Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Dette vil bare fortsette til at situasjonen er såpass uholdbar at man vil være nødt til å ta en "hands on approach". Selvagt vil de som har forårsaket dette skrike og hyle som stukkene griser, men det forander ikke at dette er vår ustoppelige skjebne. Folk våkner opp i en massiv skala i disse dager og det vil føre til en løsning før eller senere.

 

Blod må selvsagt bli spilt før det skjer, men det vil det. Bare spørsmål om tid før en eller annen kjeltring fra øst-europa, midt-østen eller Afrika går amokk og dreper en haug unger i en barnehage eller noe tilsvarende som igjen vil skape en noe mere enig og ikke splittet befolkning i de store spørsmålene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette er ikke bare kvinner som blir rammet av dette. Norske menn er også offer for denne konspirasjonen. Norske kvinner blir rammet i større grad av seksualisert vold. Feminisme er selvsagt en del av den samme gigantiske konspirasjonen som nå er i ferd med å revne i sømmene.

 

"hva majoriteten av skandinaviske kvinner ønsker" WTF er du en slags representat for Ottar eller hva?

 

Rasehierarki? Har jeg noen sted sagt noe om en rett til å dominere andre raser? Dette er vanlig tankegang fra hjernevaskede, at hvit nasjonalisme automatisk er ensbetydende med hat mot andre raser og et ønske om å dominere dem.

 

Det er har ikke noe med det å gjøre, det har med å kjempe i mot de degenerative kreftene som har tatt kontroll over vår nasjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sier seg selv at for å få bukt med overfallsvoldtektene så må man gjøre noe med innvandringen.. dette vet styresmaktene meget godt og av den grunn så har de produsert propaganda som tilsier at nordmenn er minst like ille og at nordmenn helst har seg med barn og lignende. På det viset får man en bredere aksept for innvandringen hos de profane.

 

Helt sinnsykt at dette har fått pågå såpass lenge. De har innvestert mye tid og penger i dette folkemordet. Norske politikere skjønner ikke at de er en del av konspirasjoen selv en gang, de tror de gjør noe "bra", noe moralsk riktig, at de hjelper andre mennesker.

 

Vi skylder innvandrerbefolkningen en forklaring på hvorfor de er her, at det var en konspirasjon iscenesatt av fremmede elementer som hadde tatt kontroll over posisjoner som styrte nasjonens åndelige liv og at deres tilstedeværelse var kun til for å erstatte oss før vi sender dem tilbake til der de kom fra.

 

Så burde man lage eksempler av et par av disse skapningene som har laget det nåværende farlige klimaet i vårt vakre land.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette vil bare fortsette til at situasjonen er såpass uholdbar at man vil være nødt til å ta en "hands on approach". Selvagt vil de som har forårsaket dette skrike og hyle som stukkene griser, men det forander ikke at dette er vår ustoppelige skjebne. Folk våkner opp i en massiv skala i disse dager og det vil føre til en løsning før eller senere.

 

Blod må selvsagt bli spilt før det skjer, men det vil det. Bare spørsmål om tid før en eller annen kjeltring fra øst-europa, midt-østen eller Afrika går amokk og dreper en haug unger i en barnehage eller noe tilsvarende som igjen vil skape en noe mere enig og ikke splittet befolkning i de store spørsmålene.

Ser du noen mulighet for at en galning fra Toten skal sette fyr på det lokale asylmottaket på strategiske punkter? :)

Lenke til kommentar

Kan det tenkes at stigmatisering og fremmedgjøring av innvandrere kan føre til at det klikker for en innvandrer, da? :)

 

Kan det tenkes at du og andre marxister her, burde huse disse asylsøkerne på egen hånd og la oss som ikke lar kulturell marxisme propaganda overstyre våre naturlige instinkter, få slippe den byrden?

 

Kan vi forby vold også, så slipper vi hele denne innvandrerdebatten?

 

Kan vi forby deg, så slipper vi tafatte innlegg?

 

Yes, that was my entire point.

 

Hele denne diskusjonen er rasistisk pga en helt utrolig enkel detalj: Det er ikke lov å straffe uskyldige mennesker for det skyldige mennesker gjør.

