Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

Men takk for at du beviser poenget mitt med at enkelte nordmenn er rett og slett avhengig av alkohol, men jeg får kanskje lage en egen tråd for det da, selv om jeg innrømte at total forbudt er overreaksjon og vil ikke fungere, og kan faktisk føre til flere dødsfall enn tidligere.

Du er en liberalist, men vil alikevel innskrenke folk sine rettigheter til å drikke alkohol?

Les nærmere, jeg sa det er en ekstrem løsning, og vil ikke fungere.

Den vil tvert imot gjør det verre. (hjemmebrent, smugling etc).

Du skrev at total forbud er å overreagere, du fikk det til å høres ut som du vil ha strengere kontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes, that was my entire point.

Hele denne diskusjonen er rasistisk pga en helt utrolig enkel detalj: Det er ikke lov å straffe uskyldige mennesker for det skyldige mennesker gjør.

So what om 30-40 eller tilogmed 300-400 innvandrere er voldsmenn - straff dem! Kast dem gjerne ut av landet dersom de ikke allerede har fått permanent oppholdstillatelse.

Men de andre 99.9% av innvandrere oppfører seg helt fint, og SKAL IKKE STRAFFES.

Må bare beklage at jeg tilfeldigvis gikk on topic her. Tilbake til diskusjonen.

Lenke til kommentar

Hadde det vært så enkelt, tofagerl.

Når vi kan bevise at en gruppering i samfunnet utfører en straffbar handling flere ganger oftere enn hva den normale grupperingen gjør, må noe gjøres. Det er mange veier til Rom, og vi har alle våre løsninger.

Å bastant ignorere at innvandrere har høyere grad av overgrepsvoldtekter enn etnisk norske, blir feil. Man skal påpeke slike forskjeller, for da kan man gå inn på grupperingen og se hva det er som går galt. Hvorfor begår de overgrep? Hvorfor er det større sjans for at de gjør det, enn at en nordmann gjør det? Hvorfor skjer ikke dette oftere i andre byer som bergen, Stavanger, Trondheim og Tromsø? Hvorfor er det bare Oslo som har et så høyt antall overfallsvoldtekter?

Det er greit å ikke være rasistisk, men man skal ikke være så politisk korrekt at man ikke kan snakke om temaet heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg personlig må du gjerne si akkurat hva du vil og mener, Cubus. (Men merk: Ikke ifølge forumets regler.) Men da må du heller ikke bli snurt om folk tar deg på ordet og oppfatter deg som rasist.

Tror du virkelig at jeg bryr meg? Jeg VET hvem jeg er og hva jeg står for!

Nei, jeg tror ikke du bryr deg. Og det er nokså beskrivende for nettdebatten. Folk bryr seg ikke om hva de blir opppfattet som, så lenge de blir forstått av meningsfeller kan de godt bli hatet av meningsmotstandere. Det er fordi formålet med nettdebatten generelt ikke er å bryte ny mark, men å sementere gamle grenser. Man taler til menigheten, vel vitende om at ingen andre lar seg omvende allikevel. Det kommer aldri noen nye ideologier eller forståelse ut av internett, bare de samme gamle på autorepeat.

Geir :)

Lenke til kommentar

For med samme logikk burde man "kutte ut" en hel rekke andre "risikogrupper". Vi har generasjoner av statistiske (og kvalitative) undersøkelser som viser at personer med lav sosioøkonomisk status er overrepresentert i krimialitetssatistikk og trygdestatistikk. De er også utsatt for mer helseproblemer (som koster Norge AS penger) og tar mindre utdannelse.

Etter logikken "denne gruppen fører statistisk sett til mer trøbbel og bør derfor holdes utenfor landet" kunne man samtidig kastet ut en hel mengde mennesker som faller under fattigdomsgrenser i Norge.

Når mitt scenario om å f.eks. kaste ut hvite menn, eller fattige norske, høres absurd ut - men å kaste ut ikke-vestlige høres greit ut, så handler dette om noe annet enn å bare "bevare det unike norske".

Jeg skjønner at balansen mellom nasjonalisme, rasebevissthet og rasisme er vanskelig å gjøre, men det er da vitterlig ikke mitt problem når de samme argumentasjonsrekke tas i bruk.

Ja. Men du irriterte meg blå ved å tilsynelatende ikke klare å skille mellom totale og relative tall. Du hadde ikke hatt noe argument i ditt første innlegg dersom du ikke spilte dum.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

Jeg er ikke overrasket over at du ikke forsto poenget.

Jeg er, til din informasjon, ateist liberalist og nyter veldig godt bacon pølsa mi.

Men takk for at du beviser poenget mitt med at enkelte nordmenn er rett og slett avhengig av alkohol, men jeg får kanskje lage en egen tråd for det da, selv om jeg innrømte at total forbudt er overreaksjon og vil ikke fungere, og kan faktisk føre til flere dødsfall enn tidligere.

Men takk for at du tok deg til tid til å dømme meg, uten at du kjenner meg.

En person som misliker alkohol, og er IKKE musim? Nei bevares, et slikt menneske kan ikke eksistere?! :cool:

Vi skal forby alkohol for å redusere antall voldtekter?

Hva med å redusere antallet potensielle overgripere?

Når man VET at enkelte minorieter står for majoriteten av

voldtektene - ville det ikke vært mer riktig å redusere denne

gruppen? Du får det til å høres ut som om kvinner som drikker

kan klandre seg selv hvis de blir voldtatt??!

Forstod ikke poenget? Jeg responderer på det du skriver.

Ærlig talt: tror du virkelig at posten din var avansert?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, å redusere "denne gruppen" er et sterkt overgrep. Hvis 80 % av gruppen var overgrepsmenn ville jeg kanksje vært med på din tankegang, men med de numrene vi snakker om kan vi like gjerne kvitte oss med alle norske menn mellom 18 og 39, siden det er langt flere voldsmenn i den gruppen enn det er i gruppen med innvandrere.

