Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Kristin Halvorsen har ambulansesjåfør Erik Schjenkens liv på samvittigheten. Hun var mer opptatt av å skråle opp om rasisme enn av å avdekke sakens fakta. Kristin Halvorsen er altså en morder, men likevel ble hun ikke straffet.

Schjenken er ikke død. Så Halvorsen er ingen morder. Hans livskvalitet derimot har hun utvilsomt vært med på å ødelegge. Finnes det noen paragraf i straffeloven som rammer det?

 

Geir :)

Schjenken er i praksis død. Personen han var før ambulansesaken eksisterer ikke lenger. Det som er igjen av ham i dag er en psykisk ødelagt mann som har posttraumatisk stress-syndrom og ikke klarer å fungere normalt.

 

Nei, ikke utenom injurielovgivningen.

 

Dersom det å skade andres livskvalitet var ulovlig ville det være mange i fengsel.

Schjenken fikk ikke bare skadet sin livskvalitet. Mannen ble totalt ødelagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[schjenken er i praksis død. Personen han var før ambulansesaken eksisterer ikke lenger. Det som er igjen av ham i dag er en psykisk ødelagt mann som har posttraumatisk stress-syndrom og ikke klarer å fungere normalt.

Joda. jeg ser det poenget. Og jeg vet så altfor godt hvordan han har det.

 

Han fortjener opplagt oppreisning og erstatning. Men drap? Karakterdrap utvilsomt. Dillemmaet er at våre folkevalgte visstnok vil ha injurier ut av straffeloven og over i det privatrettslige domenet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Vi har hørt det samme gnålet om "integerering" og lignende i mange år uten at det har forbedret situasjonen noe merkbart. Den har faktisk kun forverret seg.

Det er vel fordi det ALDRI ser ut til å ta slutt... Når man har integrert noen så renner det jo bare på med nye hele tiden i økende styrke..

 

For meg virker det som om dagens politikk baseres på fornektelse og en naiv forestilling om at det er til alles beste.

 

Jeg vil bare minne om at uansett hvor sykt kynisk det enn høres ut så ville vi som nasjon ikke bli berørt WHAT SO EVER om man slapp 2-3 atombomber over diverse tettbygde områder i Afrika.

 

Deres tanke er at man skal hjelpe noen, eller i alle fall de som har penger nok til å smugle ræva si opp hit da... tanken er jo forsåvidt grei nok, men veien til helvete er brolagt på gode intensjoner...

 

Blir som å stå i en elv og drikke et glass vann eller to, mens man slår seg på brystet over sin innsats for flomofrene som drukner litt lenger nede.

 

DET HJELPER IKKE EN DRITT.. DET ENDRER IKKE NOE... DET BEDRER IKKE NOE... annet for det ene individet da...

 

Og så har vi sakens kjerne og det punktet som hele dette opplegget er bygd på, nemlig målet om å hjelpe de man kan.

 

Spørsmålet er hvor mye man er villig til å ofre for å hjelpe de få.

 

jeg synes det er rart at man gir krigs "helter" medaljer, og statuer for innsatsen under krigen, mens samme regjering regelrett gir vekk nasjonen i dag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Som vist tidligere kan man ikke korrelere for sosiøkonomiske forhold, fordi det er ikke en uavhengig faktor.

 

Det er riktig at de vokser opp i forholdrenes sosioøkonomiske forhold, men erfaringer fra Frankrike viser oss at tredjegenerasjon gjør ikke det bedre enn andregenerasjonsinnvandre. I Norge er det stor sosial mobilitet og hvis de ikke klarer å komme seg opp, bare fordi de er født i en fattig familie, så vil de nok aldri klare å komme seg opp.

 

Ikke glem at vietnameserene var lutfattige når de kom til Norge og de gjør det godt.

 

Det var poenget, fattigdom begår fattigdom, fattigdom begår kriminalitet for de fleste kulturer og raser, hvite også. Det finnes unntagelser, selvsagt særlig blant flere asiasistiske kulture fordi de setter så høy pris på utdannelse og fordi de har kollektivist kulturer som krever konformitet til visse normer. Selv om de faktorene ikke er helt uavhengige så er de faktorene som er avhengige av hverandre lignende blant de som lever i like sosiøkonomiske tilstander.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg må forklare dette her:

Man kan ikke bare "bli" noe man ikke ER!

 

Din jobb er ikke å forklare som om dine holdninger ikke kan diskutreres fordi de er de eneste sannheter. Vi diskutere meninger, ikke absolutt sannheter.

