Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Faktum er at muslimer er de største rasistene i Norge - ikke nordmenn.

Det er også blant muslimer du finner mest antisemittisme...

Jøder i Malmø har flyktet byen pga av masse-innvandring av muslimer.

 

 

 

 

 

Ja muslimer hater alt som ikke er islamsk. Jeg husker på barneskolen at muslimen samlet seg i store gjenger og drev dank, mens de norske gjorde lekser og var greie mot hverandre. Muslimer skal også drepe deg hvis du sier noe imot dem. Alle apologeter, prøv å si noe imot en muslim, så vil neste forumbesøk bli fra sykesengen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet du om jeg har makt i Norge eller ikke?

 

Fordi du aldri skriver noe som helst vettugt.

 

Dårlig eksempel, makten i Norgen skriver aldri noe vettugt :whistle:

 

Ikke i det store og det hele, men de evner ihvertfall å føre lengre samtaler og ikke bare spy ut "one-linere".

 

Ja hva mener du om innvandringen Herr Saft?

Lenke til kommentar

Hvordan vet du om jeg har makt i Norge eller ikke?

 

Fordi du aldri skriver noe som helst vettugt.

 

Dårlig eksempel, makten i Norgen skriver aldri noe vettugt :whistle:

 

Ikke i det store og det hele, men de evner ihvertfall å føre lengre samtaler og ikke bare spy ut "one-linere".

 

Ja hva mener du om innvandringen Herr Saft?

 

Sant nok.

 

Innvandring er et tema jeg pleide å fokusere det meste av min politiske vilje mot før i tiden, som en nasjonalist. Dette har imidlertid sluttet, og jeg har sakte gått fra å være helt imot ikke-Europisk innvandring, forbi Demokratene, FrP, Høyre også endt på et punkt hvor jeg var mer eller mindre for masseinnvandring, dette viste seg å være ulogisk relativt fort og jeg har endt opp på et punkt for jeg ikke er imot innvandring. Jeg er for å sende alle som har gjort noe straffbart tilbake der i kom fra uten å nøle. Enten det er Sverige eller Somalia, ingen nåde. Strengere integreringspolitikk også, men jeg har ikke noe direkte imot antallet vi slipper inn nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope, mesteparten av innvandrere til Norge er fra Sverige.

Hvis du går landsbasis, så er dem største gruppen fra Polen, ikke Sverige.

 

Men iforholdtil de gruppene som har en annen kultur og ser annerledes ut, så er det midtøsten som kommer først, ikke Afrika.

 

1. Pakistan

2. Irak

3. Somalia

4. Iran

5. Bosnia and Herzegovina

Når ble pakistan midtøsten? :o

Lenke til kommentar

Ja muslimer hater alt som ikke er islamsk. Jeg husker på barneskolen at muslimen samlet seg i store gjenger og drev dank, mens de norske gjorde lekser og var greie mot hverandre. Muslimer skal også drepe deg hvis du sier noe imot dem. Alle apologeter, prøv å si noe imot en muslim, så vil neste forumbesøk bli fra sykesengen.

 

Jeg kan verfisere at det er sant. 12 muslimer mot me and my bro...

Havnet ikke i noen sykeseng. Men DET er den såkalte RESPEKTEN som

muslimer snakker om - 12 mot 2! Faktum er at de innehar ingen selvrepekt

så de er nødt til å PRØVE å banke den ut av en eller annen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja muslimer hater alt som ikke er islamsk. Jeg husker på barneskolen at muslimen samlet seg i store gjenger og drev dank, mens de norske gjorde lekser og var greie mot hverandre. Muslimer skal også drepe deg hvis du sier noe imot dem. Alle apologeter, prøv å si noe imot en muslim, så vil neste forumbesøk bli fra sykesengen.

 

Jeg kan verfisere at det er sant. 12 muslimer mot me and my bro...

Havnet ikke i noen sykeseng. Men DET er den såkalte RESPEKTEN som

muslimer snakker om - 12 mot 2! Faktum er at de innehar ingen selvrepekt

så de er nødt til å PRØVE å banke den ut av en eller annen...

 

De er utrolig feige en mot en ja. Enhver nordmann ville knust en muslim en mot en, men de angriper alltid i flokk, ikke ulikt sjimpanser!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

SSB er ikke akkuratt den beste kilden til informasjon. De sier selv at de ikke bare gir ut statistikk, men de vil også overbevise folk om å ha de riktige meningene.

 

SSB spør folk om hvor mange innvandre de kjenner og hva slags holdninger de har. Mange av de som "kjenner" innvandre, kjenner ikke innvandre flest. Det er mange av dem som bor på vestkanten, har kanskje bekjentskap med noen akademikere som er innvandre og ellers lite. Dereter spør de dem spørsmål som "Innvandrere flest gjør en nyttig innsats i norsk arbeidsliv". Selvfølgelig vil de få bedre resultater i byene, enn de vil få på landsbygda.

