Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Ja og nei. Hvis formålet er å finne ut om innvandrere er mer kriminelle av natur eller disposisjon har du helt rett. Men hvis formålet er finne ut om innvandringen fører til mer kriminalitet, så ikke nødvendigvis. Det kan være at innvandringen er skyld i de forverrede sosioøkonomiske vilkårene.

 

Geir :)

 

Helt enig. Det er merkelig at jeg har aldri lest noe statistikk om det jeg snakker om i disse fora som er dominert av spørsmål om innvandring, rase og kriminalitet. Du finner ingen alvorlig debatt om dette tema uten sosiøkonomiske sammenlignelser. Finnes det slike undersøkelser om norsk samfunn?

Jeg har sett dem trekke fra sosiale faktorer av og til f.eks. for skolegang, og det er alltid undersøkelser som er kjøpt og betalt og de kommer alltid til samme konklusjon. Alle er like flinke.

 

Som jeg sa tidligere, så kan du ikke korrelere for faktorer som ikke er uavhengige, dermed er det helt feil å begynne å ta med sosiøkonomiske sammenligninger. Fordi deres holdninger øker ikke bare kriminaliteten, men det gir dem også dårligere sosiøkonomiske forhold. En langt bedre metode for å kunne ta med sosikonomiske forhold er å sjekke andregenersjonsinnvandre. Jeg har sett statistikk fra andregenerasjonsinnvandre og det er ikke oppløftende. Desverre er det vanskelig å finne, fordi SSB er rotete og holder tilbake slik statistikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke sjekke andregenerasjonsinnvandrere heller uten å ta med sosioøkonomiske forhold, ettersom man vokser opp i foreldrenes sosioøkonomiske forhold. Og hvis det er noe man ser, også blant nordmenn, at man arver arbeidsledighet og trygd.

Som vist tidligere kan man ikke korrelere for sosiøkonomiske forhold, fordi det er ikke en uavhengig faktor.

 

Det er riktig at de vokser opp i forholdrenes sosioøkonomiske forhold, men erfaringer fra Frankrike viser oss at tredjegenerasjon gjør ikke det bedre enn andregenerasjonsinnvandre. I Norge er det stor sosial mobilitet og hvis de ikke klarer å komme seg opp, bare fordi de er født i en fattig familie, så vil de nok aldri klare å komme seg opp.

 

Ikke glem at vietnameserene var lutfattige når de kom til Norge og de gjør det godt.

Lenke til kommentar

De var lutfattige når de kom til Norge, men det varte heller ikke lenge, slik at der er det ikke snakk om noen arvelig faktor.

 

Du har mange norske familier som mest sannsynlig aldri vil få barn som vil komme seg noen vei heller... Med mindre det er flaks...

 

Derfor er det fullstendig på jordet å skrote sosioøkonomiske variabler som forklaringsmodell i en slik statistikk.

Lenke til kommentar

De var lutfattige når de kom til Norge, men det varte heller ikke lenge, slik at der er det ikke snakk om noen arvelig faktor.

 

Du har mange norske familier som mest sannsynlig aldri vil få barn som vil komme seg noen vei heller... Med mindre det er flaks...

 

Derfor er det fullstendig på jordet å skrote sosioøkonomiske variabler som forklaringsmodell i en slik statistikk.

Jeg har aldri pratet om gener. Jeg sier det handler om kultur. Muslimske innvandre har ikke en produktiv kultur og det holder dem permanent nede.

 

Hvis Vietnamere klarte å gå fra fattig til middelsklasse iløpet av en generasjon, hvorfor skulle ikke muslimske innvandre klare det om det bare handler om sosioøkonomiske forhold?

 

Det er ingen som har sagt at vi skal skrote sosioøkonomiske variabler, jeg bare sa at det ikke går ann å korrelere for det, fordi det er ikke en uavhengig variabel.

Lenke til kommentar

De var lutfattige når de kom til Norge, men det varte heller ikke lenge, slik at der er det ikke snakk om noen arvelig faktor.

 

Du har mange norske familier som mest sannsynlig aldri vil få barn som vil komme seg noen vei heller... Med mindre det er flaks...

 

Derfor er det fullstendig på jordet å skrote sosioøkonomiske variabler som forklaringsmodell i en slik statistikk.

Jeg har aldri pratet om gener. Jeg sier det handler om kultur. Muslimske innvandre har ikke en produktiv kultur og det holder dem permanent nede.

