Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror bare alle jordens mennesker skal "blanda upp" så blir det slutt på denne hårløse "rase" diskusjonen. Jeg er så drittlei neger ditt, jøde datt og den hvite mann dott. Det finnes bare en rase. Nemmlig homo sapiens.

 

Vi lever alle under samme himmel. Husk det.

 

Problemet er at det eneste du oppnår med den holdningen er at de som lever etter en slik rasistisk holdning faktisk forsvinner som folk. De som består som folk er de som lever som de alltid har gjort i tusenvis av år på det afrikanske kontinentet.

 

Vi vil ende opp som indianerne, på museum...

 

Ikke det at det er noe galt i det, det er mye mer høyverdig å dyrke sine røtter fremfor å late som de er noe annet enn hva de er.

 

Det er jo en gang slik at når de kommer til Norge, blir de tilnærmet tvunget inn i en ramme og må gi avkall på mye av seg selv på veien.

 

Dette vil jeg anta er en traumatisk tid.

 

Alle må få lov til å være seg selv uansett hvor de er fra og det står respekt av å bevare egenart selv etter lang tid.

 

At man må lære seg språk er jo en selvfølge, og man bør lære seg litt hvordan samfunnet forøvrig fungerer, men å gi avkall på sin identitet for å bli Norsk er jeg sterk motstander av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deler ut 5.000 overfallsalarmer i Oslo

Skal gjøre hjemturen tryggere for jentene i byen.

 

Bare i hovedstaden er det meldt om seks overfallsvoldtekter i april. Nå vil Røde Kors dele ut 5000 overfallsalarmer i Oslo, melder NRK.

 

Regningen for overfallsalarmene er det forretningsmannen Christian Ringnes som betaler.

Kilde.

dagbladet.no

 

Men hva skal vi virkelig ofre for innvandrermeldingens skyld da??

 

For å bare gå litt tilbake på dette med skjult reklame for rase mix så er det jo en kjensgjerning at det innen media og reklame må være en mørkhudet eller to.

 

Prgrammer som Mysteriet Norge er jo ett eksempel... Jeg synes forsåvidt Haddy N'Jie gjør en god jobb og er søt og alt det der, men dette er ikke noe enestående eksempel.

 

I barne tv eller programmet rettet mot barn er dette enda mer påtrengende så det er åpenbart en plan med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

La meg utbrodere: Grunnproblemet her er at innvandringsmotstanderne er redd for at kulturen og genene våre skal forandres, og vi som er for innvandring kunne ikke bry oss mindre, siden dette ikke er noe problem.

 

Ja, helt klart.. over tid så vil vi endres, men da snakker vi svært lang tid. rent genetisk sett har vi som folk ikke endret oss nevneverdig de siste 10.000 år. små variasjoner på grunn av blanding er det jo, men hva gjør vel det.. Det er ikke det det er snakk om.. I dag snakker vi om et helt annet volum.

 

Kultur er som vi begge er enige om kun et resultat av skikker og bruk på de menneskene innenfor et geografisk område... Men du kan jo akseptere at vi ikke liker den voldtektskulturen vi kvinner må leve med på grunn av innvandringen..

 

Men hvilken forsknings grunnlag har du å støtte deg til for å påstå at å utslette et folkeslag er en god ting for det globale mangfold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det har ingenting med innvandringspolitikken å gjøre, og alt med samfunnsintegrering å gjøre. Det er der feilen oppstår.

 

Når kvinner er for å brukes og er 0 verdt, så er det ikke bare bare å endre dette synet over natten. Vi klarer det ikke idag og vi klarer det i alle fall ikke når det hele tiden fylles på med flere med samme syn. Hadde man stengt grensene og jobbet med de som allerede er her, så kanskje man hadde klart å endret dette synet over tid og kanskje fått gjort noe med det på de neste generasjonene.

 

Når enkelte er her i noen mnd og begår voldtekt, så er vel eneste sjansen på denne tiden å stenge de inne i et lukket område(endre tenkemåte og verdier er vanskelig på den tiden) - noe som kanskje heller ikke er særlig til integrering.

Lenke til kommentar

Det er omfanget av endringene som er problemet.

 

Mange språk-interesserte personer er også sterkt imot innflytelsen vi får av engelsk nå for tiden, som da ødelegger språket i våre øyne. I andres øyne tenker de ikke over det, fordi de ikke bryr seg om språket på samme måte.

Det kan sammenlignes litt med hva argumentene er her. De fleste er ikke imot kulturelle inspirasjoner eller andre hudfarger, sålenge de kommer på den rette måten. Den rette måten er at vi som et folk, tar til oss kulturen og gjør den en del av vår. Det er ikke riktig å "bytte ut" deler av befolkningen med en annen kultur og si at "dette er deilig multikultur". Da blir det problemer, for forskjellige kulturer vil alltid ha såkalte "kultur-kræsjer".

