Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som du har sett flere ganger tidligere i denne tråden; det hjelper ikke.

 

Du klarte jo ikke engang komme med ett eksempel på hva som var berikende for vår kultur med å importere folk på den måten vi gjør i dag...

 

Og det der rasist stempelet kan du godt legge igjen hjemme.. Det sømmer seg bare ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som du har sett flere ganger tidligere i denne tråden; det hjelper ikke.

 

Du klarte jo ikke engang komme med ett eksempel på hva som var berikende for vår kultur med å importere folk på den måten vi gjør i dag...

 

Og det der rasist stempelet kan du godt legge igjen hjemme.. Det sømmer seg bare ikke...

 

Jo, jeg GJORDE det! Dere avviste det som om dere avviser alt annet. Racist is as racist does.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, jeg GJORDE det! Dere avviste det som om dere avviser alt annet.

 

Så du mener altså at arbeidskraft er et argument, men forklar hva dette har med innvandring å gjøre egentlig??

Man åpner jo ikke grensene fordi man vil at de skal jobbe her så argumentet har jo ikke noe med saken å gjøre.

 

Vi får lov til å være med i FN er jo ingen kulturell berikelse for norge, ei heller at de sender penger ut av landet.

 

At vi skal ta inn i bøtter og spann for å ha goodwill internasjonalt er vel strengt tatt heller ikke noe som har med vår berikelse å gjøre.

 

Det jeg dog kan gå med på er at din forkjærlighet til indisk mat kan ha en viss relasjon til innvandring. Men nå skal det sies at man kan oppleve dette ved å reise til India, eller i en Indisk resaurant, eller en kokebok.

 

Man kan jo i alle fall ikke kalle din forkjærlighet for indisk mat som en motvekt til hva vi andre opplever som negativt.

 

At du ikke har noe annet å fare med enn rasist stempler viser jo bare at du ikke har noe å fare med i det hele tatt.. Du vet simpelthen ikke noe positivt og velger å komme med vrøvl..

 

Tragisk spør du meg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Racist is as racist does.

 

Akkurat. Rasisme er forøvrig = undertrykking av andre raser, eventuelt hatefulle, kriminelle handlinger begått mot noen på grunn av deres rasetilhørighet.

Det er ikke rasisme å være imot multikulturalisme i Europa, eller å være imot masseinnvandring av fremmedetniske som fører med seg flere negative enn positive konsekvenser for ens eget folk.

 

Jeg kan likegodt si at du er en hatefull anti-europeer fordi du på død og liv skal forsvare en multikulturalistisk politikk mot oss europeere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sprøyt

 

Oh teh horror!

Absolutt alt du sier er feil... Du har ikke det minste peiling på historie, og jeg orker ikke diskutere med deg som om du faktisk var et intelligent vesen.

 

Og det kommer fra DEG? Du har ikke kommet med noe annet enn synsing & trolling på denne tråden.

Du klarer heller ikke å argumentere - Det meste du kommer med er basert på hva du føler - ikke fakta,

det er faktisk slik de fleste liberale fungerer... Jeg tror faktisk ikke at dere er direkte onde,

dere mener det oppriktig men det er basert på følelser og har derfor ikke rotfeste i virkeligheten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK, fra nå av skal jeg være så klar det er mulig å være, og for å sikre det kommer jeg til å få delaksept for hver eneste påstand.

 

Du er mot innvandring fra andre kulturer. Ja?

 

Sprøyt

 

Oh teh horror!

Absolutt alt du sier er feil... Du har ikke det minste peiling på historie, og jeg orker ikke diskutere med deg som om du faktisk var et intelligent vesen.

 

Og det kommer fra DEG? Du har ikke kommet med noe annet enn synsing & trolling på denne tråden.

Du klarer heller ikke å argumentere - Det meste du kommer med er basert på hva du føler - ikke fakta,

det er faktisk slik de fleste liberale fungerer... Jeg tror faktisk ikke at dere er direkte onde,

dere mener det oppriktig men det er basert på følelser og har derfor ikke rotfeste i virkeligheten...

