Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Vi undertrykte ikke jødene, vi vernet om vårt eget folk fordi at de som skrev grunnloven hadde såpass med åndelig innsikt at de skjønte at samfunnet kom ut til å bli seende ut slik det gjør i dag om vi ikke gjorde det. Dessuten hadde vi ikke noen jødisk befolkning å undertrykke på det tidspunktet, det var ingen jøder i Norge, det var i tilfelle de skulle komme og basert på verfisierbare fakta om jøden og hans fremferd i andre nasjoner gjennom historien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På stort skala har nok Norge aldri vært med å undetrykke andre kulturer, men vi har hatt enkelte tidsperioder gjennom historien der vi undertrykte jøder, sigøynerer, samer og tatere.

 

Og ne,i Norge har aldri stjelt ressurser som tilhører afrikanske eller asiatiske land. Men siden vi snakket i europeiske sammenheng var det viktig å få frem hvordan imperialismen, datidens nasjonalismen og muligens dagens nasjonalisme vil føre til de samme konsekvensene som man fikk på grunn av imperialismen og gi den samme undertrykkingen av kulturer. Dog vil det skje mer skjult og annerledes enn før.

 

Hva har imperialismen med Norge å gjøre?

 

Kremt...Er du halvt iransk? :whistle:

 

Link

 

Edit: La inn link

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Men det er jo interessant hvordan de har fått det til synes jeg, de må jo ha nærmest djevelsk kunnskap om underbevisstheten.

 

Voldtekter utført av innvandrere? Nordmenn er like ille, nordmenn voldtar småbarn. Link til amnesty.

 

Hvite samfunn? Basert på hat og undertrykkelse av andre raser.

 

Dette mønsteret gjentar seg i det uendelige og det vil definitivt være en hard kamp å kjempe i mot.

 

Ja, mennesker som ønsker å utrydde det menneskelige mangfoldet i verden tilber definitivt ondskap.

 

14 årig jente tok livet sitt etter voldtekt begått av svarte djevler. Pøh, en nordmann misbrukte en gutt i Afrika en gang i fjor, så det så.

 

Et samfunn som er hvitt og velfungerende er rasistisk og ønsker samtidig å ta livet av 6 millioner jøder og ta negre som slaver!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På stort skala har nok Norge aldri vært med å undetrykke andre kulturer, men vi har hatt enkelte tidsperioder gjennom historien der vi undertrykte jøder, sigøynerer, samer og tatere.

 

Og ne,i Norge har aldri stjelt ressurser som tilhører afrikanske eller asiatiske land. Men siden vi snakket i europeiske sammenheng var det viktig å få frem hvordan imperialismen, datidens nasjonalismen og muligens dagens nasjonalisme vil føre til de samme konsekvensene som man fikk på grunn av imperialismen og gi den samme undertrykkingen av kulturer. Dog vil det skje mer skjult og annerledes enn før.

 

Har du møtt sigøynere, vet du hvorfor absolutt alle hater dem. De er en pest og en plage for ethvert samfunn. Er tatere en gruppe i dagens samfunn? Vi burde selvsagt kastet ut enhver sigøyner for lenge siden. Samene fortjener land til å bevare sitt kultur og språk, jeg støtter dem.

 

Hvis vi kaster ut alle som ikke er fra vestlig kulturkrets, vil det føre til at vi invaderer et fattig land i Afrika og gjør de til slaver?

 

Vi undertrykte ikke jødene, vi vernet om vårt eget folk fordi at de som skrev grunnloven hadde såpass med åndelig innsikt at de skjønte at samfunnet kom ut til å bli seende ut slik det gjør i dag om vi ikke gjorde det. Dessuten hadde vi ikke noen jødisk befolkning å undertrykke på det tidspunktet, det var ingen jøder i Norge, det var i tilfelle de skulle komme og basert på verfisierbare fakta om jøden og hans fremferd i andre nasjoner gjennom historien.

