Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

I 2050 ville det med dagens innvandring vært 2.4 millioner ikke-vestlige innvandrere. Så mange blir det nok ikke...

Det er nok lite sjangs for at det blir lavere innvandring i fremtiden uten forandring i innvandringspolitikken. Fordi de innvandrene som kommer til Norge skal ha familiegjenforening og er det flere som bor i Norge så er det flere utenandske koner å hente.

 

Men tallene dine er feil, forsetter dagens innvandring vil det bli ca en million ikke-vestlie innvandre. Men antallet med ikke-vestlig bakgrunn vil være høyere fordi de får barn. Og forsetter dagens politikk er jeg svært sikker på at innvandringen vil øke. De siste 15 årene har familieinnvandringen tredoblet seg.

 

Ja, beklager, jeg mente selvsagt innvandrere og barn/barnebarn av innvandrere. Det som er litt trist er at de ikke blir nevneverdig mer "norske" enn sine foreldre grunnet segregering. Vi har allerede deler av Oslo der man knapt ser en nordmann. Jeg mener jeg leste en artikkel om det (at de er mer opptatt av sin kultur enn sine foreldre), men jeg finner den ikke. De er vel opptatt av "røttene" sine, og det kan jeg jo forstå...

 

Jeg skjønner ikke hvordan så mange kan fremstille dette som utelukkende positivt for Norge... med en gang man nevner en mulig negativ konsekvens, blir man stemplet som rasist...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt alle innvandrere som ikke er muslimer, idioter (lav iq), eller har den genfeilen jeg nevnte over, kan være bra. Hvis alle innvandrere som kom hit gikk gjennom en knallhard vitenskapelig test, akkurat som man sjekker gemytt hos dyr, ville nordmenn vært trygge fra barbarer.

 

Dette ville utvilsomt vært bedre enn dagens situasjon, ja, men kun om denen innvandringen foregikk på veldig liten skala. Masseinnvandring av mennesker som ikke er hvite kaukasoider vil være en forbrytelse mot Europas etniske befolkningsgrupper uansett om disse individene er like siviliserte som oss selv. Grunnen til dette er enkel:

Den europeiske ("hvite") rasen er et naturlig resultat av titusenvis av år med adskilthet fra de andre hovedgrenene av menneskeheten - en følge av våre forfedres harde kamp for overlevelsen i et kaldt klima, samt naturlig utvalg.

Vi har utviklet vår egne unike skjønnhet, både hva gjelder ansiktsstruktur og farger - vi er nemlig de eneste som har naturlig blondt, rødt og brunt hår, i tillegg til øyenfarger som blå, grønne og grå.

Gjennom vår eldgamle historie i Europa og nærliggende trakter, har vi også en rik historie og vår egne unike kulturarv. Og naturligvis noe de fleste politisk korrekte vil være uenige i, men som jeg likevel tør påstå er ganske relevant: vårt adferdsmønster.

 

Vi europeere har all rett til å bevare disse tingene, og denne retten er noe som gjelder alle folkeslag og kulturer.

På dette grunnlag vil enhver form for fremmedetnisk innvandring være intet mindre enn et kolossalt overgrep mot de europeiske folkegrupper, og noe som truer vår videre utvikling som eget folk og egen kultur.

I sannhet, så er dette en trussel mot alt menneskelig og kulturelt mangfold på jorda. En artifisiell utvikling som er backet opp av globalistiske krefter som eier like lite respekt for våre gamle røtter, våre kulturer og vår rett til selvbestemmelse som de har for regnskogene som hogges ned i sør-Amerika.

 

Multikulturalisme er bra, så derfor må alt dette være tatt med i betraktning når vi jobber for å opprettholde en verden av ulike folk, nasjoner og kulturer.

 

Når den siste rene europeeren har dødd, vil man komme til å beskue gammel europeisk kunst med stor undring. Tenk at det en gang i tiden fantes slike vakre mennesker som dette, hvorfor døde de ut?

