Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

De er utrolig feige en mot en ja. Enhver nordmann ville knust en muslim en mot en, men de angriper alltid i flokk, ikke ulikt sjimpanser!

Var ikke deg nei.

 

Geir :)

 

Du kan bli med meg en gang til islamland i oslo så skal jeg vise deg hva jeg mener :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er litt trist med dette er jo at nico69 og Cubus har opplevd urettferdighet fra de gikk på skolen, og sikkert et par hendelser som voksne (jeg antar dere er det).

Men ikke la dette påvirke deres argument, det er litt latterlig å skjære alle over en kam basert på det.

 

Angående hvem som er tøff og etc, dette har med enkelt individ og deres miljø.

En vanlig nordmann, eller nord europeere, vil jeg si ut av erfaring er ikke "tøff".

Ikke fordi h*n er nordmann, men fordi vi lever i en relativt trygg tilværelse, vi har alltid vann, strøm, penger, hjelp etc.

 

Jeg har selv opplevd slik urettferdighet hvor flere på en gang truer meg, men heldigvis har det aldri ført til slosskamp, både fra "muslimer" grupper og "vanlig nordmenn".

 

La oss sammenligne litt, jeg vil tørre å påstå at en vanlig mann i Libanon er relativt tøffere enn en vanlig mann i Norge, hvorfor spør dere? Vel, Libanon har vært i det siste 50-60 år vært ganske ustabil. Ingen betaler skatt, fordi myndighetene ikke kan alltid forsikre strøm/vann/politi/hjelp, landet er så og si alltid i politisk krangel/krise og er ofte, hvis ikke alltid, i konflikt med Israel. Man kan da si, han er NØDT til å være tøffere, han har ikke luksus problem som oss, "skal jeg kjøpe ny tv i dag, eller neste uke?, skal jeg gå på kino i dag?" etc, bare for å ta det litt sånn banalt.

 

Min far hadde en ganske morsom samtale med sin gamle kamerat der nede i Libanon, han spurte:

"Hvordan går det der nede? Jeg håper da ikke noe fælt har skjedd nylig?"

Han svarer: "Neida! Bare en knivstikking i hjørne, og et par skuddveksling nede i gata".

:dontgetit:

 

Muslimer/kristne/nordmenn er ikke feige/tøffe, enkelt personer er tøffe, deres påstander er latterlige, og jeg syns rett og slett synd på dere, å leve med slikt hat kunne jeg aldri ha gjort. Selv om dette gir mer og mer mening når dere forteller om uheldige, eller rettere sagt horrible situasjoner dere har vært/sett, blant annet voldtekt og mobbet/banket.

Er dette rettferdig? Absolutt ikke? Kan det være at dere var uheldige med folket dere møtte?

ja det tror jeg.

 

Jeg håper dette gir noe mening, hvis ikke forandret NOE av synet deres på saken.

 

Veldig fint og hjerterørende inlegg. Du kan godt fortelle dette til henne:

 

post-231722-0-57200900-1307489894_thumb.gif

 

Ikke si; jammen det gjelder ikke alle muslimer. Nei, men hadde ikke Sverige i dette tilfellet akseptert ikke vestlig innvandring, ville denne jenta ikke vært ødelagt for livet.

 

Amir, det høres ikke ut som om du kommer fra Toten. Er du fra Libanon? Selvfølgelig liker ikke du at vi ikke liker voldteksmenn, forbrytere, skattesvindlere, uhøflige, ondsinnede og agressive innvandrere fordi du føler deg truffet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De er utrolig feige en mot en ja. Enhver nordmann ville knust en muslim en mot en, men de angriper alltid i flokk, ikke ulikt sjimpanser!

Var ikke deg nei.

 

Geir :)

 

Du kan bli med meg en gang til islamland i oslo så skal jeg vise deg hva jeg mener :)

 

Jeg blir med jeg også - han må minst ha TO livvakter...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er litt trist med dette er jo at nico69 og Cubus har opplevd urettferdighet fra de gikk på skolen, og sikkert et par hendelser som voksne (jeg antar dere er det).