Lenke til kommentar

Nei, å redusere "denne gruppen" er et sterkt overgrep. Hvis 80 % av gruppen var overgrepsmenn ville jeg kanksje vært med på din tankegang, men med de numrene vi snakker om kan vi like gjerne kvitte oss med alle norske menn mellom 18 og 39, siden det er langt flere voldsmenn i den gruppen enn det er i gruppen med innvandrere.

Muslimer er fortsatt en minoritet i dette landet, men de utgjør en skremmende stor andel av overfalls-voldtekter.

Dette vil eskalere med mer innvandring. Etter min mening skal voldtektsforbrytere strippes for norsk statsborgerskap, utvises med en gang og settes rett på flyet hjem.

rohde_856631n.jpg

For to år siden sa Rohde at ikke-vestlige innvandrere sto bak alle overfallsvoldtektene som var anmeldt de tre siste årene.

Overfallsvoldtekter sprer frykt i hovedstaden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og alle var også menn mellom 18 og 39 år, stemmer ikke det? La oss umiddelbart kastrere alle menn mellom 18 og 39 år!

La meg også gjette på at alle sammen hadde en penis! La oss kutte av penis på alle menn!

Nå trenger man ikke å prøve og tenke seg utfallet av dette multikulturelle eksperimentet,

vi kan bare se på hva som har skjedd med Sverige for å få et godt overblikk over hva vi

bør gjøre. Sverige er på Europa-toppen i voldtekter som en direkte følge av masse-innvandring.

Hva slags ønsker har du for skandinaviske kvinner? Skal de virkelig ikke kunne gå rundt

på egenhånd pga at vi har invitert inn en gruppe som mener at de kan voldta våre kvinner fordi

de ikke bærer hijab?

Kastrering? Jeg snakker om å stoppe innvandringen da det multikulturelle eksperimentet har feilet

på mange områder. Kan du nevne ET sted hvor det finnes et velfungerende multi-kulturelt samfunn?

Tolerance and apathy are the last virtues of a dying society. Aristotles
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ikke svart på spørsmålet mitt: Hva skiller ditt forslag om å stoppe innvandring, fra mitt forslag om å kutte av peniser?

Begge to vil jo løse problemet ved å straffe en større del av befolkningen. Den eneste forskjellen er at det ene forslaget er rasistisk, og det andre er statistisk.

Lenke til kommentar

Du har ikke svart på spørsmålet mitt: Hva skiller ditt forslag om å stoppe innvandring, fra mitt forslag om å kutte av peniser?

Begge to vil jo løse problemet ved å straffe en større del av befolkningen. Den eneste forskjellen er at det ene forslaget er rasistisk, og det andre er statistisk.

Forventet du at jeg skulle ta posten din om kastrering seriøst?

Hva!!? Mener du at begrensing av innvandring er rasistisk?

Fordet om folk er født i den tredje verden og ønsker å bo i Norge

er det INGEN MENNESKERETT å få komme hit! Det er helt urealistisk

å tro at vi kan ta inn alle som ønsker å komme hit.

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommunist check

Ateist check

Multikulturist check

Å du Tom, du hadde gjort Lev Davidovich Brohstein stolt.

Jeg var maoist, ikke trotskist. Han var overløper etter datidens ideologi...

Geir :)

Nå skal det vel ikke stikkes under en stol at Geir i dag har mer til felles med liberalismen enn kommunismen..

;)

Lenke til kommentar

Ifølge denne forskning organisasjon (American Sociological Review) gjør selskap som har mere antall kvinner og forskjellige etniske bakgrunn bedre enn de selskap som er mindre multikulturelle. Dette spiller en større rolle enn selskapets størrelse, alderen og antall arbeidere.

Det bør overraske ingen at det er en fordel å ha arbeidere av forskjellige etniske bakgrunn og kjønn hvis du ønsker å selge produkter til folk fra forskjelige etniske bakgrunn og kjønn. I et mer globalisert samfunn blir det enda viktigere. Tror du etniske nordmenn er like dyktige å selge produkter til brasilianske eller kinesere som nordmenn med brasilianske eller kinesiske bakgrunn? I think not!

Research Links Diversity with Increased Sales Revenue and Profits, More Customers

For every percentage increase in the rate of racial or gender diversity up to the rate represented in the relevant population, there was an increase in sales revenues of approximately 9 and 3 percent, respectively. Herring found racial diversity to be a better determinant of sales revenue and customer numbers than company size, the company's age and the number of employees at any given work location

http://www.asanet.org/press/diversity_pays.cfm

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hva slags ønsker har du for skandinaviske kvinner?

Som skandinavisk kvinne kan jeg med hånden på hjertet si at det siste jeg vil er å bli dyttet foran en gjeng rasister som påskudd for å spre fordommer.

At det er tragisk med overfallsvoldtekter er det ingen som benekter. Det er årsaken og løsningen vi er uenig om.

Lenke til kommentar

Årsaken til voldtektene er dumskaller av noen liberalister som tror at alle menneskene er sammensatt av eksakt det samme og at ingen raser står høyere enn andre hvilket selvsagt er fullstendig feil.

Greit å få bekrefte at du iallefall da ikke bryr deg om hva majoriteten av hva skandinaviske kvinner ønsker da.

EDIT: Gjelder jo forsåvidt menn også, men er "skandinvaiske kvinner" som blir framsatt som offeret i saken.

Hvis du ikke mener da at vi er for dum til å vite hva som er godt for oss fordi vi ikke tror på rasehierarki.

Endret av Kitaii
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...