Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

De fleste ikke-vestlige som kommer til Norge er uten intelligens og har heller ingen evne til å klare seg selv. De lever på trygd, dvs. mine og dine penger. Late nordmenn som bryr seg mer om fotball og iphone istedet for at landet deres fylles opp av umennesker.

"De fleste" er feil å si (med mindre du har noen tall å vise til?). Ja, det finnes innvandrere med lavere IQ enn gjennomsnittet i Norge, men det finnes også innvandrere med høyere IQ enn gjennomsnittet. Uten noen tall, kan du egentlig ikke si hva vi får mest av.

Alle overfallsvoldtekter i Oslo er begått av innvandrere som har en genfeil som gjør at de ikke har empati eller følelser. Folk som kommer til Norge og utøver vold mot nordmenn fortjener ikke å bli kalt menneske. De er beist uten livets rett.

Genfeil? Du må gjerne fortelle mer, for dette høres interessant ut!

 

Kan vel begynne med at 2 av 3 innvandrere er på trygd:

 

http://stavrum.nettavisen.no/?p=1778

 

I Norge har det vært velkjent lenge at arbeidsinnvandrerne dropper ut av yrkeslivet etter 10-15 år og går på trygd.

 

Du vet like godt som meg at innvandrere fra ikke vestlige land gjør alt de kan for å utnytte trygdesystemet vårt maksimalt. Verstingnasjonaliteter er Somalere, Pakistanere og generelt alle som er muslimer. Kristne afrikanere har etter min erfaring mye høyere moral enn muslimer. Kristne fra Pakistan kan også være ok. Generelt alle innvandrere som ikke er muslimer, idioter (lav iq), eller har den genfeilen jeg nevnte over, kan være bra. Hvis alle innvandrere som kom hit gikk gjennom en knallhard vitenskapelig test, akkurat som man sjekker gemytt hos dyr, ville nordmenn vært trygge fra barbarer. Alle innvandrere er ikke voldtektsmenn, men alle voldtektsmenn (overfall) er innvandrere.

 

Nå må du gi meg tall til innvandrere fra ikke vestlige land som kommer hit og har vesentlig høyere IQ enn den norske befolkningen. Det høres ut som japanere på forretningsreise spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle overfallsvoldtekter i Oslo er begått av innvandrere som har en genfeil som gjør at de ikke har empati eller følelser. Folk som kommer til Norge og utøver vold mot nordmenn fortjener ikke å bli kalt menneske. De er beist uten livets rett.

Har du noe dokumentasjon på denne genfeilen?

 

http://blisstree.com/feel/maoa-gene-linked-to-violent-behavior/

 

A specific mutation in the monoamine oxidase A (MAOA) gene has been linked to violent behavior. All men belonging to a family in the Netherlands harboring this mutation were arsonists and rapists. And, mice without an MAOA gene have been found to be excessively aggressive. Low-expression of the MAOA gene is linked to violent tendencies.

 

I mine øyne er det en genfeil, men muligens er det da bare en mutasjon som gjør at folk går fra gode, empatiske mennesker til følelsesløse individer med sans for ødeleggelse.

Og hvor er dokumentasjonen på at alle overfallsvoldtektene i Norge er begått av mennesker med denne genfeilen?
Lenke til kommentar

Alle overfallsvoldtekter i Oslo er begått av innvandrere som har en genfeil som gjør at de ikke har empati eller følelser. Folk som kommer til Norge og utøver vold mot nordmenn fortjener ikke å bli kalt menneske. De er beist uten livets rett.

Har du noe dokumentasjon på denne genfeilen?

 

http://blisstree.com/feel/maoa-gene-linked-to-violent-behavior/

 

A specific mutation in the monoamine oxidase A (MAOA) gene has been linked to violent behavior. All men belonging to a family in the Netherlands harboring this mutation were arsonists and rapists. And, mice without an MAOA gene have been found to be excessively aggressive. Low-expression of the MAOA gene is linked to violent tendencies.

 

I mine øyne er det en genfeil, men muligens er det da bare en mutasjon som gjør at folk går fra gode, empatiske mennesker til følelsesløse individer med sans for ødeleggelse.

Og hvor er dokumentasjonen på at alle overfallsvoldtektene i Norge er begått av mennesker med denne genfeilen?

 

Hva skal du med det? Voldsmenn har denne typen gener, enkelt og greit. Staten benekter jo at det finnes genetiske forskjeller på folkeslag, så tviler på at forskning blir gjort på dette området med statens velsignelse. En schäfer og en pitbull er jo egentlig helt like, er logikken deres.

