Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Muslimer har mer eller mindre ødelagt sitt eget gen-materiale gjennom 1400 år

ved å gifte seg innad i familien. Hvorfor er så mange av dem voldelige og kriminelle?

Det kan enkelt forklares: De er rett og slett DEGENERERTE! :!:

Det resulterer i lavere IQ, schizofreni og andre psykiske lidelser, misdannelser...you name it!

 

 

Hva mener du med "lavere IQ"? Mener du at muslimer hadde høyere IQ for 1400 år siden, eller at den ikke har steget i samme grad som f.eks. vestlige og asiater?

 

Hvis dette kan forklares så enkelt som du påstår, bør det kunne dokumenteres like lett. Tekstene du har kopiert er så vidt jeg kan se veldig vage, og ettersom du ikke oppgir hvor/hvem du har sakset fra er det ikke noe jeg gidder å ta seriøst.

 

Jeg har inntrykk over at du tror arv og genetikk er et veldig enkelt fagfelt, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det har pårvirket dem tviler jeg ikke på, men i så stor skala setter jeg tvil på.

 

Vi snakker om 50 generasjoner - 1400 år, og du tror ikke det vil påvirke dem i så stor skala? Allerede i første ledd kan det ha katastrofale følger - her snakker vi om 50 generasjoner!

1400 år!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At det har pårvirket dem tviler jeg ikke på, men i så stor skala setter jeg tvil på.

 

Vi snakker om 50 generasjoner - 1400 år, og du tror ikke det vil påvirke dem i så stor skala? Allerede i første ledd kan det ha katastrofale følger - her snakker vi om 50 generasjoner!

1400 år!

Og hvordan kan ha forsket dette med stor nøyaktighet? Jeg har hørt skrekkelig historier om hvor lite arbeid det legges i fødselsattest i disse landene!

Lenke til kommentar

Muslimer har mer eller mindre ødelagt sitt eget gen-materiale gjennom 1400 år

ved å gifte seg innad i familien. Hvorfor er så mange av dem voldelige og kriminelle?

Det kan enkelt forklares: De er rett og slett DEGENERERTE! :!:

Det resulterer i lavere IQ, schizofreni og andre psykiske lidelser, misdannelser...you name it!

 

 

Hva mener du med "lavere IQ"? Mener du at muslimer hadde høyere IQ for 1400 år siden, eller at den ikke har steget i samme grad som f.eks. vestlige og asiater?

 

Hvis dette kan forklares så enkelt som du påstår, bør det kunne dokumenteres like lett. Tekstene du har kopiert er så vidt jeg kan se veldig vage, og ettersom du ikke oppgir hvor/hvem du har sakset fra er det ikke noe jeg gidder å ta seriøst.

 

Jeg har inntrykk over at du tror arv og genetikk er et veldig enkelt fagfelt, stemmer dette?

 

-Den danske psykologen Nicolai Sennels sier at muslimer får barn med bla schizofreni & psykiske lidelser, misdannelser, nedsatt/lavere IQ som følge av innavl.

 

Nei jeg tror ikke at arv og genetikk er et enkelt fagfelt, men jeg tror selvfølgelig at

1400 år med innavl vil føre til katastrofale konsekvenser for gen-materialet... :whistle:

 

 

 

 

Her er linken med diverse underlinker:

 

Muslim Inbreeding: Impacts on intelligence, sanity, health and society

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1400 år med innavl

Det er forsåvidt noen av oss som mener at litt fornyelse av genmaterialet kan være godt også for norske nordmenn:

 

Desta_240111_03__2_.jpg

 

Desta Marie Beeder er 50% etiopisk (faren), 50% norsk (moren) og 100% bergensk! :love:

(Og har bachelor i medievitenskap, og er værdame for å få litt praksis før hun bergynner på masterstudiet. Sånn bare for å komme stereotypene i forkjøpet.)

 

Edit: Slettet påstand jeg siterte fra en webside som neppe var riktig. Kildekritikk er en fin bil.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvor mange mennesker er det i Norge, Iallefall 4 millioner Nordmenn. Det er da såvidt mulig å få innavl av det.

