Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Det er komisk å se hvordan enkelte så snart det er snakk om vår rases historie tror at det eneste vi har drevet med er plyndring og voldtekt. Sannheten er den at livet har vært veldig hardt her i det kalde nord og at det har krevet stor planlegging og mye arbeid for å i det hele tatt overleve. Ja, hvordan skulle man få tid til å dyrke jorden, fiske og bygge boliger når det eneste vi gjorde var å voldta, lemleste og plyndre?

 

Dette selvhatet som mange her viser er noe de har fått påtvingt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mm, du har mange sånne små quips, men vi vet alle at det ikke befinner seg mye bak. Les en historiebok!

 

Jepp, vi har hatt slaver tidligere, og hva er problemet? Er dette et argument for å "go multicultural" og kanskje til og med overgi landet vårt til ikke-europeere? Isåfall ser jeg ikke poenget.

Om arabere og negere har problemer med at krigereliten vår tok slaver fra fienden i fortiden, så får de gjerne forsøke å hevne seg på oss for det (selv om vi ikke har slavebundet de fleste ikke-europeiske folkeslagene som kommer til Norge).

Men vi skylder dem ingenting, og har ingen grunn til å gi dem noe frivillig.

 

edit: rettelse

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror voldtekt generelt er mere akseptert blant nordmenn grunnet deres fortid som vikinger. Plyndring, voldekt .. berserkerraid. Det sitter nok fortsatt et sted i hjernebarken selv om kristendommens høytid har satt mannen på den bedre vegne. Jeg ser ingen annen grunn til at tilstanden slik den er nå, fritt for lov til å utspille seg i Oslos gater.

 

Folk som kommer fra mere konservative land og er uvante med at jenter faktisk kan gå i miniskjørt til festligheter, og tolker dette som at kvinnen er løsluppen, prostituert eller slik som vi sier på godspråket, rett og slett en hore.

 

Jeg tror det er et stort kulturskille som kan forklare denne delen, men jeg skjønner ikke hvorfor man absolutt skal voldta noen dersom det skulle vise seg å være en "hore". Det er jo helt klart at man forbinder det med noe negativt, så hvorfor gjøre denne horen til en del av seg selv?

 

Hvor lærer man at dersom man ikke liker noe, så skal man på liv og død ødelegge det i stedet for å bare vike unna og si at, nei, dette synes jeg er ekkelt og jeg vil ikke ha noe det å gjøre?

 

Jeg tror forståelse er nøkkelen til inngripen. Jeg prøver å forstå.

Lenke til kommentar
Er dette et argument for å "go multicultural" og kanskje til og med overgi landet vårt til ikke-europeere? Men vi skylder dem ingenting, og har ingen grunn til å gi dem noe frivillig.

 

 

Vel, da for du jamen meg tåle kosekvensen. Hadde ikke sett på det som usannsynlig at dersom nasjonalismen hadde komme på banen igjen, så ville det ha fortsatt undertrykt andre kulturer. Dere kan nekte og sette en skille der, men det ville alltid føre til overlegenhet av sin kultur mot de andre i verden.

Endret av Adogg
Lenke til kommentar

Men vi skylder dem ingenting, og har ingen grunn til å gi dem noe frivillig.

 

 

Vel, da for du jamen meg tåle kosekvensen. Hadde ikke sett på det som usannsynlig at dersom nasjonalismen hadde komme på banen igjen, så ville det ha fortsatt undertrykt andre kulturer. Dere kan nekte og sette en skille der, men det ville alltid føre til overlegenhet av sin kultur mot de andre i verden.

 

Du har misforstått totalt. Dagens nasjonalisme går ikke ut på å "undertrykke" andre kulturer (det klarer forøvrig internasjonal kapitalisme utmerket godt selv...), vårt ønske er bare å få beholde egne territorier til de europeiske etniske gruppene!

Det som er farlig for kulturelt mangfold på jorda, er globalisme, ikke nasjonalisme og etnopluralisme.

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men vi skylder dem ingenting, og har ingen grunn til å gi dem noe frivillig.

 

 

Vel, da for du jamen meg tåle kosekvensen. Hadde ikke sett på det som usannsynlig at dersom nasjonalismen hadde komme på banen igjen, så ville det ha fortsatt undertrykt andre kulturer. Dere kan nekte og sette en skille der, men det ville alltid føre til overlegenhet av sin kultur mot de andre i verden.

 

Du har misforstått totalt. Dagens nasjonalisme går ikke ut på å "undertrykke" andre kulturer (det klarer forøvrig internasjonal kapitalisme utmerket godt selv...), vårt ønske er bare å få beholde egne territorier til de europeiske etniske gruppene!

 

Stopper det virkelig der? Ifølge deg går ikke dagens nasjonalismen ut på å undertrykke andre kulturer, men jeg kan vedde på at det vil føre til det. Selve prosessen starter akkurat der, og det ender med tankegangen om at din rase er overlegen i forhold til andre.

 

Om dere må ha territorier der det er fritt for alle negere, pakkiser, kinesere og jøder, så for all del må dere gjøre som Aryan Nations. Og kjempe for små områder i Finnmark.

Endret av Adogg
Lenke til kommentar

Kan noen henvise meg til kilder der Kongeriket Norge invaderer et afrikansk land og utnytter ressursene deres? At Sigmunson på hjørnet skaffet seg en araberslave i år 1054 telles ikke. Jeg vil ha beviser for at et samlet Norge gikk til angrep på et land i Afrika!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Undertrykte vi andre når Norge var etnisk rent?

 

NEI!

 

 

Hvorfor reagerer veldig mange i akkurat dette mønsteret når det er snakk om hvite selvintereser og homogene samfunn?

 

Milliarder investert i anti-hvit hjernevaskingspropaganda hjelper da på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men det er jo interessant hvordan de har fått det til synes jeg, de må jo ha nærmest djevelsk kunnskap om underbevisstheten.

 

Voldtekter utført av innvandrere? Nordmenn er like ille, nordmenn voldtar småbarn. Link til amnesty.

 

Hvite samfunn? Basert på hat og undertrykkelse av andre raser.

 

Dette mønsteret gjentar seg i det uendelige og det vil definitivt være en hard kamp å kjempe i mot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

På stort skala har nok Norge aldri vært med å undetrykke andre kulturer, men vi har hatt enkelte tidsperioder gjennom historien der vi undertrykte jøder, sigøynerer, samer og tatere.

 

Og ne,i Norge har aldri stjelt ressurser som tilhører afrikanske eller asiatiske land. Men siden vi snakket i europeiske sammenheng var det viktig å få frem hvordan imperialismen, datidens nasjonalismen og muligens dagens nasjonalisme vil føre til de samme konsekvensene som man fikk på grunn av imperialismen og gi den samme undertrykkingen av kulturer. Dog vil det skje mer skjult og annerledes enn før.

Endret av Adogg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...