So what om 30-40 eller tilogmed 300-400 innvandrere er voldsmenn - straff dem! Kast dem gjerne ut av landet dersom de ikke allerede har fått permanent oppholdstillatelse.

Men de andre 99.9% av innvandrere oppfører seg helt fint, og SKAL IKKE STRAFFES.

 

Må bare beklage at jeg tilfeldigvis gikk on topic her. Tilbake til diskusjonen.

 

Jeg er glad jeg har naturinstinktene i behold. Hvor er dine?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du kan bli med meg en gang til islamland i oslo så skal jeg vise deg hva jeg mener :)

Jeg tviler ikke på om du kan havne i bråk om du vil. Det er et kjent fenomen. At gjenger angriper i flokk likeså. Slik var det i min ungdom også, før innvandringen ble et gjengproblem.

 

Jeg blir gjerne med dere en tur på gamle trakter jeg. Det spørs om det ikke er en sindig bestefar som må snakke dere ut av knipa, istedet for omvendt, ihvertfall om Cubus er like fintfølende som her på forumet.

 

Anekdotetid, om du ikke er interessert er det bare å slutte å lese:

 

I min ungdom var jeg kronisk nattevandrer, ikke spør hvorfor, det vet jeg ikke. Jeg reket gjerne i sentrum på nattetid og tittet på livet på skyggesiden. Gjerne en tur i horestrøket, som den gangen lå i området mellom Øvre slottsgate, festningen og Bankplassen. Jeg fikk noen blikk fra hallikene i starten, men etterhvert tok de meg for gitt. (Det hjalp kanskje at jeg ikke så ut som noen politispaner.) Og i Slottsparken, der sto langerne. (Jeg hadde kamerater som måtte innom der...)

 

Noen år senere jobbet jeg for et firma som hadde verksted i Friis gate, og jeg hadde kompiser som bodde i Sverres gate og andre steder på tjukkeste Tøyen/Kampen. Kanskje var datidens muslimer anderledes enn dagens. Det antyder i tilfellet at det ikke er islam eller muslimsk tro i seg selv som er faktoren, men andre omstendigheter. Datidens muslimer sto i oppvasken på Grand hotel, dagens muslimer henger på Jernbanetorget. Lediggang er roten til mye ondt.

 

Det har i grunnen vært min ledestjerne hele livet. Jeg var i New Orleans før orkanen, og da tok jeg fergen over til andre siden og spaserte rundt der i timevis. Jeg så ikke et eneste hvitt menneske på de timene. Folk så rart på meg, noen pekte og lo og lurte nok på hva et blekansikt gjorde midt inne i negerland, men ingen gjorde meg noe. Et par ganger ble jeg stoppet av nysjerrige mennesker som spurte hvor jeg trodde jeg var hen. Nå har jeg sett "The Wire" jeg også og antar at noen vil kalle det flaks. Men jeg velger å tro at det har noe med egen oppførsel å gjøre. Edit: Hadde jeg støtt på feil mennesker så hadde jeg kanskje fått problemer. Men det betyr jo bare at folk flest er "riktige" og at det var dem jeg møtte.

 

Så kan man selvsagt spørre om det er riktig at norske nordmenn skal måtte la være å være provoserende for å slippe bråk. Jeg synes ikke det. Hvis noen vil demonstrere mot islam på Tøyen skal de få lov til det. Hvis noen vil demonstrere mot islamisme kan det hende jeg slenger meg på. Men er det ment som en provokasjon så skal man ikke bli forbauset om folk blir provosert. Det er ikke etnisk betinget, det har mest med sosiolgi å gjøre, skjønt gangsterrappere kanskje har hatt en uheldig innvirkning på unge innvandrere.

 

I min ungdom var den mest beryktede ungdomsgjengen fra Majorstua. Det var ikke den "sentrumsnære" middelklassebyen det er blitt. Der bodde de slitne arbeidere og deres barn. Senere kom Groruddalen og etterhvert Tveitagjengen og andre. Alle var de etnisk norske. Først på den tiden oppstod Young Guns og A- og B-gjenger etc. som var innvandrergjenger. De var unge når de kom til Norge, de første, men gjenger hadde vi før den tid. På den tiden bodde jeg på Holmlia, som også har noen innvandrere, før mine bergenske kone bestemte at nå ville hun hjem.