 

Rapportert.

Lenke til kommentar

At hvite vil bli en minoritet i Norge, eller at etniske europeere vil bli en minoritet i Europa, har jeg ingen som helst tro på. Jeg kan si meg enig i at asylpolitikken til Norge har stort forbedringspotensiale, og at flere bør kastes ut, men jeg har aldri sett noe overbevisende statistikk som tilsier at vi vil bli en minoritet i eget land (så kan man igjen diskutere hvorfor det eventuelt ville vært et problem, men da det ikke er realistisk gidder jeg ikke det).

 

Du er sykt naiv altså...

 

Det er masse tegn på hva som er i ferd med å skje...

 

Et kjapt google søk så fant jeg denne

 

Norskspråklige elever kan være i mindretall i Oslo-skolen i 2021, om utviklingen fortsetter.

 

Ved hele 58 grunnskoler i Oslo er norskspråklige elever kommet i et mindretall, viser helt ferske tall fra Utdanningsetaten i Oslo, som VG har fått tilgang til.

kilde:

vg.no

 

Det er jo barna som er de fremtidige borgerne, så om en da skal legge denne artikkelen til grunn så vil etniske nordmenn kunne være i mindretall allerede i 2050 eller lenge før.

 

Skremmende...

 

Jeg er ikke "sykt naiv". Vis meg overbevisende kilder, så skal jeg love deg at jeg forandrer mening.

 

Angående VG-saken, mener du virkelig at en lineær utvikling er realistisk?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke "sykt naiv". Vis meg overbevisende kilder, så skal jeg love deg at jeg forandrer mening.

 

Angående VG-saken, mener du virkelig at en lineær utvikling er realistisk?

 

Tja.. jeg for min del vil tro den er akselererende og at lavere fødetall blant etnisk norske, adopsjon, sykdom osv og det faktum at tallene ikke regner store grupper..

 

Kilde??

 

Se 50 år tilbake og spør deg selv hvor stor andelen av minoriteter var da og følg kurven frem til i dag.

 

Om du kan overbevise meg om at dette plutselig vil stoppe skal jeg endre mening.. frem til da mener jeg dette er et systematisk folkemord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK, fra nå av skal jeg være så klar det er mulig å være, og for å sikre det kommer jeg til å få delaksept for hver eneste påstand.

 

Du er mot innvandring fra andre kulturer. Ja?

 

Sprøyt

 

Oh teh horror!

Absolutt alt du sier er feil... Du har ikke det minste peiling på historie, og jeg orker ikke diskutere med deg som om du faktisk var et intelligent vesen.

 

Og det kommer fra DEG? Du har ikke kommet med noe annet enn synsing & trolling på denne tråden.

Du klarer heller ikke å argumentere - Det meste du kommer med er basert på hva du føler - ikke fakta,

det er faktisk slik de fleste liberale fungerer... Jeg tror faktisk ikke at dere er direkte onde,

dere mener det oppriktig men det er basert på følelser og har derfor ikke rotfeste i virkeligheten...

 

Rapportert.

 

*Yawn* Du bør gå tilbake å se på hvordan du har gått etter Wyrd - hele tiden - gjennom denne tråden - det vil sikkert gi deg den selvinnsikten du tydeligvis trenger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, rasisme er en holdning du tydelig både har og uttrykker.

 

Det vil si et realistisk forhold til rase, samt et ønske om å ha visse territorier viet til mitt eget folk? Da må jo "rasisme" være ganske bra isåfall, right? :)

 

Rapportert.

 

Si meg, er DU den rette til å rapportere et slikt innlegg etter alle de antydningene til personangrep du har kommet med i denne tråden, for ikke å glemme bruken av nedsettende kallenavn etc?

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det er bra eller dårlig spiller ingen rolle så lenge du er ærlig med deg selv om det.

Jeg er sosialist, og har ingen problemer med at noen kaller meg det. De kan også kalle meg overvektig, hundeeier, lavtlønnet, gründer, godt utdannet og dårlig til å forklare ting. Alt sant.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Rapportert.