Før vi fikk fly og biler for noen tiår siden så var det kanskje en mye mer reell problemstilling. Men det er nok mest en kulturell ting. Jeg har nevnt historien tidligere om krigerstammene på New Guinea som hadde våpenhvile en gang eller to i året. Da møttes de så menn og kvinner fra de ulike stammene kunne møtes. Dette gjorde de lenge før den hvite mann kom med religion som sa at innavl var synd eller med vitenskap som sa at det var farlig, det var kunnskap som gikk i arv fra generasjon til generasjon at friskt blod var en god ting.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Alle mennesker i hele verden stammer fra den samme flokken på under 300 individer som opprinnelig oppsto i Afrika. Innavl er bare en annen måte å si at vi hovedsaklig formerer oss innenfor vår egen rase.

 

Men det er klart at å kose seg med lille syrran ikke nødvendigvis er den beste måten å sikre avkommet gode gener...

Lenke til kommentar

Så ja til innavl da, Wyrd?

 

Nei. Det er ikke innavl å holde seg til sin egen rase, og heller ikke innavl å holde seg til sin egen etnisitet, da vi er så mange nå at innavl aldri kommer til å bli aktuelt. Forøvrig er jeg ikke imot litt blodsblanding mellom diverse nord-europeiske folkeslag (f.eks. nordmenn, svensker, dansker, finner, tyskere, nederlendere...).

Litt influens fra andre nordeuropeere ville aldri komme til å forandre etnisk norske fenotyper til det ugjenkjennelige, og slike elementer blir veldig lett assimilert inn i den etnisk norske befolkningen (spesielt når man snakker om andre skandinaver).

 

For at innavl skal forekomme i et folk, må de individene som parrer seg være i relativt nær slekt. Alle mine 16 tippoldeforeldre var etniske nordmenn, men de var ikke i nær slekt, og dermed er heller ikke jeg innavlet på noen som helst måte.

 

Om man vil sikre folkehelsa ved å være helt sikker på at man unngår innavl, så kunne man jo alltids innføre obligatorisk DNA-testing av mannen og kvinnen før de gifter seg så man får bekreftet at de ikke tilfeldigvis skulle være i slekt. Det hender nemlig en gang iblant at slektninger som deler lengre SNPs-striper i genomet får barn fordi de ikke er klar over at de er i slekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så ja til innavl da, Wyrd?

 

Nei. Det er ikke innavl å holde seg til sin egen rase, og heller ikke innavl å holde seg til sin egen etnisitet, da vi er så mange nå at innavl aldri kommer til å bli aktuelt. Forøvrig er jeg ikke imot litt blodsblanding mellom diverse nord-europeiske folkeslag (f.eks. nordmenn, svensker, dansker, finner, tyskere, nederlendere...).

Litt influens fra andre nordeuropeere ville aldri komme til å forandre etnisk norske fenotyper til det ugjenkjennelige, og slike elementer blir veldig lett assimilert inn i den etnisk norske befolkningen (spesielt når man snakker om andre skandinaver).

 

For at innavl skal forekomme i et folk, må de individene som parrer seg være i relativt nær slekt. Alle mine 16 tippoldeforeldre var etniske nordmenn, men de var ikke i nær slekt, og dermed er heller ikke jeg innavlet på noen som helst måte.

 

Om man vil sikre folkehelsa ved å være helt sikker på at man unngår innavl, så kunne man jo alltids innføre obligatorisk DNA-testing av mannen og kvinnen før de gifter seg så man får bekreftet at de ikke tilfeldigvis skulle være i slekt. Det hender nemlig en gang iblant at slektninger som deler lengre SNPs-striper i genomet får barn fordi de ikke er klar over at de er i slekt.

 

Det er direkte feil. Når man kommer opp i 100 generasjoner tilbake i tid har antallet forfedre passert antall europeere med god margin. Med andre ord er det MASSEVIS av innavl i din slekt. Du vet bare ikke om det :)

Lenke til kommentar

Det er direkte feil. Når man kommer opp i 100 generasjoner tilbake i tid har antallet forfedre passert antall europeere med god margin. Med andre ord er det MASSEVIS av innavl i din slekt. Du vet bare ikke om det :)

 

Ja, vil tro det kommer ann på hvordan du definerer innavl. F.eks. har nok mine foreldre mange felles forfedre når du går en del tilbake i tid, men dette er ingen farlig innavl som påvirker avkommet på en negativ måte. Det er det som er hele poenget. :)

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er den eneste virkelige faren med innavl større mulighet for spredning av genetiske lidelser, da spesielt recessive genetiske lidelser. Finnes det statistikk som viser at muslimer er overrepresentert her? Hvis ikke, hva er problemet?