 

Har jeg vært i gjengslagsmål noen ganger, fordi noen ble "provosert"? Javisst. En gjeng fra Groruddalen (etnisk hvite) skulle ta meg på byen en gang fordi jeg "kledde meg som en homo". (Det gjorde jeg da også, og det var ikke eneste gangen det fikk meg i trøbbel. :) ) Og jeg ble angrepet av Anders Langes "Hundegutter" (meget hvite) med murstein, de var på kommunistjakt. (Det var jeg, den gangen.) Jeg var aldri redd for å provosere hvis jeg synes det var verd det.

 

Hadde jeg vært ung i dag hadde jeg sikkert kunnet ertet på meg noen muslimske ungdommer også. Men det er jeg ikke, og provokasjonen har ingen egenverdi, den må ha et formål.

 

Så et lite avsluttende avsnitt, før folk med fremmeordbok og agenda kommer og kaller meg apologet:

 

Jeg er humanist og ateist. Jeg har fryktelig lite til overs for islam og andre religioner og totalitære ideologier av enhver farge. Jeg mener at å dytte stadig nye muslimer inn i et segregert miljø betyr at det aldri får en sjanse til å bli integrert. (Vi etterfyller med konservatisme og ekstremisme fortere enn de som allerede er her kan tilpasse seg.) Vi står i en reell fare for å skape et varig segregert samfunn, ala USA. Problemet for meg som liberaler er hvordan vi løser dette uten å ramme de uskyldige på begge sider. Som jeg har sagt det før: For hver muslimsk voldtektsmann er det flere tusen som ikke er det.

 

Jeg har som sagt vært kommunist i min ungdom og hatt min andel av endelige løsninger på ulike samfunnsproblemer. Heldigvis vokste jeg fra det. Det er det jeg frykter mest, ikke ungdomsgjenger, men at de voksne på begge sider ikke kan gi slipp på sin ideologi og finne en praktisk løsning på problemene.

 

Geir :)

 

For et flott og hjerterørende innlegg. Nå har jeg forandret mening. Innvandringen til Norge har vært bra. Jeg har aldri følt frykt og angst fra drapstruende svartinger. Det har heller ikke skjedd noen overfallsvoldtekter, det er er det bare media som har funnet på. Oslo Kommune går ikke konkurs på grunn av innvandring. 7 av 10 somalere går ikke på trygd og velferdssamfunnet vil ikke kollapse på grunn av uproduktive innvandrere. Innvandrerskoler har heller ikke drastisk dårligere resultater enn hvite skoler.

 

Så bra at du og de andre liberale marxistene gjerne huser 10-15 asylsøkere for å bevise at ikke-vestlige ikke er noe forskjellige fra nordmenn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For et flott og hjerterørende innlegg. Nå har jeg forandret mening. Innvandringen til Norge har vært bra. Jeg har aldri følt frykt og angst fra drapstruende svartinger. Det har heller ikke skjedd noen overfallsvoldtekter, det er er det bare media som har funnet på. Oslo Kommune går ikke konkurs på grunn av innvandring. 7 av 10 somalere går ikke på trygd og velferdssamfunnet vil ikke kollapse på grunn av uproduktive innvandrere. Innvandrerskoler har heller ikke drastisk dårligere resultater enn hvite skoler.

“A taste for irony has kept more hearts from breaking than a sense of humor for it takes irony to appreciate the joke which is on oneself" - Jessamyn West

 

Så bra at du og de andre liberale marxistene gjerne huser 10-15 asylsøkere for å bevise at ikke-vestlige ikke er noe forskjellige fra nordmenn!

Som fanden leser bibelen, antar jeg.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For et flott og hjerterørende innlegg. Nå har jeg forandret mening. Innvandringen til Norge har vært bra. Jeg har aldri følt frykt og angst fra drapstruende svartinger. Det har heller ikke skjedd noen overfallsvoldtekter, det er er det bare media som har funnet på. Oslo Kommune går ikke konkurs på grunn av innvandring. 7 av 10 somalere går ikke på trygd og velferdssamfunnet vil ikke kollapse på grunn av uproduktive innvandrere. Innvandrerskoler har heller ikke drastisk dårligere resultater enn hvite skoler.

