Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Hva mener dere er forskjellen på en innvandrer og en etnisk norsk som gjør at dere sier at innvandrere uønskede?

 

Jeg har ikke noe imot innvandrere så lenge de er av germansk avstammning. Ellers har naturen formet andre folkeslag slik at de ikke ser ut og oppfører seg som oss. I Norge som etnisk monogent samfunn etter krigen var volden mye lavere. Eller du er kanskje for et voldsbefengt samfunn?

 

Jeg kan forsåvidt godta et fåtall sør europeere og slavere, så lenge dette er intelligente menensker og ikke mafia folk.

 

Jeg skulle likt å sett en respektabel vitenskapsmann som kjøper det du sier om evolusjonen der.. :roll:

Grunnen til at innvandrere i stor grad stikker seg ut i vårt samfunn er kanskje at de kommer fra steder med mye konflikt. Og hvem har ofte vært med på å skape denne konflikten? USA, England, Frankrike, Russland, Spania.. Jeg tror at mennesker generelt sett vil unngå kriminalitet og konflikt, men i desperate situasjoner blir man presset til det. Vi nordmenn har ikke kollektivt vært i så desperate situasjoner på lenge.. I 1940 kanskje, men ellers lite.

 

Okei, ettersom krig alene er grunnen til at de oppfører seg slik, hvorfor har ikke mine gamle slektninger voldtatt så busta fyker? (de var med i andre verdenskrig). De var i kamper, så folk bli drept og alt som hører med. De har aldri voldtatt noen, og havnet ikke på kjøret etter krigen. Din argumentasjon holder ikke. Forøvirg kan vi se hvordan slavere oppfører seg i krig. Andre verdenskrig ble noen millioner tyske kvinner voldtatt halvt ihjel av slavere. Ettersom min familie huset tyskere i andre verdenskrig, så vet jeg noe om de. De voldtok ingen norske jenter der min familie var. Hadde det vært russere som hadde invadert oss, ville omtrent alle våre bestemødre ha blitt voldtatt.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det bare er svartinger som overfaller folk for å ha sex er rett og slett genetisk.

 

http://nation.foxnews.com/culture/2010/03/09/study-white-people-have-less-sex

 

Study: White People Have Less Sex

 

White people report having less sex than members of other races, according to a study released Monday on ethnicity and sleeping habits in America. However, they don’t have the least amount, the study found.

 

 

 

According to The National Sleep Foundation’s 2010 Sleep in America, African-Americans and Hispanics are more likely to report having sex. Ten percent of blacks and Hispanics responded that they had sexual relations every night or almost every night in the one hour before going to sleep. Four percent of whites answered the same, compared to 1 percent of Asians.

 

 

 

Read more: http://nation.foxnews.com/culture/2010/03/09/study-white-people-have-less-sex#ixzz1If0V94pj

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Okei, ettersom krig alene er grunnen til at de oppfører seg slik, hvorfor har ikke mine gamle slektninger voldtatt så busta fyker? (de var med i andre verdenskrig). De var i kamper, så folk bli drept og alt som hører med. De har aldri voldtatt noen, og havnet ikke på kjøret etter krigen. Din argumentasjon holder ikke. Forøvirg kan vi se hvordan slavere oppfører seg i krig. Andre verdenskrig ble noen millioner tyske kvinner voldtatt halvt ihjel av slavere. Ettersom min familie huset tyskere i andre verdenskrig, så vet jeg noe om de. De voldtok ingen norske jenter der min familie var. Hadde det vært russere som hadde invadert oss, ville omtrent alle våre bestemødre ha blitt voldtatt.

 

Ja, den relativt fredelige invasjonen av Norge kan absolutt sammenlignes med f.eks Afghanistans flere tiår i krig og elendighet. :roll: Må jeg forklare mer, eller ser du hvor ytterst håpløst det du skriver er?

 

Det er så åpenbart at du har bestemt deg på forhånd, og du gjør alt du kan for å fabrikkere argumenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener dere er forskjellen på en innvandrer og en etnisk norsk som gjør at dere sier at innvandrere uønskede?

Eneste innvandrere jeg ikke vil ha i Norge eller Europa, er de som ikke kommer til europa for intergrering, men for rekrutering. Jeg vil ikke ha steinalder-kultur erstatte den flotte kulturen til europeere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Okei, ettersom krig alene er grunnen til at de oppfører seg slik, hvorfor har ikke mine gamle slektninger voldtatt så busta fyker? (de var med i andre verdenskrig). De var i kamper, så folk bli drept og alt som hører med. De har aldri voldtatt noen, og havnet ikke på kjøret etter krigen. Din argumentasjon holder ikke. Forøvirg kan vi se hvordan slavere oppfører seg i krig. Andre verdenskrig ble noen millioner tyske kvinner voldtatt halvt ihjel av slavere. Ettersom min familie huset tyskere i andre verdenskrig, så vet jeg noe om de. De voldtok ingen norske jenter der min familie var. Hadde det vært russere som hadde invadert oss, ville omtrent alle våre bestemødre ha blitt voldtatt.