Men ikke la dette påvirke deres argument, det er litt latterlig å skjære alle over en kam basert på det.

 

Angående hvem som er tøff og etc, dette har med enkelt individ og deres miljø.

En vanlig nordmann, eller nord europeere, vil jeg si ut av erfaring er ikke "tøff".

Ikke fordi h*n er nordmann, men fordi vi lever i en relativt trygg tilværelse, vi har alltid vann, strøm, penger, hjelp etc.

 

Jeg har selv opplevd slik urettferdighet hvor flere på en gang truer meg, men heldigvis har det aldri ført til slosskamp, både fra "muslimer" grupper og "vanlig nordmenn".

 

La oss sammenligne litt, jeg vil tørre å påstå at en vanlig mann i Libanon er relativt tøffere enn en vanlig mann i Norge, hvorfor spør dere? Vel, Libanon har vært i det siste 50-60 år vært ganske ustabil. Ingen betaler skatt, fordi myndighetene ikke kan alltid forsikre strøm/vann/politi/hjelp, landet er så og si alltid i politisk krangel/krise og er ofte, hvis ikke alltid, i konflikt med Israel. Man kan da si, han er NØDT til å være tøffere, han har ikke luksus problem som oss, "skal jeg kjøpe ny tv i dag, eller neste uke?, skal jeg gå på kino i dag?" etc, bare for å ta det litt sånn banalt.

 

Min far hadde en ganske morsom samtale med sin gamle kamerat der nede i Libanon, han spurte:

"Hvordan går det der nede? Jeg håper da ikke noe fælt har skjedd nylig?"

Han svarer: "Neida! Bare en knivstikking i hjørne, og et par skuddveksling nede i gata".

:dontgetit:

 

Muslimer/kristne/nordmenn er ikke feige/tøffe, enkelt personer er tøffe, deres påstander er latterlige, og jeg syns rett og slett synd på dere, å leve med slikt hat kunne jeg aldri ha gjort. Selv om dette gir mer og mer mening når dere forteller om uheldige, eller rettere sagt horrible situasjoner dere har vært/sett, blant annet voldtekt og mobbet/banket.

Er dette rettferdig? Absolutt ikke? Kan det være at dere var uheldige med folket dere møtte?

ja det tror jeg.

 

Jeg håper dette gir noe mening, hvis ikke forandret NOE av synet deres på saken.

 

Veldig fint og hjerterørende inlegg. Du kan godt fortelle dette til henne:

 

post-231722-0-57200900-1307489894_thumb.gif

 

Ikke si; jammen det gjelder ikke alle muslimer. Nei, men hadde ikke Sverige i dette tilfellet akseptert ikke vestlig innvandring, ville denne jenta ikke vært ødelagt for livet.

 

Amir, det høres ikke ut som om du kommer fra Toten. Er du fra Libanon? Selvfølgelig liker ikke du at vi ikke liker voldteksmenn, forbrytere, skattesvindlere, uhøflige, ondsinnede og agressive innvandrere fordi du føler deg truffet?

Haha, føle meg truffet? Jeg er sterk, men jeg kunne aldri skadet en person :o

Er født her i Norge, Haugesund for å være eksakt. Men flyttet til Kristiansand når jeg var liten.

 

Du er klar over mange av denne innvandringen er av folk som flykter fra noe?

At dårlig immigrasjons politikk har ført til at mange syke mennesker har gjort, eller fått barn som har gjort fæle ting her til lands, ja det er forferdelig, ikke noe annet å si.

 

Jeg absolutt hater voldtektsmenn, skattesvindlere og ondsinnede mennesker, men jeg er ikke så blind at jeg retter dette hatet mot en gruppe, ja la oss si "muslimer".

 

Jeg har sett slik oppførsel hos mange forskjellige type mennesker. Du tar statistikk og retter det mot mange individer, det er rett og slett latterlig og trangsynt.