 

Statistikk?

Dette blir sett på som et tabu-område innen forskning

akkurat som alt annet når det gjelder rase, kultur, religion...

Såvidt jeg vet føres det ikke statistikk på religion, tro eller livssyn i Det Politisk Korrekte Norge.

 

 

 

Indvandreres indavl koster millioner

 

173682-indvandreres-indavl-koster-millioner--.jpg

 

Når fætter og kusine får børn sammen, er der dobbelt så stor risiko for at få et handicappet barn - det koster kommunekasserne dyrt.

 

Handicappede indvandrerbørn koster danske kommuner millioner.

 

I Københavns Amt alene er antallet af handicappede børn i alt steget med mere 100 procent på 10 år.

 

Forklaringerne er mange:

 

Flere kvinder føder i en høj alder.

 

Flere handicappede børn overlever.

 

Men det viser sig altså også, at indvandrere sætter flere handicappede børn i verden end danskerne gør.

 

En stor del af forklaringen skyldes de mange fætter-kusine-ægteskaber blandt indvandrere.

 

Her er risikoen for at få et handicappet barn nemlig dobbelt så stor, som hvis barnet er født i et almindeligt ægteskab.

 

BT - Indvandreres indavl koster millioner

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo, SSB fører temmelig grundige statistikker på akkurat de temaene.

 

For å slå det fast med en gang, det finnes ikke noe register i Norge over personer fordelt etter religion, tro eller livssyn. Dermed kan man ikke vite hvor mange i Norge som er buddhister, muslimer, katolikker og så videre. Det vi kan vite, er antallet medlemmer i statskirken eller andre tros- og livssynssamfunn som mottar statlig støtte. Og de aller fleste i Norge er medlemmer i Den norske kirke (eller statskirken). Ved inngangen til 2008 var 3,9 millioner, eller 82 prosent, av befolkningen i Norge medlemmer i statskirken. I 1980 var andelen 88 prosent av befolkningen, mens ti år tidligere var den 94 prosent.

 

SSB

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er den eneste virkelige faren med innavl større mulighet for spredning av genetiske lidelser, da spesielt recessive genetiske lidelser. Finnes det statistikk som viser at muslimer er overrepresentert her? Hvis ikke, hva er problemet?

 

Statistikk?

Dette blir sett på som et tabu-område innen forskning

akkurat som alt annet når det gjelder rase, kultur, religion...

Såvidt jeg vet føres det ikke statistikk på religion, tro eller livssyn i Det Politisk Korrekte Norge.

 

 

 

Indvandreres indavl koster millioner

 

 

173682-indvandreres-indavl-koster-millioner--.jpg

 

 

Når fætter og kusine får børn sammen, er der dobbelt så stor risiko for at få et handicappet barn - det koster kommunekasserne dyrt.

 

Handicappede indvandrerbørn koster danske kommuner millioner.

 

I Københavns Amt alene er antallet af handicappede børn i alt steget med mere 100 procent på 10 år.

 

Forklaringerne er mange:

 

Flere kvinder føder i en høj alder.

 

Flere handicappede børn overlever.

 

Men det viser sig altså også, at indvandrere sætter flere handicappede børn i verden end danskerne gør.

 

En stor del af forklaringen skyldes de mange fætter-kusine-ægteskaber blandt indvandrere.

 

Her er risikoen for at få et handicappet barn nemlig dobbelt så stor, som hvis barnet er født i et almindeligt ægteskab.

 

BT - Indvandreres indavl koster millioner

 

Jeg mente "muslimer" som gruppe, ikke "muslimer som får barn med nær familie". Hvis muslimers DNA er så ødelagt som du ser ut til å mene bør det ikke være noe problem å vise til noe som dokumenterer dette. Har du noe som helst grunnlag for påstanden din; at muslimer har ødelagt sitt genmateriale gjennom 1400 år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...