 

Hva er det du ikke vil akseptere her? Hva er ditt ståsted? Hva vil du gjøre for å hindre at voldsmenn går fritt rundt? Hater du din egen rase? (om du er hvit).

Lenke til kommentar

Fordi at ellers er det du kommer med bare svada. Ja folk med denne genfeilen har åpenbart lettere for å bedrive vold ja. Men det er ganske mange andre faktorer som leder til voldelig adferd også, både genetiske og oppvekstsmessige. At det er genetiske forskjeller på folk i forskjellige deler av verden sier seg selv, men ikke så svart/hvitt som du fremstiller det som. Ettersom selv Baskerne som er noe av det genestisk mest unike ikke er "rene".

 

Jeg hater ikke min egen rase, nasjonalitet eller lignende. Derimot er jeg for at alle sakl få gode utviklingsmuligheter.

 

Den beste måten å hindre vold og ekstremisme er å gi folk best mulig vilkår til jobb og selvutvikling. Dernest må man drive holdningsarbeid på barnehage og barneskolenivå og oppover samt at man rehabiliterer de som faller utenfor når det først skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi at ellers er det du kommer med bare svada. Ja folk med denne genfeilen har åpenbart lettere for å bedrive vold ja. Men det er ganske mange andre faktorer som leder til voldelig adferd også, både genetiske og oppvekstsmessige. At det er genetiske forskjeller på folk i forskjellige deler av verden sier seg selv, men ikke så svart/hvitt som du fremstiller det som. Ettersom selv Baskerne som er noe av det genestisk mest unike ikke er "rene".

 

Jeg hater ikke min egen rase, nasjonalitet eller lignende. Derimot er jeg for at alle sakl få gode utviklingsmuligheter.

 

Den beste måten å hindre vold og ekstremisme er å gi folk best mulig vilkår til jobb og selvutvikling. Dernest må man drive holdningsarbeid på barnehage og barneskolenivå og oppover samt at man rehabiliterer de som faller utenfor når det først skjer.

 

Mener du at mennesker som har utviklet seg i helt andre klimaer i tusenvis av år, skal få komme hit til Norge/Europa og ødelegge kulturen og den trygge hverdagen vi hadde før når det bare var hvite i landet?

 

Hvorfor skal ikke Nordmenn være for hvite, når Afrika får være for svarte og Asia for asiatere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva skal du med det? Voldsmenn har denne typen gener, enkelt og greit. Staten benekter jo at det finnes genetiske forskjeller på folkeslag, så tviler på at forskning blir gjort på dette området med statens velsignelse. En schäfer og en pitbull er jo egentlig helt like, er logikken deres.

 

Hva er det du ikke vil akseptere her? Hva er ditt ståsted? Hva vil du gjøre for å hindre at voldsmenn går fritt rundt? Hater du din egen rase? (om du er hvit).

Hva jeg skal med den dokumentasjonen? Du kom med påstanden. Du får dokumentere den.

 

Men siden du spør, jeg er interessert i om det er tilfelle at alle voldsmenn har denne genfeilen. Så vidt jeg vet har ikke vitenskapen løst alle spørsmål rundt voldelig adferd ennå, men du sitter kanskje på informasjon jeg ikke kjenner til?

 

Hvor benekter staten (ved Helsedirektoratet kanskje) at det er genetiske forskjeller på folkeslag? Jeg har aldri sett noe til det.

 

For øvrig mener jeg at grov vold må føre til øyeblikkelig utsendelse av utenlandske statsborgere. Er det statsløse som begår volden må de snarest mulig interneres i påvente av en avklaring om hvor man eventuelt kan sende dem.

 

Mener du at vi skal genteste folk for å finne ut av hvem som kan få gå fri?

 

Og nei, jeg hater ikke min egen "rase". Hvor i all verden har du det fra?

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket bor det ikke bare asiater i asia og ikke bare afrikanere i afrika. I tillegg så har disse landområdene befolkningsgrupper som i seg selv er fryktelig forskjellige genetisk, burde ikke du differansiere på dette også?

 

Jeg ser heller ikke hvorfor klima og genetikken skulle gi noen forskjell i forhold til hvem som skulle bo her i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal du med det? Voldsmenn har denne typen gener, enkelt og greit. Staten benekter jo at det finnes genetiske forskjeller på folkeslag, så tviler på at forskning blir gjort på dette området med statens velsignelse. En schäfer og en pitbull er jo egentlig helt like, er logikken deres.

