Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nasjonalitet er noe som er oppfunnet av mennesket, og har lite å gjøre rent fysisk i moder jord.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv.. det betyr ikke en dritt...

 

Det samme gjelder kultur...

 

men det globale mangfoldet i hele faunaen er dog noe som er nedarvet gjennom utallige generasjoner... det er noe langt viktigere enn landegrenser og penger spør du meg...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Samme sak med det vi snakker om.. du kan ikke ta frem ett enkelt menneske og bruke det som eksempel fordi vi har aldri snakket om ett enkelt menneske, men om en gruppe som er blitt for stor..

Og hvilken gruppe er det? Er det gruppen som er mørke i huden, eller som har krøllete hår, elller bruke øyne?

 

Eller er det gruppen som har verdier og idealer som ikke samsvarer med våre, uansett hudfarge og andre tegn på "rase"?

 

Burde være ganske opplagt. De som ikke er etnisk norske/skandinaver av nord-europoid avstamning.

Slutt å late som at vi ikke eksisterer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

enkeltmenneskers skjebne, asylpolitikk og dette med innvandring generelt er ganske forskjellige ting...

 

Innvandring består av enkeltpersoner. Man samler ikke grupper, men plukker ut enkeltpersoner som får lov til å være her.

 

Det er sannsynligvis ingen av oss som ikke kjenner noen med en annen etnisk bakgrunn som vi har lekt med, har som venninne, eller har en eller annen relasjon med.

 

Og jeg ser stadig ønsker her i tråden om å hindre slik etnisk forskjell ved rett og slett hindre i at de kommer inn. Ergo så hadde det betydd for meg, og kanskje deg at vi hadde gått glipp av en bestevenn og lekekamerat.

 

Man trenger ikke å la idiotene som voldtar og herjer, ødelegge for enkeltindividene!

 

Når vi snakker om trusselen for folk og land så er det det gruppen som utgjør problemet.

 

Enkeltindividene utgjør gruppen. Fjern idiotene fra gruppen, og de gode enkeltindividene gjenstår. Er ikke dette en bedre løsning enn å fjerne gruppen?

Lenke til kommentar

Som sagt, så er det ikke noe jeg har tenkt veldig mye over. Men ja, en person som flytter til Norge kan aldri bli fullverdig norsk, på lik linje med at om jeg flytter til Japan vil jeg aldri bli fullverdig japansk.

Og så? Er det noe mål i seg selv at jeg skal bli japaner om jeg flytter dit? Er det noen form for målestokk som innvandreren skal måles mot?

 

Geir :)

Nei, for all del. En person kan være like verdigfull, uansett hva slags nasjonal tittel han eller hun bærer på. Så om en fra vietnam bosetter seg i Norge, så kan han være like gunstig å ha i Norge som enhver annen nordmann.

Men barna du evt. får i Japan, kan de bli japanske? Det du mener er at nasjonaliteten flyter i blodårene våre, og sprer seg med avkom?

 

Nasjonalitet er noe som er oppfunnet av mennesket, og har lite å gjøre rent fysisk i moder jord.

Ikke i blodårene, men i familien. Det er kulturen man vokser opp med. Jeg vokste opp på vestlandet. Foreldrene mine er norske, slektningene mine er norske, besteforeldrene mine er norske, og naboene var norske. Sånn sett hadde jeg en veldig "ren" norsk oppvekst. Men hva om mine besteforeldre var vietnamesiske? Ville ikke de tatt med seg sin kultur til norge, og lært sine barn om kulturen der? Ville ikke da mine foreldre lært meg om mine besteforeldres kultur, selv om jeg var født og oppvokst i Norge? Man vet man stammer fra et annet land enn Norge.

 

Men for all del, dette er bare mine tanker og meminger rundt det.

 

Enkeltindividene utgjør gruppen. Fjern idiotene fra gruppen, og de gode enkeltindividene gjenstår. Er ikke dette en bedre løsning enn å fjerne gruppen?

Og der har man første steg på et intergreringssystem som fungerer.

Lenke til kommentar

Og hvilken gruppe er det? Er det gruppen som er mørke i huden, eller som har krøllete hår, elller bruke øyne?