 

Ja, den relativt fredelige invasjonen av Norge kan absolutt sammenlignes med f.eks Afghanistans flere tiår i krig og elendighet. :roll: Må jeg forklare mer, eller ser du hvor ytterst håpløst det du skriver er?

 

Det er så åpenbart at du har bestemt deg på forhånd, og du gjør alt du kan for å fabrikkere argumenter.

 

Det er så åpenbart at du har bestemt deg på forhånd at Nordmenn ikke finnes og ei heller skal bevares som folk. Takk og farvel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, den relativt fredelige invasjonen av Norge kan absolutt sammenlignes med f.eks Afghanistans flere tiår i krig og elendighet. :roll: Må jeg forklare mer, eller ser du hvor ytterst håpløst det du skriver er?

 

Det er så åpenbart at du har bestemt deg på forhånd, og du gjør alt du kan for å fabrikkere argumenter.

Lær deg historie. Nordmenn dro til flere steder og kjempet. Nordmenn dro til grensen mot Finland og hjalp Finland og i den krigen døde 150K mennesker. Det var også mange som døde i mostandskamper i Norge og det var nordmenn som dro til østgrensen for å hjelp Tyskland. Der var det helvete. Allikavel, så begynte de ikke å voldta alle og enhver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når den siste rene europeeren har dødd, vil man komme til å beskue gammel europeisk kunst med stor undring. Tenk at det en gang i tiden fantes slike vakre mennesker som dette, hvorfor døde de ut?

Neppe, man vil heller si tenk så bleike og feite de folka var. De må ha vært syke.

 

Jeg tror jeg spyr. Om du har så mye forakt for ditt eget folk, foreslår jeg at du forlater våre verdige odelsland med det samme, og bosetter deg i Pakistan, Somalia eller noe lignende, hvor det finnes vakrere mennesker etter din mening.

 

Hvorfor kan vi ikke har Europe kun for Europeere? Jeg garanterer at all voldsstatistikk ville gått ned. Ihvertfall i germanske land.

 

Utvilsomt. Vi ville hatt et mye tryggere og stabilt samfunn for våre barn om det hadde vært slik. Det er tragisk at globalistene ødelegger landene våre på denne måten, da utviklingen vil være umulig å reversere om ikke mange årene.

Dagens trend betyr døden for de eldgamle europeiske germanske, keltiske og slaviske folk om ikke noe gjøres.

På tide at det norske folk begynner å bry seg om viktigere ting enn Iphone, TV og materialistisk konsumering.

 

 

Hva mener dere er forskjellen på en innvandrer og en etnisk norsk som gjør at dere sier at innvandrere uønskede?

 

Jeg har ikke noe imot innvandrere så lenge de er av germansk avstammning. Ellers har naturen formet andre folkeslag slik at de ikke ser ut og oppfører seg som oss. I Norge som etnisk monogent samfunn etter krigen var volden mye lavere. Eller du er kanskje for et voldsbefengt samfunn?

 

Jeg kan forsåvidt godta et fåtall sør europeere og slavere, så lenge dette er intelligente menensker og ikke mafia folk.

 

+1, nico69.

Og Dux: om du er blitt så revet løs fra dine røtter og din blodskontakt at du ikke lenger er i stand til å oppfatte noen forskjeller mellom de gamle europide folkeslag og fremmedetniske, så er det lite jeg kan hjelpe deg med.

 

I disse strøkene bare tar man ting når man har lyst på det. Så klart forsetter de trenden når de kommer til Norge, og blir nok overveldet over hvor mye penere norske jenter er enn afrikanske jenter.

 

Ja, det er et velkjent faktum at mange negere er ville etter nordiske jenter, og spesielt de blonde, som man ser på som et slags jakt-trofe.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når den siste rene europeeren har dødd, vil man komme til å beskue gammel europeisk kunst med stor undring. Tenk at det en gang i tiden fantes slike vakre mennesker som dette, hvorfor døde de ut?

Neppe, man vil heller si tenk så bleike og feite de folka var. De må ha vært syke.

 

Jeg tror jeg spyr. Om du har så mye forakt for ditt eget folk, foreslår jeg at du forlater våre verdige odelsland med det samme, og bosetter deg i Pakistan, Somalia eller noe lignende, hvor det finnes vakrere mennesker etter din mening.

 

Hmm, men de har jo innført forbud mot innflytting etter å ha hørt fra dere hvor ille det er med utlendinger :new_woot:

 

Så klart forsetter de trenden når de kommer til Norge, og blir nok overveldet over hvor mye penere norske jenter er enn afrikanske jenter.

Hmm, de afrikanske jentene er da utrolig mye bedre i høyet enn de kjedelige norske jentene, så det utsagnet der tror jeg kun reflekterer ditt eget syn.

 

Once you go black you never go back, they say :dribble:

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Hmm, men de har jo innført forbud mot innflytting etter å ha hørt fra dere hvor ille det er med utlendinger :new_woot:

 

Godt forsøkt, men siden det aldri kommer til å bli attraktivt for europeere å vandre til Somalia eller Pakistan (av åpenbare grunner), kommer dette heller aldri til å bli et problem for disse landenes etniske befolkningsgrupper.