 

Jeg har et forslag som kan redusere trafikk dødsfall og en del av voldtekten som foregår i Norge. Forby alkohol, la oss se effekten, dessverre vil dette aldri skje, altfor mange mennesker i dette landet drikker seg ihjel og utfører all slags faenskap.

 

Nei, du vil le av denne ideen og sikkert forstålig også, det er jo et ekstrem tiltak, akkurat som deres tiltak er ekstreme, det er rett og slett elendig kontroll med dagens immigrasjons politikk.

 

Jeg for skrive litt mer i morra, begynner å bli litt seint for meg nå.

Lenke til kommentar

Det som er litt trist med dette er jo at nico69 og Cubus har opplevd urettferdighet fra de gikk på skolen, og sikkert et par hendelser som voksne (jeg antar dere er det).

Men ikke la dette påvirke deres argument, det er litt latterlig å skjære alle over en kam basert på det.

 

Angående hvem som er tøff og etc, dette har med enkelt individ og deres miljø.

En vanlig nordmann, eller nord europeere, vil jeg si ut av erfaring er ikke "tøff".

Ikke fordi h*n er nordmann, men fordi vi lever i en relativt trygg tilværelse, vi har alltid vann, strøm, penger, hjelp etc.

 

Jeg har selv opplevd slik urettferdighet hvor flere på en gang truer meg, men heldigvis har det aldri ført til slosskamp, både fra "muslimer" grupper og "vanlig nordmenn".

 

La oss sammenligne litt, jeg vil tørre å påstå at en vanlig mann i Libanon er relativt tøffere enn en vanlig mann i Norge, hvorfor spør dere? Vel, Libanon har vært i det siste 50-60 år vært ganske ustabil. Ingen betaler skatt, fordi myndighetene ikke kan alltid forsikre strøm/vann/politi/hjelp, landet er så og si alltid i politisk krangel/krise og er ofte, hvis ikke alltid, i konflikt med Israel. Man kan da si, han er NØDT til å være tøffere, han har ikke luksus problem som oss, "skal jeg kjøpe ny tv i dag, eller neste uke?, skal jeg gå på kino i dag?" etc, bare for å ta det litt sånn banalt.

 

Min far hadde en ganske morsom samtale med sin gamle kamerat der nede i Libanon, han spurte:

"Hvordan går det der nede? Jeg håper da ikke noe fælt har skjedd nylig?"

Han svarer: "Neida! Bare en knivstikking i hjørne, og et par skuddveksling nede i gata".

:dontgetit:

 

Muslimer/kristne/nordmenn er ikke feige/tøffe, enkelt personer er tøffe, deres påstander er latterlige, og jeg syns rett og slett synd på dere, å leve med slikt hat kunne jeg aldri ha gjort. Selv om dette gir mer og mer mening når dere forteller om uheldige, eller rettere sagt horrible situasjoner dere har vært/sett, blant annet voldtekt og mobbet/banket.

Er dette rettferdig? Absolutt ikke? Kan det være at dere var uheldige med folket dere møtte?

ja det tror jeg.

 

Jeg håper dette gir noe mening, hvis ikke forandret NOE av synet deres på saken.

 

Veldig fint og hjerterørende inlegg. Du kan godt fortelle dette til henne:

 

post-231722-0-57200900-1307489894_thumb.gif

 

Ikke si; jammen det gjelder ikke alle muslimer. Nei, men hadde ikke Sverige i dette tilfellet akseptert ikke vestlig innvandring, ville denne jenta ikke vært ødelagt for livet.

 

Amir, det høres ikke ut som om du kommer fra Toten. Er du fra Libanon? Selvfølgelig liker ikke du at vi ikke liker voldteksmenn, forbrytere, skattesvindlere, uhøflige, ondsinnede og agressive innvandrere fordi du føler deg truffet?

Haha, føle meg truffet? Jeg er sterk, men jeg kunne aldri skadet en person :o

Er født her i Norge, Haugesund for å være eksakt. Men flyttet til Kristiansand når jeg var liten.

