Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Om det er bra eller dårlig spiller ingen rolle så lenge du er ærlig med deg selv om det.

Jeg er sosialist, og har ingen problemer med at noen kaller meg det. De kan også kalle meg overvektig, hundeeier, lavtlønnet, gründer, godt utdannet og dårlig til å forklare ting. Alt sant.

 

Grunnen til at jeg ikke liker å bli kalt "rasist", eller går rundt og kaller meg "rasist" selv, er at dette ofte forbindes med hat mot andre raser og folkeslag, samt et ønske om å undertrykke dem eller herske over dem. Dette stemmer ikke overenes med mitt verdensbilde.

 

Om en "rasist" er en som innser at rasevariasjoner eksisterer innenfor menneskeheten, samt at man ikke kan forvente at disse ulike gruppene er identiske på alle mulige områder, da er jeg isåfall RASIST og stolt av det. No problem.

 

Om man også er "rasist" om man ikke støtter multikulturalistisk ideologi og ikke-europeisk masseinnvandring til mitt folks territorier, da er jeg også RASIST, og fortsatt stolt av det.

 

Problemet er at definisjonen av "RASIST" åpenbart varierer.

 

Det gjør også definisjonen av sosialist, men jeg passer inn i min egen definisjon av sosialist, og jeg tipper at du passer inn i din egen definisjon av rasist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør også definisjonen av sosialist, men jeg passer inn i min egen definisjon av sosialist, og jeg tipper at du passer inn i din egen definisjon av rasist.

 

Ja, men jeg har mine tvil om hvorvidt jeg passer inn i din definisjon av "rasist". Kall meg heller rasebevisst. Det er et begrep som passer bedre, uansett hvem som måtte finne på å bruke det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at definisjonen av "RASIST" åpenbart varierer.

 

Problemet er at du er hvit. Det ordet har gjennom en gigantisk hjernevask blitt synonymt med RASIST!

Andre raser kan jo ikke være rasister!?

 

You call me…

"Redneck"

"Hillbilly"

"Slacker"

"Cracker"

"Honkey"

"Whitey"

"Gringo"

"Sage"

…and you think it's ok.

 

But when I call you…

"Jungle bunny"

"Spear chucker"

"Coon"

"Boogy"

"Jig"

"Wet back"

"Spook"

"Jiggaboo"

"Porch monkey"

"Sand nigger"

"Rag head"

"Towelhead"

"Camel jockey"

"Gook"

"Spook"

"Nigger"

"Kike"

"Slant eyes"

"Chink"

…you call me a racist.

 

 

-You have the United Negro College Fund.

 

-You have Martin Luther King Day.

 

-You have Black History Month.

 

-You have the NAACP.

 

-You have BET.

 

-You have Cesar Chavez Day.

 

-You have Yom Hashoah

 

-You have Ma'uled Al-Nabi

 

 

-If we had WET (White Entertainment Television)...we'd be racist.

 

-If we had a White Pride Day...you would call us racist.

 

-If we had White History Month...we'd be racist.

 

-If we had an organization for only whites to "advance" our lives...we'd be racist.

 

-If we had a college fund that only gave white students scholarships...you know we'd be racist.

 

-In the Million Man March, you believed that you were marching for your race and rights. If we marched for our race and rights...you would call us racist.

 

-Did you know that some high school students decided to make a club for only the white students because the other ethnicities had them? They all got sent to court for being racist but the African American, Latino, and Asia clubs were not even questioned.

 

-You are proud to be black, brown, yellow and orange, and you're not afraid to announce it. But when we announce our white pride, you call us racists.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Glemmer vi det, da? :whistle:

Jeg er sikkert ikke alene om at denne tråden har gitt meg ett inntrykk av at innvandrere ikke hører hjemme i Norge.

 

Det trengs en opprydning i det norske systemet; det er forståelig. Men ikke sånn forskjellsbehandling. Man er ikke svart eller hvit; man er mennesker. Med «systemet» mener jeg retts- og fengselssystemet.