 

Så bra at du og de andre liberale marxistene gjerne huser 10-15 asylsøkere for å bevise at ikke-vestlige ikke er noe forskjellige fra nordmenn!

Jeg leste innlegget til TWFA, og jeg fikk ikke inntrykk av at han mener at innvandringen har vært en massiv suksesshistorie. Det er også helt riktig at det fantes sosiale problemer før innvandrerene kom. Jeg synes innlegget hans var godt og balansert. Vi trenger flere moderate mennesker. Mennesker som tør å si at vi bør begrense innvandrngen og vi bør innføre tiltak som funker, men også bør vi respektere og intigrere de som er her, erkjenne at ikke alle problemer er skapt av innvandring og at de fleste innvandre er lovlydlige mennesker.

 

Hadde TWFA voskt opp i dag, så er det mulig han hadde blitt en kulturmarxist, men jeg har aldri sett på han som en kulturmarxist og det står stor respekt for at han har forandret meningene sine. Jeg har aldri hørt han si at grunnen til at det finnes fattige land er fordi vi eksisterer. At vestlig kultur er avskylig og noe vi burde skamme oss over. At vi har en plikt til ta imot alle som lider her i verden. Eller at vi ikke får lov til å prioritere pengene der vi hjelper flest.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanskje spandere et svar på de implisitte retoriske spørsmålene:

 

For et flott og hjerterørende innlegg.

Takk. Bare sånn passelig fornøyd selv, men slik er det med anekdoter hvor man selv er hovedperson.

 

Nå har jeg forandret mening.

Nei, det har du ikke. Det evner du antagelig ikke. Ikke fordi du ikke er smart nok, men fordi du ikke vil. Som min kompis NN (en av kundene til de nevnte langerne i parken) pleide å si: "Jeg er ikke avhengig, fordi jeg kan slutte når jeg vil. Jeg bare vil ikke."

 

Innvandringen til Norge har vært bra.

Bra og dårlig. Dere som henger dere opp i det negative har ikke noen stort bedre score enn de som henger seg opp i det positive.

 

Jeg har aldri følt frykt og angst fra drapstruende svartinger.

Har du? Det kan bare du vite. Det er ikke usannsynlig at du har det, men det var ikke poenget mitt.

 

Det har heller ikke skjedd noen overfallsvoldtekter, det er er det bare media som har funnet på.

Joda, det har det. Det har skjedd 83 ganger på 5 år. Det er 83 ganger for mye. Men vi har i størrelsesorden 600 000 innvandrere i Norge. Det betyr at det er mindre enn en tiendels promille av innvandrerne som bedriver slikt faenskap.

 

Oslo Kommune går ikke konkurs på grunn av innvandring.

Ikke som jeg vet. Men jeg tar gjerne en kilde på det.

 

7 av 10 somalere går ikke på trygd

Jo, det gjør de. På den annen side er det nok av ikke-vestlige innvandrere som er i jobb: Indere, fillipinere, chilenere, bosniere. Pakistanske menn, til tross for at de gir seg tidlig, men ikke kvinner.

 

...og velferdssamfunnet vil ikke kollapse på grunn av uproduktive innvandrere.

En tidligere kollega og god venn var rundt 1980 redaktør for en bok der politikere og fagfolk skrev om den store trusselen mot norsk økonomi: Eldrebølgen. Ifølge ekspertene den gangen kom Folketrygden til å være konkurs innen 2040 fordi det ville bli så mange gamle, og så få unge til å betale skatt. Arbeidsinnvandringen var og vil være en del av svaret på det. Desverre har vi ikke bare arbeidsinnvandring, vi har asylinnvandring også, og den drar tildels i motsatt retning.

 

Innvandrerskoler har heller ikke drastisk dårligere resultater enn hvite skoler.