 

Et multi-etnisk samfunn forblir et multietnisk samfunn inntil nykommerne er totalt assimilert med den tidligere befolkningen, og i nordmenns tilfelle vil det ikke være ønskelig med en slik totalassimilering av store mengder ikke-europeere, da dette ødelegger det som kjennetegnet oss europeere i tusenvis av år!

Taler du for alle nordmenn? Hvem snakker om store mengder? Ikke jeg. Jeg påstår bare at hvis du gir statsborgerskap til hvemsomhelst (europeere eller ikke europeere) så har du mere problemer hvis du handler dem som gjester og ikke borgere som har full deltagelse og ansvar.

 

 

Om du skal ha det til at alle som flytter til Norge automatisk blir nordmenn uansett hva slags avstamning og historie de har, så fornekter du i realiteten at vi nordmenn eksisterer.

Det er helt mulig for innvandrere å assimilere slik at ble du blinde ville du ikke merke en forskjell. Jeg mener genetiske forskjeller er bullshit.

 

 

Dessuten er det et overgrep mot innvandrernes identitet å kreve at de skal late som at de er nordmenn den tiden de oppholder seg her.

Du tar ikke bort deres etnisiteten bare inkludere det med sin norsk borgerskap. Jeg ville bli en amerikansk nordmann.

 

De som har kommet hit som flyktninger burde uansett returnere til sine hjemland når det problemet som forårsaket deres flykt er løst.
Det er bare en drømme, du lever ikke i virkelighet.

 

Den dagen det f.eks. ikke lenger er borgerkrig e.l. i det landet flyktningene forlot, er det all grunn til å sette seg i bevegelse tilbake dit de kom fra. Dette både av respekt til vertskapet i det landet de fikk asyl, og av kjærlighet til det landet og det folket de forlot!

 

Er man helt assimilert er dette helt galt. Jeg lurer på hvorfor så stort mindreverdighets kompleks er hos de som frykter assimilering av innvandrer. Norsk amerikaner som har bodd i USA i flere generasjoner aldri ønsker å dra tilbake til et land de vet lite om og med en politikk og kultur de ville finne tildels forkastelig, særlig rasisme som ikke tåler innvandrere.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10095119

 

"Jenta skal ha forklart at overgrepet ble gjennomført av tre tenåringsgutter i 16-17-årsalderen, alle av utenlandsk opprinnelse. To av guttene skal ha voldtatt jenta, mens den tredje hjalp til med å holde henne fast."

 

Jepp.... dette og lignende berikelser er vår betaling...

 

Lurer på når samfunnet føler at prisen er for høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10095119

 

"Jenta skal ha forklart at overgrepet ble gjennomført av tre tenåringsgutter i 16-17-årsalderen, alle av utenlandsk opprinnelse. To av guttene skal ha voldtatt jenta, mens den tredje hjalp til med å holde henne fast."

 

Jepp.... dette og lignende berikelser er vår betaling...

 

Lurer på når samfunnet føler at prisen er for høy.

 

I våre nåværende styresmakters tilfelle: aldri.

De har bestemt seg for hva de vil oppnå, og de kommer ikke til å ombestemme seg så lenge de selv får beholde ledelsen.

Om vi ønsker en endring i utviklingen, må de fjernes fra maktposisjonene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på når samfunnet føler at prisen er for høy.

Når?

Det vil skje da selv de mest hjernevaskede multikulturalister og andre landssvikere

vil innse at de ikke kan fortsette å stikke hodet i sanda mer pga at samfunnet har endret seg i en

så negativ retning at det er umulig å ignorere det mer. Og all propagandaen

FOR immigrasjon ikke klarer å demme opp for fakta man faktisk opplever hver eneste dag.

Problemet er at da er det allerede forsent...

 

Mark Steyn:

We're told the old-school imperialists were racists, that they thought of the wogs as inferior. But, if so, they at least considered them capable of improvement. The multiculturalists are just as racist. The only difference is that they think the wogs can never reform: Good heavens, you can't expect a Muslim in Norway not to go about raping the womenfolk! Much better just to get used to it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vil skje da selv de mest hjernevaskede multikulturalister og andre landssvikere

vil innse at de ikke kan fortsette å stikke hodet i sanda mer pga at samfunnet har endret seg i en

så negativ retning at det er umulig å ignorere det mer. Og all propagandaen

FOR immigrasjon ikke klarer å demme opp for fakta man faktisk opplever hver eneste dag.

Problemet er at da er det allerede forsent...