 

Du er klar over mange av denne innvandringen er av folk som flykter fra noe?

At dårlig immigrasjons politikk har ført til at mange syke mennesker har gjort, eller fått barn som har gjort fæle ting her til lands, ja det er forferdelig, ikke noe annet å si.

 

Jeg absolutt hater voldtektsmenn, skattesvindlere og ondsinnede mennesker, men jeg er ikke så blind at jeg retter dette hatet mot en gruppe, ja la oss si "muslimer".

 

Jeg har sett slik oppførsel hos mange forskjellige type mennesker. Du tar statistikk og retter det mot mange individer, det er rett og slett latterlig og trangsynt.

 

Jeg har et forslag som kan redusere trafikk dødsfall og en del av voldtekten som foregår i Norge. Forby alkohol, la oss se effekten, dessverre vil dette aldri skje, altfor mange mennesker i dette landet drikker seg ihjel og utfører all slags faenskap.

 

Nei, du vil le av denne ideen og sikkert forstålig også, det er jo et ekstrem tiltak, akkurat som deres tiltak er ekstreme, det er rett og slett elendig kontroll med dagens immigrasjons politikk.

 

Jeg for skrive litt mer i morra, begynner å bli litt seint for meg nå.

 

Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Veldig fint og hjerterørende inlegg. Du kan godt fortelle dette til henne:

 

post-231722-0-57200900-1307489894_thumb.gif

 

Ikke si; jammen det gjelder ikke alle muslimer. Nei, men hadde ikke Sverige i dette tilfellet akseptert ikke vestlig innvandring, ville denne jenta ikke vært ødelagt for livet.

 

Amir, det høres ikke ut som om du kommer fra Toten. Er du fra Libanon? Selvfølgelig liker ikke du at vi ikke liker voldteksmenn, forbrytere, skattesvindlere, uhøflige, ondsinnede og agressive innvandrere fordi du føler deg truffet?

 

Jeg merker jeg begynner å bli litt berørt på denne damens vegne. Nå kjenner jeg ikke saken eller damen personlig, men om det hadde vært meg hadde jeg ikke satt pris på å bli brukt som frontfigur i anti-muslismsk propaganda. Dette er langt fra første gang hun er dratt fram i denne tråden (bare toppet av videoen med den jødiske damen som snakker om multikulturalisme). For dere som tydeligvis kjenner saken godt? Er dette en sak hun ønsker å fronte?

 

Har sett litt rundt på nettet og saken gjenfortelles i stor grad på såkalte "nasjonalistiske" nettsteder.

 

Herskriver en av de to jentene i denne saken en personlig utleggelse om sin opplevelse (fire år etter) og for henne virker saken å handle om sinne mot passive deltagere som ikke sier stopp, ikke om innvandring eller muslimer...

Av alle dere som har postet bildet hennes? Har noen av dere sjekket om hun synest det er greit å bli "postergirl" for ny-nasjonalismen i Skandinavia?

Lenke til kommentar

Ja, du har sikkert LANG erfaring med forskjellige folketyper på østkanten.

 

"Some of my best friends are muslim."

-- Alle rasister

 

Du er den siste på forumet som skal bedømme hvem jeg er - faktum er

at du er kun en brain-fart - du har ikke noe å komme med.

Du sitter bare å prater piss uten å ha NOE som helst å bidra med.

Poenget er å diskutere temaet - er det ikke?

Du tar mannen du - ikke ballen!

Du er sånn og sånn? Vel du er ikke smart nok til den jobben!

Du er hjertelig velkommen til enhver tid men ikke gå løs på

personer - du er rett og slett ikke god nok menneskekjenner til

det...

Lenke til kommentar
Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

Om noen tiår er det muslimsk flertall i Oslo så jeg ville ikke veddet så mye penger på at det aldri vil skje.

 

Hvis jeg ikke får alkohol så kommer jeg til å joine den såkalte "White Flight"!

