Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Robertaas:Du vet like godt som meg at det finnes radikale tolkninger av koranen...
Det har ingenting med saken å gjøre, jeg snakker om kjente historiske hendelser slik de er beskrevet av islamske kilder.

 

Har du en "moderat islamsk" (contradiction in terms, har fremdeles til gode å se det uttrykket brukt på annet enn noen som ikke følger islam) kilde som for eksempel påstår at Muhammed ikke begikk massemord i Banu Qurayza så vil jeg gjerne se den.

Selvfølgelig har det alt med saken å gjøre. Selv om han kanskje begikk massemord, så er det nok flere måter å se på hendelser i koranen på, og det tror jeg du skjønner også...
For at du skalha noe poeng i det du sier så må du nok komme med en Islamsk kilde som sier at Muhammed ikke var massemorder, ikke var tyv, ikke drev med utpressing og ikke drev med voldtekt.

 

I mellomtiden vil mange muslimer fortsette å følge sitt forbilde og sørge for at muslimer blir overrepresentert forvoldtekter og annen negativ statistikk. Det er nettopp dette som er kjernen til problemet, men ingen i Norge tør ta det opp.

 

Er fremdeles flere måter å lese koranen på. Muslimer er vel ikke overrepresentert på voldtektstatistikker...

Lenke til kommentar
Robertaas:Du vet like godt som meg at det finnes radikale tolkninger av koranen...
Det har ingenting med saken å gjøre, jeg snakker om kjente historiske hendelser slik de er beskrevet av islamske kilder.

 

Har du en "moderat islamsk" (contradiction in terms, har fremdeles til gode å se det uttrykket brukt på annet enn noen som ikke følger islam) kilde som for eksempel påstår at Muhammed ikke begikk massemord i Banu Qurayza så vil jeg gjerne se den.

Selvfølgelig har det alt med saken å gjøre. Selv om han kanskje begikk massemord, så er det nok flere måter å se på hendelser i koranen på, og det tror jeg du skjønner også...
For at du skalha noe poeng i det du sier så må du nok komme med en Islamsk kilde som sier at Muhammed ikke var massemorder, ikke var tyv, ikke drev med utpressing og ikke drev med voldtekt.

 

I mellomtiden vil mange muslimer fortsette å følge sitt forbilde og sørge for at muslimer blir overrepresentert forvoldtekter og annen negativ statistikk. Det er nettopp dette som er kjernen til problemet, men ingen i Norge tør ta det opp.

 

Er fremdeles flere måter å lese koranen på. Muslimer er vel ikke overrepresentert på voldtektstatistikker...

Det blir ikke noe mer sant selv om gjentar det.

 

 

 

Lenke til kommentar

Muslimer er vel ikke overrepresentert på voldtektstatistikker...

Desverre er de det. Selv om statistikkene ikke skiller på religion så er det nå en gang slik at de etnisiteter som er overrepresentert på statstikkene kommer fra muslimske land.

 

Hvis du mener noe annet, så post statistikkene som viser det og linke til kilden. Jeg tar gjerne den diskusjonen en gang til.

 

Når det er sagt, så er det bare snakk om brøkdeler av promiller. De aller fleste innvandrere, også muslimske sådanne, er ikke voldtektsmenn eller kriminelle på noe som helst vis. Men det er altså en langt større brøkdel av islamske menn enn av de fleste andre grupper av menn, etnisk nordske eller ikke, på statstikken. Unntaket er østeuropeiske (ofte baltiske) kjeltringer og traffickere, men de gjør det for pengenes skyld, uten at det gjør saken noe bedre.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Er fremdeles flere måter å lese koranen på. Muslimer er vel ikke overrepresentert på voldtektstatistikker...

Step_up har mast om voldtektstatistikker, og fått svar, litt for mange ganger nå.

 

troll.jpg

 

Hva mener du med litt for mange ganger? at folk svarer etter at jeg hadde svart på den saken lenge før, er ikke noe jeg bryr meg om...

 

Nåja, vi VET jo ikke om det er faktiske muslimer eller om de bare er fra muslimske land, men det er vel besides the point...

 

Nettopp :thumbup: , men ikke bare vet vi ikke om de er muslimer, men vi vet og bare at det er ikke-vestlige land. Uansett har jo disse punktene noe særlig å si uansett...

 

Muslimer er vel ikke overrepresentert på voldtektstatistikker...

Desverre er de det. Selv om statistikkene ikke skiller på religion så er det nå en gang slik at de etnisiteter som er overrepresentert på statstikkene kommer fra muslimske land.

 

Hvis du mener noe annet, så post statistikkene som viser det og linke til kilden. Jeg tar gjerne den diskusjonen en gang til.

