Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tillatt meg følgende: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Hvis du tror at vi ikke importerer kultur er du dummere en Wyrd. Alle våre best sette filmer er amerikanske, all vår beste mat er asiatisk-inspirert, og all vår vitenskap kommer fra hele verden.

 

Jeg må bare si jeg sitter her som tidenes største spørsmålstegn...

 

Joda.. sett ut i fra at "kultur" er ene og alene et tverrsnitt av befolkningen så er det jo kultur uansett.

 

Om alle innenfor et geografisk område hadde legalisert pedofili, voldtekt, flerkoneri og kvinneundertrykkelse osv. var dette deres kultur.

 

Ved å tilføre disse personene / elementene fra andre steder tilfører du i verste fall de samme elementene til din egen "kultur" som den de kom fra.

 

Så hva er kultur berikende med krigsskadde, kvinneundertrykkende og analfabeter som må læres opp på nytt da tofagerl ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tillatt meg følgende: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Hvis du tror at vi ikke importerer kultur er du dummere en Wyrd. Alle våre best sette filmer er amerikanske, all vår beste mat er asiatisk-inspirert, og all vår vitenskap kommer fra hele verden.

 

Jeg må bare si jeg sitter her som tidenes største spørsmålstegn...

 

Joda.. sett ut i fra at "kultur" er ene og alene et tverrsnitt av befolkningen så er det jo kultur uansett.

 

Om alle innenfor et geografisk område hadde legalisert pedofili, voldtekt, flerkoneri og kvinneundertrykkelse osv. var dette deres kultur.

 

Ved å tilføre disse personene / elementene fra andre steder tilfører du i verste fall de samme elementene til din egen "kultur" som den de kom fra.

 

Så hva er kultur berikende med krigsskadde, kvinneundertrykkende og analfabeter som må læres opp på nytt da tofagerl ??

 

Sukk... Dere er så fantastisk endimensjonale, og det gjenspeiles i deres menneskesyn. Folk som kommer til Norge tar med seg sin egen erfaring, og bruker den til å forandre samfunnet PÅ ALLE MÅTER. I tillegg påvirkes de selv av VÅR kultur, slik at vi sitter igjen med en kultur som er en utvikling av begge deler.

Og som alltid blir all lære og viten filtrert gjennom "er dette bedre enn det vi hadde før" filteret, slik at det foregår en forbedring av kulturen.

 

Hvis dere heller vil begrave dere i vikingtiden og tro at den var bedre, så får dere heller flytte til Jan Mayen og kutte all kommunikasjon. Vi kommer ikke til å savne dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sukk... Dere er så fantastisk endimensjonale, og det gjenspeiles i deres menneskesyn. Folk som kommer til Norge tar med seg sin egen erfaring, og bruker den til å forandre samfunnet PÅ ALLE MÅTER. I tillegg påvirkes de selv av VÅR kultur, slik at vi sitter igjen med en kultur som er en utvikling av begge deler.

Og som alltid blir all lære og viten filtrert gjennom "er dette bedre enn det vi hadde før" filteret, slik at det foregår en forbedring av kulturen.

 

Beklager, men jeg ser ikke hvordan europeisk kultur FORBEDRES av dette disse folkene drasser med seg. Til nå har den eneste synlige forandringen vært mengder av rasefremmede individer i våre storbyer, kraftig økning i overfallsvoldtekter og kriminalitet, fengsler som fylles opp med ikke-europide, flere moskeer og økning i Islams rolle i Europa. Og så noen kebabsjapper, da.

 

Dette er virkelig noe vi har godt av!

Endret av Wyrd
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Igjen: Les det jeg skriver! Du fokuserer på det negative, mens resten av verden fokuserer på det positive. Ethvert samfunn som hindrer innvandring ender opp med å angre. Bare se på historien, Kina og Japan er bare noen svært åpenbare eksempler.

 

Så det å bevare sin eksistens som egenart er negativt nå da?

 

Hvorfor vil du egentlig at alle mennesker i alle land skal påføres et multikulturelt kaos?

 

Tror du virkelig dette kaoset er en berikelse er du bare ond som person?

 

Du kan ikke gå gjennom hverdagen med skylapper heller og bare ignorere at hele landet rives i stykker...

 

Jeg for min del kan ikke tenke på en eneste berikelse dette opplegget har gitt oss... Kan du??

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Igjen: Les det jeg skriver! Du fokuserer på det negative, mens resten av verden fokuserer på det positive. Ethvert samfunn som hindrer innvandring ender opp med å angre. Bare se på historien, Kina og Japan er bare noen svært åpenbare eksempler.