Frem til det så kommer jeg til å stå ved mine "lines in the sand"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SSB spør ikke bare folk på Vestkanten. Man kan si mye stygt om dem, men de vet hvordan de lager et nogenlunde representativt utvalg. Om vi spør folk jeg kjenner på østkanten vil man kunne få stikk motsatt resultat enn det du regner som sansynlig. Det eneste vi kan si med sikkerhet for Norges del er at det er gjennomført en undersøkelse, og at den undersøkelsen viser at kontakt med mennesker gjør at man liker dem bedre enn om man ikke har kontakt med dem. Det er strengt tatt en ganske åpenbar konklusjon, men det er jo fint å ha det empirisk.

Jeg snakket ikke ekslusivt om vestkanten. Jeg brukte dem som eksempel. Det er til og med mange på østkanten som ikke har kontakt med den gjennomsnittelige muslim og østkanten er ikke så ille at du vil legge merke til det om du bare bor der i en fin bydel. Det er dermed en liten gruppe som kan påvirkes og de vil ikke påvirke statistikk for mild rasisme i Oslo noe særlig.

 

Samtidig spør de, hvor mange venner har du som er innvandre. En som er en rasist har trolig ingen, ikke fordi han ikke har kontakt med dem, men fordi han ikke liker dem. Derimot en multkulturist fra vestkanten eller Nordre Aker kjenner trolig noen akademikerinnvandrere, og vil ha et godt inntrykk av innvandre. Min erfaring er at mild rasisme er mer utbredt på landsbygda, fordi de kjenner absolutt ingen. Men virkelig rasisme, er mer utbredt blandt unge på østkanten med dårlige erfaringer. SSB spør ikke spørsmål som "hater du muslimer". De spør spørsmål om mild rasisme. Dermed får de resultatene de vil ha. "Den eneste grunnen til at folk er innvandrerskeptiske er fordi de ikke møter innvandre."

 

Jeg kan få samme resultater for Oslo. Ta Stovner skole. Jeg er ikke helt sikker på hvor mange som er innvandre, men 40%? Det er 25.5% som stemmer på FRP. Blandt ikke-vestlige innvandre er det ca 3%. Altså blandt etnisk norske på østkanten så stemmer 40% på FRP.

 

For min del er de fleste innvandre jeg har møtt fantastiske mennesker, ingen lever på trygd, de har alle fullført videregående, og faktisk bedre enn de fleste nordmennene jeg har møtt. Men jeg kjenner ikke den gjennomsnittelige innvandrer i Oslo. Jeg kjenner rike akademikerinnvandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten adminnotis, sånn før det går helt over styr:

 

Forumet har et klart forbud mot personangrep/flaming. (Om vi burde ha det kan diskuteres et annet sted.) Brukere på alle sider av debatten bes roe ned på den slags, om de fortsatt vil være medlemmer. Husk: Det er ikke like ærerikt å blir hevet ut for å ikke kunne oppføre seg som for sine meningers skyld. Det første blir man ikke martyr av.

 

Det er ikke forbudt å kalle en spade for en spade, det vil si en kulturmarxist for en kulturmarxist, eller en rasist for en rasist, om man mener det dokumentert av en brukers innlegg. Men for å unngå at det blir et skjellsord rettet mot person bør man knytte det til mening og ikke person. (Og ja, den semantiske grensen er fin.) Det er derimot forbudt å kalle en spade for idiot, selv om man ikke synes den henger på greip. (Pun intended.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

For de som syntes det er grusomt at en ny kultur kommer nedenfra og truer den eksisterende kulturen anbefales det å lese de forrige gangene en kultur har blitt truet i Norge. Det har skjedd flere ganger, og alltid ovenfra, alltid voldelig, og alltid på en helt annen måte en det dere ser ut til å frykte nå.

Hint: Olav den Hellige, Hitler og Karl 13.

Lenke til kommentar

Du kan bli med meg en gang til islamland i oslo så skal jeg vise deg hva jeg mener :)

Jeg tviler ikke på om du kan havne i bråk om du vil. Det er et kjent fenomen. At gjenger angriper i flokk likeså. Slik var det i min ungdom også, før innvandringen ble et gjengproblem.