Er sikker på at de ikke ville hatt stort i mot at du og et par andre multikulturalister flyttet over, så lenge dere ikke gjør så stort vesen av dere... Lykke til! :thumbup:

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nico69: FANTASTISK måte å snike seg unna det faktum at jeg har rett. ;)

 

Camlon: Skal jeg lære meg litt historie? Nei, den kan jeg godt nok. Du har åpenbart problemer med å skille situasjonen i Norge og i andre krigsherjede land. Det at vi hadde noen få som kjempet i utlandet, og at tyskerne rullet over landet vårt på noen måneder kan IKKE sammenlignes med flere tiår i krig og med et terrorregime.

 

Wyrd: Mine røtter er svært flotte, og jeg er nok mer norsk enn de fleste av dere. Når det er sagt så er det relativt likegyldig hvilken etnisitet man har så lenge man oppfører seg som dere (som idioter).

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Wyrd: Mine røtter er svært flotte, og jeg er nok mer norsk enn de fleste av dere. Når det er sagt så er det relativt likegyldig hvilken etnisitet man har så lenge man oppfører seg som dere (som idioter).

 

Gratulerer. Tvilte på at du hadde noe avstamning å være stolt over, da det ser ut som du bryr deg null og niks om hva som skjer med landet og kulturen din.

 

Jeg ville forøvrig satt pris på litt mer høvelig oppførsel fra din side, så du ikke gjør skam på dine flotte forfedre.

 

Du kan begynne med å forklare på en sivilisert måte hva du mener er idiotisk med å ville sikre fremtiden for sitt folk og være lojal til sin etniske og kulturelle arv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldtektsbølgen er over oss for alvor. Fem overfallsvoldtekter i løpet av bare ei helg. Samtlige gjerningsmenn var utlendinger.

Hurra for den berikende multikulturen!!!

Hvis det er definisjonen på en bølge så er det jo i så fall bølge nummer 2... Altså ingen nyhet. Jeg ville vel heller tippe på at det er en tilfeldighet...

Lenke til kommentar

Når hørte dere sist om en nordmann som overfalt en afrikansk jente? Hmm. aldri?

Det var vel sist jeg hørte om en nordmann i Afrika. Eller forresten, det var kanskje smågutter han forgrep seg på. Når nordmenn gjør det hjemme i Norge, så gjør de det mot kona, ungene eller jenter de har sjenket på fest. Det kalles merkelig nok ikke overfall hvis du er gift med damen, selv om hun havner på legevakta...

 

Geir :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Voldtektsbølgen er over oss for alvor. Fem overfallsvoldtekter i løpet av bare ei helg. Samtlige gjerningsmenn var utlendinger.

Hurra for den berikende multikulturen!!!

Hvis det er definisjonen på en bølge så er det jo i så fall bølge nummer 2... Altså ingen nyhet. Jeg ville vel heller tippe på at det er en tilfeldighet...

 

Voldtektsbølgen er dokumenterbar:

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_070221_130.htm

 

Antallet voldtekter er mer enn doblet i løpet av ti år, gjerningsmennene er stort sett utlendinger, og ofrene er stort sett etnisk norske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nordmenn er ikke uskyldige de heller, dette er noe vi vet. Det finnes nordmenn som voldtar kvinner, både hjemme og på byen. Problemet er når samtlige voldtekter man får vite om er begått av innvandrere, burde man skjønne at noe ikke er helt korrekt.

 

Denne myten om at nordmenn er så ivrige på voldtektsfronten kan enkelt motbevises.

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_070221_130.htm Her er det nøye redegjort for demografi.

Dersom du ser på statistikken, ser du at flertallet voldtekter er begått av "ikke-vestlige". Dette inkluderer alle voldtekter, ikke bare overfallsvoldtekter.

 

Så når du hører at det hovedsaklig er utlendinger som voldtar, så er det fordi det FAKTISK er slik. Ikke på grunn av noen konspirasjon.

Og når du sier "man burde skjønne at noe ikke er helt korrekt", ja du burde skjønne at det er noe feil når vi tillater en situasjon å vedvare til tross for at vi vet at det stort sett er utlendinger som voldtar, og at det stort sett er etnisk norske som blir voldtatt.

 

De siste årene (1999-2006) har prosentandelen for voldtekter fordelt seg fra 50% til 68% begått av utlendinger. Dette inkluderer ikke tall for de siste fem årene, da det har vist seg vanskelig å finne disse tall, de offentliggjøres ikke lenger - SKAL TRO HVORFOR? HER BURDE MAN SKJØNNE AT NOE IKKE ER RIKTIG.

 

Når det gjelder overfallsvoldtekter i Oslo har 100% vært begått av utlendinger, dette tallet har vedvart for alle år siden 2003. Det vil si de siste åtte årene har samtlige overfallsvoldtekter i oslo vært begått av utlendinger. "Ikke-vestlige innvandrere".

 

Videre, hvis du ser på artikkelen, viser det seg at samme tendens gjelder i Danmark og Sverige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...