 

Mener du med dette at Norge har fått mye positivt som følge av innvandringen de siste årene? Isåfall synes du dette veier opp for det negative?

 

Forøvrig så tror jeg det er viktig å skille mellom den kulturelle påvirkningen vi hadde fått med en restriktiv innvandring og normal innflytelse fra ommverdenen ellers og hva vi får gjennom slik innvandring som vi har i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen: Les det jeg skriver! Du fokuserer på det negative, mens resten av verden fokuserer på det positive.

 

Det er jo dette som er en del av problemet. De europeiske folkene får hele tiden banket inn i hodene hvor positivt dette "multikulturalistiske" prosjektet er, så man lukker øynene for alle de dårlige konsekvensene vir ALLEREDE har fått, for ikke å glemme hva som kan skje på lengre sikt.

 

Ethvert samfunn som hindrer innvandring ender opp med å angre. Bare se på historien, Kina og Japan er bare noen svært åpenbare eksempler.

 

Merkelig at Europa har hatt så store fremskritt opp igjennom historien innen både infrastruktur, kunnskap, arkitektur, teknologi, kunst etc. etc. UTEN ikke-europeisk innvandring, da.

 

Du unngår spørsmålet mitt. La oss ta det en gang til:

 

PÅ HVILKEN MÅTE FORBEDRER DEN IKKE-EUROPEISKE NEGROIDE OG MIDT-ØSTLIGE MASSEINNVANDRINGEN TIL EUROPA VÅR SIVILISASJON OG VÅRT SAMFUNN?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forøvrig så tror jeg det er viktig å skille mellom den kulturelle påvirkningen vi hadde fått med en restriktiv innvandring og normal innflytelse fra ommverdenen ellers og hva vi får gjennom slik innvandring som vi har i dag.

 

NETTOPP.. innvandring eller ikke.. vi hadde uansett fått innspill og blitt påvirket, men da sannsynligvis kun tatt til oss elementer vi selv ønsket. Går vel mer på matvaner, musikk og slikt da vil jeg tro.

 

Det er jo faktisk naturlig og ikke noe problem å importere matvarer og slikt fra andre land liksom... Det gjør man fordi vi selv ønsker dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NETTOPP.. innvandring eller ikke.. vi hadde uansett fått innspill og blitt påvirket, men da sannsynligvis kun tatt til oss elementer vi selv ønsket. Går vel mer på matvaner, musikk og slikt da vil jeg tro.

 

Det er jo faktisk naturlig og ikke noe problem å importere matvarer og slikt fra andre land liksom... Det gjør man fordi vi selv ønsker dette.

 

Jepp, for ikke å snakke om at andre land faktisk ønsker å handle med oss. Det er en win-win situasjon.

Fremmedetnisk masseinnvandring, derimot, er mer negativt enn positivt på alle måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hva hvis du vet at det bare er agurker fra et par gårder i Tyskland som er smittet, skal du da slutte å spise grønnsaker, sånn for sikkerhets skyld?
Jeg ville i alle fall ikke tvangsfôrt våre unge og svakerestillte med det. Våre egne grønnsaker er mer enn gode nok.

 

Helt enig med deg der. Som jeg har sagt før, dersom de muslimske miljøene i Norge mobiliserte mot både voldtekter og terror så ville det være et sterkt signal. At de ikke gjør det er synd.
...Sa gubben og skuet ut over sin sivilisasjon i brann.

 

"Kjære kvinner! Kom dere tilbake til sengen og kjøkkenet så vi slipper innvandrere. Hilsen norske menn."

 

Lykke til...

Jeg ville nok formulert meg på en litt annen måte;

"Kjære menn og kvinner, omfavn deres naturgitte kjønnsroller på en så gjensidig utfyllende måte som mulig, for å bygge en tryggere, sunnere, mer fullstendig og fremgangsrikere framtid for både dere selv og våre etterkommere. Fortsett slik dere gjør nå, og deres sivilisasjon vil falle i grus."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at dere ignorerer trollene, eller i det minste slutter med å prøve å ta dem alvorlig eller nå frem til dem.

 

Jeg kommer til å fortsette å svare seriøst. Til tross for at trollene ikke fortjener det, kan det alltids være andre som følger med på tråden og finner mine svar interessante.

