Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Og alle var også menn mellom 18 og 39 år, stemmer ikke det? La oss umiddelbart kastrere alle menn mellom 18 og 39 år!

La meg også gjette på at alle sammen hadde en penis! La oss kutte av penis på alle menn!

Dette er en ulogisk slutning.

 

Nettopp!

De er alle ulogiske slutninger. Den korrekte måten å løse dette problemet på er å gi alle unge menn som flytter til Norge kursing i hvordan de skal oppføre seg, og plukke ut eventuelle voldsmenn før problemet viser seg. Det er faktisk ikke så vanskelig for en psykolog å forutse hvorvidt en person er voldelig eller ikke ut fra diverse tester.

 

Og alle var også menn mellom 18 og 39 år, stemmer ikke det? La oss umiddelbart kastrere alle menn mellom 18 og 39 år!

La meg også gjette på at alle sammen hadde en penis! La oss kutte av penis på alle menn!

For det første er det ingen som har sagt at alle innvandrermenn burde kastreres. Man har foreslått at vi stanser videre innvandring av dem, og (i noen tilfeller) en hjemsendelse av så mange det lar seg gjøre. Å bo i Norge er ingen universell menneskerett. Uskyldige menns rett på å få beholde ballene sine, derimot, ér det.

 

For det andre må man sette løsningenes ettervirkninger opp imot hverandre. Her stiller den ene langt sterkere enn det andre;

Hjemsendelse av fremmedinnvandrere - så godt som ingen overfallsvoldtekter, nedgang i voldelig kriminalitet, lettet trykk på velferdsstaten, kortvarig mangel på arbeidskraft innenfor enkelte yrker.

 

Kastrering av alle fruktbare menn - så godt som ingen voldtekter, en garanti på vår utslettelse som befolkning innen den nære framtid.

 

Ser du hvor dumt det blir?

 

Det er flott at du har fått med deg hvordan sarkasme fungerer! Gratulerer! (I tilfelle du lurer - dette er sarkasme!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp!

 

De er alle ulogiske slutninger. Den korrekte måten å løse dette problemet på er å gi alle unge menn som flytter til Norge kursing i hvordan de skal oppføre seg, og plukke ut eventuelle voldsmenn før problemet viser seg. Det er faktisk ikke så vanskelig for en psykolog å forutse hvorvidt en person er voldelig eller ikke ut fra diverse tester.

unge menn som flytter til Norge kursing i hvordan de skal oppføre seg - Hvorfor ikke kvinner? Hvordan skal dette hjelpe? Bare fordi du forteller dem at de skal oppføre seg på en måte betyr ikke at faktisk oppfører seg som vi ønsker.

 

Plukke ut eventuelle voldsmenn før problemet viser seg (psykolog vil finne det ut): Så vi skal sende alle innvandre til en psykolog og hvis den psykologen mener at de kan komme til å utføre kriminalitet eller leve på trygd, så kaster vi dem ut. Jeg tipper Norge kommer til å bli veldig populær med en slik politkk. Jeg tipper ingen vil kritisere oss for å dømme folk uten en dom.

 

Løsningen er rett foran øynene våres. Danskene viser oss hvordan vi kan begrense asylinnvandringen. Det er bedre å hjelpe fattige mennesker med uhjelp og da kan vi hjelpe de virkelige fattige. Ikke de som er rike nok til å komme til Norge. Dereter kan vi lage et poengsystem lignende Australia hvor man får poeng for ting vi synes er positivt. F.eks. å prate norsk, ha utdannelse og jobb. Vi må gjøre det lettere for kvalifisert innvandring, men vanskligere for ukvalifisert innvandring.

Lenke til kommentar

Forskjellen er bare det at de positive ringvirkningen falmer så til de grader i forhold til de negative. Det er litt som å spise en agurk med e-coli; selvfølgelig er det trist at man ble smittet av bakterien og nå ligger dødssyk, men man ble da i allefall mett...en liten stund.

Hva hvis du vet at det bare er agurker fra et par gårder i Tyskland som er smittet, skal du da slutte å spise grønnsaker, sånn for sikkerhets skyld?

 

All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing". Den dag i dag, har ingen innvandrermiljøer vist sin forakt, fordømmelse og motstand mot bølgen av overfallsvoldtekter i Norge. Om noen kludrer en liten tegning av Muhammed, derimot, mobiliserer hele det muslimske miljøet til opptog og streik. At muslimer og innvandrere påstår at de er imot overfallsvoldtekt an norske kvinner, bidrar til veldig lite forbedring i seg selv.

Helt enig med deg der. Som jeg har sagt før, dersom de muslimske miljøene i Norge mobiliserte mot både voldtekter og terror så ville det være et sterkt signal. At de ikke gjør det er synd.