Endret av stifa
Lenke til kommentar

Ja, men jeg har mine tvil om hvorvidt jeg passer inn i din definisjon av "rasist". Kall meg heller rasebevisst. Det er et begrep som passer bedre, uansett hvem som måtte finne på å bruke det. :)

 

Jeg kaller meg selv rasebevisst og rase-realist.

Og jeg er STOLT av det! :grin2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, men jeg har mine tvil om hvorvidt jeg passer inn i din definisjon av "rasist". Kall meg heller rasebevisst. Det er et begrep som passer bedre, uansett hvem som måtte finne på å bruke det. :)

 

Jeg kaller meg selv rasebevisst og rase-realist.

Og jeg er STOLT av det! :grin2:

 

Du er en rasist. Vær stolt av det om du vil, men vær i det minste realistisk.

Lenke til kommentar

 

Jeg kaller meg selv rasebevisst og rase-realist.

Og jeg er STOLT av det! :grin2:

 

Du er en rasist. Vær stolt av det om du vil, men vær i det minste realistisk.

 

Klarer du å BEVISE den påstanden?

Eller er det bare din egen "synsing"...som vanlig? :whistle:

Du rapporterer meg og så kommer du med slike utsagn? :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ut fra dine uttalelser i denne tråden alene mener jeg det er tydelig at du innehar rasistiske holdninger, som altså gjør deg til en rasist. Hvis du vil fortsette denne diskusjonen foreslår jeg at du stiller deg foran et speil; jeg har ingen interesse i å diskutere deg som person, til det er du alt for uinteressant.

Lenke til kommentar

Et folks kultur utvikles ikke av påtvunget masseinnvandring av fremmede raser, den ødelegges av det...

 

For mye av en art i et øksystem vil føre til overbelasting av systemet. Masseinnvandring har aldri vært noe positiv, uansett om det kommer fra Polen eller Pakistan.

 

HVA positivt bringer ikke-europeisk masseinnvandring til Europa som forbedrer vår sivilisasjon.

 

Igjen må jeg presisere at masseinnvandring vil aldri gi noe positivt til det norske samfunnet. Tvert imot så VIL samfunnet få nytte av stabil innvandring. Det masseinnvandring vil gjør er å forme et overrepesentasjon av et folkeslag eller gruppe. Et overrepresentasjon av et folkeslag vil ubalansere systemet og resultatet blir at disse gruppene påtvinge sine kulturer på andre sine. (Les: Californias meksikanske befolkning)

 

Ja det norske samfunnet vil alltid være majoriteten. Norske verdier og tankeganger er grunnlaget, men andre kulturer skal få lov til utvikle seg og bli integrert sammen med det norske samfunnet. Wyrd mener at ikke-europeiske impulser og folkeslag skal tilbake hjem slik at begge partene kan utvikle i fred. Dette mener ikke jeg, og jeg er helt for innvandring, men også bevaring av kultur. Jeg mener også at å bli for opphengt i fortiden i form av kultur er feil. Det greit å se opp mot noe, men ikke bli for opphengt, ting er aldri statisk.

 

VG NETT skrev:

Norskspråklige elever kan være i mindretall i Oslo-skolen i 2021, om utviklingen fortsetter.

 

Ved hele 58 grunnskoler i Oslo er norskspråklige elever kommet i et mindretall, viser helt ferske tall fra Utdanningsetaten i Oslo, som VG har fått tilgang til.

 

 

Det VG skriver vil bli et reelt problem dersom vi ikke tar tak i det. I Tyskland begynner dette å skje allerede. Dersom enkelte etnisiteter blir grovt overrepresenterte i Oslos befolkning vil det også føre til problemer. Spesielt i skolevesenet vil dette bli et synlig problem. Vi må også slutte å omtale alle ikke-vestlige innvandrere som muslimer. Å stemple dem som muslimer er for enkelt og ignorant. Somalisk kultur er annerledes enn pakistansk, selv om de er begge er under det Islamske flagget.

Lenke til kommentar

Det trengs en opprydning i det norske systemet; det er forståelig. Men ikke sånn forskjellsbehandling. Man er ikke svart eller hvit; man er mennesker. Med «systemet» mener jeg retts- og fengselssystemet.