Eller er det gruppen som har verdier og idealer som ikke samsvarer med våre, uansett hudfarge og andre tegn på "rase"?

Burde være ganske opplagt. De som ikke er etnisk norske/skandinaver av nord-europoid avstamning.

Slutt å late som at vi ikke eksisterer!

Jeg synes ikke det er opplagt i det hele tatt. Vår "eksistens" er uvesentlig. Det som betyr noe er den verden vi etterlater oss til de som skal eksistere i kommende generasjoner. Og for dem er det ikke hudfarge, men kultur, som avgjør hvordan verden skal være.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samme sak med det vi snakker om.. du kan ikke ta frem ett enkelt menneske og bruke det som eksempel fordi vi har aldri snakket om ett enkelt menneske, men om en gruppe som er blitt for stor..

Og hvilken gruppe er det? Er det gruppen som er mørke i huden, eller som har krøllete hår, elller bruke øyne?

 

Eller er det gruppen som har verdier og idealer som ikke samsvarer med våre, uansett hudfarge og andre tegn på "rase"?

 

Geir :)

 

Svaret på det er faktisk alltid den "gruppen" som fordriver en annen slik at deres eksistens er truet.

 

Det være seg misjonærer i Amazonas som setter griller i hodet på indianere som snart ikke har en skog igjen fordi vi har hugget den ned. Eller annet misbruk av minoriteter i uland osv...

 

Alle folkeslag er en del av det globale mangfoldet og dersom man opptrer på en måte som truer dette mangfoldet mener jeg at vi gjør en stor forbrytelse mot den gruppen som mister sin eksistens..

 

Vi lærte alle om hvordan indianerne ble fordrevet, og hva er igjen av dem i dag om jeg får spørre??

 

PÅ sett og vis er det nøyaktig det samme som skjer i Europa, men på en annen måte. Det som forundrer meg er at ingen synes det gjør noe som helst..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem gidder å høre på alle kommunistene her? Naturen sier sitt. Vern om ditt eget eller dø ut. Jeg foreslår evt. at vi blander sammen alle hunderaser og katteraser. Hvem vil ha løver, geparder, pumaer og gauper? Jeg synes de er rasistiske hele gjengen! :whistle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

PÅ sett og vis er det nøyaktig det samme som skjer i Europa, men på en annen måte. Det som forundrer meg er at ingen synes det gjør noe som helst..

 

Jepp vi dør som fluer av fremmede sykdommer, mens resten av oss blir drept eller holdt som slaver. Men men jeg likte aldri naboen så det gjorde ikke så mye da de kom og tok ham.

Lenke til kommentar

Nei, for all del. En person kan være like verdigfull, uansett hva slags nasjonal tittel han eller hun bærer på. Så om en fra vietnam bosetter seg i Norge, så kan han være like gunstig å ha i Norge som enhver annen nordmann.

 

Her er det flere som snakker om å bevare den nordiske "rasen", og da blir vel han "ugunstig" å ha i Norge? Det virker som om enkelte her i tråden ikke legger vekt på nytten han kan ha, men på faren han kan ha for den nordiske "rasen".

 

Enig/uenig?

 

Ikke i blodårene, men i familien. Det er kulturen man vokser opp med.

 

Med blodårene, mente jeg egentlig hovedsaklig familie. Jeg skal i følge noen fortellinger ha Karl den 12. som tipp-tipp-tipp-osv-oldefar, men ser meg ikke som svensk.

 

Med en "god miks", hva bestemmer nasjonaliteten? Selv om du lærer flere kulturer, mener jeg fødestedet spiller en litt større rolle. Hudfarge spiller for meg ingen rolle. Foreldrene bestemmer lite.

 

Enkeltindividene utgjør gruppen. Fjern idiotene fra gruppen, og de gode enkeltindividene gjenstår. Er ikke dette en bedre løsning enn å fjerne gruppen?

Og der har man første steg på et intergreringssystem som fungerer.

 

Ja, dette er poenget mitt. Det er for meg ikke ønskelig å fjerne hele gruppen når man kan fjerne idiotene. Alle "raser" endrer seg med kulturen, og den kulturen vi etterlater oss bestemmer "rasen" til de som kommer etter oss.