 

Hadde vi fulgt grunnloven, hadde vi hatt et fantastisk samfunn i dag sammenliknet med slik det er blitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde vi fulgt grunnloven, hadde vi hatt et fantastisk samfunn i dag sammenliknet med slik det er blitt.

 

Det verste er at det ser ikke ut som om det multikulturelle marerittet kommer til å stoppe.

Hva om Tyrkia blir medlem av EU? Da kan vi legge til 73 millioner muslimer...

De forsøker virkelig å UTRYDDE oss!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde vi fulgt grunnloven, hadde vi hatt et fantastisk samfunn i dag sammenliknet med slik det er blitt.

 

Det verste er at det ser ikke ut som om det multikulturelle marerittet kommer til å stoppe.

Hva om Tyrkia blir medlem av EU? Da kan vi legge til 73 millioner muslimer...

De forsøker virkelig å UTRYDDE oss!!!

Du kjenner tydligvis ikke Tyrkia. Tyrkia er et av de mer moderate muslimske landene, og muslimer generelt har ingen plan om å utrydde nordmenn. Om Tyrkia blir med i EU, vil det bli mest problematisk for England som er overbefolket nok allerede. Samtidig er det langt ifra sikkert at de vil bidra positivt og ikke koste mer enn de gir.

Lenke til kommentar

Hva så? Hvilken nasjonalitet foreldrene hans hadde er irrelevant. Angrip ballen, ikke mannen.

 

Du ser ikke muligheten for at nettopp det farger synet hans på enkelte ting?

Istedet går han ut mot Norge og nasjonalisme...drar inn imperialisme og undertrykkelse av

minoriteter - som om vi har en lang historie på det i Norge.

Har ikke sett at han har tatt avstand fra ugjerningene som har blitt begått og heller ingen sympati for ofrene...mulig han har skrevet det tidligere...

Men hvis ikke blir det helt usaklig å gå løs på Norge - som om landet vårt er problemet!

Det er innvandringen som er problemet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kjenner tydligvis ikke Tyrkia. Tyrkia er et av de mer moderate muslimske landene, og muslimer generelt har ingen plan om å utrydde nordmenn. Om Tyrkia blir med i EU, vil det bli mest problematisk for England som er overbefolket nok allerede. Samtidig er det langt ifra sikkert at de vil bidra positivt og ikke koste mer enn de gir.

 

Jo, jeg vet at Tyrkia er såkalt muslim "light" men muslimer er muslimer...

De leser alle den samme hat-boka.

Koranen bør forbys i Europa.

 

There are more than 100 verses in the Qur'an (Koran) advocating the use of violence to spread Islam. There are exactly 123 verses in the Qur'an about killing and fighting.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stopper det virkelig der? Ifølge deg går ikke dagens nasjonalismen ut på å undertrykke andre kulturer, men jeg kan vedde på at det vil føre til det. Selve prosessen starter akkurat der, og det ender med tankegangen om at din rase er overlegen i forhold til andre.

 

For min egen del, stopper det der. Det er først og fremst Norge, og videre Skandinavia, Norden og Europa som er min hovedprioritet. Jeg ønsker at disse landene også i fremtiden skal være et trygt hjem for våre etnisk europeiske etterkommere hvor de kan utfolde seg og skape en europeisk høykultur. Multikulturalismen splitter opp nasjonene våre og truer dessuten vår majoritetsstilling på lengre sikt, noe som er katastrofalt og uhørt!

Jeg syns at også asiater, arabere, negere og alle andre folk og raser skal få ha egne territorier hvor de kan bevare sin egen identitet og videreutvikle sin egen kultur på sine egne premisser, og så lenge de ikke utgjør noen trussel mot hvite europeere, syns jeg de skal få holde på akkurat som de vil, uten å risikere militær inngripen av globalistiske krefter som Nato, USA osv.