 

Det er komisk med folk som mener at rase ikke eksisterer.

Folk forholder seg til rase hver eneste dag. Bevisst eller ubevisst

- det nedlagt i menneskets natur.

 

Hvor mange unnskyldninger skal man bruke?

Alt i samfunnet er feil, rettssystemet fungerer ikke,

man har ikke gjort nok for minoriteter,

de kommer fra et krigsherjet område og bærer på

traumatiske opplevelser, kulturen deres gjør det vanskelig...

Blah blah blah

 

Når folk begår grusomme ugjerninger så vurderer jeg dem utifra det.

Som det uutviklede individet det faktisk er siden det er i stand

til å utføre slike handlinger. Dette gjør jeg med hvite og alle

andre raser - ingen diskriminering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det trengs en opprydning i det norske systemet; det er forståelig. Men ikke sånn forskjellsbehandling. Man er ikke svart eller hvit; man er mennesker. Med «systemet» mener jeg retts- og fengselssystemet.

 

Det er komisk med folk som mener at rase ikke eksisterer.

Folk forholder seg til rase hver eneste dag. Bevisst eller ubevisst

- det nedlagt i menneskets natur.

 

Hvor mange unnskyldninger skal man bruke?

Alt i samfunnet er feil, rettssystemet fungerer ikke,

man har ikke gjort nok for minoriteter,

de kommer fra et krigsherjet område og bærer på

traumatiske opplevelser, kulturen deres gjør det vanskelig...

Blah blah blah

 

Når folk begår grusomme ugjerninger så vurderer jeg dem utifra det.

Som det uutviklede individet det faktisk er siden det er i stand

til å utføre slike handlinger. Dette gjør jeg med hvite og alle

andre raser - ingen diskriminering.

Man skulle tro det, men FrP vil ha egne, verre fengsler for innvandrere. Det kreves en innsats fra begge sider om et multikulturelt samfunn, og begge svikter.

Endret av stifa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
blanding av all verdens folkeslag ikke fører noe godt med seg

Tvert imot så er dette stort sett berikende for alle, så lenge det skjer på positive premisser. Det synes dog tydelig at dagens politikk kommer til kort på flere områder i å skape disse positive premissene.

 

mange andres liv kunne vært spart om man holdte skandinavia mere etnisk rent

Snakk om å stikke hodet i sanden og flykte fra problemstillingene. Hva med å heller bruke kreftene på å forbedre institusjoner som fengsel, strafferammer, krav til norskkurs, forbedringer i integreringspolitikk? Må denne diskusjonen bringes til et så lavt nivå - tror noen virkelig at menneskelige raser / etnisitet spiller noen rolle for hva et menneske kan oppnå? Man burde ha rikelig med tilgang til informasjon nå i 2011 til å innse at mennesker fra alle raser og kulturer er i stand til å utføre både like konstruktive og like destruktive handlinger, gitt de samme forutsetninger. Svada som at ulike kulturer ikke passer sammen, er bedre å holde seg adskilt, bevare den skandinavisk kulturen etc. er ganske dårlig skjult rasisme imo.

 

Vi VET konsekvensene av denne galskapen, Vi vet at en økning av mengden folk av fremmed opphav vil føre til flere drap og voldtekter. Fremtiden om slike som deg får fortsette å sitte ved makten kommer til å bli en av vold, det er ingen annen utvei og blodet vil være på deres hender.

En alternativ tese kunne jo være at det er slike som deg som er med på hindre at det blir en positiv integrering av nye kulturer og folkegrupper i Norge.

 

Jeg synest absolutt at mange av de relevante systemene, lovverkene og straffeutmålingene vi har i dag er helt elendige, og at enhver god politiker burde ha gjort noe med dette for lenge siden. Men å starte diskusjonen med rase og etnisitet virker bare helt bak mål og en grov måte å unnskylde den dårlige håndteringen vi som nasjon generelt har hatt av den nye invandringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg kaller meg selv rasebevisst og rase-realist.