 

Disse folkeforræderne solgte vår rettmessige arverett på vårt hjemland til fordel for sin personlige velferd. Under tidligere omstendigheter ville de blitt hengt for landssvik.

Under tidligere omstendigheter kunne man bli hengt for så mye rart. Jeg er vel av den oppfatning at det er et gode at vi ikke klynger folk opp i trær og lyktestolper i tide og utide.

 

Man skulle tro at det ville vært en større selvfølge å slutte fremmelsen av feminismen og "kvinnens frigjørelse", og oppfordret flere nordmenn til å danne familier og få barn, men akk og ve, så kulturmarxistene deres snitt i å utslette vårt folkeslag en gang for alle.

"Kjære kvinner! Kom dere tilbake til sengen og kjøkkenet så vi slipper innvandrere. Hilsen norske menn."

 

Lykke til...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så vi skal sende alle innvandre til en psykolog og hvis den psykologen mener at de kan komme til å utføre kriminalitet eller leve på trygd, så kaster vi dem ut. Jeg tipper Norge kommer til å bli veldig populær med en slik politkk. Jeg tipper ingen vil kritisere oss for å dømme folk uten en dom.
Dette kan løses på en enklere og mye billigere måte: Norge kan begynne å følge internasjonale avtaler og nekte å motta asylsøknader fra de som har vært innom andre "sikre" land. Vi trenger heller ikke semde dem hjem til hjemlandet, men bare avvise dem på grensen.

 

Dette vil dramatisk redusere trygdeinnvandringen fra muslimske land.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, la oss fokusere på innvandrere og deres problemer, la oss tilrettelegge i enda større grad, la oss senke nivået på utdanning og velferd slik at de skal føle seg enda mere hjemme. La de få bli kvotert inn i flere statlige jobber, la de få atter flere fordeler over den hvite befolkningen, de rettmessige eiere av denne nasjonen.

Kvotering er en uting. Men ledigang er roten til alt vondt, så å få sysselsatt dem bør være en prioritet.

 

Kan det tenkes at du og andre marxister her, burde huse disse asylsøkerne på egen hånd og la oss som ikke lar kulturell marxisme propaganda overstyre våre naturlige instinkter, få slippe den byrden?

Jeg er ingen marxist, ganske langt fra. Dersom du skal male noen med en kost bør du være ganske sikker på at du ikke bommer. Dersom det du har gitt uttrykk for i denne tråden er naturlige instinkter, tror jeg faktisk vi gjerne kan kvitte oss med naturlige instinkter.

 

Det eneste jeg har som kan huse 15 asylsøkere er en låve. Om de er interessert skal det ikke være meg i mot, men bør nok isolere og rydde litt først.

 

 

Kan vi forby deg, så slipper vi tafatte innlegg?

Nei.

 

Så bra at du og de andre liberale marxistene gjerne huser 10-15 asylsøkere for å bevise at ikke-vestlige ikke er noe forskjellige fra nordmenn!

Liberal marxisme - den beste kombinasjonen siden Bratwurst og vaniljeis ble en vanlig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Kvotering er en uting. Men ledigang er roten til alt vondt, så å få sysselsatt dem bør være en prioritet.

Jeg er imot all form for kvotering, før de får begrenset innvandringen. Det blir som å kreve at en person skal tørke gulvet, men la kranen stå på.

Lenke til kommentar
Jeg er ingen marxist, ganske langt fra. Dersom du skal male noen med en kost bør du være ganske sikker på at du ikke bommer. Dersom det du har gitt uttrykk for i denne tråden er naturlige instinkter, tror jeg faktisk vi gjerne kan kvitte oss med naturlige instinkter.

 

Hvor bor du? Hvor stor innvandringstetthet er det der? Du kan kvitte deg med dine, det er helt greit. Når 13 svartinger jager deg og kompisen din for at du ba dem flytte bilen sin, så vil nok instinktene våkne til live igjen.

 

Det eneste jeg har som kan huse 15 asylsøkere er en låve. Om de er interessert skal det ikke være meg i mot, men bør nok isolere og rydde litt først.

 

Du er en foregangsmodell for oss alle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forskjellen er bare det at de positive ringvirkningen falmer så til de grader i forhold til de negative. Det er litt som å spise en agurk med e-coli; selvfølgelig er det trist at man ble smittet av bakterien og nå ligger dødssyk, men man ble da i allefall mett...en liten stund.

Hva hvis du vet at det bare er agurker fra et par gårder i Tyskland som er smittet, skal du da slutte å spise grønnsaker, sånn for sikkerhets skyld?

Om jeg driter på en liten del av matfatet ditt, vil du fortsatt spise det som ikke er berørt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg driter på en liten del av matfatet ditt, vil du fortsatt spise det som ikke er berørt?