Lenke til kommentar

Vi lærte alle om hvordan indianerne ble fordrevet, og hva er igjen av dem i dag om jeg får spørre??

 

Vi har også lært hva som er blitt gjort med samene. Skulle vi latt eneråde og nasjonalisme råde over alle argument, burde vi ha forlatt Norge til samenes fordel.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det inntrykket av at dere ønsker INGEN innvandring. Nada, null. At mennesket skal være bindet til sted, selv om stedet er herjet med krig og elendighet påført av mennesker av hver sin hudfarge, blir for meg undertrykkende.

 

Skal vi stå ved grensene, og si NEI - du får ikke komme inn i landet vårt fordi vi ikke vil ha noen andre her, selv om personen har store problemer i hjemlandet? Jeg kaller dette egosentrisk. Jeg synes innvandringspolitikken i Norge burde vært mye strengere, og med strengere straffer - men nei, jeg ønsker ikke å stoppe innvandring.

 

Hele Norge har kultur fra hele verden. Holdninger, sedvaner, ferdigheter og kunnskaper er hentet fra hele verden. Hvis du vil hoppe tilbake til Odin, eventyr om troll, hardingfeler og smalahovud til middag - vær så god. Nasjonalisme kan være fint i små mengder, men ikke i ekstreme former.

 

Alt vi har rundt oss i den moderne verden er et resultat av globalisering - utveksling av ideer, kunnskaper og ferdigheter. Hvorfor er dette så dumt?

 

Norge får i dag mye arbeidskraft fra utlandet da dette er nødvendig. Det er fakta at norske kvinner ikke føder mange barn pga. de vil satse på en karriere.

 

Jeg tror rett og slett en innstramming på innvandringen hjelper mye, men vi må ikke gå helt av skaftet for å "redde vår egen rase".

 

Er det noen spesiell norsk kultur du liker? Hva er spesielt? Jeg selv er veldig glad i vårt kulturlandskap og friluftsliv.

Stop.png

 

Det stemmer ganske bra, jeg ønsker INGEN innvandring fra ikke-vestlige land.

Det er pga at uansett hva dere multikulturalister sier så viser det seg at akkurat den gruppen

er faktisk den som er vanskeligst å integrere. Islam er heller ikke kompatibelt med vesten på noen som

helst måte og skaper en poliarisering i samfunnet. Norge har vært et homogent samfunn og derfor hatt et

indre samhold og opprettholdt en indre orden. Det har vært hovedgrunnen til at vi har hatt fredelige

samfunnsforhold og ingen splittede konflikter.

Ved å innføre en gruppering som på alle måter er en motpol til vårt eget levesett vil den indre orden forsvinne og

kan om noen tiår føre til et råere, mer brutalt samfunn med dypere skiller.

Islam er også dominant og kan derfor ikke eksistere side om side med våre vestlige verdier.

Koranen er også med på å skape dette skillet og gjøre integrering nærmest umulig.

 

"O ye who believe! Take not the Jews and the Christians for your friends and protectors; they are but friends and protectors to each other. And he amongst you that turns to them (for friendship) is of them. Verily Allah guideth not a people unjust. (The Noble Quran, 5:51)"

 

At norske kvinner får mindre barn gjør ikke saken noe bedre da europeiske muslimer

får rundt 3.8 barn. Norge er et utrolig sårbart land med tanke på demografi.

Som et eksempel har New York nesten dobbelt så mange innbyggere som hele Norge.

 

Det har vært mange eksempler på at hvite vil kun utgjøre 1-2% av verdens befolking ved slutten

av dette århundre. Massiv immigrasjon vil kun akselerere denne prossessen.

Det har ingenting med å være hysterisk å gjøre.

Hver rase trenger et hjemland, er det for mye å be om at vi skal kunne ha vårt eget land med

selvbestemmelsesrett? Jeg overlater det spørsmålet til dere som virkelig er rasistene på dette forumet!

Dere er ANTI-HVITE nemlig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi lærte alle om hvordan indianerne ble fordrevet, og hva er igjen av dem i dag om jeg får spørre??

 

Vi har også lært hva som er blitt gjort med samene. Skulle vi latt eneråde og nasjonalisme råde over alle argument, burde vi ha forlatt Norge til samenes fordel.

