Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at person A(og B, C og muligens D i dette tilfellet) er en grusom person som fortjener umiddelbar straff og kanskje utvisning, betyr ikke at alle med samme hudfarge som A OGSÅ er ansvarlige.
Det er som oftest i utgangspunktet ikke noen grunn for å slippe noen av disse inn i Norge.

 

Norge klarer seg helt utmerket uten at vi skal lokke hit trygdemottakere fra Somalia eller Afghanistan.

 

Den er grei. Da foreslår jeg at dere rasister tar over alle de dårligste jobbene i Norge slik at det ikke er nødvendig med innvandrere.

Lenke til kommentar
Det at person A(og B, C og muligens D i dette tilfellet) er en grusom person som fortjener umiddelbar straff og kanskje utvisning, betyr ikke at alle med samme hudfarge som A OGSÅ er ansvarlige.
Det er som oftest i utgangspunktet ikke noen grunn for å slippe noen av disse inn i Norge.

 

Norge klarer seg helt utmerket uten at vi skal lokke hit trygdemottakere fra Somalia eller Afghanistan.

 

Den er grei. Da foreslår jeg at dere rasister tar over alle de dårligste jobbene i Norge slik at det ikke er nødvendig med innvandrere.

 

Tofagerli svarer til ønsket om å stoppe innførselen av mennesker som ikke deltar i arbeidsmarkedet. Hans respons til dette er at rasister må ta over jobbene til somalerne og afghanerne som ikke ønsker å jobbe. :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Èn ting må alle forumbrukere være enige om. Innvandrere som kommer hit og begår lovbrudd eller viser at de ikke vil være en del av det norske samfunn, må sendes hjem. Vi leker ikke land og det norske folk skal ikke betale for at regjeringen importerer trygdesnytende mennesker samt voldsmenn som får luksusopphold i norske fengsler.

 

Si at dere er enige om dette?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Det at person A(og B, C og muligens D i dette tilfellet) er en grusom person som fortjener umiddelbar straff og kanskje utvisning, betyr ikke at alle med samme hudfarge som A OGSÅ er ansvarlige.
Det er som oftest i utgangspunktet ikke noen grunn for å slippe noen av disse inn i Norge.

 

Norge klarer seg helt utmerket uten at vi skal lokke hit trygdemottakere fra Somalia eller Afghanistan.

 

Den er grei. Da foreslår jeg at dere rasister tar over alle de dårligste jobbene i Norge slik at det ikke er nødvendig med innvandrere.

 

Tofagerli svarer til ønsket om å stoppe innførselen av mennesker som ikke deltar i arbeidsmarkedet. Hans respons til dette er at rasister må ta over jobbene til somalerne og afghanerne som ikke ønsker å jobbe. :roll:

Nei, min respons er at de fleste rasistene jeg kjenner er trygdemisbrukere, så jeg foreslår at dere får dere en jævla jobb!

Lenke til kommentar

Det er ikke forsent så lenge det finnes vilje og tro og nok menn.

Kan du i såfall dele noen av dine geniale ideer med oss andre?

 

Altså realistiske forslag..

 

Hvis Europa skulle komme til å våkne fra dvalen de befinner seg i og

innse at vi faktisk blir invadert og okkupert av en fientlig makt med

en politisk agenda så kan det jo tenkes at man vil gjøre noe med det.

En europeisk borgerkrig virker uunngåelig etter min mening med tanke på demografi

og hva Islam representerer.

 

Islam er ikke forenlig med menneskerettighetene.

Islam er ikke forenlig med likestilling.

Islam er ikke forenlig med demokrati.

Islam er ikke forenlig med vestlige verdier.

 

4 Stages of Islamic Conquest

 

STAGE 1: INFILTRATION

 

Muslims are moving to non-Muslim countries in increasing numbers and

the beginning of cultural conflicts are visible, but often subtle.

• First migration wave to non-Muslim “host” country.

• Appeal for humanitarian tolerance from the host society.

• Attempts to portray Islam as a peaceful & Muslims as victims of misunderstanding

and racism (even though Islam is not a ‘race’).

• High Muslim birth rate in host country increase Muslim population.

• Mosques used to spread Islam and dislike of host country & culture.

• Calls to criminalize “Islamophobia” as a hate crime.

• Threatened legal action for perceived discrimination.

• Offers of “interfaith dialogue” to indoctrinate non-Muslims.