Jo, det har de. Men det er tildels de samme skolene (les i de samme bydelene) som for 40 år siden. Østkant mot vestkant, drabantbyer mot middelklasse. Innvandrerne har overtatt en nisje befolket av nordmenn i lavstatusyrker. En annen kamerat (beklager alle anekdotene), fikk klar beskjed av sine foreldre når han ble 16: "Du får ett år på maskin og mek, så må du ut i jobb." En venninne ble hevet ut hjemmefra når hun ble 16, mora hadde fått en unge til og trengte plassen. Etnisk norske begge to, oppvokst på henholdsvis Stovner og Tøyen. Blir ikke rare karakterer av slikt.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Det må du gjerne utdype, siden det kan tolkes på forskjellig vis avhengig av hvem du støttet i ex-jugoslaviske krigene.
Jeg veit ikke nok om opprinnelsen bak konflikten til å støtte noen av partene. Jeg støtter i bunn og grunn ikke forsøk på folkemord i det hele tatt. Det eneste jeg mente var at fleretniske samfunn har en lei tendens til å resultere i akkurat dét.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Bra og dårlig. Dere som henger dere opp i det negative har ikke noen stort bedre score enn de som henger seg opp i det positive.
Forskjellen er bare det at de positive ringvirkningen falmer så til de grader i forhold til de negative. Det er litt som å spise en agurk med e-coli; selvfølgelig er det trist at man ble smittet av bakterien og nå ligger dødssyk, men man ble da i allefall mett...en liten stund.

 

Joda, det har det. Det har skjedd 83 ganger på 5 år. Det er 83 ganger for mye. Men vi har i størrelsesorden 600 000 innvandrere i Norge. Det betyr at det er mindre enn en tiendels promille av innvandrerne som bedriver slikt faenskap.
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing". Den dag i dag, har ingen innvandrermiljøer vist sin forakt, fordømmelse og motstand mot bølgen av overfallsvoldtekter i Norge. Om noen kludrer en liten tegning av Muhammed, derimot, mobiliserer hele det muslimske miljøet til opptog og streik. At muslimer og innvandrere påstår at de er imot overfallsvoldtekt an norske kvinner, bidrar til veldig lite forbedring i seg selv.

 

En tidligere kollega og god venn var rundt 1980 redaktør for en bok der politikere og fagfolk skrev om den store trusselen mot norsk økonomi: Eldrebølgen. Ifølge ekspertene den gangen kom Folketrygden til å være konkurs innen 2040 fordi det ville bli så mange gamle, og så få unge til å betale skatt. Arbeidsinnvandringen var og vil være en del av svaret på det. Desverre har vi ikke bare arbeidsinnvandring, vi har asylinnvandring også, og den drar tildels i motsatt retning.
Disse folkeforræderne solgte vår rettmessige arverett på vårt hjemland til fordel for sin personlige velferd. Under tidligere omstendigheter ville de blitt hengt for landssvik.

 

Man skulle tro at det ville vært en større selvfølge å slutte fremmelsen av feminismen og "kvinnens frigjørelse", og oppfordret flere nordmenn til å danne familier og få barn, men akk og ve, så kulturmarxistene deres snitt i å utslette vårt folkeslag en gang for alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og alle var også menn mellom 18 og 39 år, stemmer ikke det? La oss umiddelbart kastrere alle menn mellom 18 og 39 år!

La meg også gjette på at alle sammen hadde en penis! La oss kutte av penis på alle menn!

For det første er det ingen som har sagt at alle innvandrermenn burde kastreres. Man har foreslått at vi stanser videre innvandring av dem, og (i noen tilfeller) en hjemsendelse av så mange det lar seg gjøre. Å bo i Norge er ingen universell menneskerett. Uskyldige menns rett på å få beholde ballene sine, derimot, ér det.

 

For det andre må man sette løsningenes ettervirkninger opp imot hverandre. Her stiller den ene langt sterkere enn det andre;

Hjemsendelse av fremmedinnvandrere - så godt som ingen overfallsvoldtekter, nedgang i voldelig kriminalitet, lettet trykk på velferdsstaten, kortvarig mangel på arbeidskraft innenfor enkelte yrker.

 

Kastrering av alle fruktbare menn - så godt som ingen voldtekter, en garanti på vår utslettelse som befolkning innen den nære framtid.

 

Ser du hvor dumt det blir?

Endret av 793
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...