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan sammenlignes litt med hva argumentene er her. De fleste er ikke imot kulturelle inspirasjoner eller andre hudfarger, sålenge de kommer på den rette måten. Den rette måten er at vi som et folk, tar til oss kulturen og gjør den en del av vår. Det er ikke riktig å "bytte ut" deler av befolkningen med en annen kultur og si at "dette er deilig multikultur". Da blir det problemer, for forskjellige kulturer vil alltid ha såkalte "kultur-kræsjer".

 

Kan ikke si annet enn at det der var ganske bra oppsummert :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at det eneste du oppnår med den holdningen er at de som lever etter en slik rasistisk holdning faktisk forsvinner som folk. De som består som folk er de som lever som de alltid har gjort i tusenvis av år på det afrikanske kontinentet.

 

Vi vil ende opp som indianerne, på museum... [...osv]

 

Godt poeng. De folkene som ikke gidder å kjempe for bevaringen av sin spesifike folkelige identitet og den genetiske hovedsammensetningen som kjennetegner dem som distinkt folkeslag, vil dø ut, forsvinne. Slik er livets gang. For min egen del har jeg andre planer...

 

Du snakker om to forskjellige ting. Den ene er genetikk, og den andre er kultur. Genetikken har alltid forandret seg, og det har kulturen også. Det vil den fortsette med.

 

Ja, det er jo et faktum at genetikk forandrer seg over lang tid. Det er slik evolusjon fungerer, og det er en slik utvikling som har formet den hvite kaukasoide rasen slik vi kjenner den idag.

Nordmenn er per idag ikke særlig forskjellige befolkningsmesig fra det våre forfedre var for 10 000 år siden, da den genetiske driften hovedsakelig har foregått mellom nært beslektede europoide folkegrupper (f.eks. keltere og germanere).

Den moderne, multikulturaliserende utviklingen er derimot noe ganske annet, og vil ikke være en naturlig videreutvikling av de distinkte europoide folkeslagene som har hørt hjemme i Europa i årtusener - tvert imot, så er det en utvikling som ingen folkeslag med sin fornuft eller sine naturlige instinkter i behold vil ønske å oppmuntre!

Om man er stolt av sitt opphav, sitt folks individuelle historie og vår fremtidige skjebne som eget folk, vil man stille seg imot regelrett masseinnvandring av fremmedetniske, som fremmedgjør oss i storbyene, som bringer mer kriminalitet...

Jeg klarer bare ikke å begripe hvordan et etnisk og kulturelt oppsplittet samfunn er å foretrekke fremfor en etnisk homogen sivilisasjon hvor folket bindes sammen av felles fortid og blodsbånd?

 

Vi kommer til å få angre mer og mer på hva vi frivillig gir ifra oss i fremtiden.

 

Det er rart at det å ønske noen skarve landområder til historisk og rasemessig sett unike folkeslag blir sett på som for mye å begjære.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det har ingenting med innvandringspolitikken å gjøre, og alt med samfunnsintegrering å gjøre. Det er der feilen oppstår.

 

Når kvinner er for å brukes og er 0 verdt, så er det ikke bare bare å endre dette synet over natten. Vi klarer det ikke idag og vi klarer det i alle fall ikke når det hele tiden fylles på med flere med samme syn. Hadde man stengt grensene og jobbet med de som allerede er her, så kanskje man hadde klart å endret dette synet over tid og kanskje fått gjort noe med det på de neste generasjonene.

 

Når enkelte er her i noen mnd og begår voldtekt, så er vel eneste sjansen på denne tiden å stenge de inne i et lukket område(endre tenkemåte og verdier er vanskelig på den tiden) - noe som kanskje heller ikke er særlig til integrering.

 

Ja, jeg er enig i at kristendommen er et problem, men nå får vi heldigvis ikke så mange kristne innvandrere...

 

La meg utbrodere: Grunnproblemet her er at innvandringsmotstanderne er redd for at kulturen og genene våre skal forandres, og vi som er for innvandring kunne ikke bry oss mindre, siden dette ikke er noe problem.

 

Ja, helt klart.. over tid så vil vi endres, men da snakker vi svært lang tid. rent genetisk sett har vi som folk ikke endret oss nevneverdig de siste 10.000 år. små variasjoner på grunn av blanding er det jo, men hva gjør vel det.. Det er ikke det det er snakk om.. I dag snakker vi om et helt annet volum.

 

Kultur er som vi begge er enige om kun et resultat av skikker og bruk på de menneskene innenfor et geografisk område... Men du kan jo akseptere at vi ikke liker den voldtektskulturen vi kvinner må leve med på grunn av innvandringen..

 

Men hvilken forsknings grunnlag har du å støtte deg til for å påstå at å utslette et folkeslag er en god ting for det globale mangfold?

 

Jeg er usikker på om dette er vitenskapelig bevist, men all logikk tilsier at økt mengde arvemateriale vil føre til økt fart på utviklingen. Med andre ord; jo mer "raseblanding", jo smartere avkom.