 

Canada

Legal assault on freedom

of speech

 

Australia

Muslim rape of Non-

Muslim women

 

USA

Demands for accommodation

in employment,

Recruitment in jails

 

Globally

~14,500 Terrorist Acts

since 9-11-01

 

STAGE 2: CONSOLIDATION OF POWER

 

Muslim immigrants and host country converts continue demands for accommodation

in employment, education, social services and courts.

• Proselytizing increases; Establishment and Recruitment of Jihadi cells.

• Efforts to convert alienated segments of the population to Islam.

• Revisionist efforts to Islamize history.

• Efforts to destroy historic evidence that reveal true Islamism.

• Increased anti-western propaganda and psychological warfare.

• Efforts to recruit allies who share similar goals (communists, anarchists).

• Attempts to indoctrinate children to Islamist viewpoint.

• Increased efforts to intimidate, silence and eliminate non-Muslims.

• Efforts to introduce blasphemy and hate laws in order to silence critics.

• Continued focus on enlarging Muslim population by increasing Muslim

births and immigration.

• Use of charities to recruit supporters and fund jihad.

• Covert efforts to bring about the destruction of host society from within.

• Development of Muslim political base in non-Muslim host society.

• Islamic Financial networks fund political growth, acquisition of land.

• Highly visible assassination of critics aimed to intimidate opposition.

• Tolerance of non-Muslims diminishes.

• Greater demands to adopt strict Islamic conduct.

• Clandestine amassing of weapons and explosives in hidden locations.

• Overt disregard/rejection of non-Muslim society's legal system, culture.

• Efforts to undermine and destroy power base of non-Muslim religions

including and especially Jews and Christians.

 

Denmark

Calls to ban criticism

of Islam

 

United Kingdom

Sharia Courts

 

France

Riots and destruction

of property

 

Netherlands

Murder of Theo van

Gogh for “insulting”

Islam

 

OIC

demands & gets

“anti-blasphemy”

laws from UN

 

Globally

Honor Killings shock

host populations

 

Physical and legal

intimidation causes

Self-Censorship in

host population

 

Holocaust Denial &

Anti-Semitism grows

 

Pressures for Sharia,

Sharia Finance

 

STAGE 3: OPEN WAR on LEADERSHIP & CULTURE

 

Open violence to impose Sharia law and associated cultural restrictions;

rejection of host government, subjugation of other religions and customs.

• Intentional efforts to undermine the host government & culture.

• Acts of barbarity to intimidate citizens and foster fear and submission.

• Open and covert efforts to cause economic collapse of the society.

• All opposition is challenged and either eradicated or silenced.

• Mass execution of non-Muslims.

• Widespread ethnic cleansing by Islamic militias.

• Rejection and defiance of host society secular laws or culture.

• Murder of “moderate” Muslim intellectuals who don’t support Islamization.

• Destruction of churches, synagogues and other non-Muslim institutions.

• Women are restricted further in accordance with Sharia law.

• Large-scale destruction of population, assassinations, bombings.

• Toppling of government and usurpation of political power.

• Imposition of Sharia law

 

Sudan/Darfur

Murder & Rape,

Enslavement

 

Philippines

Murder,

Confiscation

 

Kenya

Election related

violence

 

Malaysia

Churches Burned,

Murder

 

India

Mumbai Attacks,

Legal Threats,

Riots

 

STAGE 4: Totalitarian ISLAMIC “THEOCRACY”

 

Islam becomes the only religious-political-judicial-cultural ideology.

• Sharia becomes the "law of the land.“

• All non-Islamic human rights cancelled.

• Enslavement and genocide of non-Muslim population.

• Freedom of speech and the press eradicated.

• All religions other than Islam are forbidden and destroyed.

• Destruction of all evidence of non-Muslim culture, populations

and symbols in country (Buddhas, houses of worship, art, etc).

The House of Islam (“peace”), dar al-Islam, includes those nations

that have submitted to Islamic rule, to Sharia law. The rest of the

world in in the House of War, dar al-harb, because it does not submit

to Sharia law, and exists in a state of rebellion or war with the

will of ‘Allah.’ No non-Muslim state or its citizens are “innocent,”

and remain viable targets of war for not believing in ‘Allah.’