 

Trollene bruker jo de vanlige, retarderte, politisk korrekte multikulturalist-argumentene, så det er viktig at vi besvarer innleggene så folk kan se hvor meningsløse mange av disse argumentene faktisk er.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen: Les det jeg skriver! Du fokuserer på det negative, mens resten av verden fokuserer på det positive.

 

Det er jo dette som er en del av problemet. De europeiske folkene får hele tiden banket inn i hodene hvor positivt dette "multikulturalistiske" prosjektet er, så man lukker øynene for alle de dårlige konsekvensene vir ALLEREDE har fått, for ikke å glemme hva som kan skje på lengre sikt.

 

Ethvert samfunn som hindrer innvandring ender opp med å angre. Bare se på historien, Kina og Japan er bare noen svært åpenbare eksempler.

 

Merkelig at Europa har hatt så store fremskritt opp igjennom historien innen både infrastruktur, kunnskap, arkitektur, teknologi, kunst etc. etc. UTEN ikke-europeisk innvandring, da.

 

 

Europa har aldri _vært_ uten ikke-europeisk innvandring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Europa har aldri _vært_ uten ikke-europeisk innvandring.

 

nei det er selvsagt riktig... Vi som folk fulgte isen oppover og ettersom vi opprinnelig stammer fra Kaukasus så er vi vel kanskje ikke av europeisk avstamning...

 

Men kanskje vi skal forholde oss til nyere historie og ikke bruke argumenter som er 10.000 år gamle..

 

EDIT: det er forresten litt forskjell på 10.000/20.000 i året og et par stk som klarer å gå hele veien opp...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

NETTOPP.. innvandring eller ikke.. vi hadde uansett fått innspill og blitt påvirket, men da sannsynligvis kun tatt til oss elementer vi selv ønsket. Går vel mer på matvaner, musikk og slikt da vil jeg tro.

 

Det er jo faktisk naturlig og ikke noe problem å importere matvarer og slikt fra andre land liksom... Det gjør man fordi vi selv ønsker dette.

 

Jepp, for ikke å snakke om at andre land faktisk ønsker å handle med oss. Det er en win-win situasjon.

Fremmedetnisk masseinnvandring, derimot, er mer negativt enn positivt på alle måter.

 

Har jeg misforstått helt, eller har dere (jeg grupperer dere sammen nå, altså deg, akasha, nico, Gutten fra Eventyret og Cubus, fordi jeg oppfatter dere som ganske samstemte på akkurat dette punktet) ikke hele tråden argumentert for at vi skal bevare vår kultur? Det du sier nå, derimot, er at det bare er negative påvirkninger av vår kultur som ikke er ønskelig. Det er kanskje lettere for mange å være enig i, men det er noe helt annet enn hva som har blitt forfektet i denne tråden.

Lenke til kommentar

Europa har aldri _vært_ uten ikke-europeisk innvandring.

 

nei det er selvsagt riktig... Vi som folk fulgte isen oppover og ettersom vi opprinnelig stammer fra Kaukasus så er vi vel kanskje ikke av europeisk avstamning...

 

Men kanskje vi skal forholde oss til nyere historie og ikke bruke argumenter som er 10.000 år gamle..

 

EDIT: det er forresten litt forskjell på 10.000/20.000 i året og et par stk som klarer å gå hele veien opp...

 

Og når i løpet av nyere historie har det vært perioder uten innvandring? Faktum er at såkalt "innvandring" er et begrep som ikke fantes før moderne tid. Det fantes ingen grenser, ingen innvandringskontroll, eller lignende. Det fantes selvsagt en viss befolkningskontroll ved at folk hadde ID, men i de fleste tilfellene var det bare å melde seg for myndighetene å si at du var ny her, og alt var i orden.

Religionsdiskriminering, derimot, var svært vanlig i de siste 1000 årene, men helt ukjent før det.

 

Norge hadde ikke begrepet "statsborgerskap" før langt ut i 1800-tallet, og før det kunne hvem som helst komme, jobbe, og gjøre hva de ville uten problemer.

Så bør ikke dere som er så fascinert av gammel europeisk kultur heller jobbe for å fjerne denne nymoderne grusomme "statsborgerskap"-greiene?

Lenke til kommentar

Europa har aldri _vært_ uten ikke-europeisk innvandring.

 

Europeisk er for meg nesten synonymt med den hvite rasen.

 

 

nei det er selvsagt riktig... Vi som folk fulgte isen oppover og ettersom vi opprinnelig stammer fra Kaukasus så er vi vel kanskje ikke av europeisk avstamning...