 

The%20Birth%20of%20Venus.jpg

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Generelt alle innvandrere som ikke er muslimer, idioter (lav iq), eller har den genfeilen jeg nevnte over, kan være bra. Hvis alle innvandrere som kom hit gikk gjennom en knallhard vitenskapelig test, akkurat som man sjekker gemytt hos dyr, ville nordmenn vært trygge fra barbarer.

 

Dette ville utvilsomt vært bedre enn dagens situasjon, ja, men kun om denen innvandringen foregikk på veldig liten skala. Masseinnvandring av mennesker som ikke er hvite kaukasoider vil være en forbrytelse mot Europas etniske befolkningsgrupper uansett om disse individene er like siviliserte som oss selv. Grunnen til dette er enkel:

Den europeiske ("hvite") rasen er et naturlig resultat av titusenvis av år med adskilthet fra de andre hovedgrenene av menneskeheten - en følge av våre forfedres harde kamp for overlevelsen i et kaldt klima, samt naturlig utvalg.

Vi har utviklet vår egne unike skjønnhet, både hva gjelder ansiktsstruktur og farger - vi er nemlig de eneste som har naturlig blondt, rødt og brunt hår, i tillegg til øyenfarger som blå, grønne og grå.

Gjennom vår eldgamle historie i Europa og nærliggende trakter, har vi også en rik historie og vår egne unike kulturarv. Og naturligvis noe de fleste politisk korrekte vil være uenige i, men som jeg likevel tør påstå er ganske relevant: vårt adferdsmønster.

 

Vi europeere har all rett til å bevare disse tingene, og denne retten er noe som gjelder alle folkeslag og kulturer.

På dette grunnlag vil enhver form for fremmedetnisk innvandring være intet mindre enn et kolossalt overgrep mot de europeiske folkegrupper, og noe som truer vår videre utvikling som eget folk og egen kultur.

I sannhet, så er dette en trussel mot alt menneskelig og kulturelt mangfold på jorda. En artifisiell utvikling som er backet opp av globalistiske krefter som eier like lite respekt for våre gamle røtter, våre kulturer og vår rett til selvbestemmelse som de har for regnskogene som hogges ned i sør-Amerika.

 

Multikulturalisme er bra, så derfor må alt dette være tatt med i betraktning når vi jobber for å opprettholde en verden av ulike folk, nasjoner og kulturer.

 

Når den siste rene europeeren har dødd, vil man komme til å beskue gammel europeisk kunst med stor undring. Tenk at det en gang i tiden fantes slike vakre mennesker som dette, hvorfor døde de ut?

 

The%20Birth%20of%20Venus.jpg

 

Jeg er fullstendig enig i alt du sier. Det beste hadde vært et Europa kun for etniske europeere og et Skandinavia for viking etterkommere. Jeg bare prøver å få frem fornuften hos folk flest. Sannheten er at hvis vi kun hadde hatt superintelligente innvnandrere, så ville disse innvandrerne respektert det norske folk og ikke forsøkt å forandre kulturen.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10083739

 

 

(VG Nett) Hele fire kvinner ble overfalt og voldtatt i Oslo i helgen. Alle voldtektene skjedde i løpet av bare fem timer.

 

 

**Gjerningsmannen beskrives som en mulig asiat, 20-40 år, mørkt hår, mulig hette og mørke klær.

 

 

**Gjerningsmannen beskrives som: 25-30 år, mørkt hår, mulig lue eller hette. Snakket gebrokkent engelsk og norsk.

 

Se hva som skjer når man slipper inn beist i landet vårt. Norge for nordmenn! (etniske norske).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er litt uenig i det nico69 sier om Europa kun for europeere. Overhodet ikke meg i mot at vi har medlemmer av andre folkeslag her også. Bare det at det må foregå på et ordentlig og positivt vis.

 

Første skritt er definitivt å sperre Europas grenser og sende ut alle fremmedetniske bråkmakere. Dette er det minste vi kan gjøre for å sikre Europas fremtid.

Jeg er enig i at det å sende ut hvert eneste individ av ikke-europeisk avstamning er et veldig drastisk skritt å ta, og de fleste vil synes dette er ekstremt hjerteløst.