Og jeg er STOLT av det! :grin2:

 

Du er en rasist. Vær stolt av det om du vil, men vær i det minste realistisk.

 

Klarer du å BEVISE den påstanden?

Eller er det bare din egen "synsing"...som vanlig? :whistle:

Du rapporterer meg og så kommer du med slike utsagn? :wow:

 

Du har, i denne tråden, kalt en jente med en bachelorgrad og jobb i TV2 for degenerert fordi faren er fra Etiopia. Du er en rasist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har, i denne tråden, kalt en jente med en bachelorgrad og jobb i TV2 for degenerert fordi faren er fra Etiopia. Du er en rasist.

En post av hundre-et-eller-annet?!! Skulle det være et bevis?

Jeg syns ikke at raser skal blande seg. Betyr det at jeg hater andre raser? Nei!

Når folk kjøper seg en hund er mange veldig fokusert på rase.

Når enkelte skal skal finne seg en partner og få barn gir de faktisk blaffen... :lol:

Lenke til kommentar

Når enkelte skal skal finne seg en partner og få barn gir de faktisk blaffen... :lol:

 

Noen gjør det ja, og hovedproblemet her er at man i mindre grad kan styre kjærlighet.

 

Nå skal det dog sies at det nesten er en moteting å ha et barn av blanding. Det virker i alle fall slik, men mange bryr seg nok ikke om dette i det hele tatt fordi de er fortalt av samfunnet at det ikke betyr noe.

 

Om vi hadde respektert andre folkeslag slik vi bør respektere oss selv hadde vi kanskje vist begge litt respekt.

 

Hele tanken om at slikt ikke betyr noe er sykt dobbeltmoralsk når de samme folkene kjemper for utrydningstruede dyr osv...

 

For meg er det nøyaktig samme problemstilling....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Og når i løpet av nyere historie har det vært perioder uten innvandring?
Aldri. Dog har vi aldri før blitt prakket på så mange fremmedinnvandrere i forhold til folketallet vårt. Nøkkelordene er masseinnvandring og fremmedinnvandrere. Tidligere innvandring, kom stort sett fra våre nærmeste nabofolk; Skotter, Finner, Svensker, Nederlendere og Tyskere. Fra enda lenger tilbake, tok vi inn en del slaviske og keltiske folk, ofte i form av treller eller bruder.

 

Faktum er at såkalt "innvandring" er et begrep som ikke fantes før moderne tid.
Selvfølgelig, men nå har heller ikke innvandring i dagens form eksistert før i moderne tid, heller.

 

Det fantes ingen grenser, ingen innvandringskontroll, eller lignende.
Det spørs hvor langt tilbake du går nå. Godt håndhevde grenseområder har eksistert i tusenvis av år, dog ofte av mye mindre omfang enn i dag. Både Romerne og Vikingene hadde nøye definerte riksgrenser.

 

Videre fantes det også innvandringskontroll før moderne tid. Under den store utvandringen fra Norge til Nederland på 1600-tallet ble etterhvert marinen beordret til å hindre nordmenn i å forlate landet uten tillatelse, grunnet den yrende befolkningsnedgangen.

 

Norge hadde ikke begrepet "statsborgerskap" før langt ut i 1800-tallet, og før det kunne hvem som helst komme, jobbe, og gjøre hva de ville uten problemer.
Ikke jøder (og seinere jesuitter og munkeordener). Neppe muslimer, heller, 'de facto'.

 

Så bør ikke dere som er så fascinert av gammel europeisk kultur heller jobbe for å fjerne denne nymoderne grusomme "statsborgerskap"-greiene?
Her har du eldgammel, europeisk kultur:

"The Roma came to Finland via Sweden, the Baltic countries and Russia during the 16th

century. Finland was at that time part of the Kingdom of Sweden. The attitude of the

Swedish-Finnish authorities to the Roma was distinctly negative, and they were denied

access to all church sacraments and services and to hospital care. The ‘hanging law’ of

1637 made it legal to kill any Roma found in the kingdom."

Endret av 793
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...