 

Men kanskje vi skal forholde oss til nyere historie og ikke bruke argumenter som er 10.000 år gamle..

 

EDIT: det er forresten litt forskjell på 10.000/20.000 i året og et par stk som klarer å gå hele veien opp...

 

Riktig gammel historie: Homo Neanderthalensis befolket Europa. De første av Homo sapiens sapiens, Cro Magnon, kom strømmende inn i Europa og utkonkurerte Neanderthalensis. De utviklet seg raskt til å bli av proto-europoid (cromagnid) rase. Etterhvert kom det flere bølger av europoide mennesker inn i Europa, bl.a. indoeuropeerne fra de vest-eurasiske steppene og kaukasus. Det er dokumentert at disse i mange tilfeller var av proto-nordisk rase, og de blandet seg med den cromagnide varianten av den europoide rasen i Europa. Dagens europoide varianter i Europa ble til gjennom disse hovedmigrasjonene. I grove trekk.

 

Etter kristi fødsel:

 

Flere kultursfærer i Europa som alle er veldig formet av den indoeuropeiske/ariske migrasjonen har blitt formet, bl.a. den germanske, keltiske, slaviske, baltiske og finske i nord-Europa.

Det forekommer utveksling mellom disse ulike hovedfolkene, og også krigføring og forandring av stammegrensene. Romeriket er som kjent en stormakt, men klarer ikke å underkue Germania. De viktigste kultur- og folkesfærene dør dog ikke ut, og dagens europeere er fortsatt overveiende nedstammet fra den ene eller den annen. I nordmenns tilfele er det germanerne som er dominerende i vår avstamning.

Mongolske invasjoner fra øst slås tilbake, og disse aggressive invasjonsforsøkene etterlot seg minimalt med genetiske avtrykk i den europeiske genpolen! Takk for det, djerve forfedre!

 

Utover middelalderen blir også f.eks. Iberia underlagt muslimsk herredømme, men aggressiv muslims ekspansjon videre inn i Europa holdes tilbake ved mange ulike fronter på ulike tidspunkt! Ingen kompromisser! Arabiske genetiske signaturer er heldigvis ikke utbredt i den europide genpolen.

 

Fortsatt forekommer det kulturutveksling mellom beslektede europeiske folk, og vi klarer også helt fint å få progressive impulser fra utenfor Europa på de områdene det er nødvendig.

 

Nyere tid:

 

Vi bestemmer oss for at vi trenger arbeidsinnvandring av ikke-europoide mennesker, noe som er grunnet lave fødselstall og kapitalisme som ønsker billigere arbeidskraft.

 

Videre begynner man å se på ikke-europeisk innvandring i seg selv som noe ønskelig, fordi "multikulturelle" samfunn er så flott!

Og fordi vi "skylder" disse menneskene det grunnet våre forfedres "onde" fremferd, da... Og fordi det er så fælt i disse menneskenes hjemland at de bare "må" komme og bo i Europa, og naturligvis må de ta med seg "religionen" deres som i noen tilfeller faktisk er årsaken til at de rømmer.

Vi må jo ikke glemme at Europa skal igjennom en stor og flott "transformasjon", og at uten det "multikulturelle", flotte, kulturberikende prosjektet kommer Europa til å "gå under" - skrekk og gru!

Og om vi ikke er enige i alt dette, da er vi høyreekstreme, fremmedfiendtlige, nazistiske, rasistiske, kulturundertrykkende imperialister, naturligvis. Skulle jo bare mangle.

 

 

Har jeg misforstått helt, eller har dere (jeg grupperer dere sammen nå, altså deg, akasha, nico, Gutten fra Eventyret og Cubus, fordi jeg oppfatter dere som ganske samstemte på akkurat dette punktet) ikke hele tråden argumentert for at vi skal bevare vår kultur? Det du sier nå, derimot, er at det bare er negative påvirkninger av vår kultur som ikke er ønskelig. Det er kanskje lettere for mange å være enig i, men det er noe helt annet enn hva som har blitt forfektet i denne tråden.

 

Du har misforstått, min gode mann. For meg handler ikke bare dette om "kultur" (selv om dette også er noe som er viktig), men også om Europas demografi. Jeg støtter ikke en utskiftning/endring av Europas befolkningselement, og jeg støtter heller ikke den "multikulturalistiske" ideologien.

Det jeg derimot syns er helt fint, er å drive med gjensidig handel med ikke-europeiske folk og frivillig utveksling av kunnskap på de områdene hvor vi har godt av det. Ikke noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...