 

For sent og for sent... I en slik situasjon vil det unektelig være vanskeligere å løse problemet enn det det har vært til nå, men om vi først havner i en såpass dårlig situasjon, vil det fortsatt være mulig å vinne gjennom borgerkrig.

En lite ideell løsning, men om vi nordmenn drives til det, er det ikke annet å gjøre enn å kjempe for vår nasjonale fremtid og frihet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vil skje da selv de mest hjernevaskede multikulturalister og andre landssvikere

vil innse at de ikke kan fortsette å stikke hodet i sanda mer pga at samfunnet har endret seg i en

så negativ retning at det er umulig å ignorere det mer. Og all propagandaen

FOR immigrasjon ikke klarer å demme opp for fakta man faktisk opplever hver eneste dag.

Problemet er at da er det allerede forsent...

 

For sent og for sent... I en slik situasjon vil det unektelig være vanskeligere å løse problemet enn det det har vært til nå, men om vi først havner i en såpass dårlig situasjon, vil det fortsatt være mulig å vinne gjennom borgerkrig.

En lite ideell løsning, men om vi nordmenn drives til det, er det ikke annet å gjøre enn å kjempe for vår nasjonale fremtid og frihet.

 

Ja. Det jeg mente var at utfallet var blitt det verste tenkelige...

Det er ikke forsent så lenge det finnes vilje og tro og nok menn. Det har også vært snakket om at et felles Europa må løse problemet - United! Og da snakker jeg ikke om EU! Uansett det er egentlig et siste håp at Europa begynner å marsjere IGJEN - hvis det skulle bli utfallet! Vi har faktisk ALT å vinne!

 

Alt for Norge! Europe for europeans!

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Won't somebody please think of the children! The poor little blond children!

Faen er du her NÅ IGJEN!!?? :wallbash:

 

Det er jeg. Det at person A(og B, C og muligens D i dette tilfellet) er en grusom person som fortjener umiddelbar straff og kanskje utvisning, betyr ikke at alle med samme hudfarge som A OGSÅ er ansvarlige.

Lenke til kommentar

Ja. Det jeg mente var at utfallet var blitt det verste tenkelige...

Det er ikke forsent så lenge det finnes vilje og tro og nok menn. Det har også vært snakket om at et felles Europa må løse problemet - United! Og da snakker jeg ikke om EU! Uansett det er egentlig et siste håp at Europa begynner å marsjere IGJEN - hvis det skulle bli utfallet! Vi har faktisk ALT å vinne!

 

Alt for Norge! Europe for europeans!

 

Om du ønsker at Europa skal være samlet og fungere på en holistisk måte, men likevel at vi opprettholder våre regionale identiteter og ikke lar dette gå ut over etniske gruppers selvbestemmelse, så kan Alain de Benoist's filosofi være noe for deg.

 

Kan du i såfall dele noen av dine geniale ideer med oss andre?

Altså realistiske forslag..

 

Nå er jo ikke jeg Cubus, men jeg svarer likevel. Om du tror på dagens demokratiske system, kan det jo alltids være en ide å stemme nasjonalistisk. Problemet er da at vi ikke har noe nasjonalistisk politisk alternativ i Norge som duger. Selv syns jeg svenskenes Nationaldemokraterna er noe jeg kunne tenkt meg å stemme på om de bare hadde vært norske. For øyeblikket er dog ikke den synlige situasjonen kritisk nok for nordmenn flest til at de gidder å bry seg. Vi har jo all maten, underholdningen, teknologien og ikke minst leketøyene vi tror vi "trenger", så hvorfor bry seg med mer radikal tenkning og systemkritikk? Nå om dagen er det rett og slett for ubehagelig å bry seg om disse tingene til at folk flest orker å engasjere seg. De vil ikke risikere å få mindre nytelse, de egoistiske hedonistene.

Dette er hovedgrunnen til at vi svelger den antinasjonalistiske politiske propagandaen rå nå om dagen, og ikke gjør noe for å motarbeide det.

Den dagen det skjer noe som forårsaker at multikulturalismen går utover folks individuelle nytelse, kommer man til å reagere for allvor.

Lenke til kommentar
Det at person A(og B, C og muligens D i dette tilfellet) er en grusom person som fortjener umiddelbar straff og kanskje utvisning, betyr ikke at alle med samme hudfarge som A OGSÅ er ansvarlige.
Det er som oftest i utgangspunktet ikke noen grunn for å slippe noen av disse inn i Norge.

 

Norge klarer seg helt utmerket uten at vi skal lokke hit trygdemottakere fra Somalia eller Afghanistan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...