 

For å ta den biten så er min oppfatning at samene langt i fra kom til Norge først, men det er en annen sak sånn sett..

 

De som folk har selvsagt sin egenart å ivareta og spørsmålet du stiller er mer et spørsmål om nasjonalitet.

 

Jeg gir som sagt før blaffen i menneskeskapte grenser og flagg og det der...

Lenke til kommentar

Her er det flere som snakker om å bevare den nordiske "rasen", og da blir vel han "ugunstig" å ha i Norge? Det virker som om enkelte her i tråden ikke legger vekt på nytten han kan ha, men på faren han kan ha for den nordiske "rasen".

 

Enig/uenig?

Både/og. Personlig sett, finner jeg ingenting attraktivt med andre raser enn den jeg er. Jeg kan se på flotte asiatere eller afrikanere, og jeg kjenner ingenting. Og jeg syns også vi burde ha mer vitenskap om vår biologi, og forskjeller/likheter mellom menneskerasene. Jeg mener det er idiotisk at det blir så negativt stemplet som det er nå, da det å finne ut om våre gener er noe av det viktigste man kan gjøre.

 

Men å bevare den... "nordiske"... rasen... tja, hadde jo vært synd om alle endte opp med mørkt hår og mørk hudfarge og brune øyne.

Med blodårene, mente jeg egentlig hovedsaklig familie. Jeg skal i følge noen fortellinger ha Karl den 12. som tipp-tipp-tipp-osv-oldefar, men ser meg ikke som svensk.

Det er jo veldig langt bak i familien, og er dermed irrelevant i mine øyne. Som jeg har sagt, noen generasjoner.

Med en "god miks", hva bestemmer nasjonaliteten? Selv om du lærer flere kulturer, mener jeg fødestedet spiller en litt større rolle. Hudfarge spiller for meg ingen rolle. Foreldrene bestemmer lite.

Jeg mener alt sammen spiller sammen. Å bli født i Norge er selvsagt en god start på å bli norsk, men om man vokser opp med en utenlandsk kultur, blir det jo feil igjen.

Lenke til kommentar

PÅ sett og vis er det nøyaktig det samme som skjer i Europa, men på en annen måte. Det som forundrer meg er at ingen synes det gjør noe som helst..

Jeg synes absolutt det gjør noe, det jeg ikke deler med enkelte er ideen om at rase eller historiske kulturtrekk i seg selv er avgjørende. Det er hva som definerer gruppen vi strides om her.

 

Idealisten i meg ønsker at regnskogsindianerne kunne fått velge om de vill bli "moderniserte". Men ikke fordi det primitive i seg selv er noe å trakte etter.Vi kan like lite forvente at indianeren skal bo i tipi og røke fredspipe som at vi selv skal kle oss i ulvepels og be til Odin og Tor.

 

For meg må det gjerne være mulatter og halvblodsindianere som bringer "gruppen" min videre, så lenge blandingen er frivillig, og så lenge kultur, demokrati og andre idealer ikke skrus tilbake i prosessen.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem gidder å høre på alle kommunistene her? Naturen sier sitt. Vern om ditt eget eller dø ut. Jeg foreslår evt. at vi blander sammen alle hunderaser og katteraser. Hvem vil ha løver, geparder, pumaer og gauper? Jeg synes de er rasistiske hele gjengen! :whistle:

I "naturen" bestemmer naturen selv om rasene kan blandes. Den sier ingen verdens ting om at det ikke er lov, men av og til viser det seg at det ikke er fordelaktig. Den samme naturen har innrettet oss mennesker slik at vi kan blandes, uten at avkommet blir hverken infertilt eller svekket i forhold til opphavet. Det forteller oss at naturen sier det er greit.

 

At det ikke skulle være greit er et menneskelig påfunn. Det får dere ta på deres egen kappe, og ikke søke støtte i naturen for.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det stemmer ganske bra, jeg ønsker INGEN innvandring fra ikke-vestlige land.

Det er pga at uansett hva dere multikulturalister sier så viser det seg at akkurat den gruppen

er faktisk den som er vanskeligst å integrere. Islam er heller ikke kompatibelt med vesten på noen som

 

 

Hvorfor likestiller du innvandring og islam?