 

Derimot svensk statistikk viste at 30% av den svenske befolkningen i Persborg kommune stemte på SD. I almgården stemte 30% av hele befolkningen på SD, altså ca 50% av svenskene. Du må også ta i betraktning at en del av innvandrerhaterene har flyttet ut. Samtidig er min erfaring at de verste rasistene kommer fra innvandrertette områder og de har hatt veldig dårlige erfaringer. Gir ikke det mening? Virkelig hat kommer ikke av seg selv, men fra dårlige erfaringer.

SSB spør ikke bare folk på Vestkanten. Man kan si mye stygt om dem, men de vet hvordan de lager et nogenlunde representativt utvalg. Om vi spør folk jeg kjenner på østkanten vil man kunne få stikk motsatt resultat enn det du regner som sansynlig. Det eneste vi kan si med sikkerhet for Norges del er at det er gjennomført en undersøkelse, og at den undersøkelsen viser at kontakt med mennesker gjør at man liker dem bedre enn om man ikke har kontakt med dem. Det er strengt tatt en ganske åpenbar konklusjon, men det er jo fint å ha det empirisk.

 

Når ble pakistan midtøsten? :o

Pakistan kan vel inkluderes i begrepet "den utvidede Midtøsten", om jeg ikke husker feil. Men det er nok mer korrekt å omtale Pakistan som en del av det indiske subkontinentet, vil jeg tro.

 

Man inkluderer vel Pakistan i Midtøsten av samme årsak som man inkluderer Afghanistan; ikke på grunn av geografi, men på grunn av kultur.

Lenke til kommentar

 

De er utrolig feige en mot en ja. Enhver nordmann ville knust en muslim en mot en, men de angriper alltid i flokk, ikke ulikt sjimpanser!

 

Ja de er pussies alene!

Det er tragi-komisk - de løper rundt å krever respekt, mens de fleste nordmenn lurer på om de kommer til å bli skutt eller stukket ned?! - AV med silkehanskene! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg anser meg ikke for å være direkte rasist, jeg syns alle raser skal være stolte av hvem de

er og kulturen sin. Men da inkluderer jeg også min egen rase.

snip...

Jeg er ikke fylt av hat, jeg har en forkjærlighet til mitt eget folk og MITT eget land. Jeg kaller det patriotisk, ikke rasistisk. Bare fordi jeg ikke ønsker at Norge skal ende opp som Islamsk republikk med nordmenn som en minoritet i eget land er jeg ikke nødvendigvis rasehater.

Et vennlig råd: Om du ikke er rasist, så ikke bruke rasistiske argumenter og uttrykk. Siden folk her ikke kjenner deg er det du sier det eneste de har å gå etter når de skal bedømme akkurat det.

 

Ta det som en utfordring: Hver gang du skriver noe, så tenk "er dette patriotisk eller rasistisk?" Er det rasistisk, for eksempel når du snakker om mulatter som degenererte eller sammenligner muslimer med sjimpanser, så la det være.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For meg personlig må du gjerne si akkurat hva du vil og mener, Cubus. (Men merk: Ikke ifølge forumets regler.) Men da må du heller ikke bli snurt om folk tar deg på ordet og oppfatter deg som rasist.

 

Geir :)

 

Tror du virkelig at jeg bryr meg? Jeg VET hvem jeg er og hva jeg står for!

Noen ganger er det faktisk MOTIVERENDE når man ser hvem det kommer fra.

Når folk begynner å kalle deg ting VET man at de allerede har mistet argumentet...

Etter min mening velger man ikke ideologi...ideologien velger DEG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er litt trist med dette er jo at nico69 og Cubus har opplevd urettferdighet fra de gikk på skolen, og sikkert et par hendelser som voksne (jeg antar dere er det).

Men ikke la dette påvirke deres argument, det er litt latterlig å skjære alle over en kam basert på det.

 

Angående hvem som er tøff og etc, dette har med enkelt individ og deres miljø.

En vanlig nordmann, eller nord europeere, vil jeg si ut av erfaring er ikke "tøff".

Ikke fordi h*n er nordmann, men fordi vi lever i en relativt trygg tilværelse, vi har alltid vann, strøm, penger, hjelp etc.

 

Jeg har selv opplevd slik urettferdighet hvor flere på en gang truer meg, men heldigvis har det aldri ført til slosskamp, både fra "muslimer" grupper og "vanlig nordmenn".

 

La oss sammenligne litt, jeg vil tørre å påstå at en vanlig mann i Libanon er relativt tøffere enn en vanlig mann i Norge, hvorfor spør dere? Vel, Libanon har vært i det siste 50-60 år vært ganske ustabil. Ingen betaler skatt, fordi myndighetene ikke kan alltid forsikre strøm/vann/politi/hjelp, landet er så og si alltid i politisk krangel/krise og er ofte, hvis ikke alltid, i konflikt med Israel. Man kan da si, han er NØDT til å være tøffere, han har ikke luksus problem som oss, "skal jeg kjøpe ny tv i dag, eller neste uke?, skal jeg gå på kino i dag?" etc, bare for å ta det litt sånn banalt.

