Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Det er kun nødvendig ut i fra økonomiske teorier. At norske kvinner føder mindre barn er også en del av konspirasjonen.

Skal Norge vokse som nasjon er det nødvendig at man får mer arbeidskraft. Siden norske kvinner ikke føder så mye som før, er det naturlig å hente arbeidskraft fra utlandet. Hvilken konspirasjon snakker du om?

 

Arbeidskraften er ikke nødvendigvis "rasebrødre" (som du kaller det). Jeg har sett alt fra rumenere til indere jobbe godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun nødvendig ut i fra økonomiske teorier. At norske kvinner føder mindre barn er også en del av konspirasjonen.

Skal Norge vokse som nasjon er det nødvendig at man får mer arbeidskraft. Siden norske kvinner ikke føder så mye som før, er det naturlig å hente arbeidskraft fra utlandet. Hvilken konspirasjon snakker du om?

 

Arbeidskraften er ikke nødvendigvis "rasebrødre" (som du kaller det). Jeg har sett alt fra rumenere til indere jobbe godt.

Nasjon betyr folkegruppe. Vår nasjon er vår rase.

 

Jeg snakker om den internasjonale jødiske konspirasjonen mot den ariske rase. Konspirasjonen har blant annet bært frem bevegelser som fronter likestilling, feminisme og lignende som på mange måter ødelegger familiestrukturen. Tidligere så var man ikke nødt til å ha to personer i fast arbeid for å kunne overleve, og i dagens klima har man gjort det til noe "moteriktig" for kvinner å forkaste sin mulighet til å bære frem avkom og heller jakte på karriere.

 

Jada, vi har hørt alt dette psykobabbelet om nødvendigheten av vekst grunnet økonomiske faktorer i en rentebærende økonimi. Forandrer ikke at dette dreier seg om folkemord og at det blir resultatet om dette får fortsette.

http://no.wikipedia.org/wiki/Rosa_Luxemburg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nasjon betyr folkegruppe. Vår nasjon er vår rase.

 

Jeg snakker om den internasjonale jødiske konspirasjonen mot den ariske rase. Konspirasjonen har blant annet bært frem bevegelser som fronter likestilling, feminisme og lignende som på mange måter ødelegger familiestrukturen. Tidligere så var man ikke nødt til å ha to personer i fast arbeid for å kunne overleve, og i dagens klima har man gjort det til noe "moteriktig" for kvinner å forkaste sin mulighet til å bære frem avkom og heller jakte på karriere.

 

Jada, vi har hørt alt dette psykobabbelet om nødvendigheten av vekst grunnet økonomiske faktorer i en rentebærende økonimi. Forandrer ikke at dette dreier seg om folkemord og at det blir resultatet om dette får fortsette.

http://no.wikipedia.org/wiki/Rosa_Luxemburg

 

Vi er rett og slett korrumpert fra innsiden av "nyttige idioter". JEW TOOLS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[quote name=Gutten fra eventyret' timestamp='1308095275'

post='17901422]

Jeg snakker om den internasjonale jødiske konspirasjonen mot den ariske rase. Konspirasjonen har blant annet bært frem bevegelser som fronter likestilling, feminisme og lignende som på mange måter ødelegger familiestrukturen.

Hva har jødene å tjene på at den ariske rasen forsvinner?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

De tjener i den forstand at det største hinderet for deres verdensordning blir fjernet. Homogene samfunn med folk som er bevisst på opphav og føler en tilknytning til sitt eget folk er jødenes største trussel. Dette er også grunnen til at de systematisk har brutt ned nasjonalsfølelsen i de fleste vestlige land, fylt opp landene med innvandrere, spredd kommunistisk tankegods etc.

 

De har faktisk mere å tjene på å underlegge seg den ariske mann, men de som har studert Talmuden vet at dette er noe de aldri vil akseptere, de må heller styre oss via proxy eller gjennom terror.. og denne virksomheten er hva som omsider vil føre til deres fall, men dette ser de selvsagt ikke selv, de vil fortsette å lyge, svindle som aldri før helt til våre folkestammer gjør en ende på deres orden.

