Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør man sikkert. Men hvorfor skal vi (flertallet) gi dere Skandinavia til det formålet?

 

Geir :)

 

Vi kan jo prøve med å dele opp Oslo i hvite og ikke-hvite deler. Deretter ser vi på voldsstatistikk og intelligens/karakternivå på skolene osv. Vitenskapen vil bevise at Nordmenn har det best med nordmenn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil anta (siden min liberalisme ikke er virkelig) at en liberalist vil være for fri innvandring, under den klare forutsetning at det ikke finnes noen velferd som innvandrerne kan gi seg selv i et slikt samfunn. Man kan selvsagt innvende at innvandrerne over tid kan bli så mange at de kan endre forfatningen og innføre goder for så å berike seg selv. Hvordan man løser den problematikken får eventuelle virkelige liberalister svare på.

Jeg vet ikke om du er sarkastisk, men du skrev tidligere at du er ideologisk en liberalist, men ikke i praksis.

 

En virkelig liberalist vil ikke støtte noen form for velferdsstat, og vil nok støtte fri folkevandring over grensene relativt grenseløst. Fri vandring av folk, tjenester, verdier og varer over landegrensene er en relativt essensiell del av fundamentalistisk liberalisme.

Problemet er at det er en konflikt. I liberalisme så er alle faktorene nedenfor viktige

1. Liten stat

2. Fri innvandring

3. Demokrati

 

Problemet er at du kan bare velge to av dem. Velger du bort demokrati vil du sannsynligvis få store sosiale problemer og er ikke liberalister for frihet. Og jeg vil ikke kalle en person som velger bort en liten stat for fri innvandring for en liberalist. Ukvalifiserte innvandre (som vil komme i en rik liberalistisk stat) vil stemme til seg velferdtjenester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men rasebevisste har ingen makt i dagens samfunn.

Og bra er det. :)

 

I dag er det nemlig dere som tvinger oss til å leve i et multikulturelt samfunn. Mener du at Norge på 1950 tallet bare besto av rasister og nynazister? Et rent hvitt land som ikke ønsker ikke-hvit innvandring er rasistisk og nynazistisk ikke sant?

Nei, det mener jeg ikke. Men jeg mener det finnes en veldig liten gruppe med ekstreme nynazister og rasister som har en slik visjon for landet vårt. Den visjonen deler ikke jeg, og heller ikke brorparten av mine (og dine) landsmenn.

 

:)

 

Det er ikke så mye ledig land igjen i verden. Men vi kunne sikkert finne en ordning ja. Jeg skal ikke spekulere i om de hadde fått plass på Jan Mayen, men bortsett fra det...

 

Geir :)

Jan Mayen kommer ikke på tale. Der skal vi sende Ismail Haniyah, Mahmoud Abbas, Salam Fayyad, Benjamin Netanyahu og Avigor Lieberman. Midtvinters. Haniyah og Lieberman må dele seng, Abbas og Fayyad får ikke whisky eller tobakk, og Netanyahu får ikke skryte eller ta i mot bestikkelser. Og de må være der til de er enige.

 

Vi skal ha hele skandinavia.

Det får dere ikke.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Men rasebevisste har ingen makt i dagens samfunn.

 

Og bra er det. :)

Det er bra for hvem sier du? For denne jenta?

 

post-231722-0-97691100-1307294715_thumb.gif

 

Nei, det mener jeg ikke. Men jeg mener det finnes en veldig liten gruppe med ekstreme nynazister og rasister som har en slik visjon for landet vårt. Den visjonen deler ikke jeg, og heller ikke brorparten av mine (og dine) landsmenn.

 

Ah klassisk. Ekstreme rasister og nynazister. Huff of huff. Vi vil ha et bærekraftig samfunn uten overfallsvoldtekter og halal, uff og uff.

 

 

Vi skal ha hele skandinavia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nico da: Flertallet ønsker ganske sikkert ikke nazibander som løper omkring og brenner ned asylmottak og dreper innvandrere heller. Det der kalles en stråmann, og man behøver ikke være for voldtekt for å være mot rasisme.

 

Edruelighet i argumentasjon gir mening for lytteren.