Hva vi først og fremst gjøre, er å stoppe den enorme fremmedetniske befolkningsveksten vi nå ser i Europa, som over noen få år har forandret mange av våre storbyer totalt, og som på sikt vil føre til at hvite blir en minoritet i våre gamle land.

Dette er det ingen vei utenom.

Uansett hva mange liberalister og "multikulturalister" sier, så er dette på sikt en utvikling som til slutt vil drive europeerne ut på krigsstien. Slik det er for øyeblikket kan de fleste bare overse problemene og fortsette å leve i drømmeland, men som jeg sa tidligere: til slutt går det for langt, slik at det renner over hos de fleste, også de som tidligere preket for multikulturalismen.

Den dagen de fleste europeere innser at de er i ferd med å bli en minorite - når det ikke lenger går an å grave ned hodet i bakken som en annen struts - kommer det til å bli full borgerkrig om intet gjøres fra myndighetenes side.

:hmm:

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ny overfallsvoldtekt i Oslo

En 47 år gammel mann av afrikansk opprinnelse er pågrepet og siktet for voldtekten.

 

--

 

Nå skal ikke vi gå litt for langt her. Innvandringsproblemet kan løses ved hjelp av separasjon og intergrasjon. Separer alle innvandrere fra hverandre (nær familie OK), og putt de på en plass hvor de er helt alene. Da har de ikke noe annet valg enn å bli intergrert. De lærer seg språket, kulturen og levemåten. Barna vokser opp og blir en del av samfunnet. Fri fra deres gamle kultur. To generasjoner senere, så har du et helt normalt individ, tilhørende kulturen man bor i.

 

Evt. kan vi gjøre som i Grorudalen; sleng alle innvandrere inn i samme område, slik etniske norske blir mobbet, banket og voldtatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny overfallsvoldtekt i Oslo

En 47 år gammel mann av afrikansk opprinnelse er pågrepet og siktet for voldtekten.

 

--

 

Nå skal ikke vi gå litt for langt her. Innvandringsproblemet kan løses ved hjelp av separasjon og intergrasjon. Separer alle innvandrere fra hverandre (nær familie OK), og putt de på en plass hvor de er helt alene. Da har de ikke noe annet valg enn å bli intergrert. De lærer seg språket, kulturen og levemåten. Barna vokser opp og blir en del av samfunnet. Fri fra deres gamle kultur. To generasjoner senere, så har du et helt normalt individ, tilhørende kulturen man bor i.

 

Evt. kan vi gjøre som i Grorudalen; sleng alle innvandrere inn i samme område, slik etniske norske blir mobbet, banket og voldtatt.

Du kan ikke tvinge innvandrerene til å bo et annet sted, og du kan heller ikke forvente at skattebetalerene skal sponse leiligheter for alle på østkanten. I tilegg er det forsatt mulig at de ikke ønsker å flytte og det kommer nye innvandre hele tiden som vil fylle opp boligene til de som får gratis boliger. Dagens politikk vil føre til ghettoer på østkanten, og dere har bare sett toppen av isberget. Oslo har ennå ikke opplevet opprør, det er forsatt en del jobber tilgjengelig for dem og voldteksraten er forsatt ganske lav.

 

Dette er vanvittig mange voldteker iforholdtil normalen og tyder på at det som har allerede skjedd i Sverige er på vei til å skje i Oslo. I tilegg reagerer jeg på at de ikke beskriver utsende til de voldtektsmennene. Sikkert fordi de ikke vil vise at alle sammen er muslimske/afrikanske menn. Hvordan skal vi finne dem om vi ikke vet hvordan de ser ut? Det er titusner av nordmenn som passer under denne beskrivelsen

**Gjerningsmannen beskrives som: Mørkt kort hår, mulig lue, militærgrønn jakke, mørke bukser. Gjerningsmannen løp i retning av Storgata.