 

Islam er også dominant og kan derfor ikke eksistere side om side med våre vestlige verdier.

 

Selve religionen Islam har ikke skapt mye trøbbel her i Norge, som jeg har lagt merke til. Ja, det skjer voldtekter av personer med islamistisk bakgrunn. Det skjer også voldtekter av personer med kristne verdier. Skal man ikke da hindre at kristne kommer inn i landet vårt også?

 

Mange muslimer oppfører seg ordentlig. Noen gjør det ikke; send dem ut.

 

"O ye who believe! Take not the Jews and the Christians for your friends and protectors; they are but friends and protectors to each other. And he amongst you that turns to them (for friendship) is of them. Verily Allah guideth not a people unjust. (The Noble Quran, 5:51)"

 

Muslimene jeg kjenner tar ikke religionen sin så seriøst. Jeg personlig kjenner ingen som følger koranen SÅ slavisk.

 

Det har vært mange eksempler på at hvite vil kun utgjøre 1-2% av verdens befolking ved slutten av dette århundre. Massiv immigrasjon vil kun akselerere denne prossessen.

 

Hvilke eksempler?

 

Det har ingenting med å være hysterisk å gjøre.

Hver rase trenger et hjemland, er det for mye å be om at vi skal kunne ha vårt eget land med selvbestemmelsesrett?

 

Vi har selv vært innvandrere vi også. Se hva vi har gjort med samene. De har mer rett på landet enn oss, dersom man skal gå etter logikken din.

 

Jeg overlater det spørsmålet til dere som virkelig er rasistene på dette forumet!

Dere er ANTI-HVITE nemlig!

 

Merkelig at du prøver iherdig å dra alle over én kam, fremmedfrykj skille mellom hudfarge og etnisitet, og snakker iherdig om raser og råderett. Fine tegn på rasisme og hysteri.

 

Vi er nok ikke anti-hvite. Problemet ditt er at du er pro-hvit, og ingenting annet.

 

Å trekke frem naturen blir litt tåpelig. Det er ingen regler i naturen. Det som skjer, det skjer.

Ja, nettopp. Det som skjer, det skjer. Naturens regler. Vil naturen at alle skal bli mørkhudete, so be it. Vil naturen at vi alle sammen skal dø, så klarer den det også.

 

Det mange ønsker her i tråden, er tukling med naturens regler.

 

Å trekke frem naturen blir litt tåpelig. Det er ingen regler i naturen. Det som skjer, det skjer.

Ja, nettopp. Det som skjer, det skjer. Naturens regler. Vil naturen at alle skal bli mørkhudete, so be it. Vil naturen at vi alle sammen skal dø, så klarer den det også.

 

Det mange ønsker her i tråden, er tukling med naturens regler.

Lenke til kommentar

For meg må det gjerne være mulatter og halvblodsindianere som bringer "gruppen" min videre, så lenge blandingen er frivillig, og så lenge kultur, demokrati og andre idealer ikke skrus tilbake i prosessen.

 

Det er din oppfatning og jeg regner med at du forstår mekanikken i hva som skaper nettopp det ettermælet du beskriver..

 

Hadde alle vært som meg ville den nordiske rasen dødd ut innen svært kort tid siden jeg langt i fra er noen rugeku som vil sette masse unger til verden. Men jeg har dog likefullt rett til å mene noe om saken på generelt grunnlag.

 

På samme måte bør du klare å tenke utenfor ditt subjektive skap og se konsekvensene av dagens politikk.

 

Selv om jeg ikke på nåværende tidspunkt ser konsekvensene av kreft så støtter jeg kreftforeningen. Selv om jeg på nåværende tidspunkt ikke har noen personlige relasjoner til å bevare mange norske kulturskatter så mener jeg selvsagt at de likefullt er viktige.

 

Så selv om du personlig ikke ville blitt berørt om vi utslettet hvalen, tigre, løver, og diverse andre dyr som er en del av den naturlige fauna så mener jeg at det er svært egosentrisk å ignorere dem.

 

Selv om ikke det betyr noe for deg i dag så er det ikke det samme som at du bør gi blaffen.

 

Om du gir blaffen i vedlikeholdet på huset ditt så vil det til slutt forfalle og i verste fall rase i hodet ditt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...