 

Hva er det du ikke vil akseptere her? Hva er ditt ståsted? Hva vil du gjøre for å hindre at voldsmenn går fritt rundt? Hater du din egen rase? (om du er hvit).

Hva jeg skal med den dokumentasjonen? Du kom med påstanden. Du får dokumentere den.

 

Men siden du spør, jeg er interessert i om det er tilfelle at alle voldsmenn har denne genfeilen. Så vidt jeg vet har ikke vitenskapen løst alle spørsmål rundt voldelig adferd ennå, men du sitter kanskje på informasjon jeg ikke kjenner til?

 

Hvor benekter staten (ved Helsedirektoratet kanskje) at det er genetiske forskjeller på folkeslag? Jeg har aldri sett noe til det.

 

For øvrig mener jeg at grov vold må føre til øyeblikkelig utsendelse av utenlandske statsborgere. Er det statsløse som begår volden må de snarest mulig interneres i påvente av en avklaring om hvor man eventuelt kan sende dem.

 

Mener du at vi skal genteste folk for å finne ut av hvem som kan få gå fri?

 

Og nei, jeg hater ikke min egen "rase". Hvor i all verden har du det fra?

 

Voldelig atferd er genetisk betinget. Jeg er ikke doktor, men det er bare å søke litt rundt. Hvis du har hund, så vet du at godt gemytt ikke kan læres men er genetisk. Det gjelder også mennesker.

 

Men bra da er vi ihvertfall enige om at voldsmenn skal sendes tilbake der de kom fra. Det er mange i Norge som mener de må få psykologhjelp og masse penger siden det er så synd på de stakkars menneskene som voldtar småpiker halvt ihjel.

 

Når hørte du sist Stoltenberg snakke om nordiske gener kontra somaliske gener? Det er åpenbart at det er en forskjell men det blir dysset ned.

 

Norge burde uansett kun ha importert innvandrere med en ekstrem kompetanse, som rakettforskere eller annen verdifull kunnskap. Ingen av de innvandrerne jeg møtte i min oppvekst i heteste multikulturelle Oslo, brydde seg en døyt om annen kunnskap enn kebab-norsk og koranen.

 

Min mening er at for å forhindre at nordmenn blir utsatt for vold fra innvandrere må vi sende hjem alle mennesker som dyrker vold (muslimer) og alle som viser tegn til aggresiv oppførsel. (stort sett muslimer).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket bor det ikke bare asiater i asia og ikke bare afrikanere i afrika. I tillegg så har disse landområdene befolkningsgrupper som i seg selv er fryktelig forskjellige genetisk, burde ikke du differansiere på dette også?

 

Jeg ser heller ikke hvorfor klima og genetikken skulle gi noen forskjell i forhold til hvem som skulle bo her i Norge.

 

Mugabe kastet jo ut hvite farmere fra Rhodesia fordi han skulle være så tøff og klare seg alene. Resultat: Zimbabwe sulter. Tidligere eksporterte landet matvarer men etter at de kastet den hvite mann på dør gikk det dårlig. Afrikanere har ikke evnen til å leve selvforsynt. Hvem skal hjelpe Afrika når Norge ikke lenger består av Nordmenn? Hørt om hvit flukt? Hvite vil ikke bo med ikke-hvite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må du gi meg tall til innvandrere fra ikke vestlige land som kommer hit og har vesentlig høyere IQ enn den norske befolkningen. Det høres ut som japanere på forretningsreise spør du meg.

Merk at jeg sa høyere enn gjennomsnittet (som er 100).

 

Jeg har ikke noen tall, men SSB har tall på innvandrere og arbeid og slikt. Har ikke fått tid til å lese igjennom den siden jeg er på jobb, men vil tippe noen her har tid til å ta innholdet og presentere det.

Lenke til kommentar

Hva skal du med det? Voldsmenn har denne typen gener, enkelt og greit. Staten benekter jo at det finnes genetiske forskjeller på folkeslag, så tviler på at forskning blir gjort på dette området med statens velsignelse. En schäfer og en pitbull er jo egentlig helt like, er logikken deres.

 

Hva er det du ikke vil akseptere her? Hva er ditt ståsted? Hva vil du gjøre for å hindre at voldsmenn går fritt rundt? Hater du din egen rase? (om du er hvit).

Hva jeg skal med den dokumentasjonen? Du kom med påstanden. Du får dokumentere den.

 

Men siden du spør, jeg er interessert i om det er tilfelle at alle voldsmenn har denne genfeilen. Så vidt jeg vet har ikke vitenskapen løst alle spørsmål rundt voldelig adferd ennå, men du sitter kanskje på informasjon jeg ikke kjenner til?

