vår "genetiske mutasjon", hadde ingen hatt blå øyne.

 

Jeg mener å ha sett det, selv om det hører til sjeldenhetene. Det er nok evolusjon. Blå øyne er vel egentlig et genfeil?

 

Blå øyne finnes bare i kaukasoide grupper, og forekommer meget sjelden utenfor Europa. De gangene du kan se mennesker med blå øyne utenfor europoide grupper, er det høyst sansynlig enten grunnet sterkere forekomst av indo-europeisk/arisk genetikk fra den indo-europeiske ekspansjonen, eller grunnet nyere europeisk influens.

Lyst hår og lyse øyne forekommer også som kjent hos albinoer hos alle raser, men dette er jo noe ganske annet.

Kart over utbredelsen av blå øyne (tidligere europeiske kolonier ikke med):

 

blue_eyes_map2.jpg

 

Det å kalle det et gen-"feil" er vel kanskje litt merkelig. Har selv blå øyne, og ingen problemer med synet mitt i det hele tatt.

Blå øyne skal visst etter sigende være bedre mot snøblindhet enn brune, men ellers er det vel ikke så store forskjeller sånn bortsett fra det utseendemessige.

 

Visste dere at vikingene ikke hadde grenser mellom høvdingeseter? De brukte et system som gikk ut på at enhver bonde var underlagt en valgfri høvding, og det skjedde hele tiden at folk byttet høvding uten å flytte en cm. Hvorfor er alle så opptatt av grenser i dag? Hadde det vært bedre hvis pakistanerne i Norge fremdeles kalte seg pakistanere og forble pakistanske statsborgere selv om de var bosatt her?

 

Grenser i seg selv er jo meningsløst, men om vi har noe vi ønsker å verge om, er det ganske essensielt. Om hvite kaukasoider også skal eksistere i fremtiden ved å forhindre at vi utblandes helt i den økende massen av ikke-europoide mennesker, vi ha landegrenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dere mener med andre ord at hvite kaukasoide mennesker skal gå aktivt inn for å utblande vårt folk totalt med de andre rasene?

Syns du ikke vi er bra nok som vi er? Giiid så rasistiske dere er, da.

 

Om det gavner vårt folk å utvikle mørkere hudfarge, eller negroide karakteristikker generelt, så ville vi utviklet dette på egenhånd.

Poenget er vel heller at hvordan fremtidens hudfarge ser ut ikke er noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar

Så dere mener med andre ord at hvite kaukasoide mennesker skal gå aktivt inn for å utblande vårt folk totalt med de andre rasene?

Syns du ikke vi er bra nok som vi er? Giiid så rasistiske dere er, da.

 

Om det gavner vårt folk å utvikle mørkere hudfarge, eller negroide karakteristikker generelt, så ville vi utviklet dette på egenhånd.

Poenget er vel heller at hvordan fremtidens hudfarge ser ut ikke er noe å bekymre seg for.

Troller du eller er du simpelthen uvitende om at rase utgjør mere enn hudfarge?

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om denne. Her ser du hva svenskene må

leve med...Det er faktisk en direkte oppfordring til at

svensker må blande seg! :wallbash:

 

 

Edit: Ikke bare det men de gjør mer eller mindre

narr av den svenske nasjonalsangen...

Humor er tydeligvis ikke din sterke side.

 

Jeg har god humor, men jeg kan VIRKELIG ikke se noe humoristisk i å latterliggjøre den svenske nasjonalsangen ved å la en nordisk kvinne ha seg med en neger. Ærlig talt.

Lenke til kommentar

Det er interessant å se hvor mange av de profane som fortsetter å svelge løgnen om at "de fleste voldtekter blir utført av etniske menn i nære relasjoner" og som villig videreformidler denne.

Hvor i dette innlegget sa jeg at alle voldtekter blir utført av innvandrere?

 

Hva annet kaller du dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...