Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Sjokkert over dritings ungjenter på byen

 

Det er interessant å se hvor mange av de profane som fortsetter å svelge løgnen om at "de fleste voldtekter blir utført av etniske menn i nære relasjoner" og som villig videreformidler denne.

 

Ta en titt på kommentarfeltet så blir det pinlig åpenbart at befolkningen er hjernevasket.

 

Med slike holdninger så får dette sirkuset fortsette.

 

Urk ... dette gikk jo helt av hengslene ...

 

Kan vi ikke spole litt tilbake og snakke om hvilke berikelser og eller bakdeler vi erfarer her hjemme fremfor konspitasjoner globalt sett.

Man kan ikke glemme selve kilden til elendigheten, man må angripe problemet ved roten. Hjelper ikke å prate om integrering og lignende.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en løgn ja, kilden til denne løgnen er amnesty og den er basert på antagelser.

 

Har du ikke merket deg hvordan denne løgnen beleilig blir dratt frem så snart det er snakk om norske jenter som blir voldtatt av innvandrere? Dette er by-design og skapt for å legge lokk på et eventuelt opprør mot myndighetene som har bestemt seg for å utslette nordmannen på vegne av jødiske interesseorgansisasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skjønner ingenting. All verdens informasjon vil ikke være tilstrekkelig for deg til å fatte realiteten.

 

Dette med jenter som blir for dritings til å si nei, eller at de faktisk blir voldtatt på fester er ikke relatert til innnvandringen, at slikt forekommer legitimerer ikke en økning av de importerte problemene.

 

Skjønner du virkelig ikke at det er visse organisasjoner som har lagt mye tid og krefter i å forsvare masseimmigrasjonen til vestlige land og at disse også finner opp løgner og hjernevasker befolkningen for å legitimere sine overgrep? Selvsagt skjønner du ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel akkurat det jeg frykter ja. Jeg er gammel nok til å huske forrige generasjon av forvirrede ungdommer som mente de hadde en gudommelig rett på landet, og var villig til å bruke vold og makt til å ta det om flertallet (de var ærlige nok til å innrømme at de var i mindretall) ikke var enige. Edit: Nå endte det opp med at de eneste de brukte vold mot (bortsett fra noen spede angrep på innvandrere) var hverandre. Siden har nasjonalsosialistene her i landet drevet med nettop det, å slåss med hverandre om den rette læren.

De som er mest tilbøyelige til å benytte vold er kommunistene, multikulturalistene, antifascistene eller hva enn man skal kalle disse forvirrede kreaturer som gjennom media har blitt overbevist om sin moralske overlegenhet over disse "å så rasistiske nordmenn" som i virkeligheten kun prøver å verne om sitt folk og land.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Voldtekt av jenter har skjedd i all tid, selv før innvandring begynte.

 

Innvandrere kan skape et problem ja, men de er ikke alene om å skape problemer. Vi har faktisk individer som er helnorske som bryter lovverket så det suser.

Mhm. Vi har kriminelle nordmenn ja, men skal vi da fortsette å benytte det som en unnskyldning for å la østeuropeere herje bygde-Norge, la Arfikanere og arabere til å voldta hjelpesløse norske jenter?

 

Nå har en 14 år gammel jente tatt livet av seg på grunna av at slike som dere skal kun fokusere på andre steder enn der hvor skoen trykker.

 

Hvor mange flere må bøte med livet før dere våkner opp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er et slikt propagandamakkverk av en artikkel.

 

Overgripereren er ofte kjent

 

Om man studerer denne artikkelen så er det pinlig åpenbart at den ikke baserer seg på annet en antagelser og fordommer. En fullstendig verdiløs artikkel uten noe form for tallmateriale eller lignende, de har dratt det hele ut av løse luften for å presentere et synspunkt de har bestemt seg feilaktig for at er realiteten.

Lenke til kommentar

Ah, så hvis nordmenn er kriminelle er det helt OK, men hvis folk med brun hud er kriminelle er landet på vei til helvete?

Hvordan i alle dager gir det mening?

Du har demonstrert meget godt din uvillighet til å ta innover deg informasjon, men jeg skal likevel gjøre ett forsøk.

 

Vi har en gruppe mennesker som er de innfødte, disse er anklaget uten beviser for å bedrive voldtekter. Vi har en annen gruppe mennesker uten tilhørighet til land og folk som i takt med at deres nummer øker fører til grove voldtekter av norske jenter.

 

At den første gruppen som har rettmessig eierskap over landet skal la seg bli ofre for en konspirasjon for at også medlemmer av vår rase begår voldtekter (i en skala som sosialistene overdriver) så legitimerer ikke det flere overfallsvoldtekter av norske jenter.

 

Du har et problem, lar du problemet bli større fordi at det også eksisterer i andre former i en helt urelatert sammenheng eller gjør du noe med problemet?

 

Vel, jeg kjenner din pasifistiske holdning så du trenger ikke utrede mere. Stikk til Thailand og finn deg ei kjerring om det gjør deg lykkelig, jeg skal ikke stoppe deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Informasjon? Hvilken "informasjon" har du noensinne kommet med som ikke er youtube videoer uten kilder?

 

Fakta er at innvandrere har en statistisk større sjanse enn nordmenn til å begå enkelte forbrytelser. Dette i seg selv er selvsagt ikke bra, og vi bør absolutt gjøre noe med det, noe som inkluderer å kaste ut eventuelle ikke-statsborgere som blir dømt. Men det gir ikke deg rett til å stigmatisere hundretusener av uskyldige, arbeidsvillige, skattebetalende og integrerte innvandrere.

 

Hvis du virkelig var ute etter å beskytte norske kvinner hadde du ikke oppført deg på denne måten. Du dytter bare kvinner foran deg på samme måte som alle hatefulle menn i historien har gjemt seg bak barn og kvinner.

 

Du burde skamme deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Barn ja. Denne 14 år gamle jenta som måtte bøte med livet var det vel ikke så nøye med.

 

Er dette klar nok tekst?

 

Edit: Ved siden av å debattere på nettet, hvordan er det nøyaktig du forsvarer ditt eget folk fra voldtektsmenn? Bidrar du til DIXI, for eksempel? Går du vakter som Natteravn?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Er hennes dødsfall et resultat av mine handlinger?

 

Har jeg sluppet disse som gjorde dette inn i landet?

 

Hennes dødsfall er et direkte resultat av voldsmenns handlinger, og muligens manglende oppfølgning i ettertid.

Sannheten er at hun ikke har noe med denne saken å gjøre, og når du hele tiden trekker henne frem, får jeg lyst til å spørre deg... Vet du hva hun heter? Uten å google, uten å sjekke avisene. Du har trukket henne frem flere ganger, men bare som "14-åringen".

 

Sannheten er at for deg er hun bare et tomt symbok, et kort du bruker i kortstokken din. Du gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...