Tja. Vile jeg bo i Norge selv om vi nå er kommet til annen postkrigsgenerasjon av "Jeg er ikke nazist, men..."? Ja, jeg vil nok det. Paradiset finnes ikke på jord, og siden jeg ikke tror på himmelriket er jeg vel nødt til å leve med at ikke alt er perfekt. Ville jeg helst bodd et sted der hverken islam eller nasjonalisme var et problem? Opplagt.

 

Jeg vet, fordi jeg bryr meg om slikt, at det er ca 2-3 promille av etniske nordmenn som er kriminelle (alvorlige lovbrudd), og 6-7 promille blant innvandrerne. Det er en betydelig forskjell, men det betyr at det er 99,7% av etniske nordmenn og 99,4% av innvandrere som ikke er det. Eller som ikke "driter på andres matfat" som du så vakkert uttrykker det. Sjansen er i begge tilfeller forsvinnende liten.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

om hundre år er Norge et nytt land med nye muligheter... denne tråden er historie og det er også tilknytningen mellom nasjonalitet og etnisitet... 100-200 år etter det igjen vil etniske trekk som er ganske vanlige i dag blant nordiske mennesker være i klart mindretall.

 

Kanskje det er det som er "den store planen". Nemlig viske ut forskjellene mellom nasjonene og gjøre alle "like" slik at det nærmeste man kommer nasjonalisme er folks hyllest til sitt fotball lag.

 

Da kan de lettere ha kontroll på sin nye verdensorden ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kriminaliteten fra innvandrere blir holdt på et kunstig lavt nivå, ettersom de grafser til seg alt de kan av trygd og støtte. Når velferdsstaten ryker, kommer vi til å se en massiv eksplosjon av grov svartingvold.

Ikke noe kunstig med det. Det er det som holder all vold og kriminalitet på et lavt nivå. Det er derfor det kommer så mange kriminelle fra Øst-Europa, enda de er etniske blekansikter.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet, fordi jeg bryr meg om slikt, at det er ca 2-3 promille av etniske nordmenn som er kriminelle (alvorlige lovbrudd), og 6-7 promille blant innvandrerne. Det er en betydelig forskjell, men det betyr at det er 99,7% av etniske nordmenn og 99,4% av innvandrere som ikke er det. Eller som ikke "driter på andres matfat" som du så vakkert uttrykker det. Sjansen er i begge tilfeller forsvinnende liten.

 

Geir :)

Du må nok ta med i bergeningen at de fleste kriminelle ikke blir tatt. Jeg kan desverre ikke finne noe statistikk for alvorlig kriminalitet, fordi SSB er elendig og rotete. Men jeg antar at det er like stor andel som i Sverige. Jeg kritiserer Sverige ofte, men det svenske statistikkbyrået er langt bedre enn SSB.

 

Altså, ca 24000 alvorlige lovbrudd. Over en periode på 30 år så blir dette ca 500K. 0.0012*4800K = 12K personer. Deler vi antall kriminelle handlinger på antall kriminelle, så har den gjennomsnittkriminelle utført 41 alvorlige handliner. Det høres noe høyt ut i mine ører, spesielt når vi må ta med betraktning at ikke alle lovbrudd blir anmeldt. Faktumet er at de fleste kriminelle ikke blir tatt. Jeg tror de virkelige tallene er ihvertfall 5 ganger høyere for begge grupper. Ergo

ca 1% av nordmenn har utført alvorlige kriminelle handlinger.

ca 3% av innvandre har utført alvorlige kriminelle handlinger.

 

Vestlige innvandre er inkludert i innvandringsgruppen og det er rundt 300K vestlige. Jeg antar at de urfører kriminelle handlinger i like stor grad. Ergo

ca 5% av ikke-vestlige innvandre har utført alvorlige kriminelle handlinger.

 

Det er forsatt riktig at de fleste ikke-vestlige innvandre er ikke kriminelle, men som gruppe skaper de problemer. Jeg vet også at det er fult av antagelser i teksten min, dermed er tallene usikre. Poenget var ikke at nøyaktig 5% har utføre alvorlig kriminalitet, men at antallet som har utføre alvorlig kriminalitet er vesentlig høyere enn 6-8 promille.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Det er færre nordmenn som blir tatt enn mørkhudede. Det har jeg fra en venninne i politiet. De mørkhudede blir oftere anmeldt, og oftere dømt rett og slett fordi det er færre av dem og dermed enklere å finne de.

Altså... Det er ikke færre nordmenn totalt som blir arrestert og dømt enn det er innvandrere, men statistisk sett ift folketall.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Det er færre nordmenn som blir tatt enn mørkhudede. Det har jeg fra en venninne i politiet. De mørkhudede blir oftere anmeldt, og oftere dømt rett og slett fordi det er færre av dem og dermed enklere å finne de.