 

Si meg, er DU den rette til å rapportere et slikt innlegg etter alle de antydningene til personangrep du har kommet med i denne tråden, for ikke å glemme bruken av nedsettende kallenavn etc?

 

Ja, jeg har fått beskjed om å rapportere personangrep. Så jeg rapporterer personangrep. Hvis du har et problem kan du snakke med Rampage.

Lenke til kommentar

Om det er bra eller dårlig spiller ingen rolle så lenge du er ærlig med deg selv om det.

Jeg er sosialist, og har ingen problemer med at noen kaller meg det. De kan også kalle meg overvektig, hundeeier, lavtlønnet, gründer, godt utdannet og dårlig til å forklare ting. Alt sant.

 

Grunnen til at jeg ikke liker å bli kalt "rasist", eller går rundt og kaller meg "rasist" selv, er at dette ofte forbindes med hat mot andre raser og folkeslag, samt et ønske om å undertrykke dem eller herske over dem. Dette stemmer ikke overenes med mitt verdensbilde.

 

Om en "rasist" er en som innser at rasevariasjoner eksisterer innenfor menneskeheten, samt at man ikke kan forvente at disse ulike gruppene er identiske på alle mulige områder, da er jeg isåfall RASIST og stolt av det. No problem.

 

Om man også er "rasist" om man ikke støtter multikulturalistisk ideologi og ikke-europeisk masseinnvandring til mitt folks territorier, da er jeg også RASIST, og fortsatt stolt av det.

 

Problemet er at definisjonen av "RASIST" åpenbart varierer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke "sykt naiv". Vis meg overbevisende kilder, så skal jeg love deg at jeg forandrer mening.

 

Angående VG-saken, mener du virkelig at en lineær utvikling er realistisk?

 

Tja.. jeg for min del vil tro den er akselererende og at lavere fødetall blant etnisk norske, adopsjon, sykdom osv og det faktum at tallene ikke regner store grupper..

 

Kilde??

 

Se 50 år tilbake og spør deg selv hvor stor andelen av minoriteter var da og følg kurven frem til i dag.

 

Om du kan overbevise meg om at dette plutselig vil stoppe skal jeg endre mening.. frem til da mener jeg dette er et systematisk folkemord.

 

All statistikk tilsier at fertilitetsrate korrelerer sterkt positivt med barnedødelighet, og negativt i forhold til økonomi og helse. For hver generasjon nærmer innvandrede kvinner seg nivået til etnisk norske.

 

I følge Wikipedia og SSB var 12,2 % av Norges innbyggere 1. eller 2. generasjons innvandrere. Dette inkluderer svensker, dansker, briter, tyskere, amerikanere, polakker, lituenere, estlendere etc. etc.

 

Systematisk folkemord? Dette er rett og slett et hån mot grupper som har opplevd faktisk folkemord. 1. januar 2010 var 4 031 805 av Norges befolkning født her, med to norskfødte foreldre. 1. januar 2011 var tallet 4 037 301. Jeg foreslår at du reiser til Rwanda og lærer tutsiene om folkemordet som finner sted i Norge.

Lenke til kommentar

ll statistikk tilsier at fertilitetsrate korrelerer sterkt positivt med barnedødelighet, og negativt i forhold til økonomi og helse. For hver generasjon nærmer innvandrede kvinner seg nivået til etnisk norske.

 

Problemet er dog at om våre ledere elsker den multikulturalistiske ideologien, vil de komme til å fortsette å ha våre porter åpne for ikke-vestlig innvandring. Om etniske skandinaver ikke er en åpenbar minoritet alle steder i landet før om 100 år, vil det fortsatt plage meg. Noen av oss tenker langsiktig. Våre etterkommeres skjebne skapes IDAG.

 

I Norge er muligens situasjonen fortsatt moderat, men andre steder begynner det allerede å se mørkt ut:

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1330734/White-Britons-outnumbered-2066-immigration-continues.html

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...