 

Geir :)

 

Ikke for å være ond og slem, men er det deg på bildet? Virker som om du er glad i den negroide rasen. Dra til Afrika da vel? Masse negroide der!

 

Vi trenger ikke å drepe noen, bare sende hjem alle som ikke er produktive som en god start. Vi må også sende hjem alle som er innvandrer eller nedstammer fra ikke vestlige innvandrere, hvis de begår/har begått forbrytelser. Hva mener du om dette? Er det noe du kunne støttet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke sikkert jeg heller. Jeg har tross min norrøne avstamning en åpenbar genetisk svakhet, altfor få av mine gener koder for skråsikkerhet...

 

Geir :)

Jeg er ikke en idiot! Jeg ser rett igjennom din skjulte drittkasting. Hvis dette har vært en tøff dag for deg, så foreslår jeg at du tar en pause, minn deg på hva som er positivt i livet ditt og kom tilbake senere. Vi har alle hatt en tøff dag.

 

Jeg har aldri sagt at du er inspirert av kulturmarxisme, og kulturmarxister tror ikke på intellektuelle genetiske forskjeller, så posten din er lite treffende. Og å ikke være skråsikker er positivt.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en idiot! Jeg ser rett igjennom din skjulte drittkasting.

Hva for noe? :ermm:

 

Hvor kalte jeg deg idiot? Det var ellers slett ikke rettet mot deg, men alle de som tror at genetiske forskjeller er avgjørende. Med mindre du er en av dem da...

 

Hvis dette har vært en tøff dag for deg, så foreslår jeg at du tar en pause, minn deg på hva som er positivt i livet ditt og kom tilbake senere. Vi har alle hatt en tøff dag.

I like måte. Min dag har ellers ikke vært spesielt tøff. Livet er det av og til, men det kan man ikke gjøre så mye med.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forumet gikk ned når jeg skulle poste svaret på denne, så vi prøver igjen:

 

Ikke for å være ond og slem, men er det deg på bildet?

Hvorfor skulle det være slemt? Det er hodet til Kevin Stewart på kroppen til Russel Crowe, og har ingen bestemt betydning.

 

Virker som om du er glad i den negroide rasen. Dra til Afrika da vel? Masse negroide der!

Hadde jeg ikke vært like glad i etnisk hvite så kunne nok det vært en idé. Men nå har jeg kone og barn og barnebarn og venner her, og trives godt i et relativt liberalt og demokratisk samfunn, så da er det ikke så enkelt. Men jeg flyttet jo til Bergen, fordi jeg var glad i en bergenser. Teller det?

 

Vi trenger ikke å drepe noen, bare sende hjem alle som ikke er produktive som en god start. Vi må også sende hjem alle som er innvandrer eller nedstammer fra ikke vestlige innvandrere, hvis de begår/har begått forbrytelser. Hva mener du om dette? Er det noe du kunne støttet?

Det krever det litt mer fundering å komme med et godt svar på.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en idiot! Jeg ser rett igjennom din skjulte drittkasting.

v

Hva for noe? :ermm:

 

Hvor kalte jeg deg idiot? Det var ellers slett ikke rettet mot deg, men alle de som tror at genetiske forskjeller er avgjørende. Med mindre du er en av dem da...

Edit: La ikke merke til ordet "tross" og antok at du skrev at å være av norrøn avstamning var en genetisk svakhet.

 

Jeg mener ikke at genetiske forskjeller er avgjørende.

 

Det er kulturen som er den store faktoren. F.eks. hvis du måler iforholdtil IQ, gjør ikke araberene vesentlig dårligere enn nordmenn om de gjør det dårligere. Noen av de beste vitenskapmennene i verden er arabiske. Problemet deres er kulturen deres. Kulturen holder landene fattig og folk får ikke gode forhold til å komme seg frem. Bare fordi de kommer til et vestlig land, betyr ikke at de forkaster de delene av kulturen vi ønsker at de skal forkaste.

 

Det eneste området jeg mener genetikk påvirker er Afrika. Det betyr ikke at Afrikanske land ikke kan bli rike. Under riktige forhold kan alle land bli vestlige land.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...