 

Når det er sagt, så er det bare snakk om brøkdeler av promiller. De aller fleste innvandrere, også muslimske sådanne, er ikke voldtektsmenn eller kriminelle på noe som helst vis. Men det er altså en langt større brøkdel av islamske menn enn av de fleste andre grupper av menn, etnisk nordske eller ikke, på statstikken. Unntaket er østeuropeiske (ofte baltiske) kjeltringer og traffickere, men de gjør det for pengenes skyld, uten at det gjør saken noe bedre.

 

Geir :)

 

Svarer deg litt høyere opp på denne siden ;) ...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke vitsen med å prate om raser i en diskusjon om innvandring. Det er ikke rasene som er problemet, det er kulturen de har vokst opp med og tar med seg hit. Uansett menneskerase, har alle mer eller mindre de samme mulighetene.

 

Det er et godt utgangspunkt ettersom ikke hvite mennesker er de med minst tilhørlighet i de norske samfunnet. Vestlige europeere blir godt integrert etter kort tid. Kultur kommer fra rasen vet du. Rolige og sindige folkeslag har ikke jihad høyest på ønskelisten. Derfor passer islam til agressive og brutale arabere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en idiot! Jeg ser rett igjennom din skjulte drittkasting.

v

Hva for noe? :ermm:

 

Hvor kalte jeg deg idiot? Det var ellers slett ikke rettet mot deg, men alle de som tror at genetiske forskjeller er avgjørende. Med mindre du er en av dem da...

Edit: La ikke merke til ordet "tross" og antok at du skrev at å være av norrøn avstamning var en genetisk svakhet.

 

Jeg mener ikke at genetiske forskjeller er avgjørende.

 

Det er kulturen som er den store faktoren. F.eks. hvis du måler iforholdtil IQ, gjør ikke araberene vesentlig dårligere enn nordmenn om de gjør det dårligere. Noen av de beste vitenskapmennene i verden er arabiske. Problemet deres er kulturen deres. Kulturen holder landene fattig og folk får ikke gode forhold til å komme seg frem. Bare fordi de kommer til et vestlig land, betyr ikke at de forkaster de delene av kulturen vi ønsker at de skal forkaste.

 

Det eneste området jeg mener genetikk påvirker er Afrika. Det betyr ikke at Afrikanske land ikke kan bli rike. Under riktige forhold kan alle land bli vestlige land.

 

Det har vært mange store imperier i midtøsten, så mange av dem har stort potensiale intelligensmessig. Problemet er at absolutt ingen sør sahara afrikanere har noen forutsetning for å fungere i vårt samfunn. De har mye lavere iq, røyker khat osv osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har vært mange store imperier i midtøsten, så mange av dem har stort potensiale intelligensmessig. Problemet er at absolutt ingen sør sahara afrikanere har noen forutsetning for å fungere i vårt samfunn. De har mye lavere iq, røyker khat osv osv.

At de røyker khat er ikke mer problematisk enn de som røyker hasj, og det er tull at ingen har forutsetning til å fungere i vårt samfunn. Bare fordi gjennomnsittet er lavere, betyr ikke at det ikke finnes inteligente svarte. Noen av de mest inteligente personene jeg har møtt har vært svarte og etter tidligere beregninger er ca 25% svarte smartere enn gjennomsnittnordmannen. Jeg bare sier at det er den eneste gruppen jeg mener inteligens påvirker, men hadde de hatt asiatisk familiekultur ville de ha klart seg fint.

 

Men et samfunn med mange svarte ville ikke fungerere i Norge. Nordmenn jobber ofte uten at det tjener dem selv. Bare se på dugnad. Svarte vil ikke jobbe uten at de tjener på det og vil i mye større grad leve på velferd, eller finne seg en lavtlønnet jobb om de ikke kan få velferd. Altså, de betaler mindre i skatt. Et samfunn med mange innvandre vil føre til en kollaps av velferdstaten, vi må bli langt tøffere på kriminalitet, vi må gi kraftige incentiver til å finne seg en ordentlig jobb og vi må ikke innføre markedsreguleringer som de innfører i mange afrikanske land. Da kan man forsatt være et vestlig land og ha en andel svarte på f.eks. 50%.

Lenke til kommentar

Kultur kommer fra rasen vet du.

Nei det vet jeg ikke, og jeg vil gjerne ha dokumentasjon på det...

 

Problemet er at absolutt ingen sør sahara afrikanere har noen forutsetning for å fungere i vårt samfunn. De har mye lavere iq, røyker khat osv osv.

Det er vel strengt tatt omtrent bare de fra Afrikas Horn som morer seg med Khat...