På samme måten som jeg ville ønsket at vi europeere kunne ordne opp i våre egne problemer i fremtiden, uten å bli hjulpet av f.eks. kineserne med bombe- og jagerfly.

Det som først og fremst truer kulturelt mangfold og ulike etniske gruppers selvbestemmelse og kontroll over sin individuelle skjebne nå til dags, er globalistiske, kapitalistiske krefter som ønsker at alle verdens borgere skal være underordnet akkurat det samme systemet, kjøpe de samme produktene og leve på den samme måten!

 

Men man skal ikke se bort ifra at det i fremtiden ville kunne forekomme militære sammenstøt mellom nasjonalistiske stater i Europa og islamister i midt-østen. Men isåfall ville det ikke være VI som valgte dette.

 

På noen områder ER den hvite rasen overlegen f.eks. sub-sahariske afrikanere. Jeg gidder ikke å late som at vi er identiske, for det er vi ikke, man trenger bare å se rundt seg for å innse det åpenbare.

Men det at man er stolt av sitt eget folk og det vi har prestert, betyr ikke at vi ønsker å undertrykke andre folk.

Det vi ønsker, er å overleve og bevare vår særart i egne territorier og egne samfunn!

 

Om dere må ha territorier der det er fritt for alle negere, pakkiser, kinesere og jøder, så for all del må dere gjøre som Aryan Nations. Og kjempe for små områder i Finnmark.

 

Små områder i Finmark er ikke nok. For å overleve trenger vi mer enn som så. Å kreve små territorier i Finmark e.l. vil være vår siste løsning!

Om multikulturaliseringen av Skandinavia fortsetter vil det antagelig før eller siden føre til borgerkrig mellom etniske skandinaver og den økende fremmedetniske, muslimske befolkningen.

Før eller siden smeller det. Det er en tidsinnstilt bombe.

 

Hva i helvete prater du om?

 

Edit: Til weirdy.

 

Er du nødt til å banne for å gjøre "one-linerne" dine ekstra kraftfulle?

 

 

Tydeligvis. Og ikke bare det, men han ser seg også nødt til å bruke nedlatende, åpenbart provoserende kallenavn. Jeg er derimot hevet over den standarden der.

 

Hvorfor reagerer veldig mange i akkurat dette mønsteret når det er snakk om hvite selvintereser og homogene samfunn?

 

Fordi de har lært det gjennom skolesystemet og mediene. Det er helt nifst å se hvordan de helt automatisk tyr til disse idiotiske metodene, som om de er zombier.

 

Det verste er at det ser ikke ut som om det multikulturelle marerittet kommer til å stoppe.

Hva om Tyrkia blir medlem av EU? Da kan vi legge til 73 millioner muslimer...

De forsøker virkelig å UTRYDDE oss!!!

 

Tyrkia har ingenting å gjøre i en EUROPEISK union. De er ikke et europeisk folk, og deres kultur er heller ikke europeisk.

Hold dem utenfor!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes ingen statisk europeisk kultur. All kultur utvikler seg over tid, og det har alltid innebåret innflytning av folk fra andre områder, handel med andre områder, nye tankeganger og religioner fra andre områder osv.

Om det ikke hadde kommet innvandrere til Europa hadde vi ikke hatt NOE av det kulturen vår består av i dag. Vitenskapen vår er fra Islam, den største religionen vår er fra Judea, tallsystemet vårt er fra India (utviklet av en araber), teknologien vår er i hovedsak utviklet av amerikanere, og maten vår er fra all over the place.

 

Hva i alle dager er det så dere vil bevare?

Lenke til kommentar

Det finnes ingen statisk europeisk kultur.

 

Den er ikke statisk, men den er europeisk så lenge den blir adoptert av europoide mennesker og videreutviklet av oss.

Et folks kultur utvikles ikke av påtvunget masseinnvandring av fremmede raser, den ødelegges av det...

