Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg mener at Europa MÅ stå samlet - men hver stat er selvsagt suveren.

Hvis resten av Europa faller for Islam pga innvandring så tviler jeg sterkt på at Norge vil klare seg. Det er også tanken på at Europa skal forbli et

europeisk kontinent med det mangfoldet vi har - ikke Eurabia med kun moskeer, kebab og kjønnslemlestelse av små-jenter.

 

Hvis den tanken skulle være en umulighet, så blir neste trekk for meg Skandinavia.

Kanskje en sammenslått Skandinavisk "superstate" for vår egen overlevelse?

 

Land som Storbritannia, Nederland, Frankrike og Tyskland vil komme til å være blant de første som faller om dagens anti-europeiske utvikling fortsetter der i samme tempo. Dette er en av grunnene til at nasjonalistiske partier bare vokser og blir mer populære der - British National Party i UK, The Freedom Party i Nederland og Front Nationale i Frankrike.

Dessverre har også Sverige ganske ekstrem innvandringspolitikk som skiller seg en god del fra Norges mer moderate innvandring, for ikke å snakke om Danmark og Finlands meget forsiktige innvandringspolitikk.

Om Norden som en helhet hadde vært mer fornuftige med fremmedetnisk innvandring i motsetning til resten av Europa, hadde det vært en god ide å samle våre land (Island, Norge, Sverige, Danmark, Finland og muligens de baltiske statene) i en sterk union, men nå idag ser det ut som om vi først har mange problemer som må løses på nasjonalt nivå, hver for seg.

 

 

Men Sverige er pr idag ikke så attraktiv med tanke på innvandringen DE har.

Noe må gjøres ASAP! Jeg er virkelig bekymret for Sverige, smertefullt å se

hvor de er på vei hen...

 

Må sjekke ut Benoist...

 

Jeg er også meget bekymret for våre svenske brødre. Akkurat nå er de sentrum for anti-nasjonalistisk, multikulturalistisk PK-hjernevasking over der. La oss håpe at fronter som Nationaldemokraterna og Nordisk Ungdom vokser.

 

Edit:

 

Alain de Benoist har skrevet mye bra om europeisk kultur, politikk, bevaring av etnisk mangfold osv. Denne her er fin å begynne med:

 

http://forums.skadi.net/showthread.php?t=54281

 

Det er flere linker til artikler på nettet i slutten av Wikipedia-artikkelen om ham.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og husk at vi ba de første pakistanerne til Norge og lokket med gode jobber frem til 1975. Dere er nesten like ille som de amerikanske rasistene som etter hundrevis av år med å illegalt fange afrikanere og bruke de som slaver, nå ber deres avkom som er født der om å "dra tilbake" til Afrika...

 

Logikken er til å ta og føle på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og husk at vi ba de første pakistanerne til Norge og lokket med gode jobber frem til 1975. Dere er nesten like ille som de amerikanske rasistene som etter hundrevis av år med å illegalt fange afrikanere og bruke de som slaver, nå ber deres avkom som er født der om å "dra tilbake" til Afrika...

 

Logikken er til å ta og føle på.

 

Og "vi" er? Var det folkeavstemning om å la fremmedkulturelle innvandrere komme til Norge? Fortell meg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
La oss håpe at fronter som Nationaldemokraterna og Nordisk Ungdom vokser.
Om det er grupper som representerer vold og rasisme er det absolutt ikke noe som passer tilå løse de utfordringene vi har, de vil bare gjøre situasjonen enda verre.

I tillegg er de ikke engang enige om det er jødene eller islam som har en hemmelig konspirasjon om å ta over verdensherredømme

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Hva er konklusjonen forresten, er det en hemmelig jødisk plan om å oversvømme europa med innvandrere eller en hemmelig islamsk plan?

 

Mange faktorer spiller inn, og årsakene til dagens situasjon i Europa er mange. Vi, folket, har makten til å løse dem, om vi bare kommer oss vekk fra såpeoperaene på TV og X-boksen.

 

 

La oss håpe at fronter som Nationaldemokraterna og Nordisk Ungdom vokser.
Om det er grupper som representerer vold og rasisme er det absolutt ikke noe som passer tilå løse de utfordringene vi har, de vil bare gjøre situasjonen enda verre.

 

Da kan jeg glede deg ved å si at de ikke står for noen av delene. De har egne nettsider om du skulle bestemme deg for å dobbeltsjekke mine påstander. De er nasjonalistiske og etnopluralistiske, men ikke på noen måte voldsdyrkende eller rasistiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I motsetning til 100% av deres medlemmer.