 

Hvor benekter staten (ved Helsedirektoratet kanskje) at det er genetiske forskjeller på folkeslag? Jeg har aldri sett noe til det.

 

For øvrig mener jeg at grov vold må føre til øyeblikkelig utsendelse av utenlandske statsborgere. Er det statsløse som begår volden må de snarest mulig interneres i påvente av en avklaring om hvor man eventuelt kan sende dem.

 

Mener du at vi skal genteste folk for å finne ut av hvem som kan få gå fri?

 

Og nei, jeg hater ikke min egen "rase". Hvor i all verden har du det fra?

 

Voldelig atferd er genetisk betinget. Jeg er ikke doktor, men det er bare å søke litt rundt. Hvis du har hund, så vet du at godt gemytt ikke kan læres men er genetisk. Det gjelder også mennesker.

 

Men bra da er vi ihvertfall enige om at voldsmenn skal sendes tilbake der de kom fra. Det er mange i Norge som mener de må få psykologhjelp og masse penger siden det er så synd på de stakkars menneskene som voldtar småpiker halvt ihjel.

 

Når hørte du sist Stoltenberg snakke om nordiske gener kontra somaliske gener? Det er åpenbart at det er en forskjell men det blir dysset ned.

 

Norge burde uansett kun ha importert innvandrere med en ekstrem kompetanse, som rakettforskere eller annen verdifull kunnskap. Ingen av de innvandrerne jeg møtte i min oppvekst i heteste multikulturelle Oslo, brydde seg en døyt om annen kunnskap enn kebab-norsk og koranen.

 

Min mening er at for å forhindre at nordmenn blir utsatt for vold fra innvandrere må vi sende hjem alle mennesker som dyrker vold (muslimer) og alle som viser tegn til aggresiv oppførsel. (stort sett muslimer).

Ok, så du har ikke peiling på hvordan genetiske og andre biologiske forutsetninger virker sammen med sosiale, kulturelle og økonomiske faktorer. Og du har åpenbart heller ikke særlig peiling på hunder. Det er veldig lett å få en hund som er født med et i utgangspunktet godt gemytt til å bli farlig.

 

Du klarer heller ikke å dokumentere at staten benekter genetiske forskjeller mellom folkeslag.

 

Kun anekdoter og udokumenterte påstander med andre ord.

 

Si meg, hva tror du egentlig at du bidrar med i forhold til å ta vare på de beste sidene ved den Europeiske sivilisasjon? Er det din høyt utviklete rasjonalitet, toleranse og modernisme? Din dype forståelse av rettstatens prisipper? Jeg bare spør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Den beste måten å hindre vold og ekstremisme er å gi folk best mulig vilkår til jobb og selvutvikling. Dernest må man drive holdningsarbeid på barnehage og barneskolenivå og oppover samt at man rehabiliterer de som faller utenfor når det først skjer.

 

Den aller beste måten er å ikke ta inn ikke-vestlige innvandrere i det hele tatt. Du vet at jeg har rett...

 

Jeg sier ikke at det nødvendigvis er etisk riktig, men det er uten tvil mye mer virkningsfullt enn dine forslag...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fire overfallsvoldtekter i Oslo i helgen

Gjerningsmannen beskrives som en mulig asiat, 20-40 år, mørkt hår, mulig hette og mørke klær.
Han var 25-30 år, mørkt hår, mulig lue eller hette. Snakket gebrokkent engelsk og norsk.
Mørkt kort hår, mulig lue, militærgrønn jakke, mørke bukser.
Begge snakket gebrokkent norsk.

 

Sant skal sies, de tre første mistenkes å være samme person. Men her har vi da altså tre til fem personer som har vært på ferd i Oslo by.

 

Uansett, så er det fire kvinner som har fått ødelagt livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den beste måten å hindre vold og ekstremisme er å gi folk best mulig vilkår til jobb og selvutvikling. Dernest må man drive holdningsarbeid på barnehage og barneskolenivå og oppover samt at man rehabiliterer de som faller utenfor når det først skjer.

 

Den aller beste måten er å ikke ta inn ikke-vestlige innvandrere i det hele tatt. Du vet at jeg har rett...

 

Jeg sier ikke at det nødvendigvis er etisk riktig, men det er uten tvil mye mer virkningsfullt enn dine forslag...

 

"Du vet at jeg har rett". Kødder du? Og hvordan skal dette hindre vold og ekstremisme? Dette er jo bare å feie problemene under teppe istedenfor å håndtere dem din forbanna dust.