 

Jødene er ikke tilfreds med at Norge og Skandinavia er revet sunder og sammen av tryket som masseimmigrasjonen påfører, de vil ha det fullstendig ødelagt og i denne prosessen vil de revitaliserende kreftene vokse frem.

 

Pris herren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat hvor godt organiserte er jødene i denne konspirasjonen? Er dette en plan som alle jødiske familier drøfter og diskuterer rundt middagsbordet? Eller er det kun en smal elite som står bak?

 

Hovedsakelig Askhenazi elitiske jøder aka Rockefeller, Kissinger, Jared Diamond med fler. Men de fleste jøder vet at jøder kontrollerer mye, ihvertfall om de går i synagogen o.l. Er ikke uten grunn at de er blitt kastet ut av de fleste europeiske land gjennom tidene. Nå er jødedom en forferdelig religion fyllt av vold og hat, så man kan vel ikke forvente at religiøse jøder skal være fredselskende hippier?

 

Til alle seriøse forumbrukere:

 

http://www.youtube.com/watch?v=FJjSzXkm55o

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jøder i Obama administrasjonen:

 

alg_obama_emanuel.jpg

Rahm Emanuel og Barry Soetoro aka Barack Obama

 

 

 

David Axelrod (2009- ) Senior Advisor to the President

Jared Bernstein (2009- ) Chief Economist and Economic Policy Advisor to the Vice President

Rahm Emanuel (2009-2010) Chief of Staff

Lee Feinstein (2009) Campaign Foreign Policy Advisor

Gary Gensler (2009- ) Chair of the Commodity Futures Trading Commission

Elena Kagan (2009-2010) Solicitor General of the United States

Ronald Klain (2009- ) Chief of Staff to the Vice President

Jacob Lew (2010- ) Director of the Office of Management and Budget

Eric Lynn (2009- ) Middle East Policy Advisor

Peter Orszag (2009-2010) Director of the Office of Management and Budget

Dennis Ross (2009- ) Special Advisor for the Gulf and Southwest Asia to the Secretary of State

Mara Rudman (2009- ) Foreign Policy Advisor

Mary Schapiro (2009- ) Chair of the Securities and Exchange Commission

Dan Shapiro (2009- ) Head of Middle East desk at the National Security Council

Susan Sher (2009- ) First Lady's Chief of Staff

Gene Sperling (2011- ) Director National Economic Council

James B. Steinberg (2009- ) Deputy Secretary of State

Lawrence Summers (2009-2011 ) Director National Economic Council

Mona Sutphen (2009- ) Deputy White House Chief of Staff

 

De er rett og slett overrepresentert!

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøder i Obama administrasjonen:

 

alg_obama_emanuel.jpg

Rahm Emanuel og Barry Soetoro aka Barack Obama

 

 

 

David Axelrod (2009- ) Senior Advisor to the President

Jared Bernstein (2009- ) Chief Economist and Economic Policy Advisor to the Vice President

Rahm Emanuel (2009-2010) Chief of Staff

Lee Feinstein (2009) Campaign Foreign Policy Advisor

Gary Gensler (2009- ) Chair of the Commodity Futures Trading Commission

Elena Kagan (2009-2010) Solicitor General of the United States

Ronald Klain (2009- ) Chief of Staff to the Vice President

Jacob Lew (2010- ) Director of the Office of Management and Budget

Eric Lynn (2009- ) Middle East Policy Advisor

Peter Orszag (2009-2010) Director of the Office of Management and Budget

Dennis Ross (2009- ) Special Advisor for the Gulf and Southwest Asia to the Secretary of State

Mara Rudman (2009- ) Foreign Policy Advisor

Mary Schapiro (2009- ) Chair of the Securities and Exchange Commission

Dan Shapiro (2009- ) Head of Middle East desk at the National Security Council

Susan Sher (2009- ) First Lady's Chief of Staff

Gene Sperling (2011- ) Director National Economic Council

James B. Steinberg (2009- ) Deputy Secretary of State

Lawrence Summers (2009-2011 ) Director National Economic Council

Mona Sutphen (2009- ) Deputy White House Chief of Staff

 

De er rett og slett overrepresentert!