 

Hvorfor gidder jeg egentlig å bruke tid på useriøse brukere som deg... :wow:

 

Før han opp på listen over brukere du ignorerer!

 

Skulle gjerne gjort det, men jeg syns nesten jeg bør være istand til å holde et øye med ham i tilfelle han skulle komme til å poste mer løgner, misforståelser og idioti her i tråden som ikke bør stå ubesvart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
La oss håpe at fronter som Nationaldemokraterna og Nordisk Ungdom vokser.
Om det er grupper som representerer vold og rasisme er det absolutt ikke noe som passer tilå løse de utfordringene vi har, de vil bare gjøre situasjonen enda verre.

I tillegg er de ikke engang enige om det er jødene eller islam som har en hemmelig konspirasjon om å ta over verdensherredømme

 

Lykke til

 

Det var ikke muslimer som åpnet opp grensene til Europa, det er sikkert og visst. I USA er det definitivt jøder som pusher på for mer mexicansk innvandring. I Europa er det litt mer uklart, men det er åpenbart at Norge ikke er en suveren stat og alle sittende partier er bløffer som jobber for samme mål.

 

Faktum er at vi har fått massiv innvandring som ikke var ønsket av folket. Ingen normal og nasjonalistisk leder ville ønsket dette for sitt land, ergo det er landssvikere som har stått bak utviklingen.

 

Problemet er at den norske skolen hjernevasker hvite barn til å føle skyld og skam for hva europeere har gjort før i tiden. Derfor er hvite blitt en slags ny type undermenneske som bare gjør onde ting, derfor må vi behandle svarte ekstra godt siden våre forfedre innvaderte deres land.

 

Det blir for dumt. Dessuten har Norge ikke invadert noe afrikansk land. Jeg kan på en annen side fortelle om arabiske slavetokter mot Norge, England og Island bla. under det ottomanske riket. Bør egentlig tyrkere føle en skyld og skam ovenfor oss nordiske, siden noen av oss ble tatt som slaver?

 

Hvor mange innvandrere er 100% assimilert? Jeg har kanskje møtt 3 stykker i hele mitt liv. Dvs. mennesker som ikke har noen tilhørlighet til sitt opprinnelsesland og vil ha noe med det å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det blir for dumt. Dessuten har Norge ikke invadert noe afrikansk land. Jeg kan på en annen side fortelle om arabiske slavetokter mot Norge, England og Island bla. under det ottomanske riket. Bør egentlig tyrkere føle en skyld og skam ovenfor oss nordiske, siden noen av oss ble tatt som slaver?

Skal vi gå så langt tilbake så drev nordmenn med slavehandel også. De solgte dem blant annet til nettopp araberne. Det var derfor vikingene tross allle myter om det motsatte ikke drev med voldtekt, kvinnene de fanget på sin vei skulle selges og var mere verd urørte.

 

Og selv om de senere ikke selv fanget slavene, så var danske og norske skip aktive i transporten av slaver helt fram til ca år 1802. (Danskene forbød slavehandel i 1792, men ga loven en 10 års frist så de stakkars slaveierne skulle kunne områ seg. Og slaveskipene ble aktivt opptatt med å frakte kvinnelige slaver, slik at slavene kunne bli selvreproduserende. Forbudt ble slaveriet først i 1848.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er dessverre grovt feil, TWFA. Treller ble ofte voldtatt og senere drept. Noen ble også tvangsgiftet med mindre viktige høvdinger eller bønder, og utrolig mange ble tatt til friller, selv om det offisielt ikke var lov å ha treller som friller. Jeg tviler ikke på at det har foregått handler som du beskriver, men å si at det var "vanlig" å transportere treller helt til arabiske land før år 1000 er direkte feil.

 

Edit: Dette var om vikinger. Det om Danmark-Norge er riktig.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Dude, sagaene er fulle av dem.

 

Edit: Jeg snakker altså generelt om voldtekt ifm Viking (hærferd). Det er godt mulig at slavehandler som gikk til araberne foregikk på en annen måte, men å si at ingen mellom år 700 og 1300 voldtok og drepte når de var på viking og tok treller er feil.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Dude, sagaene er fulle av dem.

I så fall burde det jo være en enkelt sak å komme med kildehenvisning. Hvilken saga, og hvilket kapittel?

 

Og ja, jeg så edit'en din. Selvsagt skjedde det voldtekter på røvertokt. Men neppe av kvinner som hadde verdi som slaver. Du startet med å si at utsagnet mitt var grovt feil. Det høres ut som du er i ferd med å moderere den påstanden. Ikke at det er viktig for meg. Vi kan godt være uenige, men jeg er oppriktig interessert i kilder på dette.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...