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om dette er vitenskapelig bevist, men all logikk tilsier at

logikk er irrelevant. At noe er logisk betyr ikke at det er korrekt.

 

Dette innlegget er irrelevant. Jeg skrev at det antageligvis er slik (jeg tror det er slik) men at jeg ikke kjenner til noen kilder. Det er med andre ord en hypotese jeg har.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i at kristendommen er et problem, men nå får vi heldigvis ikke så mange kristne innvandrere...

Etiopia og Eritrea. Samt sikkert noen av minioritetene fra andre land.

 

Interessant factoid: Keiserfamilien i Etiopia (nå ikke lenger på kronen) hevder at de er direkte etterkommere av Kong Solomon; du vet, han som drev og kutta babyer i to. Deres versjon av kristendommen er fantastisk interessant.

 

Edit: Linkage

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Men hvilken forsknings grunnlag har du å støtte deg til for å påstå at å utslette et folkeslag er en god ting for det globale mangfold?

 

Jeg er usikker på om dette er vitenskapelig bevist, men all logikk tilsier at økt mengde arvemateriale vil føre til økt fart på utviklingen. Med andre ord; jo mer "raseblanding", jo smartere avkom.

 

Du vet åpenbart lite om selve intensjonen med arv da skjønner jeg.

 

Først og fremst har vi for lenge siden blitt enige om at å diskutere hvorvidt folk men annerledes hudfarge er smartere eller dummere er en en farlig vei å gå. På meg virker det som om du tror at ditt eget folkeferd er komplett idioter som trenger å byttes ut.

 

Hele konseptet er bygd på survival of the fittest og da er det med hentydning til hvordan menneskerasen er egnet innenfor sitt geografiske område.

 

For en neger vil man da naturligvis kunne si at dennes avkom vil være bedre egnet et liv i ishelvete her oppe om de blander seg med hvite. På samme måte vil man kunne si at en hvit vil bedre overlevelsesmulighetene ved å blande seg med en neger om de skal bo i Sahara ørkenen..

 

100 på en million betyr kanskje ikke noe for det totale mangfold da det er for lite og vil utvannes, men når man får en overvekt er en av gruppene dømt til å forsvinne.

 

Og uansett hvordan du enn vrir på den flisa er vi mennesker i dag ikke i nærheten så knyttet til naturen som vi var før. Det kan derfor ikke knyttes noen argumenter til evolusjon.

 

Resultatet er uansett at den minst reproduserende arten innenfor et geografisk område vil forsvinne.

 

EDIT: og dette er ting som er vanskelig å reparere når skaden har skjedd.

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idioti fra 1800-tallet uten relevans til dagens samfunn

 

Nei, jeg vet nøyaktig hvordan det fungerer, men du ser ut til å ha litt å lære. I dagens samfunn har nemlig folk litt mer å tenke på en hvorvidt deres partner har korrekt hudfarge ift. solen. Vi er litt mer fokusert på intelligens, utseende, personlighet, yrkesvalg, etikk osv. Det er det som er de standarder som bestemmer både hvorvidt man får avkom, og hvordan avkommene har det i oppveksten, som igjen er med på å bestemme om ens avkom får avkom.

 

Vi er veldig like dyr, men vi er langt mer avanserte.

 

Edit: En annen måte å si det på er at hvis rasister ikke får avkom sammen med folk av en annen rase, vil det ikke bli noen raseblanding. Det er med andre ord folk selv som bestemmer om deres avkom skal være "renrasede" eller mer utviklet.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Det har ingenting med innvandringspolitikken å gjøre, og alt med samfunnsintegrering å gjøre. Det er der feilen oppstår.

 

Når kvinner er for å brukes og er 0 verdt, så er det ikke bare bare å endre dette synet over natten. Vi klarer det ikke idag og vi klarer det i alle fall ikke når det hele tiden fylles på med flere med samme syn. Hadde man stengt grensene og jobbet med de som allerede er her, så kanskje man hadde klart å endret dette synet over tid og kanskje fått gjort noe med det på de neste generasjonene.

 

Når enkelte er her i noen mnd og begår voldtekt, så er vel eneste sjansen på denne tiden å stenge de inne i et lukket område(endre tenkemåte og verdier er vanskelig på den tiden) - noe som kanskje heller ikke er særlig til integrering.

 

Ja, jeg er enig i at kristendommen er et problem, men nå får vi heldigvis ikke så mange kristne innvandrere...

 

Saklig ... pling

Lenke til kommentar

Saklig ... pling

 

Ehh... Er batteriet ditt modent for utskiftning, eller kaller du meg for en "pling"? Og hva er det som er spesielt usaklig med det jeg sa? Du beskrev åpenbart en kvinnefiendtlig religion, og jeg svarte deg med referanser til den største av de kvinnefiendtlige religionene. Ikke bare den største av de kvinnefiendtlige religionene i Norge, men den største kvinnefiendtlige religionen i verden, og den største kvinnefiendtlige religionen blant innvandrere til Norge; Kristendommen. Spesifikt katolisismen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...