 

All kultur utvikler seg over tid, og det har alltid innebåret innflytning av folk fra andre områder, handel med andre områder, nye tankeganger og religioner fra andre områder osv.

 

De historiske migrasjonene du snakker om var av andre europoide mennesker, noe som ikke forandret oss nevneverdig som folkeslag. Det kan ikke sammenlignes med tusenvis av negroide, arabere og mongoloide innflyttere som RASKT vokser i antall.

Men ja, det har vært aggressive invasjoner gjennom vår europeiske historie, og vi har alltid kjempet imot - noen ganger vunnet, andre ganger tapt. I Skandinavias tilfelle kan man f.eks. nevne stridsøkskulturen som kom invaderende og brakte med seg Y-DNA haplogruppe R1a, som idag er et viktig element i oss etniske nordmenn.

De tidligere, hvite skandinavene tapte denne konflikten, og ble assimilert med nykommerne. Dette skapte den germanske kulturen, men som folk ser vi fortsatt ut slik vi har gjort i årtusener. Vi er fortsatt nord-europoide!

Man skal aldri passivt akseptere en forandring av vårt livsgrunnlag.

Jeg og antagelig et betydelig antall nordmenn er langt ifra fornøyde med den ikke-europeiske innvandringen, Islam etc.

Da bør vi kjempe mot dette. Kanskje taper vi, og da er det ikke annet å gjøre.

Men vi gjorde i det minste et forsøk.

 

Om det ikke hadde kommet innvandrere til Europa hadde vi ikke hatt NOE av det kulturen vår består av i dag. Vitenskapen vår er fra Islam, den største religionen vår er fra Judea, tallsystemet vårt er fra India (utviklet av en araber), teknologien vår er i hovedsak utviklet av amerikanere, og maten vår er fra all over the place.

 

Hva i alle dager er det så dere vil bevare?

 

Vårt livsgrunnlag, vår selvbestemmelse, vår fremtidige majoritetsstilling, egen kontroll over kulturutviklingen og hvilke kulturelle impulser vi frivillig velger å ta inn utenifra osv osv osv...

 

Et kjapt spørsmål til deg også:

 

HVA positivt bringer ikke-europeisk masseinnvandring til Europa som forbedrer vår sivilisasjon?

 

Om du ikke kan nevne noe som virkelig forbedrer Europa, så er ditt forrige innlegg 100% meningsløst!

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at dere ikke leste mitt innlegg. Europeisk kultur er totalt meningsløs, og basert på ikke-europeisk import. Spiser dere poteter, ris, pasta, salat eller bønner? Alle fra andre verdensdeler. Bruker dere medisin? Fra andre verdensdeler.

Globalisering har aldri tapt, og konservatisme har aldri vunnet.

Lenke til kommentar

Det er åpenbart at dere ikke leste mitt innlegg. Europeisk kultur er totalt meningsløs, og basert på ikke-europeisk import. Spiser dere poteter, ris, pasta, salat eller bønner? Alle fra andre verdensdeler. Bruker dere medisin? Fra andre verdensdeler.

Globalisering har aldri tapt, og konservatisme har aldri vunnet.

 

Jeg leste hele ditt innlegg, og svarte på de ulike "poengene".

Jeg ga deg også et motspørsmål som jeg forventer svar på.

 

Det er DU som åpenbart ikke leste MITT svar ordentlig. Det finnes ikke noe poeng i innlegget ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes ingen statisk europeisk kultur. All kultur utvikler seg over tid, og det har alltid innebåret innflytning av folk fra andre områder, handel med andre områder, nye tankeganger og religioner fra andre områder osv.

Om det ikke hadde kommet innvandrere til Europa hadde vi ikke hatt NOE av det kulturen vår består av i dag. Vitenskapen vår er fra Islam, den største religionen vår er fra Judea, tallsystemet vårt er fra India (utviklet av en araber), teknologien vår er i hovedsak utviklet av amerikanere, og maten vår er fra all over the place.