 

Jeg blir gjerne med dere en tur på gamle trakter jeg. Det spørs om det ikke er en sindig bestefar som må snakke dere ut av knipa, istedet for omvendt, ihvertfall om Cubus er like fintfølende som her på forumet.

 

Anekdotetid, om du ikke er interessert er det bare å slutte å lese:

 

I min ungdom var jeg kronisk nattevandrer, ikke spør hvorfor, det vet jeg ikke. Jeg reket gjerne i sentrum på nattetid og tittet på livet på skyggesiden. Gjerne en tur i horestrøket, som den gangen lå i området mellom Øvre slottsgate, festningen og Bankplassen. Jeg fikk noen blikk fra hallikene i starten, men etterhvert tok de meg for gitt. (Det hjalp kanskje at jeg ikke så ut som noen politispaner.) Og i Slottsparken, der sto langerne. (Jeg hadde kamerater som måtte innom der...)

 

Noen år senere jobbet jeg for et firma som hadde verksted i Friis gate, og jeg hadde kompiser som bodde i Sverres gate og andre steder på tjukkeste Tøyen/Kampen. Kanskje var datidens muslimer anderledes enn dagens. Det antyder i tilfellet at det ikke er islam eller muslimsk tro i seg selv som er faktoren, men andre omstendigheter. Datidens muslimer sto i oppvasken på Grand hotel, dagens muslimer henger på Jernbanetorget. Lediggang er roten til mye ondt.

 

Det har i grunnen vært min ledestjerne hele livet. Jeg var i New Orleans før orkanen, og da tok jeg fergen over til andre siden og spaserte rundt der i timevis. Jeg så ikke et eneste hvitt menneske på de timene. Folk så rart på meg, noen pekte og lo og lurte nok på hva et blekansikt gjorde midt inne i negerland, men ingen gjorde meg noe. Et par ganger ble jeg stoppet av nysjerrige mennesker som spurte hvor jeg trodde jeg var hen. Nå har jeg sett "The Wire" jeg også og antar at noen vil kalle det flaks. Men jeg velger å tro at det har noe med egen oppførsel å gjøre. Edit: Hadde jeg støtt på feil mennesker så hadde jeg kanskje fått problemer. Men det betyr jo bare at folk flest er "riktige" og at det var dem jeg møtte.

 

Så kan man selvsagt spørre om det er riktig at norske nordmenn skal måtte la være å være provoserende for å slippe bråk. Jeg synes ikke det. Hvis noen vil demonstrere mot islam på Tøyen skal de få lov til det. Hvis noen vil demonstrere mot islamisme kan det hende jeg slenger meg på. Men er det ment som en provokasjon så skal man ikke bli forbauset om folk blir provosert. Det er ikke etnisk betinget, det har mest med sosiolgi å gjøre, skjønt gangsterrappere kanskje har hatt en uheldig innvirkning på unge innvandrere.

 

I min ungdom var den mest beryktede ungdomsgjengen fra Majorstua. Det var ikke den "sentrumsnære" middelklassebyen det er blitt. Der bodde de slitne arbeidere og deres barn. Senere kom Groruddalen og etterhvert Tveitagjengen og andre. Alle var de etnisk norske. Først på den tiden oppstod Young Guns og A- og B-gjenger etc. som var innvandrergjenger. De var unge når de kom til Norge, de første, men gjenger hadde vi før den tid. På den tiden bodde jeg på Holmlia, som også har noen innvandrere, før mine bergenske kone bestemte at nå ville hun hjem.

 

Har jeg vært i gjengslagsmål noen ganger, fordi noen ble "provosert"? Javisst. En gjeng fra Groruddalen (etnisk hvite) skulle ta meg på byen en gang fordi jeg "kledde meg som en homo". (Det gjorde jeg da også, og det var ikke eneste gangen det fikk meg i trøbbel. :) ) Og jeg ble angrepet av Anders Langes "Hundegutter" (meget hvite) med murstein, de var på kommunistjakt. (Det var jeg, den gangen.) Jeg var aldri redd for å provosere hvis jeg synes det var verd det.