The Christian, Jewish, Copts, Hindus and Zoroastrian peoples of

world have suffered under subjugation for centuries. Dhimmis are

forbidden to construct houses of worship or repair existing ones,

economically crippled by the jizya (tax), socially humiliated, legally

discriminated against, and generally kept in a permanent state of

weakness, fear and vulnerability by Islamic governments.

 

Saudi Arabia

Public Beheadings,

Marriage to Minors

 

Iran

Public Hanging of

Homosexuals

 

Egypt

Copts Oppressed,

Killed

Stoning of Presumed

Adulterers

Fashion Police Ensure

Women are Covered

Apostates put to Death

Honor Killings

Routine

 

Liberty VS Sharia

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Èn ting må alle forumbrukere være enige om. Innvandrere som kommer hit og begår lovbrudd eller viser at de ikke vil være en del av det norske samfunn, må sendes hjem. Vi leker ikke land og det norske folk skal ikke betale for at regjeringen importerer trygdesnytende mennesker samt voldsmenn som får luksusopphold i norske fengsler.

 

Si at dere er enige om dette?

Jeg hadde vært enig, hvis det var hardere straffer til lands.

En kriminell er en kriminell, at en overgriper av barn (uansett hudfarge) burde få hardere straff! Fengslene våre er finere enn de fleste lands pensjons hjem, og straffene våre er ikke mye å skryte av, betaler du ikke skaff, da skal du "henges" av samfunnet, men begår du mord/overgrep er det mye straff du får.

 

Iallefall, slik er inntrykket mitt.

 

Jeg er iallefall for et slikt for form straff hvis vedkommende ikke har blitt norsk statsborger (tar vel 8 år?). Men så tror jeg heller mye strengere og klarere innvandringspolitikk ville heller vært en bedre løsning.

Lenke til kommentar
Den er grei. Da foreslår jeg at dere rasister tar over alle de dårligste jobbene i Norge slik at det ikke er nødvendig med innvandrere.
Om en gruppe mennesker har en lavere deltagelse i arbeidslivet enn snittet i Norge så gir denne gruppen et negativt bidrag til arbeidsmarkedet i Norge. At noen av de ikke-vestlige som kommer har lavtlønte jobber hjelper lite når de totalt skaper et langt større behov for at andre jobber i skole, NAV, helsestell, politi, voldtekstmottak, etc...

 

Ja, vi har behov for arbeidsinnvandring, men ikke trygdeinnvandring. Og det kan vi få til fra det felles arbeidsmarkedet vi har med EØS. Arbeidsinnvandring fra disse landene har vist seg totalt å gi et positivt bidrag til arbeidsmarkedet i Norge. Om vi bare kan bruke en brøkdel av midlene vi bruker på å tiltrekke oss trygdemottakere fra arabiske land til å tiltrekke oss arbeidskraft fra EØS så ville vi ikke hatt mangel på arbeidskraft i Norge.

 

Og det er Stortinget som har valgt å sette opp regler som hørt at disse sees på som grupper og ikke som enkeltindivider. Det er politisk flertall for innvendringsstopp og eøs-avtale. Enkeltindivider fra ikke-vestlige land har likevel mulighet til arbeidsinnvandring om de tilfredsstiller kravene til dette.

 

Du kommer så med injurierende påstander om rasisme. Det har ingenting med rasisme å gjøre at man kjenner til og viser til eksisterende lover og internasjonale avtaler. Det har heller ingenting med rasisme å gjøre at man kjenner til statistikk basert på land og viser til dette.

 

Det som imidlertid er typisk er at enkelte når de er tomme for argumenter må ty til rasismekortet.

Endret av robertaas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Èn ting må alle forumbrukere være enige om. Innvandrere som kommer hit og begår lovbrudd eller viser at de ikke vil være en del av det norske samfunn, må sendes hjem. Vi leker ikke land og det norske folk skal ikke betale for at regjeringen importerer trygdesnytende mennesker samt voldsmenn som får luksusopphold i norske fengsler.

 

Si at dere er enige om dette?

Jeg ser ingen grunn til generelt å slippe noen ikke-vestlige inn i Norge om vi ikke har en veldig god grunn til det.

 

Ja, det kan hende at noen av dem vil jobbe, men vi vet at de i snitt gjør det i langt mindre grad enn nordmenn og som gruppe vil de bidra negativt. Om de kan bidra positivt kan de imidlertid søke om arbeidsinnvandring og slippe inn om de tilfredstiller kravene til dette.