Lenke til kommentar

Nå må du gi meg tall til innvandrere fra ikke vestlige land som kommer hit og har vesentlig høyere IQ enn den norske befolkningen. Det høres ut som japanere på forretningsreise spør du meg.

Merk at jeg sa høyere enn gjennomsnittet (som er 100).

 

Jeg har ikke noen tall, men SSB har tall på innvandrere og arbeid og slikt. Har ikke fått tid til å lese igjennom den siden jeg er på jobb, men vil tippe noen her har tid til å ta innholdet og presentere det.

 

Så vidt jeg kan se har de tre ganger høyere ledighet i alle aldersgrupper?

 

Antallet ikke-vestlige innvandrere dobler seg hvert 10. år. Vi har nå ca 300.000

 

fig1-utvikling.gif

 

I 2050 ville det med dagens innvandring vært 2.4 millioner ikke-vestlige innvandrere. Så mange blir det nok ikke...

 

Hvor stor andel innvandrere kan vi ha?

 

I Oslo snakker en av tre førsteklassinger ikke (tilstrekkelig godt) norsk. Ved litt under halvparten av skolene er innvandrerbarn i flertall. 6/136 skoler har over 90% med innvandrerbakgrunn.

 

Med så store andeler innvandrere og så forskjellige kulturer, er segregering så å si umulig å unngå. Det har gått alt for fort, og vi har ikke fått tid til å nærme hverandre gradvis (i kultur). Det er allerede veldig tydelig at utviklingen går mot segregering, og innvandringen øker stadig, målt i absolutte tall, og som prosent av befolkningen.

 

Er dere virkelig SÅ sikre på at dette utelukkende er en velsignelse for landet vårt?

Endret av pifler
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er som å se en gjeng ekstremister kritisere en gjeng ekstremister. Statsviter har helt rett i sitt første innlegg i tråden. Ethvert poeng dere har svinner hen med vridninger av nyhetssaker og fakta.

Isteden for å avfeie folk som ekstremister, kom heller med fakta og informasjon som støtter din sak.

Lenke til kommentar

Den beste måten å hindre vold og ekstremisme er å gi folk best mulig vilkår til jobb og selvutvikling. Dernest må man drive holdningsarbeid på barnehage og barneskolenivå og oppover samt at man rehabiliterer de som faller utenfor når det først skjer.

 

Den aller beste måten er å ikke ta inn ikke-vestlige innvandrere i det hele tatt. Du vet at jeg har rett...

 

Jeg sier ikke at det nødvendigvis er etisk riktig, men det er uten tvil mye mer virkningsfullt enn dine forslag...

 

"Du vet at jeg har rett". Kødder du? Og hvordan skal dette hindre vold og ekstremisme? Dette er jo bare å feie problemene under teppe istedenfor å håndtere dem din forbanna dust.

 

Han snakker om Norge, og det er ingen tvil om at vi har en stor utfordring med integrering. Det er også slik at innvandrere er kraftig overrepresentert i f.eks voldskriminalitet.

 

Du trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at vi hadde hatt mindre vold uten innvandring, men det hjelper nok å skjønne tall og statistikk.

 

Og skjerp ordbruken...

 

 

Edit:

 

- Innvandrere er mer voldelige

Slik skjer Oslo-volden

Asylsøkere bak overfallsvoldtekter

Endret av pifler
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I 2050 ville det med dagens innvandring vært 2.4 millioner ikke-vestlige innvandrere. Så mange blir det nok ikke...

Det er nok lite sjangs for at det blir lavere innvandring i fremtiden uten forandring i innvandringspolitikken. Fordi de innvandrene som kommer til Norge skal ha familiegjenforening og er det flere som bor i Norge så er det flere utenandske koner å hente.

 

Men tallene dine er feil, forsetter dagens innvandring vil det bli ca en million ikke-vestlie innvandre. Men antallet med ikke-vestlig bakgrunn vil være høyere fordi de får barn. Og forsetter dagens politikk er jeg svært sikker på at innvandringen vil øke. De siste 15 årene har familieinnvandringen tredoblet seg.

Lenke til kommentar

Innvandrere er overrepresentert på de fleste kriminalstatistikker, og da spessielt overgrepsvoldtekter. I så måte burde det være ganske logisk å trekke sluttningen at økt innvandring fører til økt kriminalitet? Nei? Statistikkene er kanskje ikke så slående enda, men du kan jo se litt på forholdene i Sverige, som ligger et par år foran oss i veien mot det multikulturelle utopi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...