 

Hva i alle dager er det så dere vil bevare?

 

Du har kanskje glemt at Vikingene var å regne som pionerer innen flere områder.

 

Vi hadde også et skriftspråk, tall system,, lover og regler...

 

Det er faktisk samme Kaukasuide avgrening som danner grunnlaget for første sivilisasjon i Mesopotamia, høykulturen i India, og masse andre forskjellige steder...

 

Du snakker om at vi ikke har noe kultur uten innvandring...

 

Kanskje man heller skal si at ingen av kulturen hadde eksistert uten vår utvandring.

 

Kultur er som du helt korrekt påpeker et resultat av kunnskaper og tradisjoner som deles mellom folk uavhengig av grenser, men det er vel strengt tatt ikke situasjonen i dag.

 

I dag importerer vi ikke kultur.. du kan virkelig ikke påstå at 10 tusenvis av fremmede hvert år kalles en kulturberikelse...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at dere ikke leste mitt innlegg. Europeisk kultur er totalt meningsløs, og basert på ikke-europeisk import. Spiser dere poteter, ris, pasta, salat eller bønner? Alle fra andre verdensdeler. Bruker dere medisin? Fra andre verdensdeler.

Globalisering har aldri tapt, og konservatisme har aldri vunnet.

 

Jeg leste hele ditt innlegg, og svarte på de ulike "poengene".

Jeg ga deg også et motspørsmål som jeg forventer svar på.

 

Det er DU som åpenbart ikke leste MITT svar ordentlig. Det finnes ikke noe poeng i innlegget ditt.

 

Nope. Ingen av dine "svar" var faktuelle eller korrekte. Jeg gikk med andre ord ut fra at du enten ikke hadde lest innlegget, eller at du var dum.

 

Det finnes ingen statisk europeisk kultur. All kultur utvikler seg over tid, og det har alltid innebåret innflytning av folk fra andre områder, handel med andre områder, nye tankeganger og religioner fra andre områder osv.

Om det ikke hadde kommet innvandrere til Europa hadde vi ikke hatt NOE av det kulturen vår består av i dag. Vitenskapen vår er fra Islam, den største religionen vår er fra Judea, tallsystemet vårt er fra India (utviklet av en araber), teknologien vår er i hovedsak utviklet av amerikanere, og maten vår er fra all over the place.

 

Hva i alle dager er det så dere vil bevare?

 

Du har kanskje glemt at Vikingene var å regne som pionerer innen flere områder.

 

Vi hadde også et skriftspråk, tall system,, lover og regler...

 

Det er faktisk samme Kaukasuide avgrening som danner grunnlaget for første sivilisasjon i Mesopotamia, høykulturen i India, og masse andre forskjellige steder...

 

Du snakker om at vi ikke har noe kultur uten innvandring...

 

Kanskje man heller skal si at ingen av kulturen hadde eksistert uten vår utvandring.

 

Kultur er som du helt korrekt påpeker et resultat av kunnskaper og tradisjoner som deles mellom folk uavhengig av grenser, men det er vel strengt tatt ikke situasjonen i dag.

 

I dag importerer vi ikke kultur.. du kan virkelig ikke påstå at 10 tusenvis av fremmede hvert år kalles en kulturberikelse...

 

Tillatt meg følgende: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Alle våre best sette filmer er amerikanske, all vår beste mat er asiatisk-inspirert, og all vår vitenskap kommer fra hele verden.

Endret av Rampage
Nedlatende personangrep fjernet
Lenke til kommentar

 

Nope. Ingen av dine "svar" var faktuelle eller korrekte. Jeg gikk med andre ord ut fra at du enten ikke hadde lest innlegget, eller at du var dum.

Jeg tok kanskje feil, og du er dum?

 

Jeg har fått nok av dine usakligheter, personagrep og trolling.

 

Du er rapportert. La oss se om en av moderatorene kan få ordnet opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...