 

Hadde jeg vært ung i dag hadde jeg sikkert kunnet ertet på meg noen muslimske ungdommer også. Men det er jeg ikke, og provokasjonen har ingen egenverdi, den må ha et formål.

 

Så et lite avsluttende avsnitt, før folk med fremmeordbok og agenda kommer og kaller meg apologet:

 

Jeg er humanist og ateist. Jeg har fryktelig lite til overs for islam og andre religioner og totalitære ideologier av enhver farge. Jeg mener at å dytte stadig nye muslimer inn i et segregert miljø betyr at det aldri får en sjanse til å bli integrert. (Vi etterfyller med konservatisme og ekstremisme fortere enn de som allerede er her kan tilpasse seg.) Vi står i en reell fare for å skape et varig segregert samfunn, ala USA. Problemet for meg som liberaler er hvordan vi løser dette uten å ramme de uskyldige på begge sider. Som jeg har sagt det før: For hver muslimsk voldtektsmann er det flere tusen som ikke er det.

 

Jeg har som sagt vært kommunist i min ungdom og hatt min andel av endelige løsninger på ulike samfunnsproblemer. Heldigvis vokste jeg fra det. Det er det jeg frykter mest, ikke ungdomsgjenger, men at de voksne på begge sider ikke kan gi slipp på sin ideologi og finne en praktisk løsning på problemene.

 

Geir :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Innvandrergjenger er bare noe som har dukket opp nylig. Historielæreren min fortalte om Frognergjengen (1950). I tillegg til at de gjorde hærverk var det ikke uvanlig at de plaget andre personer med en annen bakgrunn f.eks degoer. Dette var italienere som innvandret til Norge.

Endret av Adogg
Lenke til kommentar

Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

 

Jeg er ikke overrasket over at du ikke forsto poenget.

Jeg er, til din informasjon, ateist liberalist og nyter veldig godt bacon pølsa mi.

 

Men takk for at du beviser poenget mitt med at enkelte nordmenn er rett og slett avhengig av alkohol, men jeg får kanskje lage en egen tråd for det da, selv om jeg innrømte at total forbudt er overreaksjon og vil ikke fungere, og kan faktisk føre til flere dødsfall enn tidligere.

 

Men takk for at du tok deg til tid til å dømme meg, uten at du kjenner meg.

En person som misliker alkohol, og er IKKE musim? Nei bevares, et slikt menneske kan ikke eksistere?! :cool:

Lenke til kommentar

Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

 

 

Men takk for at du beviser poenget mitt med at enkelte nordmenn er rett og slett avhengig av alkohol, men jeg får kanskje lage en egen tråd for det da, selv om jeg innrømte at total forbudt er overreaksjon og vil ikke fungere, og kan faktisk føre til flere dødsfall enn tidligere.

 

 

 

Du er en liberalist, men vil alikevel innskrenke folk sine rettigheter til å drikke alkohol?

Lenke til kommentar

Amir, du er muslim og nå ønsker du å nekte nordmenn alkohol? - U PIG!

Det kommer aldri til å skje!

 

 

Men takk for at du beviser poenget mitt med at enkelte nordmenn er rett og slett avhengig av alkohol, men jeg får kanskje lage en egen tråd for det da, selv om jeg innrømte at total forbudt er overreaksjon og vil ikke fungere, og kan faktisk føre til flere dødsfall enn tidligere.

 

 

 

Du er en liberalist, men vil alikevel innskrenke folk sine rettigheter til å drikke alkohol?

Les nærmere, jeg sa det er en ekstrem løsning, og vil ikke fungere.

Den vil tvert imot gjør det verre. (hjemmebrent, smugling etc).

 

Men som nevnt, dette er ikke tråden for slik diskusjon, var bare ment som sammenligning av ekstreme løsninger.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...