 

Hvis Vietnamere klarte å gå fra fattig til middelsklasse iløpet av en generasjon, hvorfor skulle ikke muslimske innvandre klare det om det bare handler om sosioøkonomiske forhold?

 

Det er ingen som har sagt at vi skal skrote sosioøkonomiske variabler, jeg bare sa at det ikke går ann å korrelere for det, fordi det er ikke en uavhengig variabel.

 

Dette er (desverre) et faktisk problem med mye sannhet... Og å jobbe med å videreutvikle innvandrerkulturen i Norge er fantastisk viktig. Det er bare synd ingen ser på det som et reelt alternativ til å stenge grensene for tusenvis av arbeidsvillige folk med mye å bidra til samfunnet med.

Lenke til kommentar

Dette er (desverre) et faktisk problem med mye sannhet... Og å jobbe med å videreutvikle innvandrerkulturen i Norge er fantastisk viktig. Det er bare synd ingen ser på det som et reelt alternativ til å stenge grensene for tusenvis av arbeidsvillige folk med mye å bidra til samfunnet med.

Jeg er ikke for å stenge grensene, jeg vil bare stille krav til innvandre. Altså, de må få seg en jobb, relevant utdannelse og må kunne prate norsk.

 

Grunnen til at jeg er for stenge grensene for asylinnvandring er fordi jeg har ingen tro på at politikerene vil klare å videreutvikle innvandrerkulturen. Blandt de partiene som ønsker å forsette med asylinnvandringen, så er det ingen av dem som kommer med noen konstruktive forslag. De bare later som om problemet ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Og alle var også menn mellom 18 og 39 år, stemmer ikke det? La oss umiddelbart kastrere alle menn mellom 18 og 39 år!

La meg også gjette på at alle sammen hadde en penis! La oss kutte av penis på alle menn!

Dette er en ulogisk slutning.

 

Nettopp!

De er alle ulogiske slutninger. Den korrekte måten å løse dette problemet på er å gi alle unge menn som flytter til Norge kursing i hvordan de skal oppføre seg, og plukke ut eventuelle voldsmenn før problemet viser seg. Det er faktisk ikke så vanskelig for en psykolog å forutse hvorvidt en person er voldelig eller ikke ut fra diverse tester.

Nei. Poenget er at dine moteksempler ikke henger logisk sammen med det du svarer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mange av innvandrerne har mye høyere æreskodeks enn hva vi har, men problemer er at de ikke har noen lojalitet eller tilhørighet til oss. Resultatet er jo innlysende at det er enklere å utføre kriminelle handlinger mot dem man ikke er like knyttet til.

Jeg vil vel heller si at de ikke eier ære. "Æreskodeksene" deres er ikke noe annet enn feighet, dobbeltmoral og hykleri.

 

Tok livet sitt fire uker etter voldtekt

 

En kulturberikning med fatale konsekvenser :cry:

Dette er en ønsket politikk fra de rødgrønne. Stoltenberg har mange drap og voldtekter på samvittigheten sin.

Ikke bare Stoltenberg. Kristin Halvorsen har ambulansesjåfør Erik Schjenkens liv på samvittigheten. Hun var mer opptatt av å skråle opp om rasisme enn av å avdekke sakens fakta.

 

Kristin Halvorsen er altså en morder, men likevel ble hun ikke straffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kristin Halvorsen har ambulansesjåfør Erik Schjenkens liv på samvittigheten. Hun var mer opptatt av å skråle opp om rasisme enn av å avdekke sakens fakta. Kristin Halvorsen er altså en morder, men likevel ble hun ikke straffet.

Schjenken er ikke død. Så Halvorsen er ingen morder. Hans livskvalitet derimot har hun utvilsomt vært med på å ødelegge. Finnes det noen paragraf i straffeloven som rammer det?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri pratet om gener. Jeg sier det handler om kultur. Muslimske innvandre har ikke en produktiv kultur og det holder dem permanent nede.

 

Hvis Vietnamere klarte å gå fra fattig til middelsklasse iløpet av en generasjon, hvorfor skulle ikke muslimske innvandre klare det om det bare handler om sosioøkonomiske forhold?

 

Det er ingen som har sagt at vi skal skrote sosioøkonomiske variabler, jeg bare sa at det ikke går ann å korrelere for det, fordi det er ikke en uavhengig variabel.

Jeg har aldri snakket om gener. Jeg snakker om arvelighet av en sosioøkonomisk status...

