Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

 

Nå skal det dog sies at det nesten er en moteting å ha et barn av blanding. Det virker i alle fall slik, men mange bryr seg nok ikke om dette i det hele tatt fordi de er fortalt av samfunnet at det ikke betyr noe.

 

Om vi hadde respektert andre folkeslag slik vi bør respektere oss selv hadde vi kanskje vist begge litt respekt.

 

Hele tanken om at slikt ikke betyr noe er sykt dobbeltmoralsk når de samme folkene kjemper for utrydningstruede dyr osv...

 

For meg er det nøyaktig samme problemstilling....

 

Ja det er dobbeltmoralsk!

Det har blitt en trend pga at vi blir bombardert av rasemix-propaganda hele tiden.

Tydelig at hjernevasken fungerer.

Alltid en svart mann og en hvit kvinne. Noen ganger med et brunt barn.

 

Eksempler:

 

RACE-MIXING-290x300.jpg

 

Mag%20Cover.jpg

 

navyaids.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ikke å snakke om denne. Her ser du hva svenskene må

leve med...Det er faktisk en direkte oppfordring til at

svensker må blande seg! :wallbash:

 

 

Edit: Ikke bare det men de gjør mer eller mindre

narr av den svenske nasjonalsangen...

Endret av Cubus
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du tar det alvorlig?

 

wow...

Jeg hørte nylig en sang av Skrillex hvor det ble nevnt flere ganger "I want to kill, EVERYBODY", jeg føler meg fristet nå.

 

:(

 

 

Disse forumfanatikere er jo ganske flinke til å se "spor". De tar sånne ting veldig alvorlig og bruker enhver sjanse til å tolke klippe på det galeste.

Lenke til kommentar
Ja det er dobbeltmoralsk!

Det har blitt en trend pga at vi blir bombardert av rasemix-propaganda hele tiden.

Tydelig at hjernevasken fungerer.

Alltid en svart mann og en hvit kvinne. Noen ganger med et brunt barn.

http://www.youtube.com/watch?v=aczGKxxk26A

 

Exactly! Den reklamen har virkelig provosert meg! :realmad:

Når man er bevisst på rase-mix propagandaen blir det umulig å ikke legge

merke til det. Smakløst spør du jeg. :!:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

15 vanlig nordmenn, en afrikaner.

Nei gud bevares!

 

Legger du merke til hva som blir sagt?

Må jo nesten være "sleep-walker" for å ikke skjønne budskapet...

No offence!

Jeg fikk med meg det, og jeg lo.

Fornøyd?

 

Hvorfor bruker ikke jødene mer subtilt måte å hjernevaske oss på? (jeg antar du er med belzebob og co)

De fleste vet at reklamer bruker politisk korrekthet BS, ikke noe nytt. Jeg aksepterer ikke trygde snyltere mer av å se den reklamen, men jeg blir sulten.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk med meg det, og jeg lo.

Fornøyd?

 

Hvorfor bruker ikke jødene mer subtilt måte å hjernevaske oss på? (jeg antar du er med belzebob og co)

De fleste vet at reklamer bruker politisk korrekthet BS, ikke noe nytt. Jeg aksepterer ikke trygde snyltere mer av å se den reklamen, men jeg blir sulten.

 

Ja, jeg er fornøyd! :!: Nei, jeg skjønner heller ikke at de ikke prøver å gjøre det på en mer subtil måte. Kanskje det ikke fungerte så godt? Hva vet jeg... Men uansett propagandaen er der!

Lenke til kommentar

Og hva kaller du da reklamer med kun hvite på? Propaganda mot innvandring?

 

Blir kvalm når jeg ser hvordan det stadig vekk skilles på hudfarge her i tråden.

 

Det må du nesten spørre deg selv om - det ville jo blitt et helvete fra dere politiske

korrekte hvis det dukket opp en reklame med bare hvite...

Dere hadde vel ropt RASISTER!!! i kor vil jeg anta! :roll:

 

Blir kvalm når jeg ser alle de selvhaterne som ønsker at de var født svarte så de hadde sluppet

å bære på den kollektive hvite skylden pga noe som skjedde før de ble født, i et annet land... ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror bare alle jordens mennesker skal "blanda upp" så blir det slutt på denne hårløse "rase" diskusjonen. Jeg er så drittlei neger ditt, jøde datt og den hvite mann dott. Det finnes bare en rase. Nemmlig homo sapiens.

 

Vi lever alle under samme himmel. Husk det.

Jødene forblir de samme, negrene forblir de samme, den hvite mann blir degenerert og da skal vi plutselig "kjenne fred" ? Er rasisme noe som er utelukkende hvitt? Skal vi bekjempe denne rasismen ved å la hele afrika og midt-østen bosette seg i Norge uten å tenke på konsekvensene? Har du studert hvordan samspillet mellom de forskjellige folkegruppene som er fremmed for norden oppfører seg med sine gjengslagsmål og æreskultur?

 

Ja, Det blir nok mye bedre når den hvite mann omsider er visket ut fra jordens overflate skal du se.

 

De som ikke er i stand til å kjempe er heller ikke noe tap for vår rase.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror bare alle jordens mennesker skal "blanda upp" så blir det slutt på denne hårløse "rase" diskusjonen. Jeg er så drittlei neger ditt, jøde datt og den hvite mann dott. Det finnes bare en rase. Nemmlig homo sapiens.

 

Vi lever alle under samme himmel. Husk det.

 

Da tror jeg ikke at denne tråden er noe for deg... :whistle:

Blanda upp? Som om det skulle være en løsning på verdensproblemene

at alt bare ble en genetisk lapskaus? Tvert imot når man ser problemene

i andre verdensdeler...

