Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Nemmlig homo sapiens.

Beklager, men du bommer litt der. Homo Sapiens er arten vi er.

 

Kingdom: Animalia

Phylum: Chordata

Class: Mammalia

Order: Primates

Family: Hominidae

Tribe: Hominini

Genus: Homo

Species: H. sapiens

Rase står ikke nevnt der.

Men hvilke raser har man i menneskets art?

Asiatere, europeere og afrikanere hovedsaklig. Det er vanskelig å finne informasjon på dette, fordi all vitenskap rundt raseforskning har mer eller mindre blitt fjernet etter nazistenes herjinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket det opp, og det ser ut til å være mer et rykte enn sannhet fordi de ser like ut. Selv om det er mange som hevder det. Jeg antok at det var sant, fordi det var ingen som sa noe imot og de visste nevnet hennes. De prater om jenta Elin Krantz som ble voldtatt på en grotesk måte.

 

Det er forsatt smakløst å vise en mann pule en jente under nasjonalsangen. De har ihvertfall ikke mye respekt for nasjonalsangen sin I Sverige.

 

Elin Krantz ja hun har jeg hørt om. Det er mange som sier det på YT!

Tror faktisk du hadde rett i utgangspunktet jeg. :thumbup:

 

Sverige er dessverre på vei til å bli et 100% multikulturelt land: :realmad:

 

Swedish Is Not The Official Language of Sweden?

 

swedishofficiallanguage.png

 

Yes, despite what it says in your atlas, encyclopedia, and any number of other sources, Swedish is not the official language of Sweden. Why? Well, in my opinion it is because of politics taking the place of common sense.

 

Sweden has five minority languages, Finnish, Tornedals Finnish, Sami, Yiddish, and Romany. Swedish is considered the national language, but not the official one.

 

Last Wednesday, the 7th of December, the debate over this issue was once again brought before parliament where it was decided by a vote of 147-145 not to legally make Swedish the official language.

Now, I am probably not as well informed on this topic as others but it seems to me that this begs the question, "Why not?". I did some exhausting research and discovered some rather startling facts; German is the official language of Germany, French is the official language of France, Spanish is the official language of Spain, and get this, Italian is the official language of Italy. Need more? Well, Swedish is an official language in Finland, it is also recognized as an official language by the EU.

 

So, why isn't it the official language here in Sweden? Where it is spoken by, well, nearly everybody? Because Sweden doesn't want to be discriminatory. At least that's the way Matilda Ernkrans, who represents the Social Democrats on Sweden's committee for cultural affairs, sees it. "She voices her worry that a law making Swedish the official language of Sweden could be seen as discriminating." (SVT)

 

Swedish Is Not The Official Language of Sweden?

 

 

Lenke til kommentar
Norge hadde ikke begrepet "statsborgerskap" før langt ut i 1800-tallet, og før det kunne hvem som helst komme, jobbe, og gjøre hva de ville uten problemer.
Ikke jøder (og seinere jesuitter og munkeordener). Neppe muslimer, heller, 'de facto'.

 

Så bør ikke dere som er så fascinert av gammel europeisk kultur heller jobbe for å fjerne denne nymoderne grusomme "statsborgerskap"-greiene?
Her har du eldgammel, europeisk kultur:

"The Roma came to Finland via Sweden, the Baltic countries and Russia during the 16th

century. Finland was at that time part of the Kingdom of Sweden. The attitude of the

Swedish-Finnish authorities to the Roma was distinctly negative, and they were denied

access to all church sacraments and services and to hospital care. The 'hanging law' of

1637 made it legal to kill any Roma found in the kingdom."

 

Jødene ble holdt utenfor Norge av religiøse årsaker, siden kristne mente de drepte jesus. Det fantes ingen regler mot muslimer, og jeg tipper at litt granskning vil vise at vi hadde massevis av muslimske besøkere, og kanskje også innvandrere. Det var for eksempel ikke uvanlig at skip sørfra gikk på grunn langs kysten, og deler av mannskapet overlevde og tilbrakte resten av livet i Norge. Jeg vet ikke om noen spesifikke tilfeller som gjelder muslimer, men det var faktisk slett ikke noe stort hat mot muslimer i Norge før rundt 1970. Det med jesuitter og munkeordner dreier seg om kirkepolitikk, og har ingenting med denne tråden å gjøre.

 

Når det gjelder Rom-folket kan vi snakke om det om du vil, men jeg er veldig usikker på hvorfor du trekker de frem, det har nemlig vært ganske stor fokus på deres problemer i Norge tidligere, og alle er vel pretty much enige i at dette er et godt eksempel på fremmedhat som førte til ekstreme overgrep.

Lenke til kommentar

I USA lagde de også Kosby show, en av de første anti hvite propaganda seriene der.

Eneste rollene spilt av hvite var dumme feite unger som Kosbyfamilien rakket ned på.

 

Se hva det resulterte i :

greeting_comedian_bill_cosby_alongside_lizz_wright_and_denyce_graves_ap-300x218.jpg

Ubevist stemte millioner av amrikanere på Obama(a.k.a. Bill Kosby JR)

 

Selvfølgelig måtte de lage en serie med en mer sjimpanselingnende skuespiller som de kalte

Prinsen av Beverly Hills. Hovedrolle Will Smith (a.k.a. Obama JR)

will-smith-picture-2.jpg

Hvem tenkte ikke på Julius og Will når Obama stilte for valg Åhhh så snilt og fint alt skal bli,,,tenkte vi.