Lenke til kommentar

Fordi nordmenn har bestemt seg at folk som ikke har to etniske nordmenn som foreldrer kan aldri bli helt "norske" selv om de har bodd i Norge i flere generasjoner, det blir vanskelig å ha lojalitet til et land og kultur du aldri får fullt deltagelse. Det er en ting å bo i et land som en gjest og en helt annen ting å bli invitert til å delta i samfunn som et fullt medlem. Gjester alltid, gjester får de bli, selv de som ønsker og føler seg som helt norske.

 

Å bli kallt en pakistani med et norsk pass sier det alt!

 

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg må forklare dette her:

Man kan ikke bare "bli" noe man ikke ER!

Et multi-etnisk samfunn forblir et multietnisk samfunn inntil nykommerne er totalt assimilert med den tidligere befolkningen, og i nordmenns tilfelle vil det ikke være ønskelig med en slik totalassimilering av store mengder ikke-europeere, da dette ødelegger det som kjennetegnet oss europeere i tusenvis av år!

 

Om du skal ha det til at alle som flytter til Norge automatisk blir nordmenn uansett hva slags avstamning og historie de har, så fornekter du i realiteten at vi nordmenn eksisterer.

 

Dessuten er det et overgrep mot innvandrernes identitet å kreve at de skal late som at de er nordmenn den tiden de oppholder seg her.

 

De som har kommet hit som flyktninger burde uansett returnere til sine hjemland når det problemet som forårsaket deres flykt er løst.

 

Om man skal vedlikeholde et etnisk mangfold må man forstå at visse territorier må være viet til en bestemt folkegruppe og kulturkrets.

Den dagen det f.eks. ikke lenger er borgerkrig e.l. i det landet flyktningene forlot, er det all grunn til å sette seg i bevegelse tilbake dit de kom fra. Dette både av respekt til vertskapet i det landet de fikk asyl, og av kjærlighet til det landet og det folket de forlot!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Get the @¤%& OUT!

kick-out-AntiSemitism.gif

2-16-11-kick-the-muslims-out-europa.jpg

 

Morsomme bilder. Det første heter "kick-out-AntiSemitism". Sånn til ettertanke for de som mener at jødene står bak innvandringen.

 

Det andre heter "kick-the-muslims-out-europa", men det er nok ikke det opprinnelige motivet. Legg merke til at det er en penn valkyrien bærer i venstre hånd, ikke et sverd. Det er nok reaksjonær og kvinnefiendlig islam som skal sparkes ut, sammen med mullahene som opprettholder den.

 

En liten digresjon: Vikinghjelmene hadde ikke horn. Det ville virket mot hensikten, som var å få sverdet/øksen til å glippe til siden når man ble forsøkt hogget ned. Et horn ville virket som en mothake og ledet bladet inn igjen mot hodet. Populæthistorien forteller at hornene ble "oppfunnet" av en kostymedesigner på Metropolitan når de skulle" sette opp en Wagner-opera på 20-tallet, men det finnes tidligere avbildninger enn det med idealiserte horn eller vinger.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten digresjon: Vikinghjelmene hadde ikke horn. Det ville virket mot hensikten, som var å få sverdet/øksen til å glippe til siden når man ble forsøkt hogget ned. Et horn ville virket som en mothake og ledet bladet inn igjen mot hodet. Populæthistorien forteller at hornene ble "oppfunnet" av en kostymedesigner på Metropolitan når de skulle" sette opp en Wagner-opera på 20-tallet, men det finnes tidligere avbildninger enn det med idealiserte horn eller vinger.

 

Ingen germanske krigere brukte hjelmer med horn, enten de var vikinger eller ikke. Noe slikt som dette ville vært mer typisk, men dette er riktig nok en veldig flott utgave:

 

300386l.jpg.jpeg

 

Heller ikke alle krigere hadde ordentlige hjelmer eller ringbrynjer, på grunn av at dette var dyrt. I ringbrynjens tilfelle ville lær-harnisk være et billigere alternativ.

 

Derimot skal man ikke se bort ifra at hjelmer utstyrt med horn kan ha vært brukt i rituell sammenheng, og at dette er en av grunnene til at denne oppfatningen har hengt igjen i senere år.

F.eks. en av de viktige gudene blant kelterne, Cernunnos, var utstyrt med gevir, og symboliserte sådan det maskuline i naturen, maskulin fruktbarhet etc. Kan sammenlignes litt med den germanske guden Freyr (Frøy), men han ble ikke fremstilt med horn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...