 

Ja, de fleste begår ikke voldskriminalitet, men vi vet at i snitt er de langt verre enn nordmenn og de vil som gruppe bidra negativt.

 

Nei, de har som oftest ikke rett til å få behandlet en asylsøknad i Norge da de ikke klarer komme seg hit uten å ha vært innom andre "trygge" land først. Her må Norge slutte å bryte internasjonale avtaler.

 

Det er nok av arbeidsledige i EØS å ta av og de integreres mye letter i Norge og de vil gi et positivt bidrag på de fleste statistikker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nok av arbeidsledige i EØS å ta av og de integreres mye letter i Norge og de vil gi et positivt bidrag på de fleste statistikker.

 

En viss genetisk flyt innenfor Europa har det alltid vært, så om vi først skal ha noen innvandring i det hele tatt, så la det være fra kulturelt og folkelig beslektede europeiske land.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men så tror jeg heller mye strengere og klarere innvandringspolitikk ville heller vært en bedre løsning.

 

Eventuelt stoppe all videre ikke-vestlig innvandring til riket. Vi har fått nok, spør du meg.

Hvordan fungerer egentlig den FN greia hvor et hvert land skal er nødt å ta imot en viss mengde med flyktninger (eller retten til asyl?) har den gått utpå dato, eller surrer jeg nå?

Lenke til kommentar
Eventuelt stoppe all videre ikke-vestlig innvandring til riket. Vi har fått nok, spør du meg.
Dette ble faktisk vedtatt av Stortinget allerede på 70-tallet.

 

Problemet er at vi har hatt en praktisering av asylordningen som har brutt internasjonale avtaler og i praksis har fungert som fri innvandring. Klarer noen bare komme seg til Norge og sier det magiske ordet "asyl" så er det mest sannsynlig at de får bli i Norge så lenge de ønsker og med fulle sosiale goder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer egentlig den FN greia hvor et hvert land skal er nødt å ta imot en viss mengde med flyktninger (eller retten til asyl?) har den gått utpå dato, eller surrer jeg nå?
Ordningen med kvoteflyktninger finnes fortsatt, men i Norge drukner dette fullstendig i antallet som tillates å søke om asyl selv om de ikke har rett til det.

 

Ordningen er frivillig og vi er ikke nødt til å ta imot noen. Generalsekretæren i FN kommer fra Sør-Korea og de gidder ikke ta imot noen kvoteflyktninger. I Norge har vi imidlertid flere politikere som tror de kan sikre seg en høy stilling i FN om de bruker nok penger på dette.

 

Kvoteflyktningene kommer fra flyktningleire og deres status skal være kvalitetssikret av FN. Det vanlige er at USA og Canada kommer først og tar de arbeidsdyktige med utdanning og så kommer Norge helt sist og tar de som er syke og/eller analfabeter.

 

Mange kommuner nekter å ta imot flyktninger da disse skaper problemer med kriminalitet og høye sosiale utgifter. Staten har prøvd både å lokke kommunene med tilskudd og straffe dem med å trekke andre bidrag. Problemet er at kommunene får ekstra tilskudd i en begrenset periode og må deretter ta alle utgiftene selv. Flere kommuner har i desperat økonomisk nød tatt imot flyktninger og så noen år senere fått enda dårligere økonomi.

Lenke til kommentar

Om du ønsker at Europa skal være samlet og fungere på en holistisk måte, men likevel at vi opprettholder våre regionale identiteter og ikke lar dette gå ut over etniske gruppers selvbestemmelse, så kan Alain de Benoist's filosofi være noe for deg.

 

Ja, jeg mener at Europa MÅ stå samlet - men hver stat er selvsagt suveren.

Hvis resten av Europa faller for Islam pga innvandring så tviler jeg sterkt på at Norge vil klare seg. Det er også tanken på at Europa skal forbli et

europeisk kontinent med det mangfoldet vi har - ikke Eurabia med kun moskeer, kebab og kjønnslemlestelse av små-jenter.

 

Hvis den tanken skulle være en umulighet, så blir neste trekk for meg Skandinavia.

Kanskje en sammenslått Skandinavisk "superstate" for vår egen overlevelse?

Men Sverige er pr idag ikke så attraktiv med tanke på innvandringen DE har.

Noe må gjøres ASAP! Jeg er virkelig bekymret for Sverige, smertefullt å se

hvor de er på vei hen...

 

Må sjekke ut Benoist...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...