Lenke til kommentar

Du kan ikke tvinge innvandrerene til å bo et annet sted,

Hvorfor ikke? Når de kommer til Norge og spør om å få bo her, hvorfor plasseres de alle sammen i en klump i Oslo? Spre dem over hele landet, så får vi skikkelige intergrering.

Fordi vi ikke lever i et kommunistisk land?

 

Og de plasseres ikke i Oslo, de flytter frivilig til Oslo etter at de kan dra fra asylmottaket. Alle de kjenner bor i Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt uenig i det nico69 sier om Europa kun for europeere. Overhodet ikke meg i mot at vi har medlemmer av andre folkeslag her også. Bare det at det må foregå på et ordentlig og positivt vis.

 

Hvorfor kan vi ikke har Europe kun for Europeere? Jeg garanterer at all voldsstatistikk ville gått ned. Ihvertfall i germanske land.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva mener dere er forskjellen på en innvandrer og en etnisk norsk som gjør at dere sier at innvandrere uønskede?

 

Jeg har ikke noe imot innvandrere så lenge de er av germansk avstammning. Ellers har naturen formet andre folkeslag slik at de ikke ser ut og oppfører seg som oss. I Norge som etnisk monogent samfunn etter krigen var volden mye lavere. Eller du er kanskje for et voldsbefengt samfunn?

 

Jeg kan forsåvidt godta et fåtall sør europeere og slavere, så lenge dette er intelligente menensker og ikke mafia folk.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva mener dere er forskjellen på en innvandrer og en etnisk norsk som gjør at dere sier at innvandrere uønskede?

 

Jeg har ikke noe imot innvandrere så lenge de er av germansk avstammning. Ellers har naturen formet andre folkeslag slik at de ikke ser ut og oppfører seg som oss. I Norge som etnisk monogent samfunn etter krigen var volden mye lavere. Eller du er kanskje for et voldsbefengt samfunn?

 

Jeg kan forsåvidt godta et fåtall sør europeere og slavere, så lenge dette er intelligente menensker og ikke mafia folk.

 

Jeg skulle likt å sett en respektabel vitenskapsmann som kjøper det du sier om evolusjonen der.. :roll:

Grunnen til at innvandrere i stor grad stikker seg ut i vårt samfunn er kanskje at de kommer fra steder med mye konflikt. Og hvem har ofte vært med på å skape denne konflikten? USA, England, Frankrike, Russland, Spania.. Jeg tror at mennesker generelt sett vil unngå kriminalitet og konflikt, men i desperate situasjoner blir man presset til det. Vi nordmenn har ikke kollektivt vært i så desperate situasjoner på lenge.. I 1940 kanskje, men ellers lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldtektsmann: - I need sex

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10083857

 

(VG Nett) Voldtektsmannen (30) dro offeret i håret og la henne i bakken. «I need sex», sa han før han dro av henne klærne og voldtok.

 

Når hørte dere sist om en nordmann som overfalt en afrikansk jente? Hmm. aldri?

 

- Alle har innvandrerbakgrunn

 

Etter at institutt for klinisk sexologi og terapi behandlet flere norske serievoldtektsmenn for noen år siden, opplever den kjente psykologen at så godt som alle overfallsvoldtektsmenn som blir pågrepet i Norge, har innvandrerbakgrunn.

 

- Mange av dem er traumatiserte. Noen er voldelig oppdratt med streng seksualmoral, og det er ikke uvanlig at de selv har opplevd voldtekt.

 

Så synd at denne statsansatte psykologen ikke erkjenner genetiske forskjeller på etniske norske og mennesker fra varmere strøk. I disse strøkene bare tar man ting når man har lyst på det. Så klart forsetter de trenden når de kommer til Norge, og blir nok overveldet over hvor mye penere norske jenter er enn afrikanske jenter.

 

Forresten så kjenner jeg etnisk norske som har tidenes strengeste seksualmoral. De skulle aldri ha sex før ekteskapet. Det klarte de, de er godt gift nå, og har aldri voldtatt noen. Latterlig å si at grunnen til at de voldtar er seksuell moral i oppveksten, det er vel heller omvendt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...