Og så skal jeg fritt sitere meg selv fra forrige gang du la ut den listen: "Hvor mange stillinger var det Obama skulle tilsette når han ble innvalgt igjen? 5000?...."

Lenke til kommentar

Med europeiske muslimer mener jeg muslimer bosatt i Europa.

Greit nok, men problemet med den avgrensningen er at du ikke skiller på første og senere generasjoner. "Muslimer bosatt i Europa" har høye fødselstall når, og bare når, de sel er født i barnerike land i Asia eller Afrika. Er de født i Europa synker barnetallene. Det er bare to uker siden jeg postet denne, men gjentar den gjerne:

 

Statistikken viser for pakistanske kvinner (valgt fordi de er de enste muslimene som har lang nok botid til at vi har statistiske data på flere generasjoner):

 

* Pakistanske kvinner som innvandrer som voksne har fødselstall som nærmer seg hjemlandet, det vil si nær 3 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som innvandret som barn/ungdom har fødselstall som er halvparten av mødrenes, altså 1,5 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som er født i Norge har fødselstall som er nesten identiske med landsgjennomsnittet, det vil si bare marginalt høyere enn etnisk norske kvinner.

 

fig-2006-10-10-05.gif

 

Det er altså ingenting som tyder på at muslimene prøver noen "conquest by numbers". Tvert om, muslimske jenter i annen og tredje generasjon tar etter norske fødselsvaner. Skal muslimene bli i flertall i Norge må det skje gjennom en betydelig fortsatt innvandring.

 

Uansett hva du sier tror jeg mer på Mark Steyn, han sier at den nedgangen i befolkningstallene til muslimer bosatt i Europa ikke har noen stor betydning.

"Uansett hva jeg sier"? Så hvorfor diskuterer vi da? Eller, du diskuterer vel strengt tatt ikke, i motsetning til Wyrd og αкαѕнα så har du bestemt deg for lenge siden og er ute etter å spre evangeliet etter Mark Steyn og co.

 

Vi blir islamisert uansett!

Ærlig talt, mener du det, at hvor mange barn muslimene får ikke spiller noen rolle for om de blir i flertall? Hvordan skulle de ellers bli det?

 

Gi dere VÅRT LAND? WTF? Som om det er DERES?

Hvorfor er det ikke mitt? Jeg er hvit og blond og renraset (så langt jeg vet), og så vidt jeg er i stand til å bringe på det rene en del av det store flertallet i den etniske gruppen som ikke er nasjonalsosialister. I og med at vi ikke kan bli enige om hvordan landet skal være, hvorfor skal dette flertallet gi fra seg kontrollen til et mindretall?

 

Da får vi TA det tilbake for dere fortjener faktisk ikke å bo her. Afrika vil passe dere MYE bedre!

Det er vel akkurat det jeg frykter ja. Jeg er gammel nok til å huske forrige generasjon av forvirrede ungdommer som mente de hadde en gudommelig rett på landet, og var villig til å bruke vold og makt til å ta det om flertallet (de var ærlige nok til å innrømme at de var i mindretall) ikke var enige. Edit: Nå endte det opp med at de eneste de brukte vold mot (bortsett fra noen spede angrep på innvandrere) var hverandre. Siden har nasjonalsosialistene her i landet drevet med nettop det, å slåss med hverandre om den rette læren.

 

Du syns ikke at den hvite rasen er verneverdig nei. Rest my case!

Det tviler jeg på. Du er som presten, han slutter ikke å preke selv om folk ikke hører. Det er hans kall å fortelle de fortapte sjeler om dommedag.

 

Ikke iflg TWFA!

Landet kan godt være ditt også, Cubus, men da må du a det på godt og vondt. Og så får du heller jobbe, med fredelige midler, for at det skal bli bedre. Vil du ha et land hvor du og dine likesinnede kan bestemme så er jeg redd at du må finne et annet land. Resten av oss har levet i et land der det er 66 år siden de rasebevisste skulle bestemme over resten, og jeg ser ikke noe stort krav i befolkningen om å gjenta den erfaringen.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...