 

BS! Rase er da i høyeste grad reelt. Mye mer enn bare melanin og utseende!

 

Jeg er drittlei jeg også: :yucky:

Muslimer gjeng-voldtok 14 år gammel jente. Somalisk taxisjåfør voldtok og drepte passasjer...Asylsøker voldtok 12 åring...Ranet av ikke-vestlig innvandrer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og hva kaller du da reklamer med kun hvite på? Propaganda mot innvandring?

 

Blir kvalm når jeg ser hvordan det stadig vekk skilles på hudfarge her i tråden.

 

Det må du nesten spørre deg selv om - det ville jo blitt et helvete fra dere politiske

korrekte hvis det dukket opp en reklame med bare hvite...

Dere hadde vel ropt RASISTER!!! i kor vil jeg anta! :roll:

 

Blir kvalm når jeg ser alle de selvhaterne som ønsker at de var født svarte så de hadde sluppet

å bære på den kollektive hvite skylden pga noe som skjedde før de ble født, i et annet land... ;)

Hvem er det som kviner over å se en farget mann i en reklame? Ikke jeg. Du som ser på det å ha en farget mann med i en reklame som propaganda for innvandring, burde se på reklame med kun hvite som propaganda som støtter synet ditt.

 

Nei, jeg reagerer ikke. Jeg bryr meg ikke om det er mørkhudete, hvite eller gule med i en reklame. Det dere viser her, er hysteri og tegn til rasisme.

Lenke til kommentar

Exactly! Den reklamen har virkelig provosert meg! :realmad:

Når man er bevisst på rase-mix propagandaen blir det umulig å ikke legge

merke til det. Smakløst spør du jeg. :!:

Hva er problemet, er det så forderdelig at de ikke bare har hvite i sine reklamer. Det er nok av reklamer som bare har hvite også

 

Hvor mange utlendinger ser du i denne reklamen?

 

Den Blanda Upp videoklippet fra Sverige er forferdelig. Ikke bare fordi det er et latterlig forsøk på propoganda og de klarte ikke en gang å få tak i noen hotte svarte jenter, men også fordi hun jenta ble voldtatt og drept av en svart mann. Og de viser henne pule en svart mann under nasjonalsangen. Hvor respektløst er ikke det?

 

Sverige er fullstendig latterlig på dette området. Norge er ikke like latterlig og når det passer har jeg ingenting imot at de har en innvandrer. F.eks. Alexander Rybak eller Madcon under eurovision i 2010. Det blir dumt når vi plasserer en innvandrer først, ikke fordi han er flink, men fordi vi må vise hvor multikulturelle vi er.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hvem er det som kviner over å se en farget mann i en reklame? Ikke jeg. Du som ser på det å ha en farget mann med i en reklame som propaganda for innvandring, burde se på reklame med kun hvite som propaganda som støtter synet ditt.

 

Nei, jeg reagerer ikke. Jeg bryr meg ikke om det er mørkhudete, hvite eller gule med i en reklame. Det dere viser her, er hysteri og tegn til rasisme.

 

 

Du har muligens ikke fått med deg budskapet, vi snakker om rase-miks propaganda

Det dreier seg om mer enn en Groid i en reklame...

Lenke til kommentar

 

Hva er problemet, er det så forderdelig at de ikke bare har hvite i sine reklamer. Det er nok av reklamer som bare har hvite også

 

Den Blanda Upp videoklippet fra Sverige er forferdelig. Ikke bare fordi det er et latterlig forsøk på propoganda og de klarte ikke en gang å få tak i noen hotte svarte jenter, men også fordi hun jenta ble voldtatt og drept av en svart mann. Og de viser henne pule en svart mann under nasjonalsangen. Hvor respektløst er ikke det?

 

Sverige er fullstendig latterlig på dette området. Norge er ikke like latterlig og når det passer har jeg ingenting imot at de har en innvandrer. F.eks. Alexander Rybak eller Madcon under eurovision i 2010. Det blir dumt når vi plasserer en innvandrer først, fordi vi må jo vise hvor multikulturelle vi er.

 

Nei, jeg blir ikke provosert av innvandrere i reklame.

Jeg snakker om rase-miks propaganda. Både i Kims reklamen og Blanda Upp videoen.

Se Kims reklamen på nytt!

 

Hva? Ble hun drept? :wow: DET visste jeg ikke...Har du en link på det?

Ja, det er utrolig repektløst/smakløst! De bare %&/(#¤ på hele Sverige mens de forteller dem at de skal Blanda Upp med innvandrere.

Lenke til kommentar

Nei, jeg blir ikke provosert av innvandrere i reklame.

Jeg snakker om rase-miks propaganda. Både i Kims reklamen og Blanda Upp videoen.

Se Kims reklamen på nytt!

 

Hva? Ble hun drept? :wow: DET visste jeg ikke...Har du en link på det?

Ja, det er utrolig repektløst/smakløst! De bare %&/(#¤ på hele Sverige mens de forteller dem at de skal Blanda Upp med innvandrere

Jeg sjekket det opp, og det ser ut til å være mer et rykte enn sannhet fordi de ser like ut. Selv om det er mange som hevder det. Jeg antok at det var sant, fordi det var ingen som sa noe imot og de visste nevnet hennes. De prater om jenta Elin Krantz som ble voldtatt på en grotesk måte.

 

Det er forsatt smakløst å vise en mann pule en jente under nasjonalsangen. De har ihvertfall ikke mye respekt for nasjonalsangen sin I Sverige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...