Alle hadde da glemt O.J. Sipson. Men nå trekkes han frem igjen.

http://www.youtube.com/watch?v=kOURLAgQT_8&playnext=1&list=PLDE90B1C1FD2511D3

 

Dette beviser jo en del ... (8888888)

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer egentlig den FN greia hvor et hvert land skal er nødt å ta imot en viss mengde med flyktninger (eller retten til asyl?) har den gått utpå dato, eller surrer jeg nå?
Ordningen med kvoteflyktninger finnes fortsatt, men i Norge drukner dette fullstendig i antallet som tillates å søke om asyl selv om de ikke har rett til det.

 

Ordningen er frivillig og vi er ikke nødt til å ta imot noen. Generalsekretæren i FN kommer fra Sør-Korea og de gidder ikke ta imot noen kvoteflyktninger. I Norge har vi imidlertid flere politikere som tror de kan sikre seg en høy stilling i FN om de bruker nok penger på dette.

 

Kvoteflyktningene kommer fra flyktningleire og deres status skal være kvalitetssikret av FN. Det vanlige er at USA og Canada kommer først og tar de arbeidsdyktige med utdanning og så kommer Norge helt sist og tar de som er syke og/eller analfabeter.

 

Mange kommuner nekter å ta imot flyktninger da disse skaper problemer med kriminalitet og høye sosiale utgifter. Staten har prøvd både å lokke kommunene med tilskudd og straffe dem med å trekke andre bidrag. Problemet er at kommunene får ekstra tilskudd i en begrenset periode og må deretter ta alle utgiftene selv. Flere kommuner har i desperat økonomisk nød tatt imot flyktninger og så noen år senere fått enda dårligere økonomi.

Kan noen bekrefte at alt dette stemmer? Jeg synes hele tiden det snakkes om at vi ikke har noe valg, og at vi må ta imot folk.

 

Og husk at vi ba de første pakistanerne til Norge og lokket med gode jobber frem til 1975. Dere er nesten like ille som de amerikanske rasistene som etter hundrevis av år med å illegalt fange afrikanere og bruke de som slaver, nå ber deres avkom som er født der om å "dra tilbake" til Afrika...

 

Logikken er til å ta og føle på.

 

Og "vi" er? Var det folkeavstemning om å la fremmedkulturelle innvandrere komme til Norge? Fortell meg!

Ikke noe svar fra tofagerl?

 

Dude, sagaene er fulle av dem.

I så fall burde det jo være en enkelt sak å komme med kildehenvisning. Hvilken saga, og hvilket kapittel?

 

Og ja, jeg så edit'en din. Selvsagt skjedde det voldtekter på røvertokt. Men neppe av kvinner som hadde verdi som slaver. Du startet med å si at utsagnet mitt var grovt feil. Det høres ut som du er i ferd med å moderere den påstanden. Ikke at det er viktig for meg. Vi kan godt være uenige, men jeg er oppriktig interessert i kilder på dette.

 

Geir :)

tofagerl hoppet elegant over dette også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mm, du har mange sånne små quips, men vi vet alle at det ikke befinner seg mye bak. Les en historiebok!

Husker du hva som skjedde da du ba tom waits for alice lese en historiebok?

 

Ja, vi ble enige etter at begge hadde forklart seg bedre og vi fant ut at vi faktisk diskuterte forskjellige ting.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

I USA lagde de også Kosby show, en av de første anti hvite propaganda seriene der.

Eneste rollene spilt av hvite var dumme feite unger som Kosbyfamilien rakket ned på.

Cosby show (det skrives med C) var ikke noe "antihvit" propaganda. Det var en familieserie hvor premisset var at familien var farget og velutdannet. Det høres sikkert merkelig ut for en del av dere, men det er faktisk mulig. De hvite i serien var hverken mer eller mindre velutdannet enn de svarte. Det hendte at de var feite, både de hvite og de svarte, men det er jo desverre amerikanske unger alt for ofte. Ellers var serien veldig forsiktig i sin håndtering av rasespørsmål.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men fortsatt et fjernsysnprogram som ikke er representativt for virkeligheten.

TV-serier er virkelighetsflukt. Om det er en god eller dårlig ting kan vi selvsagt diskutere.

 

Noen som har merket seg hvor mange tv-serier det finnes hvor hovedrolleinnehaveren er en dum, hvit mann?

Hvis du tilbringer noen uker av ditt liv på amerikanske motellrom og ser på de ulike kanalene, så vil du finne ut at dumme meksikanere og [sett inn etnisitet her] er vanlige også. Det er fordi vi alle liker å se på naboen skli på bananskall. At de ofte er hvite er fordi de seriene som kommer hit til landet fra de store TV-kanalene er rettet mot et hovedsaklig hvitt publikum, og nordmenn vil le av svensker, tyskere av polakker, og så videre.

 

Vi kan le av Ray Romano fordi han spiller på våre klisjeer om italienere, men vi mangler de samme referansene til for eksempel meksikanere, så de seriene blir ikke tatt inn av norske kanaler.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...