 

Min far hadde en ganske morsom samtale med sin gamle kamerat der nede i Libanon, han spurte:

"Hvordan går det der nede? Jeg håper da ikke noe fælt har skjedd nylig?"

Han svarer: "Neida! Bare en knivstikking i hjørne, og et par skuddveksling nede i gata".

:dontgetit:

 

Muslimer/kristne/nordmenn er ikke feige/tøffe, enkelt personer er tøffe, deres påstander er latterlige, og jeg syns rett og slett synd på dere, å leve med slikt hat kunne jeg aldri ha gjort. Selv om dette gir mer og mer mening når dere forteller om uheldige, eller rettere sagt horrible situasjoner dere har vært/sett, blant annet voldtekt og mobbet/banket.

Er dette rettferdig? Absolutt ikke? Kan det være at dere var uheldige med folket dere møtte?

ja det tror jeg.

 

Jeg håper dette gir noe mening, hvis ikke forandret NOE av synet deres på saken.

Lenke til kommentar

Jeg har en venninne som ble mishandlet jevnlig (også seksuelt) jevnlig av et dyr*

(Les: Psykopatisk kjæreste, hvit sådan)

 

Jobber som en helt for å fikse hverdagen etterpå.

 

Dette er den vanligste formen for overgrep, og skjer hver eneste dag i norske hjem.

 

 

Etter samme logikk bør alle hvite menn kastes ut av landet. De utgjør jo en trussel for kvinner.

 

Forestill deg to typer mennesker - type A og type B. Type A begår overgrep. Det gjør også type B. Men type A begår flere overgrep enn type B. Derfor kan det likevel være lurt å kutte ned på antall individer av type A. Matematisk uttrykk som viser tankgangen min:

 

overgrep.jpg

 

Det samme prinsippet kan implementeres i andre sammenhenger også. Alle biler slipper ut litt CO2, men likevel slipper noen biler ut litt mer enn andre. Dersom man vil begrense CO2-utslipp, er det derfor lurt å ha størst andel biler av den typen bil man ser nederst. Logikken kan være vanskelig å forstå i begynnelsen, men man skjønner det etter å ha tenkt seg om en stund :thumbup:

 

storbil.jpg

 

litenbil.jpg

 

Jeg har tenkt meg litt om, så kan du se om jeg har skjønt logikken, siden du mener jeg bommet i første forsøk ;)

 

I ditt scenario bruker du biler og CO2. Grei nok sammenligning, la meg bruke den.

 

Du ønsker altså å redusere utslippene. Du ser da på biler som har høyt utslipp og rettmessig ønsker å redusere tilgangen til disse. Hvis man drar sammnligningen til innvandringsdebatten (iallefall her i forumet) så blir resultatet noenlunde slik:

 

Islamobad Biler AS som lager stygge forurensede biler blir sett på som et problem og ønskes fjernet av grupper som ikke liker biler fra andre sted en Norge.

Norges Biler AS som lager stygge forurensende biler blir godtatt som et nødvendig onde.

 

At etnisitet ikke har noe med saken å gjøre, at det bare er snakk om en "risikominsking" eller "sikring av Norge" er en massiv feilslutning i forhold til hvilke premisser man baserer argumentet på.

 

For med samme logikk burde man "kutte ut" en hel rekke andre "risikogrupper". Vi har generasjoner av statistiske (og kvalitative) undersøkelser som viser at personer med lav sosioøkonomisk status er overrepresentert i krimialitetssatistikk og trygdestatistikk. De er også utsatt for mer helseproblemer (som koster Norge AS penger) og tar mindre utdannelse.

 

Etter logikken "denne gruppen fører statistisk sett til mer trøbbel og bør derfor holdes utenfor landet" kunne man samtidig kastet ut en hel mengde mennesker som faller under fattigdomsgrenser i Norge.

 

Når mitt scenario om å f.eks. kaste ut hvite menn, eller fattige norske, høres absurd ut - men å kaste ut ikke-vestlige høres greit ut, så handler dette om noe annet enn å bare "bevare det unike norske".

 

Jeg skjønner at balansen mellom nasjonalisme, rasebevissthet og rasisme er vanskelig å gjøre, men det er da vitterlig ikke mitt problem når de samme argumentasjonsrekke tas i bruk.

 

Som Geir sa "Ta det som en utfordring: Hver gang du skriver noe, så tenk "er dette patriotisk eller rasistisk?" Er det rasistisk, for eksempel når du snakker om mulatter som degenererte eller sammenligner muslimer med sjimpanser, så la det være."

 

Hvis det er masse argumenter for et nasjonalistisk og rasebevisst syn som ikke kan blandes sammen med rasisme fordi det er såpass forskjellige syn, dra dem for all del fram!

Vi venter i spenning:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...