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke vitsen med å prate om raser i en diskusjon om innvandring. Det er ikke rasene som er problemet, det er kulturen de har vokst opp med og tar med seg hit. Uansett menneskerase, har alle mer eller mindre de samme mulighetene.

Det er et godt utgangspunkt ettersom ikke hvite mennesker er de med minst tilhørlighet i de norske samfunnet. Vestlige europeere blir godt integrert etter kort tid. Kultur kommer fra rasen vet du. Rolige og sindige folkeslag har ikke jihad høyest på ønskelisten. Derfor passer islam til agressive og brutale arabere.

Rolige og sindige folkeslag? Hva er det du snakker om? Det finnes ikke en menneskerase på denne planeten som ikke har startet en krig. Hva med våre forfedre, vikingene? Hva med de kristne korstogene? Hva med heksebrenning og slavemarked?

 

For all del, de muslimske landene har begått mye dritt de også, men de har ikke eneretten på alt det onde i verdenen.

Lenke til kommentar

Muslimer har mer eller mindre ødelagt sitt eget gen-materiale gjennom 1400 år

ved å gifte seg innad i familien. Hvorfor er så mange av dem voldelige og kriminelle?

Det kan enkelt forklares: De er rett og slett DEGENERERTE! :!:

Det resulterer i lavere IQ, schizofreni og andre psykiske lidelser, misdannelser...you name it!

 

Nicolai Sennels is a Danish psychologist who has done extensive research into a little-known problem in the Muslim world: the disastrous results of Muslim inbreeding brought about by the marriage of first-cousins. This practice, which has been prohibited in the Judeo-Christian tradition since the days of Moses, was sanctioned by Muhammad and has been going on now for 50 generations (1,400 years) in the Muslim world.

 

Massive inbreeding within the Muslim culture during the last 1.400 years may have done catastrophic damage to their gene pool. The consequences of intermarriage between first cousins often have serious impact on the offspring's intelligence, sanity, health and on their surroundings...

 

Psychologist Nicolai Sennels

 

Det blir heller ikke noe bedre av at de flytter til Europa...

 

‘Bradford is very inbred. There is a huge amount of cousins marrying each other there.’

 

Studies have shown that 55 per cent of British Pakistanis are married to first cousins – and in Bradford, this rises to 75 per cent.

 

Today, 70 percent of all Pakistanis are inbred.

Pakistan-children-disabled-religion-poverty-37654.jpg

 

Another study focused on the relationship between intermarriage and schizophrenia: "The closer the blood relative, the more likely was there to be a schizophrenic illness." (American Psychiatric Press, 1982

 

A rough estimate shows that close to half of all Muslims in the world are inbred: In Pakistan, 70 percent of all marriages are between first cousins (so-called "consanguinity") and in Turkey the amount is between 25-30 percent (Jyllands-Posten, 27/2 2009

 

Statistical research on Arabic countries shows that up to 34 percent of all marriages in Algiers are consanguine (blood related), 46 percent in Bahrain, 33 percent in Egypt, 80 percent in Nubia (southern area in Egypt), 60 percent in Iraq, 64 percent in Jordan, 64 percent in Kuwait, 42 percent in Lebanon, 48 percent in Libya, 47 percent in Mauritania, 54 percent in Qatar, 67 percent in Saudi Arabia, 63 percent in Sudan, 40 percent in Syria, 39 percent in Tunisia, 54 percent in the United Arabic Emirates and 45 percent in Yemen (Reproductive Health Journal, 2009 Consanguinity and reproductive health among Arabs.).

 

More than half of Pakistani immigrants living in Britain are intermarried:

 

The research, conducted by the BBC and broadcast to a shocked nation on Tuesday, found that at least 55% of the community was married to a first cousin. This is thought to be linked to the probability that a British Pakistani family is at least 13 times more likely than the general population to have children with recessive genetic disorders.” (Times of India, 17/11 2005

 

Low intelligence

 

Several studies show that children of consanguineous marriages have lower intelligence than children of non-related parents. Research shows that the IQ is 10-16 points lower in children born from related parents and that abilities related to social behavior develops slower in inbred babies:

 

"Effects of parental consanguinity on the cognitive and social behavior of children have been studied among the Ansari Muslims of Bhalgapur, Bihar.

 

IQ in inbred children (8-12 years old) is found to be lower (69 in rural and 79 in suburban populations) than that of the outbred ones (79 and 95 respectively). The onset of various social profiles like visual fixation, social smile, sound seizures, oral expression and hand-grasping are significantly delayed among the new-born inbred babies." (Indian National Science Academy, 1983

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...