Altså... Det er ikke færre nordmenn totalt som blir arrestert og dømt enn det er innvandrere, men statistisk sett ift folketall.

Din hypotese er at ikke-vestlige innvandre blir tatt 5 ganger så ofte?

 

Du vet at de fleste ikke-vestlige innvandre bor i Oslo øst, at områdene i indre øst har en anmeldelserate på 400 per 1000K, mot nasjonalt gennomsnitt på 80. Og du tror politet i det området har ressusser til å ta masse alvorlig kriminalitet i det området når de ikke en gang klarer å holde sentrum trygg.

 

Argumentet ditt er at du har hørt fra en venninne at mørkhudete blir oftere dømt fordi det er enklere å finne dem. Du vet at de områdene har 50% innvandre? Jeg tror det er mer sannsynlig at de vil klare å ta mer alvorlig kriminalitet i distriktene, fordi de opplever langt færre av dem og naboer sladrer mer. Hvis det er riktig, så blir flere hvite tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kriminaliteten fra innvandrere blir holdt på et kunstig lavt nivå, ettersom de grafser til seg alt de kan av trygd og støtte. Når velferdsstaten ryker, kommer vi til å se en massiv eksplosjon av grov svartingvold.

Ikke noe kunstig med det. Det er det som holder all vold og kriminalitet på et lavt nivå. Det er derfor det kommer så mange kriminelle fra Øst-Europa, enda de er etniske blekansikter.

 

Geir :)

 

Du snakker om ekskommunistiske slavere. Vi vet alle hvordan slaverne oppførte seg mot tyske kvinner under 2. verdenskrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er imot all form for kvotering, før de får begrenset innvandringen. Det blir som å kreve at en person skal tørke gulvet, men la kranen stå på.

Jeg mener kvotering i alle tilfeller er diskriminering, men meg om det. Når jeg snakker om sysselsetting snakker jeg ikke om kvotering, jeg snakker om sysselsetting.

 

Hvor bor du? Hvor stor innvandringstetthet er det der? Du kan kvitte deg med dine, det er helt greit. Når 13 svartinger jager deg og kompisen din for at du ba dem flytte bilen sin, så vil nok instinktene våkne til live igjen.

Jeg har bodd på tre steder. Sted en har asylmottak og en relativt høy andel innvandrere (dog, ikke som Grønland..). Sted to har hatt asylmottak, men har ikke lenger. I ganske stor grad på grunn av mennesker som banket opp svartinger med jernrør og truet dem. Sted tre har et område med svært mange innvandrere av mørkhudet og muslimsk form.

 

Du er en foregangsmodell for oss alle.

Du skal ikke lyve, er det noe som heter. :)

 

Du må nok ta med i bergeningen at de fleste kriminelle ikke blir tatt. Jeg kan desverre ikke finne noe statistikk for alvorlig kriminalitet, fordi SSB er elendig og rotete. Men jeg antar at det er like stor andel som i Sverige. Jeg kritiserer Sverige ofte, men det svenske statistikkbyrået er langt bedre enn SSB.

Men, er det noe som tyder på at mørketallene er større for innvandrere enn for etniske nordmenn? Er det slik at politi og rettsvesen i mindre grad etterforsker deg og eventuelt dømmer deg om du er innvandrer?

 

:)

Lenke til kommentar

Det er færre nordmenn som blir tatt enn mørkhudede. Det har jeg fra en venninne i politiet. De mørkhudede blir oftere anmeldt, og oftere dømt rett og slett fordi det er færre av dem og dermed enklere å finne de.

Altså... Det er ikke færre nordmenn totalt som blir arrestert og dømt enn det er innvandrere, men statistisk sett ift folketall.

Din hypotese er at ikke-vestlige innvandre blir tatt 5 ganger så ofte?

 

Du vet at de fleste ikke-vestlige innvandre bor i Oslo øst, at områdene i indre øst har en anmeldelserate på 400 per 1000K, mot nasjonalt gennomsnitt på 80. Og du tror politet i det området har ressusser til å ta masse alvorlig kriminalitet i det området når de ikke en gang klarer å holde sentrum trygg.

 

Argumentet ditt er at du har hørt fra en venninne at mørkhudete blir oftere dømt fordi det er enklere å finne dem. Du vet at de områdene har 50% innvandre? Jeg tror det er mer sannsynlig at de vil klare å ta mer alvorlig kriminalitet i distriktene, fordi de opplever langt færre av dem og naboer sladrer mer. Hvis det er riktig, så blir flere hvite tatt.

 

Nei, jeg har ingen hypotese. Ikke prøv å omtolke ting jeg sier! Min venninne jobber forøvrig ikke i Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...